Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas IvarR » 27 Sept 2010, 14:28

Üldiselt Mario ma ei kirjuta enam ühtegi asja su teemasse kuna sina oled meil kõiketeadja teoorias.
Mina olen oma asjad ka praktikas ära tõestanud ja valmis teinud:
1) Ühe B6 mootori ära turbotanud nädalaga ning mis 0.8bariga laiali ei lennanud
2) Eesti siiani kõige kiirema/võimsama vabalthingava BP ehitanud (14.515 veerandmiilil ja 251.3kmh absoluuttippkiirusega ning 54sec aega sõitnud rapla ringil tänavarehviga)
3) Maailma esimese S4 NA ja S5 turborootormootori ristanud (300rwhp 0.4bar rõhuga)
4) Kompressoriga BP mootori ehitanud (315 taltsutamatut fwhp)
need siis endale + db-hp-s tehtud tööd 7a jooksul

Üleüldse kipud vaidlema inimestega kes on reaalselt praktikas ka asju teinud, teooria võib kõva olla kuid paraku päriselus asjad nii ei käi nagu sina räägid ja inimestele kärbseid pähe ajad oma jutuga.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 12 Nov 2010, 21:42

kärbes, siis kärbes, hoidke siis oma targad praktikateadmised endale..
Teoorias on kõik kõvad tuuninguässad, praktikas on tegemist pesuehtsate rullnokkadega, kellel põhitõed selgeks tegemata.
OK jah, Sinuga tõesti vaielda pole mõtet, kuid mis ikkagi puudutab kohati nõudeid, tolerantse, ettekirjutusi, on sul kohati ikka väga väärastunud arusaam asjadest. Seriously, act your age.
OT lõpp.

Maazu on siis pikalt peidus ja varjusurmas olnud. Ja ilmselt siinse seltskonna jaoks jääbki, kuna kõik on kõvad praktikud ja rahabossid ja muidu kõvad mehed, siis ma ei viitsi seda rögisemist ja lapsenuttu kuulata, kuidas VÕIKS teha, mitte kuidas PEAKS tegema.. Kui tahate mind pimedasse kohta saata, siis pistke pöial urruauku ja kujutage ette, et see olen mina.

Nimekiri järjest lüheneb, tähtsad asjad saavad eest ära.. varusin omale ka teise kaane, süvistamine, puhastamine, puurimine, lihvimine käib. Peaks saama siis lubatud põlemiskambri paarikümne cc võrra suuremaks. Tugevusvaru on FS2C kaanel kuhjaga, temperatuurid rolli ei mängi ning rõhk jaguneb kambris ühtlaselt.
Täissünteetiline 5W-50 on sees ning mootor nurrub ka hetkel veel kulunud rõngastega. Kui BMW palgaga ei koonerda, siis on kevadeks oodata üllatusi Jaapanist.

Seniks siis toredat olemist. :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Nov 2010, 08:39

Mario kirjutas:... Ja ilmselt siinse seltskonna jaoks jääbki, kuna kõik on kõvad praktikud ja rahabossid ja muidu kõvad mehed, siis ma ei viitsi seda rögisemist ja lapsenuttu kuulata, kuidas VÕIKS teha, mitte kuidas PEAKS tegema.. Kui tahate mind pimedasse kohta saata, siis pistke pöial urruauku ja kujutage ette, et see olen mina...
...Seniks siis toredat olemist. :thumbup:

Täname sind kõigi lugejate nimel.
Kahju, et oled muutunud...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Corrado » 24 Nov 2010, 20:22

Teemaomanik palus mul edasi öelda, et oleks hea kui teema kustutatud saaks :)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas KRANTS » 24 Nov 2010, 20:34

Corrado kirjutas:Teemaomanik palus mul edasi öelda, et oleks hea kui teema kustutatud saaks :)

ütle talle edasi, et ärgu jonnigu. Mina ei ole nõus, et seda kustutatakse 8)

Adminnid- olete te nüüd päris veendunud, et selle lause eest oli BÄNN õiglane karistus? Kui üks räägib kuidas saab tohutu raha eest kilowatte juurde ja Mario räägib, kuidas ise jebides saab odavamalt ja sellest tekib vaidlus, siis tuleb oma seisukoha pealesurumiseks opponent bännida? Naljatilgad. Ivar, palun rakenda oma energiat sõber Svenile korralduste andmiseks, ära lollita.

Mario kirjutas:Kui tahate mind pimedasse kohta saata, siis pistke pöial urruauku ja kujutage ette, et see olen mina.
KRANTS
 


Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 11 Aug 2011, 16:26

niih.. Vanapeer saadeti viimsele teekonnale. Tema on oma ülesande siin elus täitnud..
Palju vett ja verd on vahepeal merre voolanud.. Mis ei tähenda aga, et auto oleks jäänud puhkama loorberitele..
Aasta tagasi olen unistanud tagaveolisest.. noh jah.. See soov endiselt püsib, kuid see vagun on ka eluarmsaks saanud..

Kuna vahepeal on aastanummer jälle edasi läinud ja sügisel sai kooli mindud, siis selgunud on, et koolis on igati kasulik käia, palju asju saab teha 0.- eest. Sai siis ette võetud keretöö ja muu pudipadi, mis sõitmist häiris, eriti kuna ÜV hakkas jalaga uksele koputama..
Kuna vaese tudengi rahakott on nõnna õhuke, siis sai hakatud paljusid asju ikka ise tegema...

Alguse sai siis kõik märtsi lõpus, kui läksin ülevaatusele. Templi sain passi (ainuke viga oli aegunud kustuti :oops: ) ja jälle aasta muretu.
Küll aga hakkas juba silma riivama rooste.. Küljekarp muutus juba olematuks, tagumised tiivakaared, ukse ääred, tagaluugi äär oli ka juba olematu. Väljast hea, seest null.
Parajasti algasid meil õppetöökojas keretöö tunnid. Võtsin elus ESIMEST korda keevituse kätte ja alustasin.
Kuna küljekarbi hind on 60€, siis minu jaoks oli odavam 1mm plekist ise väänata detaile. Peaks mainima, et sai paremgi kui tehases. Lisaks kaotasin ära tüüpilised kohad, kust tavaliselt esimesena mädanema hakkab ja sättisin logarit veidi. Nüüd ei loobi ratas pori ja liiva sinna tiivakaare alguse-küljekarbi lõpu õnarusse, kust esialgne mäda alguse saigi..
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kahjuks puudub pilt peale käiamist...
Eelarvesse muidugi palju asju ei mahu ning seetõttu kaunistab mu autot must kivikaitse, sest spreivärvina mu autole parandusvärvi ei pakuta ja plaan on suve lõpus ikka alumine ring korralikult üle teha. Hetkel on tehtud kõik esmane, et rooste ei läheks.

Siis algas ka minul suvehooaeg. Krudisin autole suvised papud alla ja jälle teedele sahistama.
Hetkeks tekkis ka väike jõnksutamise probleem - oli kiirendamisel tunda, et kuni 2000rpmi on uimane, siis on järsku ämbriga jõudu.. Selgus, et viimase silindri küünal oli end veidi lahti krudinud...
Ja ofkoors, hakkasin tankima 98't, sest siin maarjamaal korralikku 95 ei pakutagi vist. Eriti, mis on tangitud, Türil, Viljandis, Jõgeval... Nende kütustega võib vist pintsleid pesta.
Avastasin ka, et 98ga on auto ikkagi erksam, ökom - hetkel keskmine kulu 5.7L sajale, kuna uhan ainult pikki otsi. Rahakotile on 98 kasulikum, saan sama raha eest rohkem sõita (kliendikaartid on kasulikud asjad). Kuid küünlaid lõhub ikka.. Praeguse seisuga 20 000km ja peab jälle uued küünlad panema. samas see 12€ ei tapa iga 20 000km tagant.
Pilt
Pilt
Ära sai keevitatud ka mootoripadja kõrvale tekkinud lõhend. Vast enam ei kao mootori kuhugi.. :P

Nüüd siis sai viimastel aprillinädalatel ära keevitatud rebend mootoripadja juures, vahetasin ära kõik õlid, mis veel vahetamata olid..

See müüt, et GL-4 asemel GL-5 panna ei tohi, on jura. See temperatuuripunkt, kus GL-5 lisandid võiks hakata pronksdetaile sööma (sünkronisaatorid), on ligi 250-270 kraadi ja selleni ei jõua käigukast kohe kindlasti, kui kõik on korras ja töötab nii nagu peab. Lisaks ei suuda keegi kinnituseks näidata sünkrosid, mis on GL-5 poolt ära söödud.. Samuti on GL-4 juba raske leida ning esindusest tasub alati järgi uurida, kui selle koha pealt tühjus peas valitseb.. Minul oli aga tähelepanupuudus ja kirjutasin otse Jaapanisse ja sealt tuli samasugune vastus, et Mazda on teinud katsetusi ja leidnud GL-5 sobivat ka vanadesse kastidesse ja 99% on võimalus, et midagi ei juhtu. Me likes those odds, seega läks vähe moodsam õli käigukasti. Roolivõimendi õli oli ka korraliku kärssamise lõhnaga ja peale läbipesu ja õli vahetust läks randmedüno järgi isegi rool veidi kergemaks.

Siis vahepeal hakkas häirima stange katkine olek.. Mõtlesin natuke, nägin riiulil tikksaage ja lõikasin augu välja. :D
Natuke garaažis ringi mütates, leidsin ühe Opeli esivõre ja ei läinud pikalt aega, kui paar kruviga augule täite leidsin. Ilus ei ole, kuid ajutiselt vähemalt sobib, ei märka keegi, et alt oleks huul puudu..
Pilt
Pilt
Siis tuli uus mõttevälgatus, mida ma olin eelnevalt ühest teisest foorumist näinud.. Teeme kunsti!
Pilt
Pilt
Pilt
Siis tekkis neiul igavusehetk ja panin ta autot pesema.. :D
Pilt

Tegemata asjade nimekiri on jäämas üsna lühikeseks.. Väike ringreis heebliga auto all näitas, et õõtsapuksid on endiselt heas korras, šarniiri kolmukate on vaid oma lohakusest katki, üks pooltelje otsa kattekumm on mõras.. vahetust vajavad ainult tagumise stabika puksid.. Kuigi MPV sai samad õõtsad, mis GF/GW, siis paraku ühe puksi ehitus on teine ja pean loobuma tugevdatud õõtsadest, muidu oleks saanud 50€ uued komplektsed MPV õõtsad.. Aga noh, GFi enda omad on õnneks sama hind..

Paar nädalat tagasi vahetasin ära ka hammasrihma koos kõige juurde kuuluvaga.. Selgus, et mul on odavam minna Tartust Viljandisse ja sealt ära osta, kui osta Tartust kohapealt. Ehk siis kokku läks hammasrihm+rullikud+pingutusvedru+veepump+10L jahtusvedelikku 115€. Pluss aeg, mis sai ise ära nokitsetud. Keerasin paar polti puruks, kuid õnneks kõik on asendatav. Poleks uskunud, et poole aastaga võib roolivõimendi pingutspolt kokku kasvada ja nii kui võtmele survet avaldasin, praks!. Peab nüüd ühe uue krae sinna meisterdama ja keermelatti toppima jupikese..
Kokkuvõttes läks töö koos roppude sõnade ja katkiste nukkidega 7h. Sest rooste oli pea kõik poldid kinni sulatanud ja vahendid said juba enne otsa, kui töö alatagi sai. Rääkimata sellest, et õhuriistad olid villapakkide all garaažis peidus. :D Aga siiski tänud Martinile, et oma parkimisplatsi ja tungrauda laenas.

Siis ei läinud kaua aega mööda, kui tahtsin ühel pühapäevasel hommikul Martini sünnipäevale minna.
Ok, kõigepealt oli vaja käia linna ääres, et kälimehe Škoda ära tuua.. Nii, sinna sõites juba tundsin pidurit vajutades, et kahtlane kõssat-kõssat käib tagapool. No mis seal ikka. Julge nagu ma olin, jälle 20km koju, kahtlustamata midagi. Ja paar tundi hiljem asutasin end siis sünnipäevale minema ja ei läinud pikalt, kui ühel hetkel ragin kõvemaks läks ja jäin tee äärde seisma. Alguses veel unise peaga ei osanud miskit kahtlustada. Muudkui vaatan seda tagumist ratast ja ikka ei mõika, et miskit on viltu. Siis vaatasin,et sadul on puudu. :D
Ja nii ma nikerdasin seal oma 2.5h, et auto muuta sõiduvõimeliseks ja koju tagasi longata. Selgus, et sadula raamipoldid olid müstilisel kombel jooksu pannud.. Ja sadul tilpnes seal.. ime et kõik alles oli. Kahjuks tagajärjed - piduriklotsid rikutud, velg seestpoolt ära lihvitud, kaasa arvatud tasakaalud, mis seal olid. :D Ja kulus terve päev, et Tartu poodidest asendusi otsida. Krudisin siis teise poole ka juba lahti ja mõtlesin, et teeme siis ühe määrimisepäeva. Võtsin teise poole poldid kaasa ja linna. Würth saatis kukele, et nemad sularahaga erakliente ei teeninda.. Ometi olid õiged poldid neil olemas.. Ja Tartu pood pidi olema ainuke, kes inimesed minema saadab... :thumbdown:
Siis käisin läbi Baltic Bolti, kes laiutas samuti käsi, et neil seda mõõtu ei ole, on lühemat pakkuda.. Siis sattusin Tähe tn. Janere'sse, kus olid kõikd vajalikud mõõdud olemas ja võtsin sealt peoga veel muudki. 1€ eest sai uskumatult palju polte. :D
Tulin siis koju tagasi, määrisin kõik vajaliku jälle kenasti üle, keerasin poldid ilusti kinni ja hetkel sõidab siiani. :)

Nädalapäevad tagasi, kui udutuled enam ei töödanud, hakkasin stange taga juhtmeid harutama - vaskjuhtmed kõik läbi mädanenud ja kõvad. Nii kui painutasid, kuskilt jälle rebenes. Siis loobusin, katkusin lahti kõik pistikud ja asendasin juhtmed pinist kuni tarbijani. Ja sai kenasti kokku joodetud, et enam ei oksüdeeruks.
Ühtlasi sain odavalt klaarklaasiga lisatuled ja läksid need originaalide asemele, sest ühel reflektor pulbriks ja teine rippus kaablivitsade toel. :D Vähemalt näeb asi viisakam.. Pean vaid leiutama viisi, kuda tuuningvõrku sinna avausse panna, et viisakam jääks.
Pilt
Pilt

Ja hetkel rohkemat ei olegi.
Endiselt võib pakkuda veljevahetust kas siis 15" või 17" vastu.
Ootan, millal rahalaevad tulevad, et Kerti käest tuua ära vasakpoolsed uksed ja tagaluuk...

Kirjutamiseni.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas leviathan » 11 Aug 2011, 17:08

pultidest oled ikka veel huvitatud?
nüüd tuli mneelde alles :wave:
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas IvarR » 11 Aug 2011, 17:40

Kus on pildid pesevast neiust?
Esimese keevituse kohta okei küll.
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas hardstyler » 11 Aug 2011, 17:47

IvarR kirjutas:Kus on pildid pesevast neiust?


Huvitab mindki!

Need lisatuled küll eriti ilusad ei ole. Vähe sügavamale stangesse ei kannata säädida? Saaks kindlalt parem. Igatahes on vägagi rõõmustav Sinu ja Vaguni tagasitulekust kuulda. :thumbup: :wave:

Ja veel: Kas need valged õmblused on "rätstail"? Kuidas tegid?
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas aviar » 11 Aug 2011, 17:58

IvarR kirjutas:Kus on pildid pesevast neiust?

Neiu jalutab natuke eemal.
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas hardstyler » 11 Aug 2011, 18:14

aviar kirjutas:
IvarR kirjutas:Kus on pildid pesevast neiust?

Neiu jalutab natuke eemal.

:clap:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 11 Aug 2011, 19:02

irw... näoraamatus on terve hunnik pesevast neiust pilte.. :D :D
Kes eemal jalutab, on neiu õde. :lol: :lol:
Ma siis panen igaks juhuks "õige" asja ka.. :D
Pilt

Leviathan - jep, endiselt puldid erutavad :thumbup: praegu juba igaks juhuks lukustan uksi võtmega..

Ivar - alati saaks paremini, eks mõne asjaga lähed ikka alt.. aga et see detail mul nii täpselt välja kukkus, tükk aega imetlesin ise ka oma saavutust.. aga noh, enda auto tegin ära, siis hakkas ridamisi tulema - kursaõe Scorpio mõlemad tagumised tagatiiva kaared plus uus tagastange kinnitusraam, siis jõuülekande õpetaja Jumper sai enne ülevaatust uue alumise plekiringi.. lõpuks hakkas juba 160A peal ka kaarleek välja tulema. Nüüd on hammas nii verel, et tahaks endale ka kasvõi elektroodigi.. :|

hardstyler - üsna lihtne teha..Päris rätsaili ei taotlend, kuid arvasin, et siuke asi võiks vahva jääda...
Võtad akutrelli ja nii jämeda puuri, kui jäme on su kaablivits,mida kasutad.. minul läks tarvis 8mm puuri, et siis võis kindel olla, et see nipukas seal ka normaalselt jääb.. ligi 2h nikerdamist.. kõigepealt teed ilusti kummalegi poole lõhendit ilusti kõrvuti augud (aga tee piisavalt kaugele, et kui nipuka kokku tõmbad, võib puru tõmmata.. Aga noh, põmst risti rästi lasedki, mina järgisin pedantlikult, et kõik ühtepidi alla ja ühtepidi peale saaks. Nagu saabastel käib.. Ühe rolleri gondli lappisin ka sedasi ära järgmisel hommikul..

Vat nende tuledega ongi säänne lugu, et kuna ainuke koht, kuhu neid üldse kinnitada, ongi originaaltule kinnituskoht, siis ma ei tahtnud enam lisaauke puurida vaid kasutasin olemasolevaid.. Seda enam, et seespool nad oleksid ehk liiga augus.. tahtsin, et jääks sama kaugele, kui originaaltuli oli.. Praegu on täpselt nii, et udus sõites jääb ka mõni triip ikka nähtavaks.. Kuigi pigem tahtsin lihtsalt päevasõidutulesid. Et noh, on mis nad on, ega nad tõesti ilusaimad ei ole, kuid vähemalt ei riiva enam silma, et üks on seest kole ja teine ripub kuskil augus.. :lol: Kui kellelgi on umbes sarnaseid, aga suuremaid, vahetuseks pakkuda, siis olen üks suur kõrvik.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 11 Aug 2011, 21:45

oh sind meelitajat, Mel. :D Vaata, et sünnipäeva jook jalgu ää ei niida :lol: :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas cabernet1 » 13 Aug 2011, 07:55

Mario kirjutas:Kes eemal jalutab, on neiu õde. :lol: :lol:

Õde... eemal jalutaval pildil olin ma veendunud, et see ehk su äiapapa... õllekõht ees, rippuvad rasvanäärmed rindade kohal... Igatahes siinkohal oled sa õnnega koos :) Iga kiimas libedik, kes tuleb naist nillima küsimusega, ega tal juhuslikult õde ei juhtu olema, saab ka teenitud karistuse :mrgreen: Õde... damn... ja ma mõtlesin, et mina olen inetu...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Aug 2011, 10:42

Kolmas õde on ka, ei mahtunud pildile, auto võttis pildiruumi ära :D
aga ma arvan, et kui sa Ain ka 8ndat kuud väänikut ootad, siis oled ise ka säänne.. :mrgreen: :mrgreen:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas cabernet1 » 13 Aug 2011, 15:50

irw... siis saab tal mees seksi vaid hundipoosis ;) Rasedusel on ju alguses iga poos, siis vaid koerapoos ning lõpuks hundi poos (Istud augu juures ja vaid ulud) :mrgreen:
Igatahes pesupildil on ta ikkagi mõne maikat kandva vanamehenässi moodi :D Loodan, et ta ei loe seda ja ei solvu :angel:
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Aug 2011, 22:40

kui solvubki, siis kui ta peaks Viljandisse sõbrannale külla tulema, siis ma ütlen talle su koordinaadid :lol: :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 28 Aug 2011, 00:10

no ei tea, mis häda nende stabika kontidega mulle sattunud on.. viimase aasta jooksul juba 4. või 5. kord neid jälle pingutada.. no ei tea, kas asi on meie teedes või mis..
Kõik plaanid MPV õõtsadega jooksid samuti liiva, sest teadsin, et on samad nagu GF'i omad, aga tutkit, põhjalikum uurimine selgitas, et kere külge minev puks on teistmoodi ja teise põhimõttega.. Pagan. Oleks saanud 2c odavamalt 2x tugevamad õõtsad...
Kert pakkus mulle ka suhteliselt soodsalt ABS pumpa ja ilmselt leiaks vb veel odavama siitsamast klubist, aga kui keegi pakuks töökorras andurid ka, siis ma isegi kaaluks varianti, et töötu päkapikk jälle tööle panna.
Kuigi jah, tagaistmel hapukurki krõmpsutav ja trummi põristav kotermann on vaja enne kontidest välja saada.
Värvimise plaanid läksid samuti luhta, seega peab kannatama kevadeni.
Siiamaani pole midagi nuriseda. Õlivahetus ja uued küünlad on järgmine tegevus.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Sept 2011, 00:13

viimase aja tegemised on nigelad olnud.. keevitasin selle allapoole lonti oleva summutitoru asemele korraliku jumpstüki, et vast enam ei hakka Toll mind enam kinni pidama.. Igakord krt seleta neile, et mul ei ole diisel :mrgreen: ..

Peale hammasrihma ja küünalde vahetust hakkas silma torkama see, et pikemast sõidust tulles või siis alles sõitu alustades, kippusid pöörded aegajalt väljasuremise piirile.. juulikuu soojemate ilmadega andsin selle veel andeks, aga nüüd niiskete ilmadega oli asi eriti karm ja lisaks veel hommikul pedaal jumala kinni, et tuli ikka raksuga alla vajutada...
Täna siis peale mõningast ajuragistamist võtsin kätte ja lammutasin kõik vaakumid ja voolikud maha... käisin kõik kriitiliselt üle, kõik massijuhtmed said MoS2 õpetust ning kokkupannes läks suu kõrvuni..
Põhjuseks siis kõvasti ära tahmanud gaasisiiber.. vaevalt seda seal keegi üldse lähimal ajal puhastanud oli.. Kõik karterigaasidega kaasa tulnud õlipritsmed ja muu aur oli sadestunud üsna paksuks kihiks ja andis seda seal maha leotada.. Lõppeks sain selle siibri pehmelt käima ja kadus ära ka kiirendamisel 2000rpmi juures tekkiv nõks, mistap peale seda minek käredamaks läks.. Hetkel käib asi natuke pehmemalt ja jälle on rõõm sõita.
Tellitud on ka ilma nivelliirita amordid taha ja läheb ka uue esiklaasi tellimiseks, sest jaanipäeva kingituseks saadud täkkest on tänaseks saanud üle klaasi roomav ahelik.
esisillas kolksub vasakpoolne "kont" ja mõlemad õõtsad. a noh, pea 2.a meie teid.. isegi hästi pidanud. hetkel ootan neid odavaid õõtsasid, millal müüki ilmub..või siis tõesti vaeva näha ja võtta vanad tükkideks, ära liivatada, värvida.. ehk käib jälle mõne aja.. Samas puksiring on sama, mis üks odav õõts..
Samuti on jälle ära lagunenud plasttorust nikerdatud puksid käigukasti hoovastikule, eriti just kohe kangi jaoks põhja alla.. peab jälle nikerdustöö ette võtma..
kui veel saaks rehvid ära vahetatud see nädal, siis võiks auto ära ka koristada, oleks viisakas naisi jälle sõidutada :mrgreen:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Sept 2011, 01:08

Mario kirjutas:no ei tea, mis häda nende stabika kontidega mulle sattunud on.. viimase aasta jooksul juba 4. või 5. kord neid jälle pingutada.. no ei tea, kas asi on meie teedes või mis...
Pakun et kondi kinnituse avad on ellipsisse kulunud kolksumise tagajärjel :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas skyline » 13 Sept 2011, 09:32

Mario kirjutas:Põhjuseks siis kõvasti ära tahmanud gaasisiiber.. vaevalt seda seal keegi üldse lähimal ajal puhastanud oli.. Kõik karterigaasidega kaasa tulnud õlipritsmed ja muu aur oli sadestunud üsna paksuks kihiks ja andis seda seal maha leotada.. Lõppeks sain selle siibri pehmelt käima ja kadus ära ka kiirendamisel 2000rpmi juures tekkiv nõks, mistap peale seda minek käredamaks läks.. Hetkel käib asi natuke pehmemalt ja jälle on rõõm sõita.

Kas peale gaasisiibri puhastust sul tühikäigu pöörded hoopis veelgi madalamaks ei kukkunud? Mul oli ka see gaasisiiber kõvasti ära tahmanud ja pedaal takerdus, peale gaasisiibri brake cleaneriga puhastust hakkas asi hoopis paremini tööle ja tulemuseks oli ka see, et tühikäigupöörded kukkusid ca 100 rpm võrra. Iseenesest mul sellest mingit vahet pole, sest tühikäik on ca 700 rpm juures korralik ja mingit puterdamist ei ole
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas risto_626 » 13 Sept 2011, 10:31

Kui sul on jama stabikakontidega, sis mul ülemiste sharniiridega- olen neid juba 2 korda vahetanud ja teist korda pärast 10 000 km jälle loks sees :shock:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Sept 2011, 11:33

tomkulibin kirjutas:
Mario kirjutas:no ei tea, mis häda nende stabika kontidega mulle sattunud on.. viimase aasta jooksul juba 4. või 5. kord neid jälle pingutada.. no ei tea, kas asi on meie teedes või mis...
Pakun et kondi kinnituse avad on ellipsisse kulunud kolksumise tagajärjel :roll:

kondiavad on terved, sest kondid said kinni keermeliimiga. munakas on kulunud lihtsalt.. (vasakpoolne saigi plastpesaga SWAG ja parempoolne on jaapani "555" oma.. SWAGi kohta ikka häbematult s*tt)..

skyline kirjutas:Kas peale gaasisiibri puhastust sul tühikäigu pöörded hoopis veelgi madalamaks ei kukkunud? Mul oli ka see gaasisiiber kõvasti ära tahmanud ja pedaal takerdus, peale gaasisiibri brake cleaneriga puhastust hakkas asi hoopis paremini tööle ja tulemuseks oli ka see, et tühikäigupöörded kukkusid ca 100 rpm võrra. Iseenesest mul sellest mingit vahet pole, sest tühikäik on ca 700 rpm juures korralik ja mingit puterdamist ei ole

eih, mul oli enne ka töötav tühikäik.. raamatu järgi 650rpm. Lihtsalt pikemast sõidust tulles või siis kohe külmalt sõitma hakates oli ehk mõnikümmend pööret vaid.. paremal juhul mõni sekund kõigutas 100-1000 siis jälle rahunes.. ja gaasi andmisel sama lugu.. eks sealt see loogika nüüd tekkis, et kui ämbriga õhku peale lasti ja uuesti klapp kinni lasti, siis kadus õhk sootuks ja lambda hakkas kangutama..
tühikäigu mootori ava oli ka saasta täis ja ilmselt püüdis seegi paaniliselt endasse õhku sisse tõmmata. EGRi kallale ei läinud, sest see oli nii tuugalt sääl et las ta esialgu olla..
Sai ära vahitud ka lambda-näit uuesti.. Kui kevadel üv oli 1.027, ehk siis viimase vindi pealt, et mitte läbi saada, siis peale summuti näppimist on jälle ilusti stöhhiomeetriline 1.00 8)

risto_626 kirjutas:Kui sul on jama stabikakontidega, sis mul ülemiste sharniiridega- olen neid juba 2 korda vahetanud ja teist korda pärast 10 000 km jälle loks sees :shock:

ei tea jah, kvaliteet kõigub siia-sinna nendel asjadel.. kursavenna autot ka tegime, no võiks eeldada et lemförder on vähemalt kõva sõna.. 2 kuud ja mõlemad rooliotsad ja üks alumine õõts otsas.. :D aga noh, Audi viga ongi, et iga teine õlivahetus saab pooled liigendid välja vahetada.. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 20 Sept 2011, 00:12

ah, natsa pilti kah..
summutiots, mis siis sai asendatud Martini keevituse abiga :thumbup: midagi ära ei võtnud, samas peale välimuse eriti juurde ka ei andnud.. :D
ja täna lükkasin keldrist leitud viimane jooks 16" lamelle alla.. saab veel lume tulekuga vabamalt hingata, talvekad panin ka juba valmis, õhud sisse ja ilusti ootele, et ei peaks istuma kuskil järjekorras, sest Türilt Tartu lihtsalt rehvide pärast sõita on ka mõttetu.. :crazy:

Ja siis käisin nautisin oma kätetööd mööda siledaid teid ja maid..
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 21 Sept 2011, 17:42

läksin siis diagnostika õpsi juurde küsima, et kas Eestis üldse keegi sellel Mazdal veakoode lugeda oskab - küsis siis aastat ja mootorit ja pikalt mõtlemata ütles, et siin maal ei saa ükski aparaat sellega hakkama, et USAs toodetav keerulise nimega toode on võimeline seda tegema küll, aga hinnalipiku tõttu ei taha ükski autoelektrik seda endale võtta...
Minu auto elektroonika on siis mõeldud tegelikult Austraalia turule ja kuna CEL ka puudub, pole võimalik BOSCHi seadme abil veakoode kätte saada. Ainuke lootus oli, kui sai samodelkini abil pistik ära lühistatud, siis arvuti tundis vähemalt ära, et talle pandi 1998 Mazda 626 külge. :D Ja oli ka kõik. Võin siis vähemalt nüüd öösel rahulikult magada, et kui miski viga tuleb, peab hakkama mehaaniliselt välja praakima :lol: :clap: :thumbdown:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron