Stupe'l siin juba oli probleeme piduritega.. Mul algas ka saaga kolmandama juuli õhtupoolikul päikese sisse kihutades, kui järsku tundisn roolis vibra ja selline hääl, justkui keegi taoks taiko trumme pagasiruumis. Kiirelt teeäärde - suitsevad esipidurid..
Vasakpoolne oli nii tuline, et isegi velge katsudes keevitaja kindaga suutsin käe ära põletada. Ketas hõõgus nagu vanapagana sügavpunased silmad. KLotsid olid suht moosjad.
Parema poolega läks hästi, seal oli kivi vahel, kuid vasakpoolsega istusin nüüd igal hommikul tee ääres.. Ja koju sõites on alati OK.
Täna siis sai süda täis, kakkusin kõik lahti, kõik pulkadeks. Tähelepanu nüüd isetegijad! KÕigepealt siis keerasin lahti õhutusnipli, veendumaks, et keerab. Seejärel tõstsin sadula üles, pumpasin kolvi poole peale (edasi tuli juba ise), seejärel isekinnituvate näpitsatega pigistasin toru kinni, eemaldasin kolvi, silindris olnud õli jooksis ise välja, kuivatasin, pühkisin, ning nentisin fakti, et rooste teeb jõudsalt oma tööd. Nimelt siis, kolb on nagu tutikas, kuid rooste on sisemise tihendi punni ajanud ääre alt ja kolb liikus sees valesti ning jäi nurga alla, mistap paljalt ketta jõnksust on vähe, et klotsi eemale lükata. Alguses surusime kahe mehega tangide peale, et vaadata, kuidas kolb liigub. Seejärel siis ikkagi kolb välja ja uurima. Võtsin tihendid välja, panin uuesti tagasi, seejärel enam ääri ei jäänud ning kokku tagasi. KOlb läks tagasi oma pessa suht lihtsalt, proovisin ka ise nüüd tangidega - liikus väga kergelt
Seejärel siis panin veel pidurimääret söögi alla ja söögi peale ning ladusin kokku. Liugurid sai viltketta peal uuesti ära poleeritud ja needki vaseliini sisse uputatud. Seejärel kokku ning läksin proovitiirule. Esimese ehmatusega pedaal vajus põhja, teine ehmatus vajus põhja.. Keerasin otsa ringi ja töö juurde tagasi, võtsin 10 padruni, keerasin õhutusnipli lahti, läksin autosse, pumpasin täie jõuga paar korda, siis tagasi nipli juurde, paar liigutust ja uuesti pedaali proovima - surve olemas.
Pumpasin pedaali "kõvaks", keerasin veel korraks nipli lahti, kokku ning pedaal jäi surve alla kenasti.
Niiet, kui vaakum töötab, siis saab ka ise väga edukalt õhutada.
Praegu koju sõites oli velg jääkülm või noh, peale paari pidrudamist on õrnalt soe vaid.
Eks näis, homme hommik ütleb kõik, kas tuuning oli edukas või ei
Üldiselt, kui parempoolne sadul on juba vahetatud, siis vasakpoolsega peaks sama tegema vist
Probleemi edasilükkamine vaid..
KÄssarit pole õnneks enam pidanud puutuma, see püsib endiselt ja erinevus on kahe ratta vahel vaid 1%. Mulle sellest piisab.