Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 19 Mai 2013, 14:54

nojah, saame näha. :D
Pealtnäha on siiski autotootjatele esitatud teatud standardid ja vähemalt hetkel mõõdetuna on mõlema mootori mähise takistus sama, aga "uue" puhuri labad on vähe teisema kujuga ja ilmselt seetõttu puhub vingemalt.
Ega jah, see elektrimeeste ütelus peab paika, et elektroonika töötab suitsu pealt - kui suits välja lasta, siis enam ei tööta ju. :)
Loodan, et nii ei lähe, kaitse siiani vastu pidanud.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 19 Mai 2013, 21:58

topeltpost... sain lõpuks kaamerast kaadrid kätte:
vana vurr...
Pilt

uus vurr paigas -
Pilt

selliselt ta siis oli..
Pilt

täna sain siis jah koodi järgi teada, et Hyundai i30 (I gen) oma ning mazda omast 15W võimsam, aga ikka mõnusalt vuhiseb. Ainuke kinnitus jah, mis veidi mööda on, on see, mis pildil täpselt mootori taha jääb... Aga kruvi läks enamvähem sirgelt sisse, hämmastav. Ja noh, see mootorijahutustoru on grammike jämedam, aga paistab, et mootori jahutab ära.
Ühtegi Toomase mainitud džinni ei tulnud külla :D :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Mai 2013, 06:53

Dzinn on kaval, ilmub mitte kohe, aga ootamatult.
15W- nüüd jää lootma, et mazdatehase insinöörid on reostaadile väheke võimsusvaru arvestanud.
Koormuskaitse ja sulavkaitse no ehituslikult vähe erinevate suunitlustega ehitatud :wave:
Pealegi koormuskaitset vist su autul pole ühtegi.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 20 Mai 2013, 13:43

Viimati mainit koormuskaitset ei ole jah. Olen kuulnud vaid, et kui asi liiga kriitiliseks läheb, pidi pearelee kontaktid ära sulatama ja siis on kas koguaeg voolud järgi, või võtme keerates ei juhtu midagi.
Moodsamad pillid on varustatud igasugu vidinatega.

Aga nüüd hakkab ikka asi kriitiliseks minema vedrustusega. Enam ei saa väga üksinda ka sõita, ilma, et rattad koopas ei kraabiks.. vägisi tarvis väiksema ETga ratast... :? ja tuleb hakata korjama uute vedrude tarbeks... räägitakse saunalaval, et madaldusvedru olla tugevam, aga siis ma ei võidaks ikka midagi. pane või õkva mosse põllumajanduslikud vedrud alla.. :lolno:
Soov oleks vahetada Mazda tehase velje vastu, siis ei ole väga ohtu... praegune ET35 on juba minu masinale ikkagi liiast... :?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Mai 2013, 16:27

Aga pull oleks vaadata, kuis lahendaksid ülessande: mosse vedrud maasule kõhualla.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 20 Mai 2013, 19:34

:D
ei seda ei juhtu.

aga et siis teema on aktuaalne - täna siis suutis summuti end nii kinni põletada, et ühtegi auru läbi ei lase. jäin keset linna seisma nagu vasikas keset uut lauta... eile veel Jõgevalt tulles polnud tunnetki, et võiks olla umbes... igatahes täna lõunale minnes tõmbas järsku hinge kinni ja suure hädaga sai lõunal ära käidud...
katalüsaator on nii umbes, et halb hakkab. keerasin lambda küljest ja sõitsin vägeva põrinaga koju. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas aviar » 20 Mai 2013, 20:23

Mario kirjutas:katalüsaator on nii umbes, et halb hakkab.

Penskari stiilis ökotamine maksis valusalt kätte :?:
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 20 Mai 2013, 20:45

kustotsast sa võtad et ma ökotan?
ma olen suht kindel, et minu masina torud on puhtamad, kui sinu masinal :lol: stabiilselt 24/7 redline.
lihtsalt viimasel ajal on hakanud summutist järjest vähem gaase tulema ja oligi arvata, et millalgi see jama seal kokku sulab, sest ma ühe korra mängisin natuke kütustega ja peale seda, kui mul kollektori küljest toru ära murdus ja ma 100km sõitsin sisuliselt ilma summutita ja lambda küttis ainult segu rikkaks, siis ükskord, kui toru sai keevitatud ja uued küünlad sisse, siis käis mõnus leek tagant välja ja sellist kütust katalüsaator enam ei talu.

Soovitan soojalt kõigil hoiduda ka vene kütusest. viimasel ajal on nii klientide kui oma tutvusringkonnas juhuseid, kus vene kütus ummistab torusid - 50 % juhtudest liigne suhkur paagis, 50% liigne parafiin. Ehk siis raiped on piiri taga hakanud jälle lahjendama. Osa on saanud ka üles hopitud AI93'e, mida kahjuks kannatavad vaid uued Volksud-audid. ülejäänutel kõrbevad küünlad ja poolid.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas pokenaut » 22 Mai 2013, 19:56

Kui on kindel koht, kes vene kütet müüb, siis ei ole ohtu, et solki saaks. Mina olen mõlemaga, nii 6'e, kui ka MB'ga vene küttega uhanud ja ei ole siiani midagi juhtunud.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 22 Mai 2013, 22:02

seda nüüd küll....

eilased sündmused - sai siis katalüsaator vahelt ära lõigatud ja üks tore onu veetis ligi pool tunnikest gaasileegiga selle kallal. Punaselt hõõguvad asjad kipuvad rasked olema ja niiviisi see seal maas lebas veel oma pool tunnikest, kuni keegi jõudis seda juba tõsta ja tagasi vahele keevitada.
Katti maha lõigates aga ehmatasime ära, et oleme vale asja ära lõiganud - katist kuni tahaotsa välja ei tulnud õhupoegagi. Trossiga samas läbi lükates tuli tross kenasti läbi... võta siis nüüd kinni...
selge on aga see, et lõpupütiga pole ikka midagi enam peale hakata. Lõikasime lahti küll, aga kokku keevitada oli suht raske. Rooste teeb oma tööd. Seetõttu pean uue kuu alguseni ära kannatama, või on kellegil ehk imeodavalt pütti anda?

Aga vähemalt hingamine tuli tagasi.

Nüüd on uus mure - jälle jääb vasak esipidur peale. Õnneks aktiivset paagileket pole hetkel kohanud, aga need jäljed paagi küljel ei tekita ka endiselt emotsiooni...
Ja nüüd saan valusad vitsad - amorte vahetades tuleb ka vedrud panna, muidu on jälle peatselt lõpp käes. Nüüd on mul vedrud väsinud ja ratas käib koopasse ka tühjalt sõites. Kaalusin igaks juhuks täna uuesti auto üle, endiselt sama nagu eelmine aasta - suht tühja paagiga koos minuga nõks üle 1550kg. :?

Rääkimata siis need paar avariid, mis ajaloos on. Plekk hakkab järgi andma nende kohtade pealt ja pilt ei ole sugugi ilus.
Tundub järjest enam, et kui läheb tegemiseks, siis tuleb tõsine seibi-mutri projekt, nagu Tomkulibini valge laev.... vastasel juhul hakkab keegi varuosi saama.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 28 Mai 2013, 20:43

kuna hetkel auto ei sõida, siis mõtlesin, et tegelen loominguliste asjadega...
nimelt võtsin käetoe autost välja. nagu üldsus teab, siis facelifti mudelil on mõnusalt lai, nagu söögilaud, et ka kõrvalistuja saab normaalselt kätt toestada.
Minu masinal aga kitsekeeleke. Võtsin siis küljest ja nüüd veeretan teda siin näpuvahel - natuke pikemaks ja laiemaks vaja. Seejärel läheb uus poroloon ning arvatavasti ka uus katteriie, loodan leida abakhanist sama tooni veluuri, siis võiks ju jälle vanaema pärandatud vändaga Singeriga tutvust teha... :)
Pildimasin on hetkel jälle ula peal, loodan natuke pildimaterjali tekitada peagi.

Leidsin ka pildi, milline see auto nägi välja aasta 1999...
Pilt
oehh... :cry:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 30 Mai 2013, 00:05

kaamerast sain kätte ka paar nädalat vanad pildid...
kohad, mis vajavad tähelepanu. :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kapoti all valitseb selline vaikus...
Pilt
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas skyline » 30 Mai 2013, 10:42

Sul üsna vabalthingav mootor ma vaatan :)
Mis huvitav punane juhe see sul plussklemmilt salongi jookseb?
Ja vähemalt amordikannud paistavad enam-vähem tugevatena. Oma autol lükkasin amordikanne roostest puhastades igatahes kruvikeeraja plekist juba läbi :) Tõsi, karbid ja uksed olid mul küll kõvasti paremas ja veel esteetilises seisus.
Jube, kuidas rooste ikka Mazdat närib, sama vanad VAG grupi ja prantsuse autod võivad olla veel täiesti roostevabad
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 30 Mai 2013, 21:14

skyline kirjutas:Sul üsna vabalthingav mootor ma vaatan :)
Mis huvitav punane juhe see sul plussklemmilt salongi jookseb?
Ja vähemalt amordikannud paistavad enam-vähem tugevatena. Oma autol lükkasin amordikanne roostest puhastades igatahes kruvikeeraja plekist juba läbi :) Tõsi, karbid ja uksed olid mul küll kõvasti paremas ja veel esteetilises seisus.
Jube, kuidas rooste ikka Mazdat närib, sama vanad VAG grupi ja prantsuse autod võivad olla veel täiesti roostevabad

Ta on jah ajutiselt vabamalthingav... mul tegelt on Isuzu voolikutest kompunn tehtud, aga võtsin maha, vaja natuke kuumapuhuriga modifitseerida. See ülemine radika lõdvik jääb täpselt selle koha peale, kuhu ma ei taha ja siis pean õhutoru veidi suunama ringi.. ees tala sees on sobiv ava ja sealt saaks hakata õhku ahmima... see eeldab jah, korpuse otsast päris parajat teravnurka alla suunas..
Punane juhe toidab kilovatist võimendit tagaruumis. :angel:
Kannud on tõesti tugevad, korra sai keevitatud kõrvalistujapoolset osa just mootoripadja juurest, sest logar altpoolt seda ei kata ja seal kohtuvad 3 või 4 plekki erisuundadest ja eks sool suutis läbi närida.... aga no see oli pisiasi jah, võrreldes muuga.
Eks tiibade hävimisele on kaasa aidanud need 16" rattad, millel mõrvarlik offset, seetõttu ma nüüd inimlikke velgi taga ajangi. Veidi hilja, aga no parem Hilja, kui Leida...
midagi pole parata neh... niikaua kuni meil soola maha poetatakse, niikaua need Mazdad mädanevadki..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 01 Juun 2013, 15:23

hetkel rahaline seis ei luba haige ka olla, seetõttu on plaanid soiku jäänud... praegu istungi auto kõrval ja mõtlen igasugu mõtteid.
Ei muidu jah, sillatala küljes jäävad kinnitused samad, uued hoovad lihtsalt tuleb teha sobivamaks, hetkel kõige vähem keevitust vajaksid Hyundai Matrixi vardad, need on peaaegu et kõige paremad.. 2006.a Accenti vardad tuleb pikemaks keevitada...
T20 kerega Celica omad sobiks ka, aga varda hind on 140€... :D

eks näis, mis saab.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 03 Juun 2013, 21:16

Nojah...
Nädalavahetus oli metsik.
meli postitus on muidugi juba vahepealt kuhugi kadunud.... :eh:
Viimane postitus, ma laupäeval tegin, peale seda ronisin välja auto kallale... ühe targema, või noh "targema", poolt koostatud skeemiabi, mis mind oleks pidanud ehk aitama... maksis valusalt. Õigemini, algusest peale oli jutt, et asi võib olla riskantne, aga asi tundus vettpidav, siis proovisin tegutseda.
reaalsus oli see, et kuskil tekkis lühis, ja põlesid maha nii kellaploki kaitse, kui ka mootoriaju. :) Yay.
Pool õhtut kulus välja raalimisele, et mida nüüd peale hakata. Paar kiiret kõnet ja pühapäeva hommikul võtsin Volvo ja kimasin Paidesse targemate juurde. 20 eurot ja 80km hiljem tulin väriseva näpuga ja pistsin pistikud sappa. Ja töötas!
Ehk siis kokkuvõte - ära tee seda, mida ei oska isegi targad, ning kus häda kõige suurem, seal Volvo kõige kiirem. Maha põlesid õnneks paar takistit ja transid. Gateway ja muud targad kivid jäid terveks ning pääsesin ehk kõige hullemast... Vähemalt siiani auto sõidab...

Vahetasin ka ära õli.
Seekord läks sisse Mobil 1 Formula V 5W-30.. suitsemist ei tähelda. Eks näis, kauaks. Viimasel ajal on sõite vähemaks jäänud, siis hetkel on 260 000 kopikatega ees...
Keskendun hetkel rohkem loomingulistele asjadele. Käetoe modi jääb ära, sest see on mingi huvitav konstrui, mille kohta mul isegi sõnu ei jagu. Metallhülss on sulatatud miski jama sisse, mida susi ka ei söö, ehk siis ainus lahendus on minna selle peale, et teha täitsa uus asi nullist peale. Või siis võtta facelifti mudeli lai tugi koos poldiga. :)

Kuna mul Mossekene on väga nukker, kui ta peavarju ei saa, siis sai alustatud ikkagi sajandivanuse garaaži tühjendamise-koristamise-sisustamisega. Võtsime kogu pasa välja, sorteerisime vanaraua välja ning hakkasime naisevennaga riiuleid ehitama. Mazda jupid said endale natuke asisema toestuse, kuigi hea meelega tahaks need luugid juba kuhugi ära värvimisse sokutada, saaks nad jalust ära.
Avastasin ka et esitiiva tiivakaare mõõtmed sobivad peaaegu, et tagumistega ja see modi tuleb ära teha. Mul on veel 2 täiesti korras esitiiba, millele relakas sisse lendab.

Lisaks, maal puudub kanal ning sajanditagune betoneerimine on teostatud suurte maakivide otsa, siis loobusime sellest ja tekkis huvi hoopis estakaad ehitada.
Siinkohal ootan tagasisidet, kuna ma ise suurem asi ehitaja ei ole, siis hetkel näen asja selliselt:
Tuleb selle koha peale, kus pildil on Mazda:
Pilt
(meil on universaalide perekond)...
Kuna see maa oli mõisnike ajal põllumaa ja nõuka ajal jäi kuskilt üle terve hunnik valgeid telliseid, siis tekkis plaan...
Maa väga pehme ei ole, kuid peab olema siiski vajumiskindel, siis kui sügava peaksin tegelikult vundamendi rajama?
Koht, kus Mazda seisab, on sissesõidu teest 20-30cm madalamal.. ehk siis natuke lisaruumi tuleb juba sealt.. kõrget rajada ei saa, aga kui kükakil juba alla mahub, oleks suur asi.
Plaan näeb endas ette natuke maapinda süvendada, seejärel täita millegi toekamaga ja tahaks valada sisse betoonpõranda. Keegi ütles, et kui betooni natuke kividega armeerida, jääb veel äkki toekam, äärtesse paneks mõned tellised parema tasapinna jaoks, kui hakata jalaseid ehitama.
Jalaste jaoks ilmselt enam telliseid ei jaguks, aga mõned jämmed tammelauad leiaks küll ja kui "vahitornid" ehitada ja sinna peale kasvõi saaks vinged rambid, siis sellestki piisaks. Praegu on enamvähem kõik vajalik alustamiseks olemas... Muidugi on ka variant, et me ohverdame paar palki, tambime need maasse üsna pikalt ja jääb meile veel vajalik u. 1.5m kükitamispinda...
Noh, äärmisel juhul saame produtseeritud ka sellise:
Pilt
Ja siis hankida kasvõi kallutusrauad, et teha vähe mahukamaid töid tasasel pinnal... igatahes peab kandepind olema rambil piisavalt, et mahuks ja kannataks ka kasutada hüdrotungi...
Selline oleks ideaalvariant oma olemuselt:
Pilt
aga sellist kallet pole meje majapidamises kuskilt võtta mujalt, kui kohe sissesõites kraavi kohal... :D Ja päris tasuta estakaadi ei tahaks ka ehitada, kus pool küla hakkaks käima...

On's keegi säänast soolikat ehitanud omale? :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas zoomzoom » 04 Juun 2013, 11:38

Aluspinda tehes eemalda alt kõik mis vähegi meenutab mulda. Edasi juba katsu täita killustikku või kruusa meenutava ollusega. Kui valama hakkad võid kive sisse surada küll, kõige parem kui leiad rauast vardaid sisse suramiseks. Kui poste tahad ainult maasse valada peaks kolmandik ppikkusest korralikult maasse olema valatud, bet. vundamendi puhul parim sügavus pool maasees, pool väljas. Siis ka asi igavene. Kui tahad puidust talasid otsapidi betooni valada siis immuta nad enne mingi joorupiga korralikult läbi.
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 04 Juun 2013, 22:13

oh, konstruktiivne jutt. :P
saladuskatte olgu öeldud, et äi kinkis meile naisega nüüd ka krundil asuva teise maja... niiet ehitamist saab nüüd lähiajal hulganisti olema.
Aga see kaarelahendus on tõesti lahe, Mel, kui viitsid valmis vorpida, siis ma usun, et tellimusi tuleks ja mitte vähe. :)

Estakaadi osas siis peab vaatama, kumma materjaliga rohkem välja veab.. hetkel tundub, et ilus telliseplaan läheb luhta, ehk siis lähevad armeerimiseks, rauajuppe leiab ka. ;)

Tänud sõbrad :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 25 Juun 2013, 18:43

hah.. hakkate naerma, kui ma ütlen, et on võimalus, et ma olen viimased 4 aastat juba sõitnud mittetöötava lambdaga..
viimasel ajal oli kahtlus, et üks pihusti on natuke laisem, võtsin kätte, puhastasin otsasõelad ära, panin tagasi ning ikka sama seis... panin siis ossi külge - signaalid ilusad ja puhtad, takistused pihusti mähistel küll suuremad -13 ohmi (lubatud on 8-12 ohmi), kuid sellegipoolest töötavad.. kütusekogus ühtlane ning pihustuslehvik... võiks öelda üsna ideaalne.. kes tahab katsetada, siis pikk papitükk, sõber hoiab pihusti latti suunaga üles ning hoiad pappi pihustite kohal, kolmas sõber käivitab paar sekundit. siis näed visuaalselt kas pihusti töötab.. paberiga on natuke parem, aga kiirelt liguneb, et noh, selle abil saab ka tegelikult vaadelda, kuidas kütus pihustub...
Okei, sellega probleemi pole.
Õhulugeja signaal ilus ja kiire..
Sissevõetava õhu temp-andur töötab.. kõik töötab.. isegi lamdba soojendusahel..
Ja mida ei ole - lambda signaal.. mõõda kuidas tahad, ikka ei midagi..
Panin prooviks Seati lambda. Kõik ilus kena, aga mingi aeg hakkab rämedalt kütuse haisu ajama, seega see hapnikuandur ei sobi. Aga signaali sai kätte ilusti.
Niiet jah, kui puterdamine algab, siis halvendavalt mõjub kõik muu, peale lambda pistiku ühendamine-lahutamine..
Et jamh... Tekib küsimus - kust tuleb nii hea kütusekulu? Viimane paagitäis sai nüüd jaanipäeval Tartu-Türi-Pärnu-Ikla-Riia-Valga-Tartu hakkama pandud ja ligi 1400km ning 95 liitrit (lahtise lambda pistikuga muideks...) Ega ma just kerge jalaga pole olnud ka.. Peale katalüsaatori puhtaks põletamist on üsnagi punases see seier koguaeg ja rehvid kiunuvad.. ainult et nuputasin siin endale ka nüüd pisikese RAM-Air lahenduse ja võib tõesti öelda, et maanteesõidul on juba kerge ülelaadimine. :) Aga sellegipoolest tuleb fuel-cut kiiremini ning viimasel ajal on tunda kerget kummikärsakat.. peab süvenema, mis seal nüüd vastu käima hakanud on...
Aga on ehk vabatahtlikke, kes kolvirõngaid tahaks vahetada? :lol:
Või keret keevitada? :lol:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas madoc » 25 Juun 2013, 23:23

Kuidas sa mittetöötava lambdaga oled ÜV läbi saanud? Peaks olema ju üsna võimatu.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 25 Juun 2013, 23:37

heitgaas oli piiri peal, aga läbi läks.. lambda näit oli 1.025.. tühikäigul oli HC 90 peal.. ehk siis 100 oli viimane piir.. pööretel oli kõik timm.. ÜV onku muheles.. et noh, tuleb kati vahetuse peale mõelda.. no ja siis siin maikuus saigi sõpra külastatud, et tavai viskame selle jura vahelt ära.. aga põletasime hoopis puhtaks, sest oli terve...
no ja kui auto paar minutit koha peal käib, siis tahmab küünlad päris hästi ära. proovisin täna, võtsin uued küünlad riiulist, ajasin mootori tuliseks, vahetasin küünlad, tegin 5km ralliringi, küünlad puhtad. Siis tegin rahuliku ringi ja lasin koha peal kuni turtsumiseni käia. suri välja kah. ja küünlad jumala mustad. Ehk siis väikesel pöördel kipub kütus halvasti põlema...
Seati lambda tõi korraks vaid leevenduse, aga HC tõstis rängalt üles... Mootor käis pehmelt, aga põlemata kütuse hais tuli üles..
pistik lahti, auto korra jonksatas, ja käis edasi nagu poleks midagi juhtunud.. heitgaas jäi ka enamvähem. panin oma lambda külge tagasi, ei midagi.. :D seega võin ma oma hapnikuanduriga tagumikku sügada... vat siis naljakest ja mina mõtlesin 2009 suvel, kui kogemata mersu küünlad peale said, et raisad tapsid mu süütepooli ära... sest peale toda hakkaski see puterdamise jama pihta..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas madoc » 26 Juun 2013, 10:32

Kui palju HC kõrgematel pööretel langes?
Eeldan, et hangid ruttu töötava lambda, anna siis teada muutustest.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 26 Juun 2013, 20:11

tead, kui ma ausalt ütlen, siis Mosse ja selle ulme-karpaga on palju huvitavam hetkel mängida (mustad jutid asfaldil), sai tellitud natuke mossenänni.. Mazda saab homsest uued tagavedrud, ja lambda on ka täitsa nimekirjas järgmine. :)
kui õigesti mäletan, siis pööretel oli HC äkki isegi alla 20?.... igatahes ÜV'l kasutatav arvuti, see kus on mitu tulpa, siis tühikäigul ei tahtnud üks sugugi roheline püsida, aga suure jamamise peale jäi ja pööretel oli kenasti roheline.. onku muidugi mainis, et noh, sul gaasiklapp nõnna uimane ja katalüsaator ilmselt kutu.... noh.. tol hetkel uskusin aind viimast, sest peale jäävad pöörded oli õhukruvi süü :shh:
aga annan teada, kui aju reaalselt hapnikku mõõdab ja mis seis heitgaasiga on. :wave:

tähelepanu kunn hetkel oma puhkehetkel:
Pilt
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 28 Juun 2013, 18:51

homme läheb siis tagavedrude vahetuseks. ja kui aega jääb, tegelen ka muude probleemidega... :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW 2.0 100kW 99a. - Mario

PostitusPostitas Mario » 29 Juun 2013, 20:36

ebaõnn terve päev ja selline isu on vanarauatakso järgi kutsuda...
vedrude vahetamine aitas vaid õige pisut ja Kamoka amordid jäävad ikka maru lödiks selle auto jaoks.. ehk siis JOKK aga reaalselt on ikka ratas koopas kinni.... muidugi jah, üksi sõites enam ei sahista ja päris jäigaks läks, vanad vedrud olid ikka suht pehmekesed, isegi ma oma keharaskuse all suutsin neid koomale suruda (uusi ei suutnud)...
Et noh, pisike võit..

Selgus ka see, et vaja ikka Mazda jaoks mõeldud hapnikuandurit. Võtsin ühe väga vähe (200km) sõitnud hapnikuanduri, aga ilmselt ikkagi Seati jaoks mõeldud, minu masina ujutas tühikäigul üle (HC läks 4900 peale, ja lambda näit 0.770) ja pööretel jättis kütusenälga (lambda näit 1.999) Olgu siis mainitud, et ÜV norm on HC kuni 100 ja lambda näit 0.968-1.032..
Parem sõidan siis lahtise pistikuga edasi - HC pööretel väga timm ja tühikäigul tiksus seal 45-70 vahel (lambda 1.027)...

Kuna neljapäeval siis oli Tartus megavinge vihm ja kesklinnas oli vesi üle lävepaku, läksin ka mina läbi kesklinna, viisin naise tööle ja ise põristasin siis Riia mäest üles. Kaubamaja juures ülekäiguraja juures kaevud keesid, kõik laveerisid, ma valisin ka siis sõiduraja ja MÜRRAAAKKI!!! Jäin hinge kinni hoides (endal teine käik rauas) õlituld ootama või õlilõhna. Ei midagi. Kesklinnas oli vaid väljaheite lebra (auto küljes ka). Okei, jõudsin juba mäest üles, sõidan, katsun, et kas rooli äkki tabas.. Ei midagi, auto toimib. No hea küll.. Ja siis tuli uus ehmatus - raudtee silla all vesi autodel vööjooneni - ma tõmbasin teise rauda ja karrsummdi! Gaasi lajatasin niipalju kui tuli ja vesi oli täpselt kapotiäärega tasa. Gaasi maha ei lasknud ja tõmbasin sealt ookeanist läbi. Imekombel jõudis 0 vett kaane alla, õhufiltri korpus on mul täiesti avatud ning see oli oma tavapärase tolmukihi all. Seega vedas. Oleks gaasi järgi andnud, oleks ilmselt vee sisse ka tõmmanud.. Kuna siis ja eile mahti polnud autot kergitada, seda enam, et rool ei värise ja auto sõidab, siis täna nägin, kuhu ma kaevukaanega pihta sain - vasaku esiõõtsa tagumise puksi metallkorpuse pihta, sealt äärikus on ilusa suure tüki kaasa haukand.
Seega - jälle vedas! Miski löögijälg on ka pukseerimisaasal, aga ei kinnita, ei lükka ümber, et see mõne äärekivi pihta pole mul juba ära ääsitud. Igatahes sillatalal 0 jälge. Summuti viimane pütt seetõttu andis ikka järgi - keevitused ei pidanud, tõmbasin uue silikooni peale. Eelmisel aastal mootorisilikooniga kokku pandud kohad kestavad siiani. Summutisavi põleb selle auto puhul küll juba nädalaga vahelt ära. :lol:

Igatahes lähiajal on isu Mazda vastu kadunud, plaan Mosse maalt linna sõidutada muutub üha kindlamaks ja tahaks sellega ülejäänud suve põristada.
Mazda läheb augustis iseseisvalt Eestit avastama - viin ta Raplasse mootorituuningusse (mootor tükkideks ja puhtaks, paagi remont) ning äkki korjan ehk piisavalt kokku, et kuskil saaks keevised-värvid peale kantud. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron