Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Corrado » 20 Juun 2009, 19:10

praegu mõtlema hakkan siis oops jah :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas lines » 21 Juun 2009, 21:07

Sinu autot ma küll osta ei tahaks. Õlivahetus ei ole ju nii kulukas. Ära siis hakka varsti kirjutama et a´la mootor suitseb või koliseb

Lines
Viimati muutis lines, 21 Juun 2009, 22:04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 21 Juun 2009, 21:36

lines kirjutas:Sinu autot ma küll osta ei tahaks. Õlivahetus ei ole ju nii kulukas. Ära siis hakka varsti kirjutama et ala mootar suitseb või koliseb

Lines


Kusjuures peale 30K sõitmist ühe õliga on suht suur reaalne oht uue õli sissevalamisel saalekolin sisse saada mootorisse kuna saaled jne kõik on nii kulunud et uus vedelam õli ei suuda enam piisavat õlirõhku tekitada.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Corrado » 21 Juun 2009, 23:48

Sry no pole ühegi autoga tavaliselt üle 10k aastas sõidetud ja siis on ikka meeles olnud, aga nüüd on aasta möödas ja avastasime, et 30k on sõidetud.

Küll vahetatakse see õli ära kui raha saab...eks jaanipäevaks saab vägijoogi kõrvale tegevust siis :D

Öelge parem kuis see leegitoru ära käib kollektori küljest nii et koos kollektoriga maha ei peaks võtma :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Juun 2009, 00:08

Corrado kirjutas:...Öelge parem kuis see leegitoru ära käib kollektori küljest nii et koos kollektoriga maha ei peaks võtma :D

Tavaliselt kinnitusmutrite lahtikeeramise läbi. :D
Neid seal vist lausa 3 ja ligi on mugavam pääseda pikendusega padrunvõtmega auto alt.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Corrado » 22 Juun 2009, 17:15

Eh seda jah et mutritega, aga tavaliselt on nad nii ära põlenud et murduvad ära. Siis tuleb ju kollektor ka maha võtta ja augud üle puurida ja ära keermestada.

Aga pmst sain täna huvitava avastuse osaliseks kah. Nimelt seda et selle õliga mis sees on, sellega on sõidetud 5000km üle lubatu. Seega kõige hullem ei ole :D
Täna otsisin küll õli ja õlifiltrit juba poest, või noh, poodidest :D tanklad, poed, kõik sai läbi käidud, poed on kinni ja tanklates õlifiltrit ei ole. Seega peale pühasid saab siis õlivahetuse teha :roll: :)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Corrado » 23 Juun 2009, 10:33

Öelge kas on võimalik, et mootoril õlivarras ei näita absoluutselt mitte midagi, aga õlituli armatuuris ei põle?
St kas on õli täiesti nullis ja elektroonika paneb pange või tõesti pole veel mootori töö häiritud?
Sessuhtes, mind huvitaks just see, et kas võib elektroonikat usaldada ja sõita see jaanipäeva aeg ära kuni saab õlivahetuse teha. Nagu juba ennist mainitud siis õlifiltrit pole kusagilt hetkel siin võtta.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Juun 2009, 13:28

Corrado kirjutas:Öelge kas on võimalik, et mootoril õlivarras ei näita absoluutselt mitte midagi, aga õlituli armatuuris ei põle?

Kui süüte sisse lülitad, aga mootor pole veel käivitatud, siis peaks õlilamp põlema. Kui ei põle- vaheta pirn ära.
Kui õlivarras ei näita miskit, vaheta varras praeguse mootori tarbeks pikema vastu ja otsi uut mootorit.

Corrado kirjutas:St kas on õli täiesti nullis ja elektroonika paneb pange või tõesti pole veel mootori töö häiritud?
Sessuhtes, mind huvitaks just see, et kas võib elektroonikat usaldada ja sõita see jaanipäeva aeg ära kuni saab õlivahetuse teha. Nagu juba ennist mainitud siis õlifiltrit pole kusagilt hetkel siin võtta.

Õli kogus ja surveolemasolu on mootori jaoks vägagi oluline, sestap ka kontrolllamp on punast värvi(mitte kollane ega roheline).
Kui filtrit praegu võtta pole ja sõita vaja, kalla võrsket õli normini peale.
Mootori töö häired tulevad varstiu, üpris varsti, kui sarnaselt edasi kasutad tehnikat.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Evert » 23 Juun 2009, 13:56

Ma olen enda ja teiste kogemustest järeldanud, et kui Mazdal õlituli põlema läheb, on juba hilja.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Veltz » 23 Juun 2009, 14:30

Evert kirjutas:Ma olen enda ja teiste kogemustest järeldanud, et kui Mazdal õlituli põlema läheb, on juba hilja.

natuke juurde siia veel siis on alati hilja kui põlema hakkab,sest kui juba tuli põlema hakkab on õli surve olematu 0.millegagi aga normaalne õlisurve on 2-3 ühikut ei mäleta :? ja kui tuli põlema hakkab juba siis on selle mootoriga varem hiljem lood väga kehvad nii et see lamp on suht mõttetu asi õlirõhu kellaga on sellesuhtes parem et näed koguaeg mis toimub palju rõhku on ja saad midagi veel ennetada :wink:
Mazdaga üli rahul :)
Kasutaja avatar
Veltz
 
Postitusi: 462
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:26
Asukoht: türi tel:56487039

1996 Mazda 626

PostitusPostitas Corrado » 24 Juun 2009, 13:40

No krt asi ongi selles et õlituli EI põle. Kui ta põleks siis ei oleks mul siit midagi küsida. Pirn on korras, tuli vahepeal vilkus kurvides aga praegu ei midagi, täna sai liiter õli veel peale kallatud kuniks saab uue õli ja filtri.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Evert » 24 Juun 2009, 15:15

Ole siis õnnelik, et tuli ei põle.
Selle aja peale kui see pidevalt põlema jääb, tuleks sul sumpsist juba kolvirõngaid (veidi liialdades). Kalla julgelt mingi 2L õli veel.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas GEDOHC » 24 Juun 2009, 22:21

need mootorid võtavad õli ja see on normaalne..vahel tuleb ise hoolikas olla ja kontrollida õli taset mootoris.
kunagi oli juhus kus ei olnud tähelepanelik ja kui avastasin oli varras kuival.Midagi õnneks ei juhtunud :roll:
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Corrado » 24 Juun 2009, 23:13

Muidu, see peaks olema normaalne kui peale seismist(õli vajub karterisse ära) on vardal õlitase normis(ehk miinimumil)? See kui auto on äsja sõidust tulnud, ehk siis õli on mootoris laiali, siis ei pea tingimata olema õlitase miinimumi piiril?
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Meelis1986 » 24 Juun 2009, 23:38

Kui sul auto sõidust tulnud siis ju õli varras näitab ju nagu oleks õli rohkem sees. Ehk siis kui õli täpselt max normi peal siis kohe peale sõitu vaatada näitab nagu oleks üle normi. Või ajan ma väga lolli juttu ? :oops:
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

PostitusPostitas pokenaut » 25 Juun 2009, 00:48

Vähem näitab ikka. Kui ma õlivannist osa õli ära võtan(pump lööb mootorisse laiali, siis ei saa varras kuidagi rohkem näidata. :)
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Juun 2009, 07:19

Õli taset kontrollitakse peale seimist/enne käivitamist, mitte peale motori töötamist. Ja siis peab olema "MAX"/"FULL" märgil.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Corrado » 25 Juun 2009, 21:29

tomkulibin kirjutas:Õli taset kontrollitakse peale seimist/enne käivitamist, mitte peale motori töötamist. Ja siis peab olema "MAX"/"FULL" märgil.

peab, aga samas ei tohiks midagi juhtuda kui näitab MIN märgil? Sest MIN'i ja MAX'i vahel ongi ju see lubatud piir
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Meelis1986 » 26 Juun 2009, 01:31

Ega see hea pole sest kui õli kulub siis on ta sul varsti alla minimumi. Ja teine asi veel kui õli minimuumi piiril ja kui jätad auto mäe peale ja siis ööseks seisma ja hommikul käima panneks siis võib ka vast see mootorile head ei tee. Parandage mind kui ajan lolli juttu :wink:
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

PostitusPostitas risto_626 » 28 Juun 2009, 16:16

olen kõikidel autodel alati hoidnud taset max lähedal sellel lihtsal põhjusel, et kui midagi juhtub ja õlitase alaneb, siis ei tekitaks see ühel hetkel ebameeldivat üllatust. ma ei käi ju ülepäeva õlivarrast vahtimas.

õli ei ole koht kus kokku hoida. eks 10 000 vahetusvälbast üle läinud õli miskit ikka määrib, samas on asi pigem põhimõttes. kui ei ole raha õlivahetuseks, siis tuleb kas jala käia või mingi pikem ots ära jätta.
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas GEDOHC » 28 Juun 2009, 18:00

ka 15k tagant on norm. õli vahetada aga tean patsaani kes oma AuDiL 0000 kunagi ei vahetanud vaid valas aga peale :D Sõitis 150k ja müüs veel maha kah.
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Corrado » 30 Juun 2009, 14:54

Vahetades natuke teemat, siis küsiks, et mis teha selle lülitiga mis piduripedaali kohal on, mis lülitab piduritulesid. Probleem nimelt selline et ta vahepeal lülitab ja vahepeal mitte. Kui ei lülita siis natuke näppides toda siis jälle põlevad tuled ja nii ta jamab. Kuna täna saab üv läbi siis on täna vaja auto korda teha. Pidureid sai testimas käidud ja üllataval kombel oli korras isegi, kuigi kässari kang tuleb peaaegu põhja välja :lol: Aga no see selleks, mis selle lülitiga teha? Puhastada?
Autot ostes vist vahetati kah see asi, midagi vähemalt vahetati aga kuna see tehti töökojas siis mina ei tea mis seal täpsemalt vahetati.
Ma oma aruga võtaks ta sealt maha ja puhastaks ära, kui on midagi puhastada. Aga äkki on kellelgi veel sellist anomaaliat old ja võib ehk midagi muud ka viga olla.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Corrado » 30 Juun 2009, 22:40

Ahh...sai täna viiest üheksani remonditud masinat :D sumpsi sai tehtud üle, nüüd vast sai hää. Siis piduritulede värk sai korda, aku sai kinni ja varuratas sai ka õige vastu välja vahetatud. Homme ommikul siis jõudu katsuma üv meestega :P
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Corrado » 01 Juul 2009, 11:22

Näääh...ütle veel et auto ei lagune :evil: üks rooliots, üks sarniir ja üks tagumise stabika kont vaja vahetada, sis uuele üv katsele :x
Enivei nüüd on fail. Raha ei ole, tänavalegaalset autot ei ole ja sõita ei saaa.
Mõnes mõttes hea, et ema peikal tööd ple hetkel, sinna käia ta ei saaks nagunii :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Juul 2009, 17:00

Corrado kirjutas:...Mõnes mõttes hea, et ema peikal tööd ple hetkel, sinna käia ta ei saaks nagunii :D

See on ka vajalik foorumi rahval teada?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist

cron