Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Funk » 25 Juun 2010, 15:18

pokenaut kirjutas:See tuluke ei näita minu arust õigesti... vähemalt hallil kuuel ei näidanud. Mõnikord läks tuluke põlema siis, kui kompuutrist järelejäänud kilomeetrid juba ammu otsas olid, teinekord aga siis, kui kompu järgi veel 25km sõita sai. :mrgreen:

Sinise kohta kahjuks ei oska kommenteerida, pole paaki alla poole(äärmisel juhul veerandi) lasknud.


Minu kompu järgi oli veel 54km sõita, kui paak tühjaks sai :)
Kasutaja avatar
Funk
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19 Juun 2010, 18:40
Asukoht: Pärnu

2004 Mazda 6

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 25 Juun 2010, 15:27

hardstyler kirjutas:
Eks näis, pole hetkel raha, et paaki täis võtta :lol: :lol:


Asi ei ole rahas, paak on liialt suur. 8)

seda ka jah :lol: ..
noh hetkel tulukesest tulukeseni tilgutades tuleb normaalse sõidu korral enamvähem 90-98km. Seega on kõik omal kohal ning kütusekulu võib arvata olevatki siis 5.4-5.6 kanti. Seda siis puhtalt maanteed nühkides ning kõrvalistujaga. JÄrgmine nädal vaja Tartusse minna, siis saab veidi rohkem muljetada, kuna linnavahel nühkimist päris palju..

Aga seda pole ainult mina märganud, ka Poola mazdaklubilased sõidavad 98ga, enamik neist elab ka Saksamaa piiri ääres ja toovad "puhast" kraami ja ka seal sõidavad HighPower mudelid 6L keskmiselt.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas oggi1 » 25 Juun 2010, 19:53

Pole midagi öelda ,pool aastat veel ja siis see auto võtab heal juhul 2,5 liitrit sajale.
Asi kisub juba väga ulme kanti. :think:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 25 Juun 2010, 20:08

tüüpilisele eestlasele kohaselt ei usuta kunagi midagi, pigem lüüakse hambad kurku ja minnakse edasi. Poole aasta pärast hakkan hoopis paaki pissima, siis on küttekulu 0L vohh!
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Kert » 26 Juun 2010, 00:35

minu kogemus küttega läbi aastate euroopast 49-51 liitrit tühja paagi peale ,eestis 54-56l.Paar nädalat tagasi sai võetud viljandist tühja paagi peale 49l ja oh ime kütuse keskmine kulu kukkus kolinaga
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas oggi1 » 26 Juun 2010, 01:00

Mario kirjutas:tüüpilisele eestlasele kohaselt ei usuta kunagi midagi, pigem lüüakse hambad kurku ja minnakse edasi. Poole aasta pärast hakkan hoopis paaki pissima, siis on küttekulu 0L vohh!



Ära nüüd pahanda,aga kui palju saab 100- eest kütet? Umbes 5,....midagi liitrit ,ja palju näitab tehas maantee küttekuluks?
See number saavutati tehases mitte mööda maanteed sõites.Minu arust kui keegi väidab,et laseb sellest numbrist allapoole
ajab paska.
Ja ma usun,et sa ei lükka autole ise hoogu sisse ja ei sõida alati allamäge.
Mõtle loogiliselt järgmine kord kui arvutad oma auto küttekulu paberi peal või kuidas sa seda arvutad.
Mõtle kas see arv on loogiline või mitte :idea:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Juun 2010, 09:57

Reaalsete tulemuste saavutamiseks tuleks kõik mõõdetav vähemalt kalibreerida, siis saab pealiskaudsed tulemused. Kui tahad saada ideaali lähedaseid tulemusi, tuleks kõik seadmed üle taadelda. Ka ei tuleks mitte unustada väliseid mõjutusfaktoreid.
Ka minu propsi teemas on andmeid, mis tunduvad olema ulmelised. Olen püüdnud kontrollida saadud tulemusi enne kui olen nad avalikustanud. Kuna pole täpsemaid mõõteriistu ja ristkontrolliga saavutatud tulemused enam-vähem ühte auku langevad ja pealegi endale meeldiva(madal kütuse kulu) siis olen neid ka avalikustanud.
vabandust OT pärast.
Sissejuhatuseks võtaks ja tangiks 10L tanklast kanistrisse ja kodus üritaks mõõduanumaga üle kontrollida reaalset kogust.
Paakide tasemeandureid ie maksa üldse mõõduriistadeks nimetada, Need on visuaalse ülevaate indikaatorid, mitte mõõduriistad :)
ka auto kompuuter arvestab kütuse kulu lähtudes et kogu süsteem on korras ja arvutab pihusti impulsi pikkusest. Mis survega, missuguse viskoossusega jne, seda kompu ei tea. Reaalsem oleks mõõta mootorisse tulev kütuse kogus ja tagasivoolust paaki minev jääk ja nende andmete vahel võrdlusi tehes otsuseid langetada. Aga ka sel mõõtmisel on võimalusi eksida. kasvõi see, et kütuse maht on muutuv tema temperatuurist. antud/tangitud kütuse kütteväärtusest me ei räägiks ja muid huvitavaid termineid ka ei viitsi lahata ja ega auto ajuke ka neist essugi ei tea. Me lähtume vaid meile displeil edastatud numbritest.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 26 Juun 2010, 10:53

oggi1 kirjutas:
Mario kirjutas:tüüpilisele eestlasele kohaselt ei usuta kunagi midagi, pigem lüüakse hambad kurku ja minnakse edasi. Poole aasta pärast hakkan hoopis paaki pissima, siis on küttekulu 0L vohh!



Ära nüüd pahanda,aga kui palju saab 100- eest kütet? Umbes 5,....midagi liitrit ,ja palju näitab tehas maantee küttekuluks?
See number saavutati tehases mitte mööda maanteed sõites.Minu arust kui keegi väidab,et laseb sellest numbrist allapoole
ajab paska.
Ja ma usun,et sa ei lükka autole ise hoogu sisse ja ei sõida alati allamäge.
Mõtle loogiliselt järgmine kord kui arvutad oma auto küttekulu paberi peal või kuidas sa seda arvutad.
Mõtle kas see arv on loogiline või mitte :idea:

ma suutsin Lada 1.3 liitirse panna ka keskmiselt 6L võtma, kes teab, siis vene rauaga suht raske ökolt sõita. Tegelt pole seal midagi rasket, karpasse uued düüsid, süüdet vaja näppida ja kasutada korralikku kütust.
Minul ei ole sellist raha, et viieliitrist mürakat igapäev toita, erinevad alternatiivid on teretulnud ja hetkel kallim kütus sobib, kuna töölkäimine on odavam, kui bussiga sõita.
See, et tehas seda ei luba, ei tähenda, et see võimatu ei ole. Uus Toyota Auris ei luba ka maantee kulu alla 5.2L sajale, ometi sõitsin ma Viljandist Tartusse 4.4L sajale keskmiselt. :!:
Ja nagu ma ütlesin, siis ei ole ainult mina ainuke, poolakad ja austerlased on samamoodi katsetanud ja enamvähem samad numbrid tulevad välja.
Kui tahate järgi proovida, ostke auto, sõitke aga kurat, ärge kaagutage kui miski ei meeldi... Teist sr.orgiat meile siia vaja ei ole.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas oggi1 » 26 Juun 2010, 11:36

Ega see vaidlus ei vii kuhugi,vanasõna kohaselt ma annan järgi,las olla siis nii :silent:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas cabernet1 » 26 Juun 2010, 12:17

Imelik on tegelt jah, et masinatel on omapärad. Mario putukas ehk just selles konditsioonis, kus mootor kõige ökom.
Oma masinaga sõitsin täislastis (3 inimest + kolitav tavaar, mis oli laeni täis) Viljandist Tallinna ning pealinnas Nõmme nestes lasin paagi taas täis. Jagasin kilomeetrite arvuga ja sain kuluks 5,6 l/100 kohta.
Nollisin näidud, sõitsin naisega ringi (kolitav isik ja tema kola olid lahkunud), jõudsin Viljandi, panin paagi kohalikus Nestes täis, jagasin ja sain kuluks 5,4 l/100 km kohta.
Mõlemal juhul liiklesin suurima lubatud kiirusega st 100 km/h, spidomeeter näitas aga 110.
Samas iga 3 päeva tagant sõidan üksinda Viljandi - Tartu - Viljandi ning spidomeeter näitab ühtlaselt 95 km/h ja siiamaani pole saanud alla 6,3 l/100 km kohta. Ju siis on tegemist nii masina eripära, rehvide kui ka kindlasti teeoludega.
Neile, kes tahavad viriseda, paneks naeruks tüüpilise kalameheloo, kus kalamehed vaidlevad, kui palju kellegi masin kütet võtab. Küll väidab 1, et tema masin rüüpab nagu linnuke vaid noka otsast.... Kui siis teine ütleb, et läheks ehk kaugemale kalale... läheks esimese autoga, käratab esimene: "Selle pelikaniga???"
Kui Mario usub, et ta masin võtab vähe, siis kes oleme meie, et tema sõnades kahelda? Las inimene tunneb rõõmu oma autost ning mazdaklubi foorumlastena rõõmustagem ka meie, et margi tootjafirma on suutnud luua masina, millest poiss on omale ökopilli teinud :wave:
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 26 Juun 2010, 12:37

tjahh, selle koha pealt on sul õigus, et kõik üleliigne on autost läinud, rehvirõhud on 2.8, ainult supakas lehivb taga ringi.. täispaagiga sõites on näiteks maanteekulu tulnud suts üle 6.1 ja omal ajal täislastis mööda eestit vuhisesin, siis vihikusse tehtud märkmed näitavad keskmiseks kuluks 6.9 lausa, kuid siis oli ka R15 papud all.
Ah, mõttetu vaidlus, mina olen rahul, et mul on Mazda, remontida pole väga vaja olnud, alt pole vedanud.
Moderaatorid võiks siis teemapuhastuse teha, täitsa luban. Minul on tõestus olemas, et auto tarbib vähe kütti ja nii ongi. :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 29 Juun 2010, 20:16

Oeh.. Täna siis sättisin asjatoimetused, et saaks Tartusse minna kooli pabereid viima... Panen siis asjad kokku, lähen autosse, hakkasin juba liikuma.. PLÄRAKI! Suur varese s*taplönn keset tuuleklaasi.. Maru rahmakaga tuli, ju siis varesel pikalt settinud see värks.. Siis keerasin maja eest ära, lötat-lötat-lötat.. Tagarehv tühi.. Viskasin sis varu alla, läksin suvilasse, lasin seal täis ja panin alla, tundus, et jäi pidama, sest ka nüüd õhtul autot ära pannes, oli rehv täis.. No jõudsin siis 20km sõita, kui tuli meelde, et vaja ju paberid ka võtta, need olid kohvitassi kõrvale arvutilauale jäänud.. Mis seal ikka.. Ots ringi ja tagasi..Juba oli mõte, et no see päev ei lää hästi.. A jõudsin siis Tartusse, kimasin kooli, kus Contra juba rõõmsalt, käed laiali, ootas. Tegin oma avaldused ära ja läksin Siriuse praadi nautima ja kolaki, kõrge äärekivi otsa sõitsin summi kõveraks.. Auto turtsus ülejäänud aja.. Käega raputades miskit ei muutunud, peab homme tööjuures tõstukile ajama.. Muud põnevat peale kallamise ja tallamise pole teinud.. Proovisin luugi sees tulesid LEDiga asendada, kuid siis jäävad ikkagi rohkem punktid ja panin hõõgpirnid tagasi.. Kui näpuosavus paraneb, siis teen korralikud valgusplaadid sinna. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas risto_626 » 30 Juun 2010, 10:54

si*t päev nagu :wtf:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas aviar » 30 Juun 2010, 11:08

Varese lastud "pomm" tähendas vanasti ikka õnne :D , aga Contra nägemine - see on kaheldav... :crazy:
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas KRANTS » 30 Juun 2010, 11:25

aviar kirjutas:Varese lastud "pomm" tähendas vanasti ikka õnne :D , aga Contra nägemine - see on kaheldav... :crazy:

miks? Contra igati lahe tegelane. Sai abikaasa onu sünnipäeval käidud (märtis) ja siis oli Contra sinna tellitud. Väga muhe tegelane ja peale ametlikku osa vahva kompanjon :wink:
KRANTS
 


Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas stupe » 30 Juun 2010, 15:19

Ma olen ka Contraga õltsi timminud. Väga laheda jutuga mees.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 30 Juun 2010, 18:53

on 8)
nalja viskas normaalselt. :) juba ainuüksi selle pärast läheks kohale, et Contrat elusalt näha :lol:
***
täna siis sain rallikaga tööle ära kuidagi, ajasin kohe puki otsa ..esimese pilguga tagumine pütt lipendas, kuid siis nägin ka eest pragu.. Eest püksid lahti, ilusti relakaga pind puhtaks, mädanend poldid välja torniga ning uued asemele, tihendile natuke määret juurde ja kokku tagasi. Siis tagapüti juurde, sealt trippidest lahti ja pott kukkus sülle. Jälle lasin sealt mingi hea mitu liitrit vett välja :? Ja tegin samamoodi, relakaga mäda maha, pind siledaks, kontsud toksisin torniga välja, uued poldid-seibid, summutimääret ja kokku. Ja 39 minutit hiljem, auto nagu uus jälle. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 19 Juul 2010, 19:19

Stupe'l siin juba oli probleeme piduritega.. Mul algas ka saaga kolmandama juuli õhtupoolikul päikese sisse kihutades, kui järsku tundisn roolis vibra ja selline hääl, justkui keegi taoks taiko trumme pagasiruumis. Kiirelt teeäärde - suitsevad esipidurid..
Vasakpoolne oli nii tuline, et isegi velge katsudes keevitaja kindaga suutsin käe ära põletada. Ketas hõõgus nagu vanapagana sügavpunased silmad. KLotsid olid suht moosjad.
Parema poolega läks hästi, seal oli kivi vahel, kuid vasakpoolsega istusin nüüd igal hommikul tee ääres.. Ja koju sõites on alati OK.
Täna siis sai süda täis, kakkusin kõik lahti, kõik pulkadeks. Tähelepanu nüüd isetegijad! KÕigepealt siis keerasin lahti õhutusnipli, veendumaks, et keerab. Seejärel tõstsin sadula üles, pumpasin kolvi poole peale (edasi tuli juba ise), seejärel isekinnituvate näpitsatega pigistasin toru kinni, eemaldasin kolvi, silindris olnud õli jooksis ise välja, kuivatasin, pühkisin, ning nentisin fakti, et rooste teeb jõudsalt oma tööd. Nimelt siis, kolb on nagu tutikas, kuid rooste on sisemise tihendi punni ajanud ääre alt ja kolb liikus sees valesti ning jäi nurga alla, mistap paljalt ketta jõnksust on vähe, et klotsi eemale lükata. Alguses surusime kahe mehega tangide peale, et vaadata, kuidas kolb liigub. Seejärel siis ikkagi kolb välja ja uurima. Võtsin tihendid välja, panin uuesti tagasi, seejärel enam ääri ei jäänud ning kokku tagasi. KOlb läks tagasi oma pessa suht lihtsalt, proovisin ka ise nüüd tangidega - liikus väga kergelt :)
Seejärel siis panin veel pidurimääret söögi alla ja söögi peale ning ladusin kokku. Liugurid sai viltketta peal uuesti ära poleeritud ja needki vaseliini sisse uputatud. Seejärel kokku ning läksin proovitiirule. Esimese ehmatusega pedaal vajus põhja, teine ehmatus vajus põhja.. Keerasin otsa ringi ja töö juurde tagasi, võtsin 10 padruni, keerasin õhutusnipli lahti, läksin autosse, pumpasin täie jõuga paar korda, siis tagasi nipli juurde, paar liigutust ja uuesti pedaali proovima - surve olemas. :) Pumpasin pedaali "kõvaks", keerasin veel korraks nipli lahti, kokku ning pedaal jäi surve alla kenasti. :)
Niiet, kui vaakum töötab, siis saab ka ise väga edukalt õhutada. :)
Praegu koju sõites oli velg jääkülm või noh, peale paari pidrudamist on õrnalt soe vaid. :) Eks näis, homme hommik ütleb kõik, kas tuuning oli edukas või ei :lol: :lol: :lol: :lol:
Üldiselt, kui parempoolne sadul on juba vahetatud, siis vasakpoolsega peaks sama tegema vist :| Probleemi edasilükkamine vaid..
KÄssarit pole õnneks enam pidanud puutuma, see püsib endiselt ja erinevus on kahe ratta vahel vaid 1%. Mulle sellest piisab.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 19 Juul 2010, 21:03

noh, erinevust lubatakse 50%, kui üldefektiivsus on vähemalt 16%. Minul oli üldine efektiivsus 29%. Ülevaatliku kontrolli läbis veermik vigadeta... Oli lihtsalt igav tööl ja mõtlesin oma auto ka läbi rullide lasta, et mis need nummerid kah näitavad. :mrgreen:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 21 Juul 2010, 19:01

sai siis esimeste supportite jaoks ära ostetud remontkomplektid - 52.- tükk. Samuti sain teada, et meeldivaks on muutunud ka uue pidurisadula hind - 1100.- Homme uurin, kas hind sisaldab ka kõiki tihendeid... Ise saaks sel juhul kätte selle väga soodsalt. :) Lammutused ei anna eriti alla 1500 :mrgreen: Krt, pane või äri püsti :mrgreen:
Homme siis hakkan lahkama, määrima, määrima ja lahkama..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas risto_626 » 21 Juul 2010, 19:07

Mario kirjutas:sai siis esimeste supportite jaoks ära ostetud remontkomplektid - 52.- tükk. Samuti sain teada, et meeldivaks on muutunud ka uue pidurisadula hind - 1100.- Homme uurin, kas hind sisaldab ka kõiki tihendeid... Ise saaks sel juhul kätte selle väga soodsalt. :) Lammutused ei anna eriti alla 1500 :mrgreen: Krt, pane või äri püsti :mrgreen:
Homme siis hakkan lahkama, määrima, määrima ja lahkama..


tagumine support lammaris 5 sotti :think:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 21 Juul 2010, 19:47

Tagumine küll jah, aga eesmise eest nöörivad.. Isegi Mazdaabi küsib 2000.- taastatud asja eest, samas uus on 1100.- :mrgreen:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 22 Juul 2010, 15:29

niih, tulin just auto alt.. Remontkomplekt sees, pidurdab, mis mühiseb. :P
Velje sisse tilgub miskit, oletan, et see on see õli, mis ketta sisse peitu puges vahepeal, sest sadul on kuiv..
Nüüd siis 78.a Cressidat ehitama, paistab vägev relv olema. :D

Endiselt pole maaletoojalt saanud vastust nende sadulate teemal..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 22 Juul 2010, 18:37

top on tal küll ja mõne koha pealt on hard kah :lol:
Pilt
Pilt
selline on ta tehasest, paraku aeg ja rooste oma töö teinud..
samas meeldiv oli näha Sumitomo pidureid (kummalgi pool kolb, nagu Mazda 626 CB2'lgi), õige mootor on hetkel omanikul kodus puki otsas, hetkel liikleb Fordi Kölni plokiga V6 abil (istub 1:1 :D )
saab näha, ülevaatusest polegi palju puudu - pidurid on vaja pidama saada. :)
Ilma võimendita rool on kergem, kui nt. 323 BJ oma :!: Samuti on elektrilisasid küllaga ja on peal olnud ka miski algne kliimaseadme moodi asi, paraku aeg teeb oma töö ja sellist freoonigi ei toodeta enam ammu ja nii see süsteem sealt lendas. Sigaäge pill.

Aga teemasse ka, nüüd hakkasid tagumised pidurid jamama :lol: :lol: PÕlema ei läinud, kuid taga parempoolne velg ikka paras ahi.. peab vist korralikult õhutama ka kõiki, paistab, et enne eesmisi lammutades pääses ikka õhupoiss kuskile sisse.. :|
Kui tomkulibin oleks nii lahke ja ütleks, kuda seda pidurit taga sadulast sättida ja kuda seisupiduri trossi reguleerida õigesti, oleks päris hea. Autodata on selle koha pealt natuke tumm.. :|
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Juul 2010, 19:28

Kui tomkulibin oleks nii lahke

Pilt26205 BEARING
26233 SPRING'V',REAR BRAKE
26280B SUPPORT,MOUNTING
26392C SLEEVE
2643Z PAD SET,RR CALIPER
2646Z SEAL & BOOT SET,CAL.-RR
26610 BODY & PISTON(R),CALIPER
26610Z BODY & PISTON(L),CALIPER
26662 COVER,CASE
26663 WASHER,SPRING
26664 SPRING
26668 SPRING(R),LEVER
26668Z SPRING(L),LEVER
26680 BOLT
26690 STOPPER,CALIPER-RR
26731 SPINDLE,ADJUSTER
26798 BOLT
26800 LEVER(R),OPERATING
26800Z LEVER(L),OPERATING
26812 LINK,CONNECTING
26816 RING,SNAP-RR CALIPER
26851 BRACKET(R),CABLE
26980 CALIPER(R),RR BRAKE
26980Z CALIPER(L),RR BRAKE
26998A BOLT,CALIPER-REAR
33661 SLEEVE,MAIN-FRT CALIPER
33691 SCREW,BLEEDER
33693A CAP,BLEEDER SCREW
49280A PAD SUB SET,RR CALIPER
49290A ATTACHMENT,PAD-REAR
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist