Kuna autol täitus nüüdseks minu käes 10 aastat, siis mõtlesin ka siin teemas korra midagi kirjutada.
Odomeetri näit praeguseks 266 000, seega läbisõit ilmselt ca 350 000. Põhiline mure on muidugi rooste, aga olen nüüdseks loobunud seda autot enam putitamast - kui enam sõita ei kõlba, läheb ära romulasse. Niigi hästi vastu pidanud. Läbivat roostet on uste alumises servas ning pagassis paremal servas, kus on süvis tööriistade jaoks, seal on ca 15 ruutmeetri suurune ala, kus on täiesti auk sees. Koopaääred muidugi ka hakkavad uuesti pruunistuma, kuid esialgu on silmale veel suht ilus vaadata.
Eelmisel aastal sai uus bensupaak pandud, sest vana oli läbi roostetanud ja tilkus vaikselt läbi.
Konditsioneeri torud ka uuesti läbi ussitanud ja neid ei ole remontima hakanud.
Eelmisel aastal ostsin ette ühe uue udutule, sest vanal olid kruvid nii roostetanud, et ei olnud enam võimalik pirnigi vahetada, kõik murdus sisse ära.
Ka tahaks õlirõngad vahetust, kuid kuna selle remondi kulu on sama mis auto väärtus, siis mõttekam on õli peale valada. Ja tegelikult muid muresid väga ei olegi, 3 aastat tagasi said veel rihmad ja rullikud ka vahetatud ning ka muid hooldusi on auto ikka saanud (pidurid jne). Sõita on endiselt hea ning sisu on päris ilus ja puhas. Päris paljusid asju pole siiani vahetama pidanudki - näiteks ka sidur on originaal.
Viimased aastad oli auto õe käes, aga kuna ta enam NII vana autoga sõita ei taha, siis tuli tagasi minu hoovile. Eks aeg-ajalt kasutan, kuni veel kestab. Igatahes päris vastupidav ja minu jaoks kuidagi hea ja mugav auto. Vaatasin isegi, et mobile.de's on hetkel müüa täpselt samasugune, mille reaalne läbisõit on 105 000 ning läigib nagu prillikivi, ka kapoti all ja salongis on kõik nagu uus. Kui odavamalt saaks, siis täitsa mõtleks ostmisele, kuid 2500 + muud kulud on veidi palju. Kui samas korras Capella saadaval oleks, siis võib-olla ehk ostaks ka, sest mulle üldiselt selle auto välimus, praktilisus ja töökindlus väga meeldivad. Eks 10 aastaga jõuab isegi sellise autoga juba kokku ka kasvada