Mazda 929 HB kupee 2.0 88kW 85a. Fanatt/nüüd kokkuostus/

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Fanatt » 10 Apr 2009, 19:08

Hakkab looma... täna oleks isegi "pauku" saand teha, kuid "sekk autokaubad" andis mulle vale sisselaske kollektori tihendi :evil:
Praeguse seisuga... noh naq öeldakse, sis pilt ytleb tuhat sõna.
Pilt
Pärast teen ka välise mootori pesu, õudne millega nuka simmer ning klapikambrikaane tihend hakkama olid saanud :?
Pool päeva küürisin seda paska.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas bmw » 12 Apr 2009, 19:16

tore on vaadata et mazdast veel hoolitakse, vanadest autodest tavaliselt väga hoolt ei kanda ja enamasti ostetakse neid põllu rallikateks, see muidugi ei ole reegel, mu enda 929 liigub endsiselt ja tänava pildis pole ühtegi veel näinud vastu sõitmas.
Ferrum Fabrica :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Fanatt » 13 Apr 2009, 13:17

Ma juba mõtlesin et mis su 929-st saand on...
et kas ma tõesti ainuke juba kes sellist ehitab, aga hea kuulda et veel eluvaim sees. :wink:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 18 Apr 2009, 21:40

Jälle hädas omadega... käisin 4-5 poodi läbi, a kollektori tihendit ikka ei saanud, enamus poode kasutavad samu katalooge ja mölle, mis näitavad kõik sama tihendit mis "sekk" mulle andis.... mida teemat sis? :shock:
Mai usu et vana sisselaset suuremaks teinud oleks või milles asi?
Igatahes läksin mingi venelaste poodi ja ostsin tihendipappi...50x20 oli vist... 25 kulli tahtis :D millimeetri paksune ja tegin ise, ei viitsind enam sebida, marru ajas juba.

Tänase päevaga ladusin ta sis kokku(kaks juhet jäigi yhendamatta :roll: mitte kuskile ei oskand panna neid) Homme saan alles testida ja timmida, avastasin et kyte otsas :D

Edit:
Pilt
et selline vahe on siis sellel tihendil mida mulle sokutada taheti :roll:
:lol: :lol: tänu sellele pildile leidsin ka selle pistiku asukoha ylesse... seesammune keset kollet, roheline. Keegi oskab öelda mille oma see on?
et ilma selleta töötab ilusti?
Viimati muutis Fanatt, 20 Apr 2009, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 20 Apr 2009, 18:15

Maša jälle liikvel :twisted:
aagaa lisaõhku varastab kuskilt rsk, just tuli meelde et ma ei keeranud õhulõdvikut kinni :roll: See mängib ka ju rolli ??
Igatahes jube ilusti tiksub ikka, alul käis ta mul kahe pyti peal (syytejärjekord oli vale :D ) ning isegi siis käis naq kell, mina olen rahul :wink:

Kui tõesti lõdvikus asi ei ole sis tuleb uuesti lahti lammutada ja paremat tihendit tegema hakata, omaarust sai kyll väga viis tihend, isegi liivapaberiga timmisin kanalite augud tihendis, no panin vasta kollet tihendi ning sis lihvisin heaks, et võimalikult vähe takistust tekiks jne. Uue tempi anduri pidin ka ostma 72.- (krt ladu24.ee-s oli 34 kulli)
Nädalavahetusel uurin sis mis teema on.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Apr 2009, 20:02

keset kollet, roheline. Keegi oskab öelda mille oma see on?

See on temp andur, mis annab ajule infi mootori temperatuurist ja seoses sellega muudab segu rikkamaks/vaesemaks. Selle puusumisel on mootor töövõimeline, aga nn self reziimis, mis tähendab et kohale viib, aga minekust ja kütusekulust me seejuures ei räägi.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 20 Apr 2009, 22:20

Läks edasi kyll :lol: :lol:
sinna mu kyte kaduski sis... :roll:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 23 Apr 2009, 21:49

See pistik polnud ikka see :roll: temp. anduri pistik oli omal kohal... a leidsin ka õige koha ylesse, ei teagi mis junni kylge see käib.

Õhulõdviku klambrite pingutamine tegi asja kyll paremaks, aga mitte veel heaks, seega võtsin jälle pritsu kyljest, vaatasin et kas ongi asi tihendis (pöörded kõrgel) :roll: suht vägevalt oli kinni tõmmand.
Eeet milles asi siis ?
Mõtlen et äkki tahtis ennem rohkem gaasi saada, et ilusti töötaks ja vb aitaks see, et maha keerata natuke.... pöörded muidu kuskil 1200 juures, ning kui gaasi annan, sis jääb tykiks ajaks 1500 peale. Tahaks ikka ~800 peale.
Vaatan, teen uue tihendi, et mis siis tegema hakkab.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Apr 2009, 07:26

Kolde all olev vidin millest voolikud läbi käivad ja pildil pole pistikut küljes- see on tühikäigu pöörete mootor. Selliseid asju vanemate isendite puhul vahetatakse, kuna vanus neile liiga teinud.
Sama vidin ilmselt ka põhjuseks, miks pöörded paigast.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 24 Apr 2009, 18:31

Sain lõpuks aru miks ta nii tegi... prisu all on igavene posu igast õhu voolikuid, mis ma loomulikult sassi oskasin ajada :) nyyd on paigas ning tiksub vägevalt, pöörded ka kuskil 700~800 kandis.
Sisselaske kollektori tihendi tegin ka igaks juhuks uue, kuigi vana oli veel päris viisakas.

Nyyd lippan uksi vahetama :D
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 28 Apr 2009, 15:37

Hea foorumi leidsin : http://forums.hbcosmo.com/

Garage HB

The Mazda 929, Cosmo, Luce and Customcab Community
8)
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 30 Apr 2009, 21:51

Vahepeal sebisin 150 kulliga väikse "junni" omale,
siuke ta sis ongi :lol:
Pilt
Myttab kyll kassettmaki taga :D
Specs:

8"
Maximum Watts: 300W
RMS: 150W
4 oomi
Frequency responce 45 - 1500 Hz(kahju et alla 45 hz ei mägi :( )
Sensativity: 87 dB
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 01 Mai 2009, 19:47

#¤%"!/ :evil:
Plokikaan kõver...
Täna tegin siis yhe pikema reisi ka, et vaadata kuis käitub jne(kuskil 3 kilti), tagasitulles hakkasin siis hoovi keerama, vajutasin siduri alla ning suri välja :roll: käik sisse ning hoovi ära, suri veel välja. Kapott lahti, vaatasin et mis kamm on... veesärgis surve sees, õli õnneks on ikka õiget värvi. Oijah... uuesti laiali lammutama ja kaane lihvimisse saatma.
krt marru ajab juba, niimodi ma ei jõuagi teda valmis :x Kere ka veel vaja teha.

No mida rsk? ei andnud õieti minna ega midagi ju.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Kustav » 04 Mai 2009, 08:10

Mõnel kohe üldse ei vea :roll:
Aga edu selle masinaga, see on seda nussi väärt :)
Kasutaja avatar
Kustav
 
Postitusi: 34
Liitunud: 13 Mai 2008, 14:56
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Fanatt » 10 Mai 2009, 17:39

Igav hakkas :lol: 8)
Pilt
Ei tea miks karpa mootoril mul syvendiga kolvid olid :roll:
Huvitav kas ma saaks kw ka natuke juurde, kui ma enda omad samasugustega asendaksin? Või kaotaksin väändes?
Pilt
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 10 Mai 2009, 17:46

Kustav kirjutas:Mõnel kohe üldse ei vea :roll:
Aga edu selle masinaga, see on seda nussi väärt :)


Hea et kaasa tuntakse :D
Muidu igati mõnus pill ehitamiseks...
Sponsor kuluks ära :lol:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Mai 2009, 21:53

Süvendiga kolvid on madalama surveastmega ja seega ka väiksema jõuga. Samas nende puhul on mõeldav veel ka turbo lisamine. Ilma süvendita, või lausa kühmuga on surveaste suurem ja vabalthingavan enam judu. Turbo lisamine selliste kolbidega mootori puhul võib esile kutsuda detonatsiooni, ehk mootori purunemise.
Jõudu.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 04 Juun 2009, 18:52

Et see... kuidas ma juhtpuksid plokikaanest kätte saan? :D
Peaksid tegelt ploki kyljes hoopis olema(need hylsi moodi asjad, mis hoiavad kaane tihendit ja kaant õiges kohas) Ei julge ennem lihvimisse saata :? Isegi mingit väikest otsa pole väljas, kust saaks näpitsate vms tirida.
Kui vaja, sis võin mõne illustreeriva pildi ka panna.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Mel » 05 Juun 2009, 00:32

Jama jah sul,eks mulgi käis maasa ehitamine üle kivide,kändude.Küll jamas karbukas,küll värviga mingi n..s.Aga muidu olen taga ülirahul,teenib hästi.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3578
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

ka erinevate mootoritega suhelnud

PostitusPostitas reino » 05 Juun 2009, 01:19

lihtne. KUIDAS SINA SUHTUD AUTOSSE JA TEMA MOOTORISSE, NII SUHTUB TA HILJEM KA SINUSSE. Reino.
Kasutaja avatar
reino
 
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Aug 2007, 23:13
Asukoht: pärnu

Re: ka erinevate mootoritega suhelnud

PostitusPostitas Fanatt » 05 Juun 2009, 13:30

reino kirjutas:lihtne. KUIDAS SINA SUHTUD AUTOSSE JA TEMA MOOTORISSE, NII SUHTUB TA HILJEM KA SINUSSE. Reino.


Vihjad millegile w? :roll:
või lihtsalt yks tarkusetera...
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

Re: ka erinevate mootoritega suhelnud

PostitusPostitas hardstyler » 05 Juun 2009, 13:45

Fanatt kirjutas:
reino kirjutas:lihtne. KUIDAS SINA SUHTUD AUTOSSE JA TEMA MOOTORISSE, NII SUHTUB TA HILJEM KA SINUSSE. Reino.


Vihjad millegile w? :roll:
või lihtsalt yks tarkusetera...


Kui see väide nüüd õige oleks, peaks auto sinusse väga hästi suhtuma. Sai ainult remondid ja nokitsed ju. :)
Edu igatahes. :arrow:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

PostitusPostitas Fanatt » 05 Juun 2009, 16:39

Tänx dude :D

igatahes need hylsid tulid imelihtsalt välja... nikerdasin omale traadist mingi tõmmitsa moodi asja ja väljas nad olidgi.

Autokool sai ka läbi 8) 8)
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Mel » 06 Juun 2009, 10:40

Fanatt kirjutas:Igavesti uhke saab teha põlve otsas nii mõndagi.igatahes need hylsid tulid imelihtsalt välja... nikerdasin omale traadist mingi tõmmitsa moodi asja ja väljas nad olidgi.

Elu ikka väga ebaõiglane,kes tahab teha miskit,korda saata ei ole võimalusi,jne ja muu kamp kes lihtsalt tänitab,targutab mingist suhtumisest
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3578
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas Mario » 06 Juun 2009, 12:35

no ei ütle reino kohta midagi halba ning Fanatt on samuti mees, kellel käed p*rsest välja ei kasva.. ;)
samuti, kui ise nokitsed, siis võib aegajalt lustida ka..
tean paljusid, kes ütlevad, et kui mootoriremont liialt kulukaks osutub ja odavam on osta teine mootor, siis lihtsalt viimanegi välja võtta.. või siis kasutada "toorikut" katseteks. Üldjuhul ühe korra proovida saabki. :D

Fanaatik - edu! ;)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6052
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist