ehk loll küsimus aga mis see lipkit on

Välimusega seotud probleemid

ehk loll küsimus aga mis see lipkit on

PostitusPostitas Matuest » 19 Juun 2008, 21:13

ehk siis uuesti küsida.
mida see lipkit endast kujutab et seda kõik taga ajavad?
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

PostitusPostitas rvs » 19 Juun 2008, 22:54

Tehasepoolne "madaldusriba". See mida siin otsitakse käib esi- ja tagastange külge (laiendite koha pealt ei mäleta). Tehtud mustast plastikust.



EDIT:
Pilt
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 19 Juun 2008, 23:47

keegi on mu pildi pätsand :lol:

et siis jah, lipkit'i pakuti vaid V6 mootoriga autodele, kui kuskilt leiad, kasvõi tükkidena, osta kindlasti ära. Lappida on iisi aga leida on raske. USAs poisid juba nutavad verd, et kuradi eurokatel on veel mõned lohakil..
olenevalt seisukorrast on hinnad suht soodsad.

samas alternatiiv on Automoderna kit, mis ei ole päris sama, aga suht sarnane ja teeb stiilsemaks isegi. Kahjuks hind on krõbe.

ja lipkit sobib siis ainult 1992-1997.a 626 sedaan ja luukpära keredele. Universaal jäi ilma..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Juun 2008, 23:54

Mario kirjutas:...lipkit sobib siis ainult 1992-1997.a 626 sedaan ja luukpära keredele. Universaal jäi ilma..

:?:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Mario » 20 Juun 2008, 00:02

kulibin kirjutas:
Mario kirjutas:...lipkit sobib siis ainult 1992-1997.a 626 sedaan ja luukpära keredele. Universaal jäi ilma..

:?:

ei saa hästi pihta :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas IvarR » 20 Juun 2008, 00:22

Et nagu universaali ei tehtudki seda kere :D
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Mario » 20 Juun 2008, 00:29

ma oma arust nagu häste seletasin, et sedaan ja luukpära kerele aind saab paigaldada.. :roll:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas leviathan » 20 Juun 2008, 01:12

nagu IvaR seletas et universaali ei tehtudki sellel ajal Mazda poolt, kui muidu arusaamatux jäi
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Mario » 20 Juun 2008, 02:10

huvitav, mis elukas siis GV on :? ei olegi universaal ehk :?
ja seda ehk ei toodetudki samal ajal GEga.. ja kod. Kulibin ei sõidagi 96.a universaaliga.. pähh..

kisub ära OT, mõttetu teemaarendus teie poolt..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Anonymous » 20 Juun 2008, 07:04

GV põgineb nii GD mudelipõlvkonnal kui ka tehnikal :idea: :!:

Ja muideks lip kit tuli tehasest peale ainult V6 mootoriga HB isenditele, ühe sedaani põhjaalust pean varsti uurima hakkama et kas sel kah kohad kinnitamiseks olemas :? kuna stanged on samad siis nendega probleeme ei tohiks tekkida, kui just B-osal pole aukude puurimisega kulusid kokku hoitud :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 20 Juun 2008, 07:12

Ka universaalile ( GV 1988- 1997a. ) tehti nn lipkiti, kuid mitte tehase poolt, vaid miskilt x firmalt tellitu paigaldati juba müügiesindustes(nagu ka nn tehase valuveljed :D ). Ise olen Eests vaid ühte näinud (hõbedane, sõitis /viimati nägi u pool aastat tagasi/ taksot Tlna vahel). Miski pilt on ka, ag too pole minu nähtu, too on netist leitu.
Samas on tihedamini olnud liikvel esistange alumine lisa(must plast triip, u 4cm lai, mida kasutati mitte aunult GD-l vaid ka GV-l ja seda juba tehasest ja tunduvalt tihedamini. Millise tehase komplektsusega kaasas käis, polegi selgusele saanud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas rvs » 20 Juun 2008, 10:59

Ei mina tea kes Mario pildi varastas :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

heh

PostitusPostitas Matuest » 20 Juun 2008, 22:16

tänud vastuse eest

rvs milliseid automoderna tükke sa mõtled mina leidsin aint mingi komplekti esi taga pampri küljelaiendid ja kaared ja kulmud ja mis iganes seal olid aga midagi taolist ei leidnud kuskilt mis meenutaks seda lipkiti mida pildil näitasid. ja need natsa ulmelised minu mazda jaoks otsin midagi tagasihoidlikumat. ootan jätkuvalt pakkumist mu stangede osas(:D)(mazda GTI :D)
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

PostitusPostitas rvs » 21 Juun 2008, 08:41

Ega neid lipkite ei leidugi niisama lihtsalt! :lol:
Kui suvel reisima satud, võid ka välismaal lammaritesse vaadata, nii igaks juhuks! :wink:

Hakka ise ehitama stangesid! Harjutamine teeb meistriks ju! :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

jah

PostitusPostitas Matuest » 21 Juun 2008, 13:19

ma sebin parasjagu omale klaasriiet ja vaiku. plaanis siis tagatuled teha prooviks ja siis otsin ka pleksklaasi ma tahaks midagi 6 mm kanti ja vormin sellest mütsiriiuli taha(originaali asemele)ja ilmselt toonin tumedamaks.

kus on näpunäiteid ise stange tegemisest? jumala lampi ikka tegema ei hakka.:D tulede tegemisega mul juba natuke kogemusi on ehk siis naabripoisi golfile sai kunagi aidatud teha hella moodilitega :D
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

PostitusPostitas rvs » 21 Juun 2008, 14:36

Äkki on naabripoisi golfist mõni pilt? :P
Noh, näpunäiteid võtad ja vaatad ise, tegemise käigus! :lol: Tõmbad stage kuhugi puki peale ja hakkad muudkui vormima. Makrot ja teipi ning pahtlit võib kõvasti kuluda:D
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juun 2008, 17:41

Kuna nüüd "proff" stangede ja muu alal :D , siis jagaks värdskeid kogemusi.
rvs kirjutas:... Tõmbad stage kuhugi puki peale ja hakkad muudkui vormima.

Pukk pole kere kujuga ja sellel vormitu ei ole pärast enam väga kokkuklappiv kerega.

rvs kirjutas:Makrot ja teipi ning pahtlit võib kõvasti kuluda:D

Makro on saatanast selle tegevuse juures.
1. tahenemise aeg vähemalt 24 h(näiliselt ok, seest toores)
2. vahu struktuur ebaühtlane(suured/väiksed mullid, kohati lausa tühimikud)
3. vaht jääb vetruvaks ka peale tahenemist.
4. töödeldud vaht on vett imava omadusega.
Kindlasti veel neid miinuseid, hetkel ei tule meelde.
Spets kahekomponentne vaht taheneb õige segu ja temperatuuri korral alla tunni, on stabiilse struktuuriga, kalgistub teiseks ööpäevaks(peale tahenemist väga kerge musta töötlust läbi viia), ei ima ka töödeldud tasapindadel.
Hind on (min kogus 1+1,3kg/1l+1,15l) 230.-(ühele stangele enam kui küll).
peale vahu soovitud vormi töötlemist katad 2-4 kihi klaaskiud matiga(oleneb mati paksusest), suuremad konarused lihvid jämeda liivataberiga maha ja katad pahtliga.
Vahu valamiseks stanget eemaldama ei pea, tuleb vaid puhastada ja karestada, ehitada teibist ja papist sobiva kujuga nn tellingud/vorm, mis peaks suht tihe olema(vaht toorel kujul nagu siirup, kipub jalga laskma).
Eeliseks veel seegi, et kere küljes oleva stange vormimine näitab ka tulemust, et kas ikka on see, mida soovisid näha/saada. Vormimise viimane etapp on tema tegeliku suuruse vähendamine, et riide/matiga kaetuna õige tulemuse saad.
PS mida piinlikuma täpsusega eelmise etapi läbi viid, seda vähem jamamist järgmisel etapil.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

jah

PostitusPostitas Matuest » 21 Juun 2008, 18:36

aitähh õpetussõnade eest

kas see sinu pakutud vaht kuivades ka paisub.
kui ta on vedelik siis kuidas ma selle vormi valan kui stange on auto küljes?.
ja mis kõige tähtsam kui auto pole tasapinnas ja stange küljes kuda ma saan mõõdud paika pärast ükspool madalamal teine kõrgemal

naabripisi golf sai talvel otsa kahjuks, täispeaga ei sõideta:( ilus masin oli

äkki loetled ka komponendid üles mis selle vahu tegemiseks vajalikud on .klaasriide ja vaiguga saan vb ise hakkama gt studios on töökaaslase sugulane tööl(või oli :D)

ja mida tähendavad kojameestel lühendid DL ja PL ilmselt seda et üks parem teine vasak aga kumb on kumb :D
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

Re: jah

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juun 2008, 19:48

Matuest kirjutas:...kas see sinu pakutud vaht kuivades ka paisub.

ikka paisub. Algselt on kaks siirupit, mida segades näed, et muudab värvi ja mõne minuti pärast hakkab paisuma. U poole tunniga on paisumine lõppenud ja jätkub tahenemine.

Matuest kirjutas:kui ta on vedelik siis kuidas ma selle vormi valan kui stange on auto küljes?.

Vormi teed renni sarnase, kinnitub stange alt seest poolt, läheb alla(nii palju kui vaja), tuleb ette ja siis üles(nii palju kui vaja). Ülemine serv jääb lahtiseks, sealt kallad siirupi sisse.


Matuest kirjutas: kui auto pole tasapinnas ja stange küljes kuda ma saan mõõdud paika pärast ükspool madalamal teine kõrgemal

Vorm tuleb nagunii soovitus kuju suurusest suurem teha(jääb voolimise ruumi). Mõõdud paned paika kasvõi stange ülemisest servast alla mõõtes. Hea oleks muidugi vormimise/voolimise ajaks auto rõhtsale tasapinnale saada, muidu võivad igasugused visuaalsed silmapetted tekkida.


Matuest kirjutas: klaasriide ja vaiguga saan vb ise hakkama gt studios on töökaaslase sugulane tööl

http://www.composite.ee/ Seal inimees lahke jagama teadmisi soovitusi. Tel teelgi saad kõvasti abi.

Matuest kirjutas: mida tähendavad kojameestel lühendid DL ja PL ilmselt seda et üks parem teine vasak aga kumb on kumb :D

Küll kisub teemast mööda, aga arvad õieti(vasak, parem), aga kumb on kumb, sellele vastust ei anna peast, peab autu pealt vaatama :)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

naah

PostitusPostitas Matuest » 21 Juun 2008, 22:04

jällle tallinna pood krt

põltsust nats sitt minna sinna . kas tartust ei tea saada kuskilt?

tahaks mingi asja peal ära proovida selle värgi..ehk tuleb välja . prooviks alustuseks traktorile uued poritiivad teha siis. kui hakkama saan siis läeb autole stangede meisterdamiseks:D

ja samas kui ma nad kokku segan siis kui palju mul on aega segamise alustamisest selle möksi vormivalamisenmi ja kas ta vormi puru ei paisuta?
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

Re: naah

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juun 2008, 23:44

Matuest kirjutas: kas tartust ei tea saada kuskilt?

Ei tea, aga helista küsi "composite"-st

Matuest kirjutas: kui ma nad kokku segan siis kui palju mul on aega segamise alustamisest selle möksi vormivalamisenmi ja kas ta vormi puru ei paisuta?

Kokkusegamsest valamiseni kuni5 min aega, aga mida edasi seda paksemaks ja vahulisemaks muutub. Paisumine tal suht suur(u sama kui pen/makro-del) aga sellist trikki nagu ehituslikud teevad, et pressibuksed kokku jne, ei tee. Ta pigem kasvab vabas suunas, ehk üritab vormi põhja täitnuna otsida väljapääsu ja liigne lasebki üle serva. Sissejuhatuseks teed miski u 50+ 57ml koguse, vaatad kuis toimib. sellest teed järelduse, kui palju veel vaja.
Segamiseks kaalu järgi tuleb köögist täpne digi kaal ära nihverdada, või mõne tõpratohtrilt paar 50-100ml süstalt pihta panna. Mulle meeldis mahu järgi segamine, kaaluga paras jama(kaal määritud, naene tige... :D )
http://www.composite.ee/?lang=est&m1=to ... =23&prod=1
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

aga nii ehk

PostitusPostitas Matuest » 22 Juun 2008, 12:35

sinna on juba meil saadetud :D tänud selle infi eest.

kas on võimalik kuidagi hoopis vorm voolida siis eemaldada ja seda vahtu täis valada ja siis vormiga tasapinda lõigata. ja kui kõvaks see vaht muutub et ntx kui teha udutuleaugud kas see vaht tuld kinni ka jaksab hoida? või on selle jaoks eraldi raami vaja?

on kellelgi aimu kui mürgine antud töö olla võib ja milliseid kaitsevahendeid peab kasutama silmad kopsud jnE

ma veel tüütan teid selle teemaga kõigepealt üritan sealt poest nüüd asjad kätte saada. peale jaani ilmselt. ja siis vaatame mis asjast saama hakkab :D seniks hakkan aga mõtlema kuidas ja millest kõige paremini vormi saaks
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Juun 2008, 23:19

Ilmselt on sul mõistlik ikka telefonitsi suhelda kodanikega, saad kõigile küsimustele vastused.
Vaht on tugevam kui makrofleks, tuld jõuab hoida küll, aga ei taha eksplutateerimist ilma vaigu ja riidega töötlemata.
Vaik haiseb vähe, pigem on probleemiks vaik, mis haiseb ja klaasriie/matt, mis torgib. eks igasugune hais on tervisele kahjulik, aga ruumi tuulutus on teretulnud ja ega sa kogu tahenemise aja pea nuusutama. Pärast tahenemist enam ei haise.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas dilidon » 23 Juun 2008, 09:50

http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=16801
Veel teemakohast lugemist Honda Foorumist.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas Matuest » 23 Juun 2008, 15:51

eksplutateerimist<---mida see sõna tähendab :D
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

Järgmine

Mine Välimus

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist