IvarR kirjutas:Enne kui -27kraadiga mootorit käivitad kontrolli igaksjuhuks enne õlivardast ega õli pole süldiks läinud. Sel mootoril on elutähtis et nukkvõllile õli hetkega peale tuleks, vastasel juhul pead hakkama omal kaant/nukkasid vahetama kui õlitus käivitusel piisav pole.
IvarR
teadsin seda nippi ise ka, ja nii üllatav kui see ka pole, siis Addinoli õli oli küllaltki voolav, järeldades ka seda, et õli märk kustub hetkega, on õli piisavalt.
Eile sai ka akna siinid ja katuseluuk lahti kraabitud ja määritud. Polnud täna mingi probleem aknaid avada.
Cabernet'l on õigus - mingi aeg tagasi tehtud uurimuse kohaselt sobivadki meie kliimasse Jaapani ja Ameerika autod, kuna neid toodetakse samas kliimas, kui meiegi.. Saksa autod, eriti, mida tuuakse Lõuna-Saksamaalt - on mõeldud suvisematesse tingimustesse- eripärana väga lahja jahutusvedelik, termostaat, mis avaneb 83 kraadi pealt ning tihti on need autod ka jäetud isoleerimata, olen näinud Prantsuse turule mõeldud Golf 3, millel juba tehasest puudus igasugune müraisolatsioon jnejne.. et jamh, seda väidet kinnitab ka praegu kurvalt maja ees seisev VAG grupi armee..
Cabernet, sina ära enam vasakule mõtle
![Laughing :lol:](http://www.mazdaklubi.com/foorum/images/smilies/icon_lol.gif)