Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 07 Juul 2011, 01:07

Ma tean väga hästi et nad on erinevad asjad, lihtsalt kuna ma ei teadnud et mul ühtegi summutit vedeleb, siis tuli mõte et kuna tutikas reso vedeleb, siis äkki lükkaks alla aga mõtlesin et küsin enne, äkki keegi on proovinud mis häält ta teha võiks. Selge see, et ta väga vaikne poleks olnud, aga võibolla normaalsuse piires.

Eks kui ma teist pütti alla hakkan keevitama siis huvipärast proovin resoga ka ära, siis saan edasi kiusata siin teid :mrgreen:
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 09 Juul 2011, 21:10

Täna sai pidureid õhutatud ja käsipidurit ka reguleeritud, siiski on õhk süsteemis sees veel.
Ka sai mootoril õlivahetus ära tehtud.
Võtsin ka summuti alt ära ja vaatasin vigastusi. Keskmine toru on enamvähem, esimesel torul said augud juba kinni säristatud aga tagumise toruga pole küll midagi teha enam..

Peab järgmiseks aastaks hakkama summuti jaoks rahakarbi tegema, igapäev 1 eur kõrvale :D Kõrini selle lappimisest juba.

Aga jah rohkem ei saandki täna tehtud kuna avastasin, et relakad kadunud elamisest :shock:

Ja nüüd küsimus suurele ringile, kuidas sellel mazdal esistange küljest ära käib? St mis kinnitused tal on ja mis lahti peab võtma, et stange kätte saada, äkki on isegi mingit illustratsiooni või midagi sellekohta :)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas edvin0212 » 09 Juul 2011, 23:07

kaks kinnitust on seal kus on üleminek esitiivale ja veel paar tükki ees, üks paremal pool numbrit ja teine vasakul pool. Enam kinnitusi polnud. Esimesed kinnitused on suunakate all. Midagi keerulist ei tohiks olla, ise vahetasin -10 kraadiga stanget väljas. Saad hakkama küll. Kui tuled, suunakad ja võre eest võetud saad, siis näed ka kõiki kinnitusi korralikult.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 10 Juul 2011, 19:23

Tänud info eest, lootsin, et saab ilma tulesid eemaldamata eest kuna ei viitsi nii põhjalikult lammutama hakata nii pisikese asja pärast. Nimelt see alumine nurk vasakul on talvel kannatada saanud ja eemaldatud stangega oleks seda lihtsam "kokku õmmelda", aga no teeb siis auto küljes :angel:

AGA kuna relakad leiti üles, sain täna summutit tuunida väheke. Mõni leke veel jäi aga muidu on summuti all nüüd. Keskmisel torul sai mõned roosteaugud kinni täristatud ja tagumine pütt sai siis volvo oma võetud ja toruks ka mingi vedelenud jupp.
Pilt
Selline see jupp siis välja nägema sai..

Auto küljes.
Pilt
Pilt
Pilt

Ilmselgelt paistab piltidelt ka põhitööriist :lol:

Tegelt mind häirib laepolster, mille laines ja lahtine serv ka pildilt näha. Mis sellist asja põhjustab ja mis selle parandamiseks teha võiks?
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas risto_626 » 11 Juul 2011, 11:42

väike pesu ei teeks paha :wave: :mrgreen:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 11 Juul 2011, 18:10

Arvad? Pilt
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas risto_626 » 13 Juul 2011, 03:03

Corrado kirjutas:Arvad? Pilt

jup :D
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 13 Juul 2011, 18:22

Ema eile pesi ja koristas autot :D Seest sai vist juba enamvähem, väljast on vaja veel pesta kuna sampooni polnud.
AGA siiski tegin tiiru ümber auto täna ja no lihtsalt masendav vaatepilt, igaltpoolt kriimuline, roostekolded kummalgi tagumisel tiivakaarel jms.

Jube mida paar aastat autoga meie peres teeb :lol: See on see kui koerad ja kassid elamises on, kassid koguaeg magavad auto peal ja koerad vahest hüppavad üles ukse peale jne.

A noh kõik on parandatav veel :)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 14 Juul 2011, 18:46

Nonii, täna siis vahetasin selle õõtsapuksi ära ja kuna õõts oli alt siis vaatasin, et sarniir kah hakkab kolisema varsti. Lõtku veel eriti polnud aga liikus juba vabalt niiet kui mitte enne üv'd siis peale üv'd tuleb see ka millaski ära vahetada, arvatavasti teiselpool kah.
Samuti sai makil kaitse ära vahetatud ja aku kinni pandud.

Ka sai eile autosampooni ostetud ja täna üks korralik pesu tehtud.
Kõigepealt pigileotus, siis veega puhtaks, sampooniga üle, veega puhtaks, uuesti pigileotus ja uuesti sampoonipesu ja lõpuks siis üleni puhtaks veega, kõik pigi vist ikka maha ei tulnud aga parem ikka kui enne.

Ja nüüd väike pildiraamat.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ma pole vist niipalju pilte veel kunagi ühte postitusse kokku pannud :lol:
Igatahes tegemist on selle autoga sitaks.. nüüd vähemalt auto omanik(ud) saivad ka aru, et vaja ikka tegelda kerega ka :D Aga kui kellelgi on pakkuda esistanget ja/või kõrvalistuja ust mingi odava raha eest siis andke märku :)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 17 Juul 2011, 02:36

No ei tea meil koerad ja kassid saavad suht hästi läbi.. kui nüüd välja jätta see nii mõnigi kass neil maha murtud, aga auto peale nad ikkagi ei hüppa(koeri mõtlen), vähemalt ise näind pole.. mõni üksik kord aind aga siis on nad ka valusalt vastu koonu saanud kohe niiet see komme ei tohiks kuidagi küljes olla neil. :mrgreen:
A noh mis seal ikka, ega see tagantjärgi kirumine ka kriime ära ei kaota.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Mel » 17 Juul 2011, 09:57

https://www.eparts.ee/userfiles/tecdoc/ ... 439582.jpg

Tagakaared polegi teab mis,kindlasti saaks kuskilt veel parema hinnaga. :silent:Kas isegi x klubiline pole seal käppapidi sees.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3560
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 17 Juul 2011, 18:50

Pole mul kaari uusi vaja, lihtsalt tarvis kiirelt rooste eemaldada. Praegu veel ainult pindmine :)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas lines » 17 Juul 2011, 21:07

On pakkuda kõik 4 ust (koos klaasidega, tagumised toonitud) Värvus tume punane. Roostet ei ole. Kolmel uksel vee el. aknad kah :thumbup: Kui võtat kõik uksed ära siis hind kokku 90 euri. Kui soov ükshaaval siis 25.- tk

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 25 Sept 2011, 00:20

Vahepeal niipalju juhtunud, et sai ülevaatusel proovitud käia, kust siis põrusime kehvakese co ja paari läbi oleva silladetailiga. Ehk siis vasak esimene õõtsapuks ja parempoolne sarniir.
Need nüüd vahetatud, vaja veel tulekustuti ära kontrollida lasta ja tahaks esmaspäeval ülevaatusele uuesti minna.
CO'ga niipalju, et tõenäoliselt kat vajas põletamist tibake, kuna universaalkat all ja pideva ökosõidu all. Paar korda sai külavahel kärsatatud seda piiraja ligidal lastes mõned kilomeetrid :mrgreen: Ehk nüüd läheb läbi.

Kui läheb, siis kasutan ise mazdat natuke aega kuna volvol käigukastiga jamad ja ei taha pikki otsi ette võtta kartuses, et midagi laiali lendab 8)
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 26 Sept 2011, 19:13

Sai täna hommikul siis ülevaatusele mindud. Minnes lendas ratas koopasse risti, välja tulles avastasin, et sarniiri kinnituspolt oli panemata jäänud ja sarniir tuli pesast välja :lol: Autotehnik missugune. Eniveis kuna kõrval juhtus olema tööriistapood, siis läksin ostsin sealt ühe poldi ja mutri ning panin sarniiri paika ja polt ka ette, et saaks ülevaatusel ära käia.

Co näit saadi natuke jeblades kätte ja teavitati mulle ka, et sarniir on lõtkuga :lol: Tegelt lihtsalt lahti oli seal. Eniveis sai ülevaatus läbitud korralike mööndustega(veovõlli ots ka ragiseb jõhkralt).

Praegu ma siis mazdaga tartus ja volvo on võrus :D

Homme saan auto kooli töökotta kus tuleb pidurid üle vaadata, et kõik ikka tiptop oleks, samuti vahetan lähipäevil veovõlli otsa ära ja saab sellest raginast ka lahti.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Mario » 27 Sept 2011, 15:27

:lol:
juhtub. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 29 Sept 2011, 12:10

Ikka ikka.
Vahepeal sai koolis tagumisi kettaid vähe puhastatud peale kogunenud pasast (klotsid vist absull ei ole puutunud neid kettaid kuna konkreetselt roostekiht oli peal). Peale reguleerimist siis oli paari raadi otsaga klotsid täiesti nullis ja pidin uued otsima kuna kolin oli meeletu. 5 euriga sain pm tutnoi klotsid mis ka kohe külge lendasid. Praegu on asi nii. ilmselgelt tuleb kettad uued osta, esialgu vähemalt taha, hiljem kindlasti ka ette.

Ja muuseas kui kellelgi on parempoolset tagumist pidurisupportit pakkuda siis tehke oma pakkumised.

Eile lammutasin natuke salongist veel, kuna see soojenduse puhuri astmete regull oli ära kadunud kuhugi sisse, panin selle tagasi oma kohale ja nüüd ka sellega korras. Tagaukse lingile lükkasin traadi ka uuesti sappa, kuna miskipärast oli see ära kukkunud ja ust seestpoolt avada ei saanud.

Samuti sai ära soetatud uus veovõlli ots, mis siis loodetavasti paari tunni pärast külge läheb.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Mario » 29 Sept 2011, 12:25

tubli tubli :)
saab sinust ikka asja ka :mrgreen:
kettatreimise aparatuuri teil koolis pole? :) säält saaksid läbi lasta, saad esiti veel ilma vahetamiseta hakkama.. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 29 Sept 2011, 15:45

Nalja teed, meil koolis ei tehta selliseid asju. Pealegi need kettad on niigi õhukesed, ei tea kas julgeb sealt midagi võtta maha väga :D Aga eks näis, vb natuke võiks võtta ikka, et sõitagi saaks.

Veovõlli otsa veel vahetatud ei saanud kuna praktikatund jäi ära, aga vb siis homme vahetan ise maal ära.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 30 Sept 2011, 21:52

Täna vahetasin veovõlli otsa ära, maruhää sai :D
Ka sai vasak tagumine ketas treipingist läbi lastud, kuna seal oli paar jõnksu sees ja see vibra, mis pidurdades tekkis, oli lihtsalt meeletu.
Ega sealt midagi enam võtta ei ole ja sõita nendega on ka ohtlik juba.. peabki lähemal ajal uued kettad ostma.

Salongile sai üks korralik koristus ka tehtud, lõpetasin muidugi pimedaga niiet homme saab näha kui hea sai :D
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 01 Okt 2011, 17:38

Sai ikkagi teine ketas ka treipingist läbi lastud, nüüd on normaalne pidurdada vähemalt.
Samuti sai välispesu tehtud autole ja nüüd on nagu vinksvonks.

Ühe vana blaupunkti tuunisin kah sisse eelmise blaupunkti asemel. Three band receiveri asemele läks siis ümber tuunitud kassetikas, millele aux sisend tehtud :D Saab vähemalt ihaldatud mussi kuulata.
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas pesupoiss » 02 Okt 2011, 12:18

Downgrade(Y)
Kasutaja avatar
pesupoiss
 
Postitusi: 43
Liitunud: 10 Aug 2011, 18:09
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Corrado » 05 Okt 2011, 22:30

Ei ütleks, et downgrade.. originaalmakil oli AINULT raadio, isegi mitte kassetti :D Nüüd on olemas nii raadio kui aux in :D

Igatahes uudist niipalju, et praeguseks on mazda piisavalt sõidetav juba, et võib isegi natuke nautida seda vaiksust juba :D
Volvol on mul salongimüra suht suur + praegu veel summutilärm kah otsa + rataste vibra.. niiet seetõttu ka mazdaga praegu sõidetud sai kaks nädalat. Aga loodetavasti nüüd uueks nädalaks läheb mazda omaniku kätte tagasi ja saan oma kullakesega sõitma hakata jälle :D

Muuseas niipalju, et kere roostekohtade kohapealt, kas oleks mõtet nii, et liivapritsiga roostekohad puhtaks ja siis lihtsalt spreivärvide ja lakiga asjad üle värvida? Kas saaks nii hea tulemuse, et ei saa väga arugi? Kohtadeks on ütleme põhilisemalt tagatiiva ääred ja uste alumised ääred..
Kasutaja avatar
Corrado
 
Postitusi: 175
Liitunud: 29 Mai 2008, 21:04
Asukoht: Võru

1991 Volvo 440

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas Mario » 06 Okt 2011, 07:25

võid proovida.. aga enda kogemus - keevitus + krunt + kivikaitse + värv + lakk = 0 tulemust.. paari päevaga murdis rooste läbi..
siis lihvisin uuesti ja lõpetasin kivikaitse juures, siiani paaris kohast läbi tulnud, aga mitte nii massiliselt.. Aga jah, kokkuvõttes kasumlikum on osta uued luugid ja lasta need korralikult üle värvida :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GE 1.8 16v 97a. - Corrado

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Okt 2011, 07:57

liivaprits teeb küll korralikult puhtaks, aga väga kerge on seal uue rooste tulek, mõõdetav minutites :thumbdown:
Parim on ilma roosteta plekiga asendamine ja ikkagi kohene roostekaitsega katmine.
ukse servad ja tiivakaare servad on mitmekihilised. Kui puhastad nähtava osa, jääb nn varjatud osa puhastamata ja sealt hakkabki rooste kohe jälle edasi tegutsema.
...lõpetasin kivikaitse juures, siiani paaris kohast läbi tulnud...
ka kivikaitse on poorne kattematerjal- imab niiskust sisse- soodustab rooste teket. Kaitsev kiht peab olema enne ja peale kivikaitset.
See, et rooste tuleb vigastamata värvikihist läbi, eeldab, et rooste alged olid eemaldamata kaitsva kihi alt.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline