vedrustuse parandamine

vedrustuse parandamine

PostitusPostitas Anonymous » 12 Aug 2005, 15:22

Pealkiri ei saanud ilmselt piisavalt hästi sisu kirjeldav, aga pole tähtis. Teema siis selles, et olen oma 2001 aasta 323F-ga (1,5 mootor) ringi vurades pidevalt mõelnud sellele, et minekut asjal on normaalselt (mitte piisavalt, olgem ausad, aga rahuldavalt kui pöördeid kõrgel hoida), aga pinda käib vedrustus. Ilmselt kõik antud masina omanikud teavad, et tegemist ei ole just kõige mugavama ja pehmema vedrustusega, pigem jäigaga. Jäikuse vastu ei ole mul midagi, aga parem kontakt teega võiks küll olla. Aeg-ajalt kaob kehvema tee peal järsemalt gaasi vajutades ikka kontakt täielikult. Igasugu naljakaid hääli teeb see vedrustus ka muidugi.

Hetkel on mul vedrustuses kõik originaal (minu teada) va esimesed amordid on vahetatud. Sinna said alla Sachs-i gaasikad. Tahtsin KONI-sid alla, aga väideti, et sellele masinale ei tee KONI midagi - sitt masin ilmselt :)

Kas teoreetiliselt annaks midagi teha, et vedrustus oleks natuke korralikum võrreldes originaaliga. Olen lugenud kasvõi igasugu pukside välja vahetamisest tugevamate vastu. Aga kas sellisele masinale jällegi valmistatakse midagi? Oleks huvitav kui keegi pakuks mingeid ideid.
Anonymous
 


PostitusPostitas Margo » 14 Aug 2005, 15:57

pehmemaks muutmisega kahtlane lugu... ja kui sa arvad, et 1,5 on kange vedruga, proovi suurema mootoriga isendeid :) tagasi enda masinasse istudes tundub, nagu õhkpadjal liiguks...

vedrustus teebki bj 323-l naljakaid hääli. ja kõvasti. tüüpiline värk- aitab ehk aint pigi.

parema kontakti kohta ei oska küll mütsigi soovitada. eriti kehvemal teel. piira gaasijalga või osta 1,3 :)
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 15 Aug 2005, 10:28

Ma täitsa usun jah, et suurema mootoriga vendadel on veel kangem, aga mulle tundub küll, et 1,5-l on ka ikka suht kange, võrreldes paljude muude sama klassi autodega. Aga samas liigub erksamalt kui teised sama klassi autod :)

Ilmselt peaks ikka selle pigimatitamise ära tegema. Olen seda siiani edasi lükanud koguaeg, aga aitab naljast. Maanteel 130-ga on ikka väga hirmus müra masinas. Ja vedrustus teeb tõesti naljakaid hääli. Koguaeg nagu midagi koliseks, aga samas vedrustus on korras, vähemalt Vilojetti sõnul on. Eks ta vist ongi selline lihtne ja robustne vedrustus lihtsalt.

Gaasijalga ei hakka piirama ja väiksemalt mootorit ei muretse :) Kiiresti on hea sõita. Aga tegelt ma korralik sõitja. Ma sõidan ikka +20 reegli järgi tavaliselt ehk praktiliselt kunagi ei üle kiirust rohkem kui 20-ga. Ja linnas lasen jalakäijad ka üle tee :)
Anonymous
 


Re: vedrustuse parandamine

PostitusPostitas Rain » 15 Aug 2005, 10:48

Kulhullus kirjutas: Jäikuse vastu ei ole mul midagi, aga parem kontakt teega võiks küll olla. Aeg-ajalt kaob kehvema tee peal järsemalt gaasi vajutades ikka kontakt täielikult.


Gaasi vajutades kontakti kadumise all mõtled sa seda, et rattad hakkavad ringi käima?

See nüüd vedrustusest küll kinni ei ole. Pigem rehvidest ja kõigest muust , mis pidamisega seotud. Samas 1.5 ei tohiks sõidu pealt nüüd küll rattaid ringi keerutada :roll:
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 15 Aug 2005, 12:09

Kui maanteel müra liiga suurex läheb, pane muusika kõvemax 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 15 Aug 2005, 13:19

Allilm kirjutas:Kui maanteel müra liiga suurex läheb, pane muusika kõvemax 8)

Või siis auto põhi pigimatiga üle käia ;)
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 15 Aug 2005, 14:45

Kontakti kadumise all mõtlesin peamiselt künklikul teel sõites, Tallinna tänavatel siis:), võtab korraks ketsi käima. Aga noh, vahet pole. Samas kehvades rehvides võib ka asi olla.

Muusika kõvemaks keeramise tehnikat hetkel kasutangi :)

Auto põhja pigimattidega üle käimine kavas jah, aga selleks tuleb aeg leida. Muuseas, siiani ei ole seda teinud, sest ei ole tahtnud autole lisakilosid juurde panna. Aga samas kui realistlikult mõelda, siis pole sellel autol niikuinii kiirendus midagi erilist, mis see sekund siia sinna ikka loeb :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 15 Aug 2005, 18:40

mis mõõdus rehvid autol all? ja mis tootja?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 16 Aug 2005, 10:13

Debica Passio 185/65R14. Mingi mõtetult odavad rehvid ja väiksed ka. Aga põhjus selles, et kui ma mingi 1,5 aastat tagasi Vilojettist ostsin selle masina, siis olid tal all 14" valukad, millele pandi need rehvid peale. Oli hea enne müüki mingi odavad, aga vähemalt uued ketsid alla panna.

Selle suve lasen nendega ilmselt lõpuni, aga järgmine aasta on plaanis osta uued ja suuremad valud ning sinna peale siis mingid vähe paremad rehvid ka. Äkki keegi soovitab mõõtusid ja firmat?
Anonymous
 


PostitusPostitas 323IFF » 16 Aug 2005, 11:58

Mängi veel rehvi rõhkudega 0,1 atm kaupa ; võrdle juhi uksel tehase pakutavaid numbreid.Sest SOOME JA ROOTSI teevad iga turule tulnud autodega rehvi testa ja leiavad oma riigile tehase andmetest veidi teised kasutusele jäävad rehvi rõhud.Tasub proovida.Enda autol ees vähem ja taga rohkem.hetkel sobib.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist