viimane pilt siis minevikust, millalgi veebruari lõpust, kui juba sai suvekad alla keeratud..
Aga mis siis vahepeal toimunud?
Absoluutselt s*ttagi.
Tühikäigu jama on, nagu ta on. Ülevaatusel, nagu öeldud, nurinat polnud.
Mõõtsin ka gaase oma töökojas, oma aparaadiga - ligi 3000rpm:
Ehk siis jah, segu on õrnalt paigast ära, aga muus osas titimiti.
Modisin ühtlasi natuke ringi ka oma sisselaske torustikku, ehh, õhufiltri korpusest alates on kõik õige, aga kuna mul lagunes ära see plastmassist õhukoguja, siis ma tegin veidi seda õhuliikumise teekonda natuke pikemaks ja viisin hetkel õhuvõtu radika taha kõhu alla..
Paranes küll täituvus, et kohalt minnes on vasaralöök tunda, kuid kõrgema pöörde peal jääb õhu nälga... Seetõttu hoian nüüd silmad kõrvad lahti ja tahaks ideaalis viia selle otsa natukene teise kohta. Üks kaasklubiline olla ka miskit uurimustööd lugenud,kus katsetega selgus, et õige koha peale sissevõtt viia, on võimalik tekitada ehk isegi minimaalne ülelaadimine vabalthingamise näol. No ilmselgelt suurt skuupi ma keset kapotti ei lajata, aga eks ma muudan veidi ka lisatulede asendit ja siis saab pool võret tagant poolt ära katta.
Tulevik.
Hetkel on hakanud hinge närima üks tuttavlik rigin-ragin, mis juhtub, kui veepumba võll puksi sees laperdama hakkab... et siis tundub, et GMB veepump ei toida ikkagi väga kaua.
Selle teooria kinnitan millalgi uuel nädalal. Igatahes mingi asi närib kõrva, kui auto kõrval seista. Võimalik, et ka generaatori laager...
Samuti piinavad hinge tagumised pidurisadulad. Näha on, et GFi sadulad on juba "remondimehe rõõm", sest GE omad on käsitsi seatavad, siis GF regullib neid automaatselt ning süsteem on natuke keerukam, mida on raske tihedaks saada, eriti veel FrenKITi komplektidega. Niiet, varsti siis vahetusfondist uute järgi.
VÄhemasti sisse pandud uued sadula liugurid toimivad.. Soovitan soojalt kasutada Würthi pidurivaseliini. See on hetkel ainus asi maailmas, mis on suuteline pidurite töörütmi säilitama ka siis, kui neid ei kasutata eriti.
Viimasel ajal olen ka töö tõttu teinud mõned pikemad otsad ja viimane paagitäis 98't tagas keskmise kulu täpselt 6.0 100km/kohta. Kõik muidugi sõltub, kuidas tanklate püstolite stopper on kalibreeritud, igatahes Lätist tulles surusin peale 62.9 liitrit ja tuli põles juba põhimõtteliselt Viljandist Tartu suunas väljudes... Ei nurise.
Küll aga saan nuriseda, et omal ajal koos amortidega vedrusid ei vahetanud, maksab kätte nüüd. Seetõttu plaan panna MX6 originaalveljed alla ja olemasolevad 16" maha müüa...Kes tahab, võib pakkuda ka mingit sorti vahetust. Eelistan originaalvelge või vähemasti midagi, millel ET 40-45... Müügihinna suhtes.. Ei oska öeldagi, otseselt ei müü, aga 250€ eest võiks kaubaks minna ka... Plaan tegelt nad valgeks värvida.
Oeh, mõtteid on nii palju. Aega ja raha nii vähe.
Seetõttu üks kevadine kaader:
Ja ega rohkem oskagi öelda.. Tahaks ikkagi Facelifti mudeli laia juhi käetuge
Või siis ehitan olemasoleva ringi, sest riie on sealt pealt minu käes viimase viie aastaga kenasti ära kulunud ja olekski aeg õmblusmasinaga uuesti tutvust sobitada.
Paar nädalat tagasi oli mul au ka ühe klubilise GE'sse ehitada Honda shortshifter. Ilus kuullaagriga jumpstükk oli. Lahendaks nii mõnegi probleemi loperdava kangi suhtes.
hetkel mõtlen, kas tellida ka Honda oma, või korrata oma aastatetagust julgustükki ja lõigata enda oma taas lühemaks.