Probleem MAZDA CX-7 mega

Probleem MAZDA CX-7 mega

PostitusPostitas Urmas568 » 06 Juun 2008, 22:37

Tähndab juhtus niimodi et auto jäi sutike liiva sisse kinni ja kui andsin rohkem gaasi et välja saada siis tuli tossu ja sidur jäi alla asendisse. Väga autot ei piinanud ja see juhtus täiesti ootamatult. Nüüd käib sidur ülikergelt ja koguaeg on vabakäik sees. Mootor läheb tööle väga ilusti, aga edasi vedamist ei ole. Hull selline kärsakas või halb lõhn tuli kaa. Sellist lõhna olen tundnud alates auto ostust saadik, kui natuke sidurit libistada (kohalt minnes). Äkki keegi oskab öelda mis viga võib olla?
Terv, Urmas568.
Urmas568
 
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Mär 2006, 11:29

PostitusPostitas Mario » 07 Juun 2008, 00:50

siis sa said ilmselt ikkagi sidurist jagu... oli sama juhus ka sõjaväes, kui meie meeskonna auto jäi mutta kinni ja piisas vaid gaasi andmisest ja sidur oli küpse...

aga võimalik, et ka survelaager on otsa andnud, uut tüüpi määre on veidi teistsugusem, kui tavaline tavott, see ilmselt kärssas.. ühesõnaga variante on mitu. Vaata, mida esindus räägib :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Juun 2008, 02:12

Arvan ka siduri lpõmist. Samas kärsakas viitab libisemisele, pedaali "läbivajumine" aga vedeliku kaole süsteemist(vooliku purunemine), kas vedeliku paagis on miskit?. Targem oleks asja uurida töökojas, seal ka ilmselt remondi võimalusi enam, kui kodus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7780
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Urmas568 » 24 Nov 2008, 18:57

Eelmine kord oligi sidur üllataval kombel küpse ning vahetati garantii korras ära. Eile suure lumega õnnestus õrnalt kinni jääda. Lükati siis auto välja. Lükkamise ajal(mis kestis maksimum pool minutit) andsn ka autoga abiks gaasi. Jälle tekkis see jube siduri hais, mida siiani autos tunda. Lasin asjal jahtuda ja kõik õnneks töötab. Üleüldse on selle autoga nii, et kui tahad natuke sidurit libistades kohalt ära minna tekkib jube kärsa hais. Sama hais tekkib ka mäe peal ummikus, kohalt startides. Nagu eelpool ütlesin, tuletab see hais ennast ostu päevast praeguseni, mingi aja tagant ikka meelde. Kuna sidur on korra juba üles öelnud on pidevalt suur hirm, et auto jälle mitmeks kuuks kaotan ning võibolla seekord ka siduri (kõva mitukümmend tuhat) omast taskust pean kinni maksma. Mõne teise auto hangest välja tõmbamisele näiteks ei julge mõeldagi. Internetis ei paista ühelgi teisel sama auto omanikul sellist probleemi olevat. Samas enamus netis leiduvast jutust käib autom. kastiga versiooni kohta, millel ilmselt selline mure puudub. Meel on kohe nii mõru, sest muidu cx-7 väga meeldib ja kõige muuga olen 100% rahul. Uus 500k maksev auto ei tohiks ju nii õrn olla? Pole mul sellist probleemi ei mazda 6 ega ühegi teise autoga olnud. Ilmselt tuleb auto lähiajal mõne muu margi vastu vahetada, kuna niimodi enam jätkata ei kavatse. Äkki keegi oskab mõne targa/ huvitava lausega sõna võtta?

Terv, Urmas.
Urmas568
 
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Mär 2006, 11:29

PostitusPostitas revo5 » 24 Nov 2008, 23:06

garantiisse mine kindlalt tagasi, see pole normaalne asi et nii juhtub :wink: nii kaua timmivad garantii korras kui asja saab. Ise ei pea sa küll midagi eekima :wink:
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Aare » 15 Jaan 2009, 06:55

siduri kärsakaga on minul sama jama.. algul kui ostetud sai siis oli sidur harjumatu ja sai libistatud rohkem ja sellega kaasnes ka kohe küllaltki ebameeldiv hais salongis.. ja kord oli juhus kus sikutasin ühe oskamatu kraavist välja ja siis oli asi ikka üsna jube.. tükk aega ikka haises.. aga nüüd ple ammu kedagi kuskilt välja tirind ja sidurit ka ei libista (eriti :) ) ja pole viimasel ajal tunda andnud.. samas eelmiseks autoks oli Tribute ja sellel oli samamoodi.. kui kedagi tõmbasid või lumest väljasaamiseks rohkem kaapima pidi siis oli kärsakas toas..
Aare
 


PostitusPostitas cx7 » 17 Jaan 2009, 00:06

minulgi täpselt samad probleemid. pisut enne 15 tuh kilomeetrit sai garantiikorras sidur vahetatud ja eelmise aasta lõpus selle lumetormi ajal lumes sumbates lõi jälle selle rõveda kärsahaisu salongi, kussjuures pärast siduri vahetust olen läbinud vaid mingi 3000 km.

kuidas kaaskannatajatel turbo on kestnud? minul andis seegi otsad ja läks garantiikorras vahetusse. suve lõpus oli asi täitsa hull, linnas ummikutes seistes tossas auto tagant nii mis kole, oli selline tunne nagu sõidaks paarsada aastat vana auruveduriga ainuke vahe oli selles, et suits oli sinine mitte valge.

oleks huvitav ja ka ilmselt kasulik teada kus kaaskannatajad oma cx-e hooldavad? mina käin tallinnas paldiski mnt esinduses.
cx7
 
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2009, 23:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Urmas568 » 24 Mär 2009, 15:04

Hoolduses käib auto samuti Paldiski mnt-l. Kuna auto tagasi andmine läheks hetkel veel liiga kulukaks ja enamjaolt kasutab seda väga rahuliku sõidustiiliga esivanem, siis hetkel jääb auto alles. Turbo pole läbi läinud ja lugedes mpsi-de teemasid, siis selgub, et enne suuremat vajutamist tuleb lihtsalt lasta korralikult soojeneda. Teistele soovitaksin seda autot vaid autom. kastiga või siis vahetatud sport siduriga. Tavasõidud saab rahulikult ära sõidetud, kuid alati peab meeles pidama, et cx-7 messe tuleb suhtuda kui väga õrna sõiduautosse. Ei tasu mingile maastikule ronida(kui on väiksemgi oht kinni jääda), kedagi välja tõmmata ning samuti reklaamitud sportlikusesse tuleb suhtuda ka skeptiliselt(vähemalt kohalt minnes). Siit tekkibki küsimus, et miks sellel autol selline võimas mootor on, kui sõita tuleks sellega isegi rahulikumalt kui CR-vga :) Pärast pikka keerutamist tunnistas ka esindus, et siduri probleemid on neil ikka väga sagedased selle autoga. Ei tohi kindlasti lasta siduri rikke korral endale remondi kulusid pähe määrida, sest seda nad ka valedele sõiduvõtetele rõhudes üritavad. Sidur on autol mpsi oma, kuid ei tea miks ta vastu ei pea. Peale siduri pole ühtegi halba sõna lausuda, mugavus, sõiduomadused ja välimus on lihtsalt super, kuid see ainus tilk tõrvapotis on ikka koletult suur.
Edu ja muretuid kilomeetreid.
Urmas568
 
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Mär 2006, 11:29

PostitusPostitas asrol » 08 Apr 2009, 20:12

Arvatavasti on viga ikka juhis. Maastikul on siduri kasutamine 100% teistmoodi kui maanteel. Arvatavasti sa lasid siduri hästi rahulikult lahti (nagu maanteel tehakse käigu vahetamisel) ja samal-ajal tallasid gaasi (siis on tavaline laks, et sidur läheb). Off-roadis on selline teema, et kui mutta kinni jääd, ja vaja teist/kolmandat käiku sisse raiuda, siis sõna otsese mõttes käiguvahetus käib niimoodi, et mingit hellitamist pole (sidur alla, käik sisse ja plaksti sama kiirelt ülesse (kõik võtab aega umbes alla 1s), et võimalikult vähe libisemist oleks - pöörded üle 2500, et mootor ei sureks välja).

Aga seda kärsakat nimetatakse siduri kärsakaks. See tekib siis kui sidurit ei lase üleni lahti (ketas vurab ringi, tekib hõõrdumine ja sealt see kärsakas tuleb). Seega soovitan natukene sõiduvõtteid maasitkul harjutada.

Kolmas variant on selline, et vaata rehvid üle :) Liiga hea muster võib olla (küljed häasti kärnased ehk mudarehvid) ja tekib mõnus haakumine ja selle tulemusena annab sidur järgi (tavaliselt läheb ennem differ).
asrol
 
Postitusi: 50
Liitunud: 15 Juul 2008, 23:09

PostitusPostitas hardstyler » 08 Apr 2009, 21:00

asrol kirjutas:Arvatavasti on viga ikka juhis. Maastikul on siduri kasutamine 100% teistmoodi kui maanteel. Arvatavasti sa lasid siduri hästi rahulikult lahti (nagu maanteel tehakse käigu vahetamisel) ja samal-ajal tallasid gaasi (siis on tavaline laks, et sidur läheb). Off-roadis on selline teema, et kui mutta kinni jääd, ja vaja teist/kolmandat käiku sisse raiuda, siis sõna otsese mõttes käiguvahetus käib niimoodi, et mingit hellitamist pole (sidur alla, käik sisse ja plaksti sama kiirelt ülesse (kõik võtab aega umbes alla 1s), et võimalikult vähe libisemist oleks - pöörded üle 2500, et mootor ei sureks välja).

Aga seda kärsakat nimetatakse siduri kärsakaks. See tekib siis kui sidurit ei lase üleni lahti (ketas vurab ringi, tekib hõõrdumine ja sealt see kärsakas tuleb). Seega soovitan natukene sõiduvõtteid maasitkul harjutada.

Kolmas variant on selline, et vaata rehvid üle :) Liiga hea muster võib olla (küljed häasti kärnased ehk mudarehvid) ja tekib mõnus haakumine ja selle tulemusena annab sidur järgi (tavaliselt läheb ennem differ).


Kui tal sidur linnas kohapealt minnes haiseb ja tal sellist jama ühegi teise masinaga olnud ei ole on viga ikkagi siduris. Ja nagu ma aru saan, ei ole tal ainsana see probleem. Viga siiski autos. Jutt ei olnud ka maastikusõidust. Väikseid kinnijäämisi on ilmselt kõigil ette tulnud. Ise kordades vanemate ja odavamate sõiduautodega kinnijäädes sidurit libistades olen alati välja saanud ja ei ole iialgi siduri kärsakat tundnud. Vahel olen viiendaga kohalt pidand võtma. Siis hakkab loomulikult haisema. Aga kallalkult esimesega sõitu alustades või natukse kinni olles ei ole kundagi probleemi olnud. Ütlen veelkord, viga on ebakvaliteetses siduris mitte juhis. Enne sõna võtmist tasuks ikka teema läbi lugeda...
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 783
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

PostitusPostitas Urmas568 » 08 Apr 2009, 22:07

Offroadi kogemused mul tõesti täiesti puuduvad, aga selle autoga offroadile ju ei lähegi. Muhe linnamaastur teine. Rehv on ka linnamustriga originaal. Endale pakub huvi, kas mazda 6 mpsil ei ole sellist probleemi?
( see ka 4wd ja sama sidur) Kui mitte, siis ilmselt cx-7 lihtsalt niipalju raskem. Selle turbomootoriga pole mingit jõudu madalatel pööretel, kui kinni oled ehk peab sidurit libistama natuke, kuni turbo taha tuleb. Esimesest käigust kaugemale pole kunagi kinnijäädes vahetanud. Võibolla nüüd faceliftiga see siduri jama ka likvideeritud? Üli rahulikult kohalt minnes, pole ei haisu, ega muid probleeme. Kuid, kui isegi natukene kiiremini kohalt kiirendada võib see hais tekkida. Näiteks "avalaksule" ei julgeks selle autoga elusees sõitma minna. Vahepeal avastasin selise kummalise asja, et kui autol lasta seista käik sees ja sidur täiesti alla vajutatult üle minuti tekib jälle see tuttav hais. Ilmselt ka see ei ole normaalne. Õnneks isa(kes liigub sellega põhiliselt) enam ei kurda ja ta on nende suurte iseärasuste ja reeglitega, mida tuleb järgida, et sidur ei haiseks küllaltki harjunud, kuid nooremapoolsema juhi, kes valib cr-v asemel selle masina(suure kütusekuluga), et vahest ka natuke gaasi vajutada võib küll see sidur mõtlema panna.
Terv, Urmas.
Urmas568
 
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Mär 2006, 11:29

PostitusPostitas cx7 » 10 Apr 2009, 22:34

Mulle tundub, et sidur hakkab eelkõige kärssama kui nelivedu rakendub. Talvel paksus lumes või ka nõudlikumal maastikul kui nelivedu taha tuleb, siis on alati siduri kärssamise haisu tunda ja seda ka siis kui jalg siduri pedaali isegi ei puuduta, lihtsalt vajutad rohkem gaasi ja hais toas! Ja tegemist on uue, garantiikorras vahetatud siduriga! Tavasõidul jälle pole häda midagi, ei haisu kuskil, lihtsalt sõida ja naudi. Endal mõlgub juba mõttes ACT või Spec sidurikomplekti ostmine, ehk kannatab vähe rohkem koormust. Sellega seoses küsiks, kas kellelgi on kogemust antud firmade toodanguga, kas investeering võiks ennest õigustada, tegemist saaks olema ikkagi ~10K investeeringuga? Esialgu on hirm selle ees, et sidur saab olema liiga jäik, st. jäigem (hullem) kui praegu (kui kärssamine välja arvata).

PS! CX-7'le ja ka MPS'idele on väljas uus soft. Minul loetakse uus soft esmaspäeval peale, loodan, et mõni probleem jääb vähemaks, nt. jõuetus 6'nda käiguga ja aeg-ajalt esinev nö. vahelejätmine gaasi vajutades.
cx7
 
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2009, 23:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Urmas568 » 11 Apr 2009, 09:35

Palju see uue softi peale laskmine maksab? Kas muutis midagi?
Urmas568
 
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Mär 2006, 11:29

PostitusPostitas cx7 » 13 Apr 2009, 21:17

Hinna kohta ei oska miskit öelda kuna läks garantii alla. Esmane mulje on, et kohalt võtmine oleks nagu pehmem st. pole vaja enam niipalju gaasi anda kui varem ja see vahelejätmise tunne on kah nagu kadunud. Sõidan veel mõned päevad, eks siis saab juba paremini selgeks kui suur see vana ja uue softi vahe on.
cx7
 
Postitusi: 3
Liitunud: 16 Jaan 2009, 23:40
Asukoht: Tallinn


Mine Maasturid/Bussid ja muud tööloomad

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist