Mazda 626 2.0 66kW 90a. - RallyMees

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Juun 2008, 14:56

RallyMees kirjutas:... aju on tavaline ja pihustid on kah tavalised muud vahet seal polegi ülejäänud sama ainult ,et turbo motol on vaakumeid rohkem. Süüte süsteem on sama.Kolvid on samad sees probel.

Ei hakka targematega vaidlema(turbol enam vaakumvoolikuid....).
Seda enam, et vastus ei ole üheselt ja konkreetselt mõistetav.

PS:
RallyMees kirjutas:... mina sõidan siis Eesti sisest sarja mis toimub Pärnumaal ja selles sarjas olen esi kolmikus...

Ära nüüd solvu, aga küsiks mitu osalejat sarjas on.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 18:54

kulibin kirjutas:
RallyMees kirjutas:... aju on tavaline ja pihustid on kah tavalised muud vahet seal polegi ülejäänud sama ainult ,et turbo motol on vaakumeid rohkem. Süüte süsteem on sama.Kolvid on samad sees probel.

Ei hakka targematega vaidlema(turbol enam vaakumvoolikuid....).
Seda enam, et vastus ei ole üheselt ja konkreetselt mõistetav.
turbol endal on vaakum klapp et kui tekib ülerõhk siis ta lihtsalt laseb selle mööda...

PS:
RallyMees kirjutas:... mina sõidan siis Eesti sisest sarja mis toimub Pärnumaal ja selles sarjas olen esi kolmikus...

Ära nüüd solvu, aga küsiks mitu osalejat sarjas on.

http://www.zone.ee/kylakross/
tulemused: sealt võtad üldtabel ning sprint esivedu ja nimeks karmo Roots
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Juun 2008, 21:04

RallyMees kirjutas:turbol endal on vaakum klapp et kui tekib ülerõhk siis ta lihtsalt laseb selle mööda...
:shock:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas hullkonn » 16 Juun 2008, 21:13

Papsaare rallimiis aga isegi vana gc paarutab seal rallil :D nr15
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 22:40

hullkonn kirjutas:Papsaare rallimiis aga isegi vana gc paarutab seal rallil :D nr15

seda autot enam pole...
rooste sai võitu sellest risust :o
Aga pm see oli sõbra oma...
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas hullkonn » 16 Juun 2008, 23:03

Kurb :(
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 23:34

hullkonn kirjutas:Kurb :(

Kurb aga tõsi :twisted:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Snoofi » 16 Juun 2008, 23:42

kulibin kirjutas:
RallyMees kirjutas:turbol endal on vaakum klapp et kui tekib ülerõhk siis ta lihtsalt laseb selle mööda...
:shock:


Ennem võiks küll asjad endale selgemaks teha kui mootorit ülelaadima hakata :)

PS: Rallil ja krossil on tegelikult ikka päris suur vahe, ära aja neid segamini. Külakross küll autoralli ei ole.
Kasutaja avatar
Snoofi
 
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2006, 01:04
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas RallyMees » 17 Juun 2008, 00:10

Snoofi kirjutas:
kulibin kirjutas:
RallyMees kirjutas:turbol endal on vaakum klapp et kui tekib ülerõhk siis ta lihtsalt laseb selle mööda...
:shock:


Ennem võiks küll asjad endale selgemaks teha kui mootorit ülelaadima hakata :)

PS: Rallil ja krossil on tegelikult ikka päris suur vahe, ära aja neid segamini. Külakross küll autoralli ei ole.

Nii mulle vastati selle kysimuse peale :lol:
ärge siis kohe tappma hakake :cry:
Nii palju et see moto töötal laitmatult 2 aastat polnud mitte mingisugust jama sellega.
on selle nimetusega nagu on...
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Juun 2008, 07:30

Aiman, mida öelda tahad, aga igal sõnal on oma tähendus ja kui sõnad sassi ajad, muutub edastatava mõtte arusaam.
1.Turbo on suuteline tootma vaid ülerõhku ja seega vaakumiga pole tal miskit pistmist.
2. Väide, et turbomootoril on enam vaakumvoolikuid on antud mootori (F2/F2T) puhul vale. Vaata vabalthingava ja turbomootori siibrite korpusel olevaid torukeste kogust.
3. Antud isendi turbol on komplektis kaks lisa vidinat. Üks neist on nn"kuumal poolel", mis on solenoidis oleva vedru toimel suletud ja avaneb teatud ülerõhul(kaitseb liigse rõhu eest, kui on ühenduses külma poole rõhu osaga). Rõhu regulaator on ühenduses "külma poole" torustikuga ja muudab kuuma poole solenoidi tundlikust(overboost).
"külmal poolel" on nn ülevoolu klapp( see kes käiguvahetsel PSST teeb), tema laseb käiguvahetusel surve maha(säästmaks turbo soolikaid). tehase originaal seades on ta ühendatud ülevoolu klapina ka suunab turpsi tekitatud rõhu turpsi enda sisendisse. "tuunijad" lasevad selle truki ilmselt heliefekti saavutamise eesmärgil "õue" saavutades erinevate klappide puhul erinevat heli effekti.
Kumb õigem on, sellest on liigagi palju diskussioone olnud. Ühest vastust pole keegi sõnastanud(mina pole veel leidnud). Samas väga tugeva teoreetilise ettevalmistuse saad, kui suudad hankida turbotajate aabitsa, ehk kod Corky Bell on vastava raamatu kirjutanud ("Maximum boost"), kus on kõik üksikasjadeni lahti näritud. Kui oled selle läbi lugenudJa ka aru saanud, ei esita sa enam küsimusi, pigem pakud vastuseid.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas RallyMees » 17 Juun 2008, 08:50

kulibin kirjutas:Aiman, mida öelda tahad, aga igal sõnal on oma tähendus ja kui sõnad sassi ajad, muutub edastatava mõtte arusaam.
1.Turbo on suuteline tootma vaid ülerõhku ja seega vaakumiga pole tal miskit pistmist.
2. Väide, et turbomootoril on enam vaakumvoolikuid on antud mootori (F2/F2T) puhul vale. Vaata vabalthingava ja turbomootori siibrite korpusel olevaid torukeste kogust.
3. Antud isendi turbol on komplektis kaks lisa vidinat. Üks neist on nn"kuumal poolel", mis on solenoidis oleva vedru toimel suletud ja avaneb teatud ülerõhul(kaitseb liigse rõhu eest, kui on ühenduses külma poole rõhu osaga). Rõhu regulaator on ühenduses "külma poole" torustikuga ja muudab kuuma poole solenoidi tundlikust(overboost).
"külmal poolel" on nn ülevoolu klapp( see kes käiguvahetsel PSST teeb), tema laseb käiguvahetusel surve maha(säästmaks turbo soolikaid). tehase originaal seades on ta ühendatud ülevoolu klapina ka suunab turpsi tekitatud rõhu turpsi enda sisendisse. "tuunijad" lasevad selle truki ilmselt heliefekti saavutamise eesmärgil "õue" saavutades erinevate klappide puhul erinevat heli effekti.
Kumb õigem on, sellest on liigagi palju diskussioone olnud. Ühest vastust pole keegi sõnastanud(mina pole veel leidnud). Samas väga tugeva teoreetilise ettevalmistuse saad, kui suudad hankida turbotajate aabitsa, ehk kod Corky Bell on vastava raamatu kirjutanud ("Maximum boost"), kus on kõik üksikasjadeni lahti näritud. Kui oled selle läbi lugenudJa ka aru saanud, ei esita sa enam küsimusi, pigem pakud vastuseid.

Selge pilt :lol:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 02 Juul 2008, 20:02

Üle pika aja sai siis Mazda kallal kah midagi tehtud:Sai kaan maha võetud ja viga teada saadud mis tekitas kerget kolinat:see oli siis saale kolin...
Muidugi sai mootoril enamus jubinaid lahti võtta et mootor maha saada.
Samas teeb ka kohe silla hoolduse ära.
PS:Pildid on tehtud telefoniga seega halb kvaliteet :oops:
Mazda kapoti alune:
Pilt
Viga siis selles,et kolb peksis kaant :cry:
Pilt
Mazda pukkade otsas :lol:
Pilt
Õõts veel alt ära ja uus alla...
Pilt
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas hullkonn » 03 Juul 2008, 00:16

Ohohh tore näha et ma pole ainus kes veermiku kallal tegutseb :)
Jõudu tööle külamiis
Tasa sõuad jääd teistele jalgu!!!
Tafka:53038827[color=#0040BF][/color]
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas RallyMees » 03 Juul 2008, 02:06

Ega jah veermik vajab tõesti tõsist hoolt :lol:
jõudu l2heb tõesti vaja...
aga sullegi siis jõudu :P
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 01 Veebr 2009, 23:52

Pole nagu kaua autost midagi kirjutanud!
Et pm on võistlustega mul ühel pool hetkeseisuga...
Majandus surutis annab tunda:S
Autol on hetkel peal 2,2l 12klapiline mootor koos turboga (mootori alumine osa defektiga arvatavasti saale ringi tõmmanud)
Peas mõlguvad müügi mõtted kuna oleks tagumine aeg lube tegema minna!
Aga ei tahax heast võistlus autost loobuda...
Kui kellegil oleks huvi siis normaalse hinnaga saaks endale masina millega põllul vagusid ajada...
Kaasa anda teine mootor ning igasuguseid jubinaid...
pm 2 päeva tööd ja auto sõidaks! kuna ise ei oma sooja garaaźi siis kaob ka hetkel huvi lumehanges teha moto vahetust.
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 25 Nov 2009, 23:42

Teema on väga pikalt seisnud ja samuti on ka mazda üle aasta niisama oodanud oma päeva...
Täppsemad plaanid siis:
Ford probe pealt tõsta mootor mazdale vahele.
Probe alt võtta tagumised öötsad koos ketas piduritega.
ja väike selline mõte on et mazdal puudub nina... ning paneks probe nina talle koos klapp tuledega.
Turbot ma kahjuks enam ei saa peale panna sest võistlus määrustik näeb ette et turbod on keelatud tegelikult on kubatuur ka mainitud ehk siis 2,0 aga selle petab ära.
eks neid mõtteid tuleb veel ning kui tegutsema hakkan siis annan vaikselt ka teile teada!
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron