Mazda-6

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda-6

PostitusPostitas clondike » 17 Juun 2008, 12:13

Kuna hakkab täituma kauaaegne unistus Mazda6-st, siis oleks paras aeg hakata koguma tarkuseteri ostuabiks, et ikka hea masin koju tuua. Seega, mida tuleks selle mudeli puhul jälgida? Tagumised koopaääred on üks murelaps sellel masinal, aga rohkem ei ole nagu kõrvu jäänud. Kuna valik hakkab kalduma universiaali poole, siis kas võrreldes sedaaniga on sellel ka mingi miinus küljes? Kuna diisli hind on nagu ta on, siis siit ja mujalt foorumitest on jäänud kõlama see, et valitaks ikka bensukas ennemini. Mida te ise tooksite välja miinuste ja plussidena? Senised kogemused Mazda626 erinevate aastakäikude ja keremudelitega on ainult positiivsed olnud ja hing on Mazda küljes kinni :)
clondike
 
Postitusi: 36
Liitunud: 12 Mär 2007, 19:02

PostitusPostitas Mario » 17 Juun 2008, 12:39

ei pruugi olla ka aind tagakoopad..
nägin üht 2003.a universaali, millel küljekarpe polnud enam olemaski. Saksast tulnud auto oli.

soovitaks ikka ennem bensukat 2.0.
minu jaoks miinus on liiga längus uksekaared, mul pea käib vastu ukseposti koguaeg :?
sidur on selline nagu ta on, kes kiidab, kes mitte, kuna tundub olema selline ON-OFF variant :D

muud nagu ei oskagi öelda. hea mugav masin. kui nahksisu ka leiad, on eriti äge.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas taav19 » 17 Juun 2008, 13:36

mis siis 6-e diislil viga on???
taav19
 


PostitusPostitas clondike » 17 Juun 2008, 14:11

Ega ma ei ütlegi, et diislil miskit viga oleks, lihtsalt foorumites võetaks ennemini bensukas. On ka üks diislikandidaat olemas ja ei ole välistatud, et just selle omale muretsen.
clondike
 
Postitusi: 36
Liitunud: 12 Mär 2007, 19:02

PostitusPostitas revo5 » 17 Juun 2008, 15:58

kuni 2005 aasta masinal kindlasti roostekontroll teha :wink: põhiline mis ussitab on jah koopad, karbid ja ukseääred. Nägin ka masinat millel olid katusele mullid tekkinud, seega vaata hoolega;)
Kasutaja avatar
revo5
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mär 2007, 23:21
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas pokenaut » 17 Juun 2008, 19:49

Mario kirjutas:sidur on selline nagu ta on, kes kiidab, kes mitte, kuna tundub olema selline ON-OFF variant :D

Meh? Sõitja viga! Gaasi tuleb natuke anda, ilma gaasita kipub kergelt turtsuma jah. Premacy oli muideks samasugune. Muidugi minul lonkab tühikäik kah natuke sooja mootoriga(Pärnu Vilojeti andmetel täiesti korras). Edasine on enamvähem tavaline auto ostu kontroll, sõida auklikul teel, kuula kolinaid/võõraid helisi, näpi kõik elektroonika läbi. Miinuseid ei oska tuua, ise olen rahul. Pagasikate nagises ostest saadik, lahendasin selle teibiga... nüüd on nii tihke, et ei saa alati esimese raksuga katet kättegi. Ja siis loomulikult rooste: tiivad, karbid, uste alaservad(minul on paremalt esimeselt ukselt alt värv maas(löödi vastu äärekivi :roll: )) ja katus. Mootoritest ise võtaksin 2.0/2.3. Kohati jääb 2.0 maanteel täislastis jõuetuks. Praegu midagi rohkemat meelde ei tule :D

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist