ksenoonlamp

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

PostitusPostitas leviathan » 18 Juun 2008, 21:00

kle ise :idea:
D2 on pirn jah aga lõpus on täht mis näitab miskit :roll:
kas D2S või D2R vaata pilti mees, välimuselt on sama,aga R-il on klaasipeal kaetud teatud osa( ja muidex ma teen vahet küll D2 pirnil ja H4 , aga sina ei tee vahet D2s ja D2R-l) ja su enda jutust Autodele millele on ette nähtud D2 pirnid ei sõida H4-ga muidex :D
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas IvarR » 18 Juun 2008, 21:28

leviathan kirjutas:kle ise :idea:
D2 on pirn jah aga lõpus on täht mis näitab miskit :roll:
kas D2S või D2R vaata pilti mees, välimuselt on sama,aga R-il on klaasipeal kaetud teatud osa( ja muidex ma teen vahet küll D2 pirnil ja H4 , aga sina ei tee vahet D2s ja D2R-l) ja su enda jutust Autodele millele on ette nähtud D2 pirnid ei sõida H4-ga muidex :D



Hea on vaadata kuidas kaks inimest teineteisest ikka sajaga mööda räägivad.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 18 Juun 2008, 21:43

Mida sa leviathan nüüd tõestada üritad :?: kui xenon on lubatud siis ta on lubatud jua muideks on mind pimestanud ka autod millel xenon tehasest peal ja mitte kaugtuledega vaid lähituledega, testisin järgi kaugtuledele lülitamisega ja sealt lükati ka seepeale täied peale :!: nii et kui tuled on reguleerimata siis pimestab ka tavaline vene ajal kasutusel olnud pirn :!: :!: :!:


Mainin veelkord et korralikult reguleeritud xenonitega tuli ei pimesta rohkem kui tavaline hõõgniidiga pirniga tuli :evil:
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 18 Juun 2008, 23:01

MazdaGTI kirjutas:Mainin veelkord et korralikult reguleeritud xenonitega tuli ei pimesta rohkem kui tavaline hõõgniidiga pirniga tuli :evil:

Ütle nüüd mulle MITU inimest, kes omale xenoni panevad käivad neid reguleerimas? Heal juhul kakskümmend viis sajast.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 18 Juun 2008, 23:55

Minu arust on asi selles kas pimestavad või mitte aga pimestab igasugune valesti reguleeritud tuli, nii xenon kui tavaline pirn tules :!: seega mõtetu teema juba see :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 19 Juun 2008, 00:58

pokemon kirjutas:Ütle nüüd mulle MITU inimest, kes omale xenoni panevad käivad neid reguleerimas? Heal juhul kakskümmend viis sajast.


Kuna uues salongis aparaat olemas jne siis ei ole ükski klient ilma reguleerimata uksest väljunud!
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas pokenaut » 19 Juun 2008, 07:28

MazdaGTI kirjutas:Minu arust on asi selles kas pimestavad või mitte aga pimestab igasugune valesti reguleeritud tuli, nii xenon kui tavaline pirn tules :!: seega mõtetu teema juba see :idea:

Tavaline ikka pimestab vähem. Lisaks ma ei saa aru, mis inimestel viga on, et nad oma tulesid puhtaks ei tee. Ma ei tea, kui hästi valgustab GE tuli muidu, aga Veltz-i puhastatud+lakitud tuled näitasid natukene paremini, kui Premacy tuled. Minu arust näitasid paremini ka 2006a Corolla tuledest. Ma ei tea, aga minu arvates on odavam tulesi puhastada, kui sinna xenon sisse osta ja siis täislastis autoga ilma regulaatorit kasutamata(automaatset ei raatsita osta ja manuaalset ei kasutata) päikest mängida.

IvarR kirjutas:Kuna uues salongis aparaat olemas jne siis ei ole ükski klient ilma reguleerimata uksest väljunud!

Meeldiv kuulda. :)
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas leviathan » 20 Juun 2008, 00:56

IvarR kirjutas:Hea on vaadata kuidas kaks inimest teineteisest ikka sajaga mööda räägivad.

IvarR

sajaga mööda hakkas üx nn moderaator panema, mina väitsin et luupi pole otseselt vaja kui kasutataxe tulele ettenähtud pirni,ehk siis mitteluuptule xenoni pirni. need liba xenonind on kõik tehtud nn D2S pirniga mis on istutatud vastava pesa otsa. ja H4 pirniga autodele pole kunagi tehasest ettenähtud xenonit :idea: (põhimärk teatud tegelaselt), sest xenonil on natuke(kõvasti :idea: ) teistmoodi valgusvihk

OT teema peax olema kuskil üldfoorumis kuna see vaidlus (kuni mind veel bännitud pole) pole just ainult 323(3)ga pistmist
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas leviathan » 20 Juun 2008, 01:02

MazdaGTI kirjutas:Minu arust on asi selles kas pimestavad või mitte aga pimestab igasugune valesti reguleeritud tuli, nii xenon kui tavaline pirn tules :!: seega mõtetu teema juba see :idea:

halogeen pimestab muide vähem kui xenon, milleks muidu on tehtud seadused et tuledepesur(määrdunud klaas murrab valgust teistmoodi) ja kõrgusregulaator(rahvas taga peal , autol persemaas tuled üleval). saan aru jah et tahad olla wannabe xenonitega aga arvesta ka teiste liiklejatega kes vastu sõidavad. :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Anonymous » 20 Juun 2008, 07:09

Näed sa mu lauses kuskil väidet et nad pimestavad ühesuguse tugevusega, ehk siis pole ma väitnud et mõlemate valgusviht on sama tugev, vaid seda et ka hõõglamp pimestab kui ta on valesti reguleeritud mitte ainult xenon :!:
Anonymous
 


PostitusPostitas leviathan » 20 Juun 2008, 09:29

sellega olen nõus jah et pimestavad valesti reguleeritud tuled, aga need isepandud xenonid(ka halogeenid) ju muutuvad kohe mitte reguleerituks kui rahvas (kaup) taga on sest enamus inimesi ei kasuta seda reguleerimise nuppu. lihtsalt xenon pimestab rohkem kui halogeen
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas rvs » 20 Juun 2008, 10:45

Aga kas sellest ei piisaks, kui suunaksin kohe xenonid enamvähem nina alla näitama. Üks tuttav väitis, et tal suhteliselt "nina ette" suunatud tuled, et kedagi ei pimestaks. :roll:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas kentaur » 20 Juun 2008, 14:55

rvs kirjutas:Aga kas sellest ei piisaks, kui suunaksin kohe xenonid enamvähem nina alla näitama.

Kas sul on kasu tuledest, mis sind ette jooksva jänese eest ei päästa ?
Ma pigem ostaks Philipsi Ultravision'id sisse ja saadaks xenoni kurele.

Kui Xenoni pirn läbi läheb, siis maksad sa päris kena kopika... mitu õlut selle eest saab ? 80tk ?

Ma eeldan, et halogeeni jaoks mõeldud tule korpusse pandud ilma piisava jahutuseta xenon läheb ilmselt läbi tihedamini.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas Mario » 20 Juun 2008, 14:59

ühel Voyageril ma nägin, et üks tuli ilus kena, teine juba roosaks põlenud. kah, niiöelda wannabe xenon..

IvarR'il olid miskid lahedad Philipsid oma Effi tuledes :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6048
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas kennu » 20 Juun 2008, 15:45

MazdaGTI kirjutas:Kuni 1.oktoober 2000 valmistatud autedel ei pea olema ei pesureid ega kõrguse regulaatoreid ja selle kohta on ka seadus olemas :!:


Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm

Nõuded: 1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti

[RTL 2007, 96, 1605 – jõust. 21.12.2007]

3) gaaslahenduslambiga laternatel peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
4) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.


Nii siis tänaseks lükkame selle kõik ilusti ümber, ja ketrame oma halogeenid tagasi tuledesse.

Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele
2) laternad peavad olema koostatud nende ehituses ettenähtud lampidest, optilistest elementidest ja hajutiklaasidest;

Näiteks minu mx-6l on Tuleklaasi peal kirjas HCD siis see tähendab Halogeen valgustit/pirni, ja selle kõrval on ka tugevused märgitud.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Anonymous » 20 Juun 2008, 19:36

Mis ajast see punkt kehtima hakkas :?:
Anonymous
 


PostitusPostitas rvs » 20 Juun 2008, 21:37

Kentaur, kas need philipsid tõesti on siis paremad? F'iga proovisin igasugu siniseid, kuid need olid aind mingi teatud nurga all sinised ja valgustatust ei tundund nad ka parandavat...
Ma ei mõelnudki, et topin täiesti nina ette näitama...nõksa allapoole lihtsalt, kui muidu oleks tühhja autoga :wink:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas risto_626 » 20 Juun 2008, 23:53

MazdaGTI kirjutas:Mis ajast see punkt kehtima hakkas :?:



Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele

Nõuded: ...

[RTL 2005, 104, 1579 – jõust. 16.10.2005]
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Anonymous » 21 Juun 2008, 08:18

Seega kehtis see seadus ka siis kui IvarR ARK-i helistas ja sealt kinnitati et xenonite paigaldamine seaduslik, nii et kennu xenon ruulib Pilt
Anonymous
 


PostitusPostitas kennu » 21 Juun 2008, 17:51

ei ruuli ta midagi. Ülevaatuspunktid ei lase läbi, ja politsei ka ei tea sellest kellegi ARK venna omaalgatuslikust jutust midagi.
Üldnõue paneb paika selle et tuled peavad koosnema tehase poolt ette nähtud asjadest ja seal polegi enam midagi vaielda. Ma võin xenonidega sõita edasi ainult omal riskil. Ülevaatuseks panen teised pirnid lihtsalt.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juun 2008, 19:56

Helistage ARK teh osakonda, küsige kas võib, jaatava vastuse puhul tehke ära, näidake ARKi ülevaatuspunktis ette.
Kui ARKi ülevaatuspunktis üle vaadatud ja luba antud, saab antud asja kohta ka vastava märke teh passi lahtrisse "märkused". Sel juhul teel olles probleeme ei tekki. Ja kui pannaks sinna lahtrisse märge "kuulipilduja alus kapotil", siis võid ka seda külge pookida :D
Nii arvan mina.
Kolm lehekülge näägutamist ja ei miskit kindlat.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Evert » 17 Juul 2008, 15:53

Noniih, ma viitsisin end vahepeal liigutada ja rääkisin ka ARK'i tehnomeestega.

ARK seisukoht on, et seaduse järgi EI TOHI algselt halogeenpirniga tule sisse ksenooni panna, kuna juba eelpool viidatud dokumendis kood 201, lõige 2 ütleb, et "laternad peavad olema koostatud nende ehituses ettenähtud lampidest, optilistest elementidest ja hajutiklaasidest". Ehk ksenooni panek on "lambi" osa omavoliline ümberehitus. Vaidluse korral võidakse ka VIN'i järgi välja uurida, kas ühel või teisel autol võivad ksenoonid ees sirada või mitte, aga selleks ei peaks vajadust tekkima, kuna tule klaasil või korpusel on see ka kirjas. Kui tulel on tähed H ja C, siis on tegemist halogeenpirniga lähitulega. Kui on D ja C, siis ksenoonpirniga. Kas luuptuled on või mitte ei oma absoluutselt mingit tähtsust.

Varem mainitud kood 224 on lisatud lihtsalt selleks, et vabastada vanemate Audide, Bemmide ja Mersude omanikud oma tehaseksenoonidele mingite pesu- jms. süsteemide lisamise kohustusest.


Kennul on õigus, v.a. oma tule tähistuse osas, sest H=halogeen, C=lähituli ja D=ksenoon :P
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas risto_626 » 17 Juul 2008, 16:34

evert ära nüüd riku rõõmu, mõtlesin just xenoneid panema hakata :lol:
Ära ütle mulle, mida ma tegema pean; sis ei ütle ma sulle, kuhu sa minema pead.
Kasutaja avatar
risto_626
 
Postitusi: 1745
Liitunud: 06 Mai 2007, 19:02
Asukoht: Ida-Viru

1992 Volkswagen Polo

PostitusPostitas Mario » 17 Juul 2008, 16:59

mina otsin poeletilt Philipsi Cool Blue üles, ja wannabe-xenon olemas :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6048
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas mondi » 02 Sept 2008, 21:06

Pika jutu peale nüüd siis küsimus: kui Mazda esindus pakub lisana bi-xenone auto mudelile, millel neid algses varustuse paketis ei ole (M3, M5, M6 mitte 2,5l mudelid), kas siis pakutakse illegaalseid või legaalseid xenon tulesid?
mondi
 


EelmineJärgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist