Mazda 626 2.0 66kW 90a. - RallyMees

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 2.0 66kW 90a. - RallyMees

PostitusPostitas RallyMees » 11 Juun 2008, 00:31

Pilt
Mazda peale ehitust...
Natuke siis autost:D
Auto sai soetatud 2006 aasta kevadel algul oli varu osadeks aga sygisel puhusid teised tuuled ja sai see masin tööle aetud...
natuke keevitust ja v2rvimist ja valmis oli ta 2007 aasta veebruariks...
Esimene rally saigi veebruaris tehtud...
Kuni praeguse hetkeni on masin v2ga hästi ennast tõestanud...
Kui rally ajal sõiduvigu ei tulnud siis oli esi kolmik alati...
Mootori poole pealt nii palju et olen ainult õlifiltri ja õli vahetanud
generaatori rihma kah paarkorda...
aga noh nüüd hakkas mootor imelikku heli tekitama ja tuleb laiali kiskuda muidugi on ootamas seda autot uus mootor (2,2 turbo) selle mootoriga sõites ei tohiks enam ühtegi vastast tekkida...
Esi algu vist aitab aga kui kellegil huvi võib kysida...
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Andres323 » 11 Juun 2008, 09:56

See ala, millega sa tegeled, on rallikross vmt, mitte ralli.
Kasutaja avatar
Andres323
 
Postitusi: 267
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:23
Asukoht: Tartu/Tallinn

PostitusPostitas RallyMees » 11 Juun 2008, 14:03

nimetusi on mitmeid kui jah sõnu v22nama hakkata siis on sul õigus...
Aga ma panin siia üld mõistena rally...
sest pole ju mõttet hakkata v2lja kirjutama sarja nime jne...
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 12 Juun 2008, 12:49

Pilt
Mazdaga kurvi läbimine :lol:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas hardstyler » 12 Juun 2008, 19:10

no kui hästi läheb siis järelikult sobib ralliks küll :wink:
edu igatahes.
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

PostitusPostitas RallyMees » 12 Juun 2008, 20:04

hardstyler kirjutas:no kui hästi läheb siis järelikult sobib ralliks küll :wink:
edu igatahes.

Rallyks sobib ideaalselt...
Tänud :lol:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Fanatt » 13 Juun 2008, 19:13

Tahax juba näha turpsi mazdal "reite vahel" :D
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas RallyMees » 14 Juun 2008, 12:35

ega see turps kaugel pole...
Teiselt mazdalt on see moto juba maha kruvitud... :lol:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Fanatt » 15 Juun 2008, 21:01

Millise mazda mootori sa sinna peale paned sis?
kas pead väga palju ümber ehitama

ja pildimaterjal ei teeks paha :wink:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas hardstyler » 15 Juun 2008, 21:27

sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

PostitusPostitas RallyMees » 15 Juun 2008, 22:56

Uus mootor :lol:
2,2i-85kw+turps?kw
Pilt
See ongi see paha jurakas... :twisted:
Pilt
Mazda kapoti-alune hetkel :oops:
Pilt
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 15 Juun 2008, 23:00

hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:

ma ei oska pead enda veel millal ma otseselt motot vahetama hakkan aga mul on kusagil 2,2 kaan olemas...
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 15 Juun 2008, 23:02

-Fanatt- kirjutas:Millise mazda mootori sa sinna peale paned sis?
kas pead väga palju ümber ehitama

ja pildimaterjal ei teeks paha :wink:

ymber ehitust on minimaalselt pm 1,8.2,0.2,2 on sama ehitusega enam v2hem...
Pildid lisasin kah aga need on telefoniga tehtud seega v2ga halvad... :twisted:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 15 Juun 2008, 23:28

hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:

küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Snoofi » 16 Juun 2008, 00:56

Sain aru, et tavalisele 85kw mootorile viskasid turbo külge?
Kui nii, siis mis mootorijuhtimist sa kasutama hakkad?
Kasutaja avatar
Snoofi
 
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2006, 01:04
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas hardstyler » 16 Juun 2008, 07:34

RallyMees kirjutas:
hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:

küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...


12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 08:29

Snoofi kirjutas:Sain aru, et tavalisele 85kw mootorile viskasid turbo külge?
Kui nii, siis mis mootorijuhtimist sa kasutama hakkad?

Jah sa said õigesti aru sinna motole on vahele visatud Ford probe turbo
ta oli Kasuisa mazdal peal aga kasuisa pani sellele kerele disla ja mina sain selle moto omale pm aju ja v2rgid j22vad samaks ainult mis era kaob on kiiruse hoidja ja mõned asjad veel :twisted:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 08:30

hardstyler kirjutas:
RallyMees kirjutas:
hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:

küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...


12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?

Ma uurin natuke kus Pärnus kaani lihvitakse ja siis annan teada.... :lol:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Snoofi » 16 Juun 2008, 09:20

RallyMees kirjutas:
hardstyler kirjutas:
RallyMees kirjutas:
hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:

küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...


12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?

Ma uurin natuke kus Pärnus kaani lihvitakse ja siis annan teada.... :lol:


http://www.ehimet.ee
Kasutaja avatar
Snoofi
 
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2006, 01:04
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Juun 2008, 09:23

RallyMees kirjutas:Jah sa said õigesti aru sinna motole on vahele visatud Ford probe turbo...
... mina sain selle moto omale pm aju ja v2rgid j22vad samaks ainult mis ära kaob on kiiruse hoidja ja mõned asjad veel :twisted:

Ainult turbo ringilappamisel jääb sul surveaste mootoris kõrgemaks ettevähtust(8.6 vs 7.8 ) millega suurendad detonatsiooni ohtu.
Siirdamisel kindlasti kasuta ära Probe detonatsiooni andur, mis kaisteb mootorit purunemise eest.
Mõistlik oleks muidugi madalama surveastme kolvid probelt võtta, aga tekkib probleem tugevdatud plokikaane tihendi soetamisega(turbo probel on tugevdatud). Ka vaakumsüsteem on vabalthingaval ja turbol erinev ja süütesüsteem ka(oled sunnitud probe aju kasutades kasutama tka turbomootori jagajat). Turbomootori aju juhib ka süütesüsteemi, vabalthingaval aju seda ei tee. Ja siis veel see EGR süsteem("rohelistele") on ajuga seotud, selle ellimineerimine tekitab ajus käitumise muutusi ja pideva veakoodi tekke.
Ilmselt oli veel miskit, hetkel ei tule meelde.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Snoofi » 16 Juun 2008, 09:32

kulibin kirjutas:Ainult turbo ringilappamisel jääb sul surveaste mootoris kõrgemaks ettevähtust(8.6 vs 7.8 ) millega suurendad detonatsiooni ohtu.
Siirdamisel kindlasti kasuta ära Probe detonatsiooni andur, mis kaisteb mootorit purunemise eest.


Tegelikult on see 8,6 surveaste täiesti paras turbomootorile ju, võiks ka rohkem olla. 7,8 on küll minumeelest suht mõttetult madal, kütused on ka ju 20 aastaga kvaliteetsemaks läinud.
Viimati muutis Snoofi, 16 Juun 2008, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Snoofi
 
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2006, 01:04
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Andres323 » 16 Juun 2008, 10:19

RallyMees kirjutas:nimetusi on mitmeid kui jah sõnu v22nama hakkata siis on sul õigus...
Aga ma panin siia üld mõistena rally...
sest pole ju mõttet hakkata v2lja kirjutama sarja nime jne...

Võib tunduda küll mõnele tähenärimisena, kuid rallil ja sinu tegevusel on ikka meeletu vahe, et seda kaudseltki ralliks nimetada. Muidu oleks sa järgmine Murakas/Remmak/Tänak vmt, et esikolmiku kohad kohe :)
Kasutaja avatar
Andres323
 
Postitusi: 267
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:23
Asukoht: Tartu/Tallinn

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 13:11

Andres323 kirjutas:
RallyMees kirjutas:nimetusi on mitmeid kui jah sõnu v22nama hakkata siis on sul õigus...
Aga ma panin siia üld mõistena rally...
sest pole ju mõttet hakkata v2lja kirjutama sarja nime jne...

Võib tunduda küll mõnele tähenärimisena, kuid rallil ja sinu tegevusel on ikka meeletu vahe, et seda kaudseltki ralliks nimetada. Muidu oleks sa järgmine Murakas/Remmak/Tänak vmt, et esikolmiku kohad kohe :)

ok teeme nii et mina sõidan siis Eesti sisest sarja mis toimub Pärnumaal ja selles sarjas olen esi kolmikus...
Kas nii sobib? :oops:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 13:13

Snoofi kirjutas:
RallyMees kirjutas:
hardstyler kirjutas:
RallyMees kirjutas:
hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja... :wink:

küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...


12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?

Ma uurin natuke kus Pärnus kaani lihvitakse ja siis annan teada.... :lol:


http://www.ehimet.ee

Ma ise uurisin kah seda kohta j2lle kunagi sai seal lada kaant teha... :lol:
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

PostitusPostitas RallyMees » 16 Juun 2008, 13:21

kulibin kirjutas:
RallyMees kirjutas:Jah sa said õigesti aru sinna motole on vahele visatud Ford probe turbo...
... mina sain selle moto omale pm aju ja v2rgid j22vad samaks ainult mis ära kaob on kiiruse hoidja ja mõned asjad veel :twisted:

Ainult turbo ringilappamisel jääb sul surveaste mootoris kõrgemaks ettevähtust(8.6 vs 7.8 ) millega suurendad detonatsiooni ohtu.
Siirdamisel kindlasti kasuta ära Probe detonatsiooni andur, mis kaisteb mootorit purunemise eest.
Mõistlik oleks muidugi madalama surveastme kolvid probelt võtta, aga tekkib probleem tugevdatud plokikaane tihendi soetamisega(turbo probel on tugevdatud). Ka vaakumsüsteem on vabalthingaval ja turbol erinev ja süütesüsteem ka(oled sunnitud probe aju kasutades kasutama tka turbomootori jagajat). Turbomootori aju juhib ka süütesüsteemi, vabalthingaval aju seda ei tee. Ja siis veel see EGR süsteem("rohelistele") on ajuga seotud, selle ellimineerimine tekitab ajus käitumise muutusi ja pideva veakoodi tekke.
Ilmselt oli veel miskit, hetkel ei tule meelde.

Hmm see auto on selle motoga sõitnud 2 aastat juba.probe aju ei hakka ilma turbota auto peal tööle, aju on tavaline ja pihustid on kah tavalised muud vahet seal polegi ülejäänud sama ainult ,et turbo motol on vaakumeid rohkem. Süüte süsteem on sama.Kolvid on samad sees probel.
tel:56715869-Karmo
http://www.carrating.org/usercars.php?33238
Kasutaja avatar
RallyMees
 
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Jaan 2008, 15:18
Asukoht: Pärnu

1990 Mazda 626

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist