Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas MMclub » 04 Jaan 2013, 00:14

Pulku kirjutas:Mul on vastutulijast sellesmõttes kahju, et ta nii loll on ja sinu laternatesse vahib. Neid tarkasin on nii palju, kes näiteks Tallinnast välja sõites Tartu suunal nelja realisel kukuvad kaugtuledega vilgutama ja tõmblema, kuna mina öösel täistuledega sõidan. Mind nende täistuled ei sega aga kuna debiilid minu laternatesse vahivad siis kukuvad tõmblema :crazy:


Seaduse järgi võib öösel sõita neljarealisel täistuledega, mida ma ka ..
10st vastutulevast autost 8 kipuvad vilgutama ja ohkima millepeale ma ka tavaliselt olen vastu vilgutanud ja lisaks veel udutuled ka põlema pannud...
Esiteks võiksid seadust tunda ja no mina ei vahi isegi pooltuledele otse laternasse vaid paremat teejoont või postikesi... Igakord kui ma Tln-Trt maanteed nühin ja peaks kõik vastutulevatele autodele laternasse vahtima siis mina seda peavalu ei suudaks ära kannatada... jube väsitav...
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 04 Jaan 2013, 05:04

täpselt nii ongi.. isegi Soomes, Rootsis, Norras on asjalikumad juhid.. siis kui siin sai viimati käidud jälle, siis mul bussil olid Boschi suured latakad ees, aga Arvidsjauri lähedal üks rootslane tuli oma pilliga - lähituli xenon, kaugtuli xenon, udutuled xenon, ja siis 3 suurt prože ka ees, kõigis xenonid.. usun, et tal olid ääretuled ja salongivalgus ka gaaslahendusega. :D :D aga me olime ka neljarealisel ja kumbki ei kavatsenud maha võtta, kuigi jah, mina kannatasin ilmselt rohkem, kui tema. :D
pooled ei tunne seadusi vb.. kaugtuled võib maha võtta alles siis, kui valgusvihud kohtuvad - pooled katkuvad neid maha juba siis, kui autod pole veel kummagi nägemisulatuseski. ja siis on ka vahemaa veel paar km. enamik kukub kohe vilgutama, kui maha ei võta... ja no siis need targad, kes tulevad ääretuledega pimedas - vilguta või mitte, näidatakse keskmist näppu ainult möödumisel. :D
mina ei tee sellest ammu numbrit, oma ohutus ikka ennekõike, selle 2km jooksul võivad põdrad ja notsud ja muud pudulojused sulle auto ette sattuda. :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Zachary » 04 Jaan 2013, 05:05

Mario kirjutas:täpselt nii ongi.. isegi Soomes, Rootsis, Norras on asjalikumad juhid.. siis kui siin sai viimati käidud jälle, siis mul bussil olid Boschi suured latakad ees, aga Arvidsjauri lähedal üks rootslane tuli oma pilliga - lähituli xenon, kaugtuli xenon, udutuled xenon, ja siis 3 suurt prože ka ees, kõigis xenonid.. usun, et tal olid ääretuled ja salongivalgus ka gaaslahendusega. :D :D aga me olime ka neljarealisel ja kumbki ei kavatsenud maha võtta, kuigi jah, mina kannatasin ilmselt rohkem, kui tema. :D
pooled ei tunne seadusi vb.. kaugtuled võib maha võtta alles siis, kui valgusvihud kohtuvad - pooled katkuvad neid maha juba siis, kui autod pole veel kummagi nägemisulatuseski. ja siis on ka vahemaa veel paar km. enamik kukub kohe vilgutama, kui maha ei võta... ja no siis need targad, kes tulevad ääretuledega pimedas - vilguta või mitte, näidatakse keskmist näppu ainult möödumisel. :D
mina ei tee sellest ammu numbrit, oma ohutus ikka ennekõike, selle 2km jooksul võivad põdrad ja notsud ja muud pudulojused sulle auto ette sattuda. :P

Kui juba xenoni peale minna, siis suunad ja pidurituleda ka gaasilahendusega :lol:
Kasutaja avatar
Zachary
 
Postitusi: 616
Liitunud: 03 Okt 2010, 21:02
Asukoht: Rapla

1992 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 04 Jaan 2013, 05:11

:lol: :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Evert » 04 Jaan 2013, 11:58

Ei, suunatuledesse ei saa, plinkimine ei mõju ksenoonidele hästi. :crazy:
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas zoomzoom » 04 Jaan 2013, 14:01

Ei leia mina ühtegi regulatsiooni nn neljarealisel teel kaugtulede lubamisest vastutuleva auto korral. Kui ikka pimestab vastutulijat, tuleb teha ümberlülitus! Küllaga annab liiklusseadus konkreetse kohustuse kiirust vähendada kaugtuledelt lähituledele üle minnes, vastavalt nähtavuse halvenemisele. See ajab kül närvi kolonnis liiklejad minumeelest. Ka möödasõit muutub pea võimatuks kaherealisel teel niimodi. Kuigi see peaks ohutuse tagama, mis on iseenesest õige.
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Pulku » 04 Jaan 2013, 14:09

Sellest neljarealisel kaugtulede kasutamisest räägiti mulle vähemalt omalajal vägagi detailselt OÜ Autosoit Lõppastmekoolitusel, kus kõikvõimalike jooniste jne. abil tehti selgeks, et kui mõlemas suunas liikuv sõiduk sõidab esimesel rajal nii nagu peab ( nagu me teame siis teist rada võib kasutada ainult möödasõiduks või siis vasakpöörde sooritamiseks asula välisel teel ) siis kummagi sõiduki kaugtuled vastutulijat ei sega, kuna valgusvihud ei kattu või kui juhid just laternatesse iseseisvalt ei vahi või kui sõidukite laternad valesti reguleeritud ei ole.


Ma mäletan kui ma enda kunagisel c-max'il nii lähi kui kaugtule pirnid philips blue vision'ite vastu vahetasin siis linnapildis vilgutati mulle tuledega isegi päevasõidu tuledega sõites, mis ma oleks pidanud siis üldse tuled ära kustutama või? :D
Pulku
 
Postitusi: 248
Liitunud: 05 Veebr 2008, 22:35
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas pokenaut » 04 Jaan 2013, 16:21

Pulku kirjutas:Sellest neljarealisel kaugtulede kasutamisest räägiti mulle vähemalt omalajal vägagi detailselt OÜ Autosoit Lõppastmekoolitusel, kus kõikvõimalike jooniste jne. abil tehti selgeks, et kui mõlemas suunas liikuv sõiduk sõidab esimesel rajal nii nagu peab ( nagu me teame siis teist rada võib kasutada ainult möödasõiduks või siis vasakpöörde sooritamiseks asula välisel teel ) siis kummagi sõiduki kaugtuled vastutulijat ei sega, kuna valgusvihud ei kattu või kui juhid just laternatesse iseseisvalt ei vahi või kui sõidukite laternad valesti reguleeritud ei ole.

Sõiduauto puhul vbolla tõesti ei sega, kui sõidad piirete vahel, aga kui istud veokas ja piirdest tunduvalt kõrgemal, siis häirib küll ja kuidas veel, selleks ei pea tuledesse vaatama. Aga ega minul ka kahju ei ole, kui keegi nii kaugtuledega vastu tuleb, tõmban enda prosed peale ja sõidan samamoodi edasi. :)

EDIT: Soomes, Rootsis, Norras võetakse ka kaugtuled neljarealisel maha. See, et mõni üksik ei võta ei tähenda, et seda ülejäänud ei teeks.
EDIT2: Ega seal kurat väga ei annagi tegelikult kaugtuledega sõita, liiklus on suhteliselt tihe.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 29 Jaan 2013, 22:31

3 nädalat mööda, ning mul ei ole ikka midagi pajatada targemat.
nokitsesin oma luuke veidi tükkideks ning olen veidi kurb, kõik lubajad keremehed on alt ära hüpanud, tundub, et pean ikka omale keevituse ostma ja hakkama ise tegema :?
Üldiselt olen vaid kallanud ja tallanud. Sai ka üks pikem ots tehtud, 3000km jutti, 3 paagitäit, viimase paagitäiega jäi veel veerand alles, kui tagasi jõudsin. Sai siis üksaeg siin hakatud õõtsasi tellima, odavaid on vaid vasakpoolseid.. kalleid on mõlemat.. no hea küll, ühe kalli eest saaks 3.43 odavat, siis ma otsustasin oodata, täna tuli vastus, et niipea ei tule.. nüüd mõtlen, et peaks töö juures auto paariks päevaks rippu tõstma ja õõtsad ära möksima, uued puksid ja šarniirid ja läheb jälle puid alla. Karteripõhi pole veel tuska tegema hakanud, aga roosteroosid muutuvad järjest silmale valusamaks.
Rohkem polegi lisada.
Truu auto, mis teha. Kohe kohe saab meil täis ühised 5 aastat, tahaks mõne aasta talle ikka veel kinkida.
Ilmad soojaks lähevad, siis võtan kõik lukud maha ja tükkideks. Ei tööta võtmest ükski kolmest. Võti sisse peksta, siis läheb, aga muugid on kinni ja ilmselt pööra ise samuti kinni kiilutanud end. Murran enne võtme ära.
Kui keegi saab odavalt neid LED-ribasid, mida osta.ee ka näha saab, siis võiks teada anda, mulle kuluks üks 5m ära küll. :) ehk on kuskil odavam, kui 20€... tuli paar ideed, kuidas autosse valgust juurde saada nii, et ei peaks neid nõmedaid lampe igasse auku toppima.

Ei saa salata, tuli ka FS-ZE/FS-DET'i järgi isu jälle. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 29 Jaan 2013, 23:25

nu 4 ust ja tagaluuk ootavad lihtsalt grammike pahtlit ja uut võõpa peale, eks sebin uued tiivakaared, modin ära ja siis vaja karbid ka üle käia ning veel mõni paneeli koht, mis eelmistest avariidest on hakanud mullitama (taga vasak tiib näituseks)... siis võiks ju täitsa mitu hooaega veel põristada :P
Tundub Meelis, et see suvi tuleb ikka pikk tee ette võtta ja sinu juures see sisse sätitud öömaja ära proovida. :D :D

Eks jah, siinkandis on lubajaid kõvasti, aga reaalselt ei taha/ei oska mitte keegi. Kellel on ulmeprojektid ja kellel on muud asjad olulisemad.. Lähim koht on Rapla, kuhu ma oleksin küll oodatud, aga kesse viitsib.. blaah.. eks näis, enne vaja ülevaatus peale saada, hetkel võimlen veermikuga.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Evert » 30 Jaan 2013, 11:43

Mario kirjutas:Kui keegi saab odavalt neid LED-ribasid, mida osta.ee ka näha saab, siis võiks teada anda, mulle kuluks üks 5m ära küll. :) ehk on kuskil odavam, kui 20€... tuli paar ideed, kuidas autosse valgust juurde saada nii, et ei peaks neid nõmedaid lampe igasse auku toppima.

jeBai. Tellisin eelmisel aastal millalgi 2 ühemeetrist juppi endale, tulid ilusti Hiinast kohale ja maksid palju vähem kui Ostas.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 01 Veebr 2013, 16:39

dx.comi sai ka tehtud kasutaja, sealt tulevad asjad õige käbedalt.. ma siin Arduino'ga katsetan, siis Hiinast tuleb kiiremini, kui eesti postiga Tallinnast. :D

aga tegin ka siis megatuuningu - ostsin uue õlifiltri (tuletage meelde, et ma teile võrdluse teeks väikse ja suure vahel), võtsin nüüd suure, väike on suurest poolteist sentimeetrit lühem. Millalgi teen selle pildikese.
ostsin uue õhufiltri.
ostsin ka uued küünlajuhtmed lõpuks. 39€, selgus, et needsamad JC Auto omad ongi mul peal ka. Põhjuse, miks ma neid nüüd järsku vahetama hakkasin, oli see, et tühikäik kadunud täielikult ja kaane alt tuli kahtlast silikoonihaisu, lisaks lõhnas ülepeksmise järele.
Vanad juhtmed sai millalgi ära ka mõõdetud - 3 tk olid kenasti 4MOhmi, viimane 12MOhmi. Iseenesest polekski vale, kui tegu oleks olnud esimese silndri omaga, aga see oli üks lühematest. Pikk juhe oli samuti 4 koma kopikaid megaoomi.
Uhkem tunne ka nüüd. Ostsin Viljandist ka elektrisprei, käin sellega kõik pistikud uuesti üle, soojema ilmaga võtan maha ka sisselaske ja väljalaske ja teen nendega miskit huvitavat. See eelmise suve jahutusvedelikutoru-porno tuleks üle vaadata. Kahtlaselt on üks toru liiga paindes, et kardan, et tühikäigumootorist ei käi piisav kogus läbi...
Aga noh, praegu sõidab ja roostetab, nagu üks tubli jaapanlane ikka. Viimaste ilmadega driftis ka, mis kole. Käsi juba väsinud rooli lappamisest ja selle Quattro-Audi päästmisest igast lumehunnikust. :D

See nädalavahetus möödub kursavenna Cosworthi mootori kallal. Tuleb üks 500hj mootor kokku panna. :)
Eksamiks nagunii midagi õppida ei viitsi. :angel:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 12 Veebr 2013, 21:36

pff.. polnudki midagi higistada. Sooritasin eksamid, lõpetasin kooli kiitusega. Nüüd peaksin justkui autost midagi teadma, kurvem pool on see, et õigem õppimise aeg alles algab. :) Nüüd olen juba omajagu päevi tööl ka jälle olnud, toimetan igasugu huvitavate asjadega....

Mõni siin ikka on soovinud, et tehku ma Meli ja Portose eeskujul ka oma nokitsemise teema, aga ma ju teen midagi vahvat nii harva, et see oleks mõttetu.. Võin siia ka postitada igast jama...
Ühesõnaga, täna siis ülemus tuli kõrvale, et kuule, sul täna vähe lahjem päev, et sisustame sul selle muude asjadega.. Alguses mõtlesin, et jälle mingi lao ehitamise teema, aga siis selgus, et tal off-roadi pill ei käi hästi ja vajab natuke modifitseerimist.
Tegemist siis 70ndate lõpu Samuraiga, millel 2001.a Jimny mootor sisse tõstetud ja custom-juhtmesari originaalajuga. Sai siis alguses seda natuke häälestatud, seejärel reguleerisin uksi, liimisin ja kleepisin muid asju ning siis tekkis uus ülesanne. Tema tahab saada juhiistet kõrgemaks veidike.
MIs siis ikka, mõeldud tehtud. Fabritseerisin mõned kandurid, leidsin mõned pukside hülsid, ja nii ta läks. Uued M12 poldid müraki sisse ja nii siis saigi, et tagumine ots on polditud ja esiotsa kandurid allosas keevitan põhja külge, ja pealt jääb istme siin poldiga hoidma.
Piltide mõte tuli alles siis, kui juba iste paika oli sätitud, aga noh, väike võrdlus ikka.
Siin siis kõrvalistuja tool originaalseades:
Pilt

Pilt

Siin siis päevakangelane ise:
Pilt

Ja siin siis minu pusimine:
Pilt

Pilt

Selline ta sai (keevitamine veel tegemata):
Pilt

Hommikul siis jätkan. Ülemus käis uurimas aegajalt ja vaatas, et ma säristan ilma maskita, siis küsis, et ma olen ka Poolast vä. Vastasin, et ei, mul on isetumenevad silmad. :D
Aga jah, natuke põnev on ikka. Veidi värvi halli argipäeva.

Oma autost ei ole midagi rääkida, seisab juba mitmendat päeva. Enam sõita ei julge, õõtsad on juba suhtkoht pehmed, sealt kus nad kõvad peaksid olema. Tellin uued õõtsad ära ükskord ja saab piduritele ka uued liugurid. Vaatasin, et 20€ mõlema silla komplektid, why not? Saab uued asjad kõik. Lisaks siis käsa ka timmida veidi, siis võiks isegi üV minna proovima. Õnneks märtsi lõpuni aega küll. Senimaani lunin töölt uusi autosid. Oi kus praegu saaks sõiduproove blogisse üles tähendada.. :D
Nii palju on positiivset, et vähemalt tühikäik on rohkem stabiilne, aga jõnksutab, ilmselt gaasisiiber vaja täielikult kuskile leotusesse pista ööseks.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas aviar » 12 Veebr 2013, 22:24

Päris muhe lahjema päeva sisustamine.
Kas roolil ja istmel olevad kaitsekatted on sellepärast, et oma tööriideid ära ei määriks? :D
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 12 Veebr 2013, 23:44

meie majas on ka meie enda autod "kliendi omad" ja tuleb suhtuda austusega.
Pealegi oli mul tüütu koguaeg kindaid käest ära ja tagasi panna, et rooli krudida (siis, kui tegelesin põhjaaluste töödega)..
tegelikult peaks neid katteid veel olema, aga lihtsalt ei ole koguaeg laos.. :D Jumal tänatud, et see auto alles Jõulusafari ajal rooli alumise ääreni vees istus. Mul koristamine veidi lihtsam. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2013, 08:47

enne teada ei saa, kui esimene safari ära on. põikivardad tulevad nagunii.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas freerider » 13 Veebr 2013, 20:20

Mario kirjutas:Vanad juhtmed sai millalgi ära ka mõõdetud - 3 tk olid kenasti 4MOhmi, viimane 12MOhmi. Pikk juhe oli samuti 4 koma kopikaid megaoomi...


Kuidas sul mootor siis käis üldse ;) carbon-kiud olid isolatsiooni sees nii puruks pragunenud juba, et juhtmetes toimuski üks kaarlahendus ainult, sealt ka ülepeksmise lõhn. Normaalsete küünlajuhtmete takistus on 3-20kilooomi(0.003-0.02 megaoomi)olenevalt silindrist ja tootjast. Kui see on suurem, siis peksab säde lihtsama koha peal üle kui silindris, elektroodide vahel, surve all ja seda siis süütepoolide läheduses tavaliselt. Hea, et uued said (y) :) edu auto tegemisel ja pikka iga pillile!
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2013, 20:45

No näed, käis.
Tänu sellele, et tegu on DFS süütega, on 2 küünlal korraga säde, ehk siis konkreetse silindri puhul sai säde massi küll, aga läbi teise küünla :D :D eks jah, see puterdamine oli rütmiline. Ega uued küünlad ka päriselt probleemi lahendanud, aga tühikäik on stabiilne, pigem on asi mul mujal kinni, soojemate ilmadega roogin kõik rupskiteks, ilmselt pordin ka siis kollektori avad ära korralikult. :P
et jah, häid sõnu läheb tarvis, sest minul neid enam võtta pole, liiga kaua ühte autot pidanud vist...
Hetkel nühin tagumikku ix35 ja i40 vahet.. Ei taha enam oma autot.... :(

minu keevitamise projekti koha pealt - ma ei olegi kutseline keevitaja ja teen ilmselt kõike absoluutselt valesti ning olgu ka öeldud, et mul ei ole töö juures korralikku keevitust. Lasen 80A elektroodiga üleüldse. Selle kohta on isegi päris hea õmblus. Eemised kandurid said täna hommikul lõpetatud, värvitud ja siis läks auto sellisesse kohta nagu Lehtvedru OÜ, kus autole tehakse sillatõste ning paigaldatakse ka USAst tulnud rummulukud kompressoriga. Ülemus oli sellest murdumise asjast juba ise ammu teadlik, aga kuna meil pole väga materjali ega vahendeid, siis leppisime ülemusega kokku, et kui tool peaks lagunema, teeme taga osa ka vinkelraudade peale ringi, kui mõni päev peaks tühjem olema. Tagumised augud on mõlemad ka sillatalast läbi ja ei näe hetkel murdumise probleemi. Poldid said laia kraega seibid niiet, las minna! :D
Ausalt öelda selline nokitsemine mulle istub, oleks vaid korralik pleku tööriistakapp võtta. :D Peale odava relaka ja mini-elektroodi pole väga midagi. Aga see eest Energia autode kängururaudasid keevitab edukalt, selle lobi olen ma endale saanud (ainuke, kes meil esinduses keevitusest üldse midagi teab), keegi teine aparaati ei puutu.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas freerider » 13 Veebr 2013, 21:02

Mario kirjutas:(ainuke, kes meil esinduses keevitusest üldse midagi teab), keegi teine aparaati ei puutu.


Kus esindses sa seal Tartus töötad üldse, kas sa Uvet ka tead?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2013, 22:47

meil aind üks Topi esindus ongi ja Uvet siin küll pole nähtud :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 18 Veebr 2013, 21:18

keevitusprojektist nii palju, et tool endiselt oma koha peal ja auto hetkel kõlgub teises saalis tõstuki peal - uued amordid ja USAst saabusid rummulukud kompressoriga. Kahjuks seda tööd mulle ei anta, vaid meil on veel üks offroader seltskonnas...

minu masin siis saab ka peale 2 nädalat seismist homme tule ahju.. uued hyundaid on toredad küll, aga kunagi tuleb ikka ära anda ju.
niisiis täna tõingi ära endale 4 komplekti sadula liugureid.
Pilt
siukesed vidinad, kõige huvitavam on see, et odavad komplektid on ilma ava kateteta (siin pildil siis see kõige viimasem vidin), kallimatel on kate ka olemas.. võtsin kallimad, sest just mul ongi nii, et esisadulal on see niiskuse kork puudu ja taga on suportitel seal kaane sees määrdenipli auk, kuhu kummikork surutud, kork kadunud ja vesi sees ja siis on ülla-ülla, miks liugurid nagu roostekäkid on.
Ehk nüüd paraneb asi.
Kokku siis 35€ 4 väikest karbikest. :)
Muud sillaosad on veel tulemata, õnneks ülevaatus ka kestab, märtsi lõpuni on veel aega.. ootan juba, millal tutikad suvekad jälle alla saab kruvida...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mel » 19 Veebr 2013, 22:59

Mario kirjutas:No näed, käis.

ma ei olegi kutseline keevitaja ja teen ilmselt kõike absoluutselt valesti ning olgu ka öeldud, et mul ei ole töö juures korralikku keevitust.


Kui see on nüid mulle viidatud,siis seda küll ei mõelnud,et sa ei oska jne.mis ise kõik oled siia juurde mõelnud :clap: Ma ka ei ole kutseline keevitaja ja ei saa ka vist selleks kunagi :D Siis nõva tööjuurde korralik traadikeevitus,seda läheb seal alatasa vaja,kõvemad töökojad kasutavad juba tiigkeevitust. :wink: Aga see juba natukse keerulisem,räägitakse,et igastmehest ei saagi asja. :(
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 19 Veebr 2013, 23:08

Mel, egas ma sind nii konkreetselt mõelnudki.. lihtsalt, kui meil oleks jah korralik traadikas.. aga ülemus rõhub sellele, et kulukas on.. kokkuhoiupoliitika, ma ütlen.. ja siis tahetakse ulmet...
TIGi jaoks juba peab nutti olema, et seda otsa seal istmikku ei keera aga ma usun, et normaalse mig'iga ma teeksin natuke paremaid asju küll, kui selle pika pliiatsiga :D :D
rääkides jälle sellest Samuraist, siis homme vist vaja uuesti kängururaud ette panna ja uued toed ehitada nurkadesse, et raud oleks kere suhtes jäik ja selline avastus, et kui lisatulede numbritagune kandur pooleks lõigata ja auk teha ühte otsa, saaks tiiva peale kinni poltida, teise otsa raua külge keevistada ning see suur aas, kuhu muidu läheks tuli külge, jääb suunaga üles ning saab lahedasti teha ka oksatrossidele paigad. :P
pesupoiss täna juba möllas raua ette panemise ja lõikamisega. ilmselt minu töö on homme siis see asi kokku säristada järjekordselt. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 20 Veebr 2013, 08:45

meil on miskised Lincolni pulgad.. sellised kuni 5mm materjali tarbeks.. sealt edasi on jämedad jurakad ka, aga neid oli tarvis siis, kui oli vaja special service toole endale vorpida jälle.. :D :D
elektrood jah, tahab ideaalselt puhast pinda, mida ma talle alati pakkuda ei suuda, aga saab hakkama. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mel » 20 Veebr 2013, 20:47

Ma mõtsin ikka ,et ideaalselt kuivad peavad olema,see puhtus polegi vbl.nii kriitiline elektroodi puhul,traadiga siis.Reeglina elektroodil vähe kangem vool,see küpsetab kergemini selle rooste ja sodi eemale.Vaat kui natuke veel solgiks su teemat,mis puudutab tiigi,ma eriti ei näe selle tarvitamisel suurt mõtet,kuna niikuinii kogu see keevitus suuremalt jaolt lääb ju peitu. :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist