Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Corrado » 01 Juul 2009, 21:17

muidugi

BTW, sai ära tellitud vajalikud asjad siiski.. homme saab kätte ja eks siis vahetama kah.
Mario rääkis mulle, et sellel on sarniir õõtsa külge keevitatud?? Vastab see tõele?
Ütles ta veel, et kui keevitused lahti lõigata siis saab selle sarniiri nii ära vahetada, aga kas see on normaalne et sellise metoodikaga käib see asi?
Ei ütleks, et koos õõtsaga on mõeldud vahetada, kuna miks muidu müüakse sarniiri eraldi?
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas martin » 01 Juul 2009, 21:32

Sarniir on õõtsa sisse pressitud
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

PostitusPostitas Corrado » 01 Juul 2009, 21:59

ja selle kätte saab kuidas? pressiga? külge samamoodi?
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Corrado » 02 Juul 2009, 19:45

Stabika kont, sarniir ja rooliots siis vahetatud. Homme uuele katsele.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Corrado » 03 Juul 2009, 11:28

Üv läbitud edukalt...seekord. Vähemalt läks putitamine asja ette :P
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

PostitusPostitas Corrado » 03 Juul 2009, 15:55

Õli vahetatud :P
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 31 Dets 2009, 12:07

Miski nagiseb ees otsas(tundub vähemalt et ees), paremal pool. Põhiliselt kostub just vasakpööret tehes või kiirendades. Samas mingi 1-2-3-4 käiguga kiirendades ei ole nagin, viiendaga 90km/h mäest üles rühkides on näiteks kuulda ja niisama sirgel teel kah mingi teatud pedaali asendi peal on kuulda...mingi paras koormus siis vist.
Aga mis krdi asi see olla saab? Poolteljega seoses midagi?
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas lines » 31 Dets 2009, 12:42

Kui ragiseb pöörates ja siis kui vedu taga siis tõenäoliselt pooltelje ots otsa saamas. Uus maksab 400-700.- + vahetus

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 31 Dets 2009, 13:17

Okei, tänud, ise kartsin ka, et midagi sellist ta võib olla.
Kuda tema isevahetamisega lood on? Saab hakkama?
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas IvarR » 31 Dets 2009, 14:11

Corrado kirjutas:Okei, tänud, ise kartsin ka, et midagi sellist ta võib olla.
Kuda tema isevahetamisega lood on? Saab hakkama?


Ei saa, pead kuusakoskisse viima auto.

Mis küsimus see on kas saab ise hakkama? See oleneb tegijast, alati saab hakkama.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 31 Dets 2009, 14:29

Mind lihtsalt huvitas, et ega selleks juhtumisi mingeid spets tööriistu pole vaja mida aind töökodadest leida võib vms.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Mario » 31 Dets 2009, 14:44

noup. isegi tegin ära. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6048
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas tomkulibin » 31 Dets 2009, 15:47

Mario kirjutas:noup. isegi tegin ära. :D
Sel juhul saavad kõik hakkama :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 31 Dets 2009, 15:49

Seda ma tean jah et Mario sa ära tegid enda omal, aga mõtlesin lihtsalt üle küsida igaksjuhuks :D natuke erinevad autod siiski :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas tomkulibin » 31 Dets 2009, 17:51

võlliotste konstruktsioon ja kinnitumine sama.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Mario » 31 Dets 2009, 18:10

isegi veovõll on sama.
Ratas alt. keerad selle keskelt mutri lahti, seejärel lased sarniiri vabaks ning lükkad tervelt võlli käigukasti poole, hea kui ratas on keeratud teiselepoole välja. Seejärel lüke ja painutusliigutus ning peaks pesast välja tulema. Veidi tuleb ehk püstakut enda poole tõmmata.
Seejärel haamer (otsi suuremat sorti) ja terav löök ääre pihta ja peaks otsast ära tulema. mind päästis natuke see, et see sees olev stopperrõngas oli purukatski.

Küll aga ma praegu loen, et sul on ka sõites see kõrin, siis võib olla hoopis parempoolne sisemine veovõlliots, mida on natuke pornom vahetada ja kui on kulunud ka see roheline granaat, siis pigem otsida tervet pooltelge. :(
kes mäletab, siis mu hallil oli sama teema, et just see roheline granaat oli seest nuudid ära kulutanud ja pooltelg täienist loksus üks 6 cm sisse-välja. Proovigi kõigepealt see ära. Normaalne oleks heal juhul 1.5cm. Minu sümptom oli see, et kiirendades ja kulgedes kõrises, pidurdades ja keerates mitte. Küll aga sul keerates ka aegajalt teeb siis oletan siiski pigem otsa.. Ühesõnaga, auto alla! :lolno: :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6048
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 31 Dets 2009, 19:16

Oke, tänud sulle infi eest :P
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 30 Dets 2010, 23:49

Peab ikka aastas korra ühe postituse vähemalt tegema :D
Täna siis juhtus nii, et üks külavahetee kurv läks natsa pikaks ja jäätunud lumevall lõhkus esistange väheke ära :D Tükid väljas ühest kohast ja kadunud on nad samuti, niiet klaasriidega lappimine on väheke kehva variant.
Kuna samuti vajaks tegemist kõrvalistuja uks(roostes), siis oskab keegi öelda selle auto värvikoodi või vähemasti kust seda leida?
Teine variant, äkki on kellelgi pakkuda, ideaalis isegi sama värviga, stanget ja kõrvalistuja ust? :mrgreen:
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 03 Juul 2011, 21:31

Uus aasta, uus postitus :mrgreen: Natuke varem kui aastase vahega siiski.

Igatahes, mõtlesin, et kirjutan siiagi veidikene autost. Üv on läbi saanud värskelt ja auto vajab kõpitsemist ikka omajagu. Tehniline pool nii hull polegi kui arvasin, kuluosadest vaja vahetada üks õõtsapuks, õhufilter ja vedelikest õli koos filtriga ja pidurivedelik, kuna seda polegi vist vahetatud veel.

Täna tegelesin tagumiste pidurisupportitega, käsipiduri hoovad maru kinni jäänud ja sai neid määritud ja nühitud, nüüd käivad nagu uued.

Kui nüüd tehnilisest poolest kõrvale vaadata, siis oleks üks väga korralik sise ja välispesu teha, kuna kaks väikest last (mitte minu omad vaid mu õde ja vend :D ) on suutnud selle auto ikka tõsiselt ära lagastada ja pole vist sügisest saati see auto erilist koristamist näinud, välisest pesust rääkimata.
Kui juba välja jõudsime, siis väljast oleks vaja kõvasti roostet eemaldada kuna hakkab see kurivaim külge väga kenasti autole. Tagumised tiivaääred võtavad kirmet juba peale ja karbid samuti. Õnn, et ma vist 2a(?) tagasi ustel võtsin alumised liistud ära, muidu poleks ustega ka midagi teha ilmselt enam :D

Ühesõnaga karbid vaja haljaks lasta, krunt peale ja siis ilmselt kivikaitse, tiivaäärtega samamoodi.
Karpide jaoks oleks maruhea kui liivapritsi saaks kasutada, aga seda endal pole ja ei ole vist ühtegi sõpra ka kellel oleks :D Mingeid ulme summasid selle eest ka maksma ei hakka niiet ilmselt peab lihvapaberiga minna andma.

Esistange on samuti väga räbal tänu sellele talvele kui ta puruks sai sõidetud, aga vist on veel suhteliselt parandatav.

Pilte ei ole aga sõnadega kirjeldades on see auto.. noh viimase aastaga ikka päris peldikuks muutunud.. eks see ole pöördvõrdeliselt sellele, et enda igapäevaauto on korralikuks saanud enamvähem :lol:
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 05 Juul 2011, 23:48

Täna sai siis ära ostetud õli, õlifilter ja õhufilter..viimase vahetasin ära ka juba.
Samuti tellisin ära õõtsapuksi mis homme hommikul kohal peaks olema.
Ka tuli peale tellimist meelde, et vasakut tugilaagrit ka amordil vaja, eks selle tellin homme hommikul siis.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 06 Juul 2011, 15:03

Täna siis sain selle õõtsa puksi kätte ja samuti sai nii mazdale kui oma autole ka uued kojamehed ostetud.
Kojamehed sai ka ära vahetatud, aga kuna vihma hakkas sadama siis õõtsapuksiga täna ei tegele.

Keegi oskab öelda mis häält mazda teha võiks kui viimase püti asemele resokas(otseläbi) panna? Ise kujutan ette et hakkab mürisema, aga kas üv'lt saaks ka läbi sellise asjaga? :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Juul 2011, 17:15

Ülevaatus ülevaatuseks, aga milles kaaskodanikud süüdi on, kes pigem vaikust naudiksid?
Kas sul on tähelepanu puudulikkus või arvad et püti vahetamisega miskit kasulikku toimuma hakkab?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas hardstyler » 06 Juul 2011, 18:35

Corrado kirjutas:Täna siis sain selle õõtsa puksi kätte ja samuti sai nii mazdale kui oma autole ka uued kojamehed ostetud.
Kojamehed sai ka ära vahetatud, aga kuna vihma hakkas sadama siis õõtsapuksiga täna ei tegele.

Keegi oskab öelda mis häält mazda teha võiks kui viimase püti asemele resokas(otseläbi) panna? Ise kujutan ette et hakkab mürisema, aga kas üv'lt saaks ka läbi sellise asjaga? :D


No ametlikult ei saa. Kui ülevaataja taipab, et tagumine pütt mingi suvalise pütiga asendatud, saad korduva. Korra olen nn. sportpütiga ülevaatusel käinud. Esimesena sain püti eest vastu pead. :)
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 06 Juul 2011, 21:12

Probleem selles, et taga on praegu niigi suvaline pütt, eelmine aasta sai võetud lammarist mingi nissan almera 1.4 pütt ja sinna alla keevitatud aga no see ka läriseb ja koliseb igatepidi ning oleks vaja välja vahetada. Ostma midagi ei hakka nagunii kuna summuti alla ainuke kulutus mis teha võib, on tutikas jooks, sest lappima võibki teda jääda.

Praegu just tuli meelde, et lisaks resole vedeleb mul üks volvo pütt, millel torujupp tagant ära lõigatud ja nagunii muuks vaja ei lähe, seega mure lahendatud :D

Ja tomkulibin, Sa arvad, et ülevaatuselt lastakse läbi kui liiga palju lärmab? Ära nüüd liigapalju ka endale ette kujuta... :mrgreen: Ma ka elus korra käinud sportsumpaga ülevaatusel, ei lastud uksestki sisse, mõõdeti 103db summutist.. lubatud oli 86db :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Juul 2011, 23:59

Corrado kirjutas:...Ma ka elus korra käinud sportsumpaga ülevaatusel, ei lastud uksestki sisse, mõõdeti 103db summutist.. lubatud oli 86db :D

mul peres kõigil autodel otseläbi sportpütid all ja pole miskit muret suvalises kohas ülevaatust teha. Märgusõnaks siinjuures olgu "SIMONS"
Samas pole ma väitnud, et saad läbi. Pakkusin mõtlemisainet kui sul juhuslikult õnnestuks pimedate või kurtide ühingu kaudu ülevaatus teha, siis muu üldsus, keda hakkad kiusama lärmiga...
Pealegi resonaator ja sumbuti on erinevad asjad!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist