Mario kirjutas:ah, natsa pilti kah..
Mes selle tagaluugi alservaga teind oled,kas seal kus see käepide,see iluliist,see on vist reegel,et ei taha püsida tervena.Või ma näen midagi valesti.
Mario kirjutas:ah, natsa pilti kah..
Mario kirjutas:
jah, tagaluugi äär sai ka kevadel ära keevitatud koos usteäärtega, kuna seal oli ka kõva uss sees, sest tagastange käib vastu luuki, ja kuna ma juba 3.a tagasi ei saanud stange polte lahti, siis nüüdseks on see eriti lootusetu juhtum ja ühe koha pealt jah on luugi ära hõõrunud ning rebasepoiss tegi kurja.
Mario kirjutas:... enam ma metsadesse ei roni nii aktiivselt..
lines kirjutas:Mario kirjutas:... enam ma metsadesse ei roni nii aktiivselt..
Sa juba ka vanem mees... Tibidega metsa ronimine pole ehk enam eakohane
pokenaut kirjutas:lines kirjutas:Mario kirjutas:... enam ma metsadesse ei roni nii aktiivselt..
Sa juba ka vanem mees... Tibidega metsa ronimine pole ehk enam eakohane
Metsa ronides tuleb ikka vaadata ka, kuhu ronida. Ma olen kuuega korduvalt metsas käinud, aga karbilaiendi sain vastu "maad" hoopis varakevadel Pärnus Porta parklas.
Kuna se loomake pole nn originaali projektikas, siis võik proovida mõnda Lada karpat, neid peaks saada olema küllMario kirjutas:...Argo Soome-Marella tuli ka töökotta tagasi ja aitasin ta vennal süüdet sättida, aga no ei käi see asi ikka õigesti, et vist vaja karpa puhastus/defekteerimine ette võtta..
Mario kirjutas:läksin siis diagnostika õpsi juurde küsima, et kas Eestis üldse keegi sellel Mazdal veakoode lugeda oskab - küsis siis aastat ja mootorit ja pikalt mõtlemata ütles, et siin maal ei saa ükski aparaat sellega hakkama, et USAs toodetav keerulise nimega toode on võimeline seda tegema küll, aga hinnalipiku tõttu ei taha ükski autoelektrik seda endale võtta...
Minu auto elektroonika on siis mõeldud tegelikult Austraalia turule ja kuna CEL ka puudub, pole võimalik BOSCHi seadme abil veakoode kätte saada. Ainuke lootus oli, kui sai samodelkini abil pistik ära lühistatud, siis arvuti tundis vähemalt ära, et talle pandi 1998 Mazda 626 külge. Ja oli ka kõik. Võin siis vähemalt nüüd öösel rahulikult magada, et kui miski viga tuleb, peab hakkama mehaaniliselt välja praakima
tomkulibin kirjutas:OTKuna se loomake pole nn originaali projektikas, siis võik proovida mõnda Lada karpat, neid peaks saada olema küllMario kirjutas:...Argo Soome-Marella tuli ka töökotta tagasi ja aitasin ta vennal süüdet sättida, aga no ei käi see asi ikka õigesti, et vist vaja karpa puhastus/defekteerimine ette võtta..
_siim_ kirjutas:Tee pistikust pilti,no pole võimalik et ligi ei sa bossiga,ma vähe olen neid näppinud ju,tuleb ümber nurga küll minna aga toimib.
Ka vanakooli OBDga ajusid on suudetud kärsatada, uuemad on tunduvalt nõrgemad -suudavad isegi kooleda. Kuni pole faktilist kinnitust juhtmestiku ja aju 100% sobivuses, ei teeks katseeksituslikku katsetust._siim_ kirjutas:...Tegelikult peaks ju juhtmesti klappima,kaotad ainult vist mõned kw.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist