hardstyler kirjutas:no kui hästi läheb siis järelikult sobib ralliks küll
edu igatahes.
hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja...
-Fanatt- kirjutas:Millise mazda mootori sa sinna peale paned sis?
kas pead väga palju ümber ehitama
ja pildimaterjal ei teeks paha
hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja...
RallyMees kirjutas:hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja...
küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...
Snoofi kirjutas:Sain aru, et tavalisele 85kw mootorile viskasid turbo külge?
Kui nii, siis mis mootorijuhtimist sa kasutama hakkad?
hardstyler kirjutas:RallyMees kirjutas:hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja...
küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...
12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?
RallyMees kirjutas:hardstyler kirjutas:RallyMees kirjutas:hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja...
küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...
12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?
Ma uurin natuke kus Pärnus kaani lihvitakse ja siis annan teada....
RallyMees kirjutas:Jah sa said õigesti aru sinna motole on vahele visatud Ford probe turbo...
... mina sain selle moto omale pm aju ja v2rgid j22vad samaks ainult mis ära kaob on kiiruse hoidja ja mõned asjad veel
kulibin kirjutas:Ainult turbo ringilappamisel jääb sul surveaste mootoris kõrgemaks ettevähtust(8.6 vs 7.8 ) millega suurendad detonatsiooni ohtu.
Siirdamisel kindlasti kasuta ära Probe detonatsiooni andur, mis kaisteb mootorit purunemise eest.
RallyMees kirjutas:nimetusi on mitmeid kui jah sõnu v22nama hakkata siis on sul õigus...
Aga ma panin siia üld mõistena rally...
sest pole ju mõttet hakkata v2lja kirjutama sarja nime jne...
Andres323 kirjutas:RallyMees kirjutas:nimetusi on mitmeid kui jah sõnu v22nama hakkata siis on sul õigus...
Aga ma panin siia üld mõistena rally...
sest pole ju mõttet hakkata v2lja kirjutama sarja nime jne...
Võib tunduda küll mõnele tähenärimisena, kuid rallil ja sinu tegevusel on ikka meeletu vahe, et seda kaudseltki ralliks nimetada. Muidu oleks sa järgmine Murakas/Remmak/Tänak vmt, et esikolmiku kohad kohe
Snoofi kirjutas:RallyMees kirjutas:hardstyler kirjutas:RallyMees kirjutas:hardstyler kirjutas:sul jääb vana mootor üle ? oleks plokikaant vaja...
küsimus: Kas sa tahas 8-klapilist või 12 klapilist kaant hetkel oleks kohe pakkuda 12-klapiline millel puudub praegu 1-ks klapp ja vajaks igaks juhuks lihvimist ja mingi aja p2rast oleks võimalik saada 8-klapilist...
12 klapilist kaant on vaja. sa ise ei saaks seda lasta lihvida ?
ja siis mulle müüa mingi raha eest ?
Ma uurin natuke kus Pärnus kaani lihvitakse ja siis annan teada....
http://www.ehimet.ee
kulibin kirjutas:RallyMees kirjutas:Jah sa said õigesti aru sinna motole on vahele visatud Ford probe turbo...
... mina sain selle moto omale pm aju ja v2rgid j22vad samaks ainult mis ära kaob on kiiruse hoidja ja mõned asjad veel
Ainult turbo ringilappamisel jääb sul surveaste mootoris kõrgemaks ettevähtust(8.6 vs 7.8 ) millega suurendad detonatsiooni ohtu.
Siirdamisel kindlasti kasuta ära Probe detonatsiooni andur, mis kaisteb mootorit purunemise eest.
Mõistlik oleks muidugi madalama surveastme kolvid probelt võtta, aga tekkib probleem tugevdatud plokikaane tihendi soetamisega(turbo probel on tugevdatud). Ka vaakumsüsteem on vabalthingaval ja turbol erinev ja süütesüsteem ka(oled sunnitud probe aju kasutades kasutama tka turbomootori jagajat). Turbomootori aju juhib ka süütesüsteemi, vabalthingaval aju seda ei tee. Ja siis veel see EGR süsteem("rohelistele") on ajuga seotud, selle ellimineerimine tekitab ajus käitumise muutusi ja pideva veakoodi tekke.
Ilmselt oli veel miskit, hetkel ei tule meelde.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist