Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas cabernet1 » 16 Jaan 2009, 19:22

HaHoHe kirjutas:Mhmhh, kunagi ei tea, millal on vaja tüütu hääletaja autost välja suitsetada :P
Selleks parem vist ikka korralik pomm istme alla panna :roll: Aga võib ka kohe hääletajat peale võttes teda teavitada tema õigustest: Teil on õigus vaikida. Kõike mida te ütlete võib tõlgendada teie vastu haisupommi rakendamisel :D

Krt aga mulle selline auto meeldib. Masinas suitsetamine on kurjast, kuigi olen isegi pisut patustand...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas HaHoHe » 23 Apr 2009, 18:46

Nii, täna siis oli natuke põnevust, kui Ülemiste ristmikul geneka rihm juppeks lendas. Õnneks sai massina Pirita-Kose Mazda-abisse ja seal saadi kohe uued rihmad külge ja sai oma asju edasi ajada. Aga esimene ehmatus oli küll hea, et mis nüüd siis, keset tihedat liiklust :D

Ja kui juba raha kulutamiseks läks, siis ostsin uue VARTA aku ka - vana ajas imelikust kohast miskit jama välja, kuigi roheline tuluke teatas, et vooluga peaks akus kõik korras olema endiselt..

200 000 on nüüd ka odomeetril ületatud, ehk siis vast natuke üle 250 000 on masin sõitnud, eeldan et enne ostu oli ca 50 000 maha keritud. Aga üldiselt muretud kilomeetrid aina mööduvad - sõber remondib oma 2002 aasta 530 td BMW'd nii et mõni kuu läheb lausa 13 000.- ja selliseid kuid mitu korda järjest. Ei saa kurta :P
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 23 Apr 2009, 18:56

HaHoHe kirjutas:Nii, täna siis oli natuke põnevust, kui Ülemiste ristmikul geneka rihm juppeks lendas. Õnneks sai massina Pirita-Kose Mazda-abisse ja seal saadi kohe uued rihmad külge ja sai oma asju edasi ajada. Aga esimene ehmatus oli küll hea, et mis nüüd siis, keset tihedat liiklust :D

Ja kui juba raha kulutamiseks läks, siis ostsin uue VARTA aku ka - vana ajas imelikust kohast miskit jama välja, kuigi roheline tuluke teatas, et vooluga peaks akus kõik korras olema endiselt..

200 000 on nüüd ka odomeetril ületatud, ehk siis vast natuke üle 250 000 on masin sõitnud, eeldan et enne ostu oli ca 50 000 maha keritud. Aga üldiselt muretud kilomeetrid aina mööduvad - sõber remondib oma 2002 aasta 530 td BMW'd nii et mõni kuu läheb lausa 13 000.- ja selliseid kuid mitu korda järjest. Ei saa kurta :P


Hea kuulda, et kõik korras! Edu!
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2009, 21:07

geneka rihm on veepumbaga koos :mrgreen:
keema ei läinud?
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas HaHoHe » 23 Apr 2009, 21:11

Nii kui tükid taga (selline hääl, nagu oleks kive visatud kapoti alla), jäin kohe seisma - tõmbasin kõnniteele ja tellisin omale puksiiri, et erinevaid jamasid vältida. Inimesed vaatasid puksiiri tulekuni muidugi imelikult küll - auto seisis keset kõnniteed ja ma lugesin seal rahulikult raamatut :lol:
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2009, 22:52

HaHoHe kirjutas:Nii kui tükid taga (selline hääl, nagu oleks kive visatud kapoti alla), jäin kohe seisma - tõmbasin kõnniteele ja tellisin omale puksiiri, et erinevaid jamasid vältida. Inimesed vaatasid puksiiri tulekuni muidugi imelikult küll - auto seisis keset kõnniteed ja ma lugesin seal rahulikult raamatut :lol:

rahulik mees :D
eelmisel suvel juulikuus, kui minul geneka rihm lendas, keerasin soojapuhuri põhja ja nii hoidis tempi natuke all ja sain 15km niiviisi sõita, aind et akut enam ei laadind ja paari kilomeetriga oli pimedus majas, kuna oli kesköö, siis ohutuled ka plinkisid 7 sekundiliste vahedega lõpuks :D
aga kaas jäi sirgeks. :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas HaHoHe » 17 Dets 2009, 15:02

Sai nüüd siis ka õli ja erinevad filtrid ära vahetatud - homme veidi pikem sõit ees, vaja Vilniuses käia. Auto kilomeetreid kogunud 207 000. Käima läheb endiselt ilusti, külmale vaatamata. Salongi õhufilter ja ees pidurikettad tahaks veel vahetust, siis oleks jälle mõnda aega muretu.

Kui talverehve alla kruvisin, oli natuke põnevust ka, kui mu tungraud purunes :? Ei saanud ei alla ega üles. Kuidagi sain raua alt ära ja läks otse prügikasti, siis sõitsingi mõni päev ringi nii et tagumine parem ratas oli valuvelg ja suvekas, ülejäänud plekk ja talverehv. Lõpuks sai ikkagi mahti autopoes käia ja uus tungraud osta ning viimane naelkumm ka alla. Hea vähemalt, et see (tungraua purunemine) kusagil maanteel rehvi purunemise tõttu ei juhtunud.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 17 Dets 2009, 17:31

naiss.. :)

kui ma suudan üles leida pildid, mis suvepoole said tehtud, siis ma panen need ka siia.. :oops:
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas HaHoHe » 20 Dets 2009, 21:44

Nii, pikk sõit seljataga ja selle jooksul väsisid lõplikult ära tagaluugi amordid. Niiet üks asi juures mis vaja ära teha..
Huvitav, kas leedukad ei ole enne lund näinud või mis neil viga oli, aga kõik kohalikud sõitsid mööda lumist kiirteed 80km/h, samas kui 110-120 seisis masin lumele vaatamata täiesti kindlalt teel. Peale enda nägingi veel paari soome numbriga masinat nii kiiresti sõitmas, ülejäänud kõik uimerdasid, naljakas.

Ühes kohas tuhisesin oma tähelepanematuse tõttu 70 alas 90 km/h kiirusekaamera eest läbi, eks näis kas saadavad pildi siis siia või mis..
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 20 Dets 2009, 22:05

alternatiivina võid uurida Primera universaali amorte, sest keegi tark on need külge kruvinud mu masinale.. :lol:
mis aga ei klapi, on luugi kõrgus pärast. :(
originaalis, saan mina sinna püsti alla seisma minna, oma autol pean kummargil käima.. Ja teades, et sa oled pikk poiss ka, siis seda varianti ei soovita siiski.. kui just odavamad ei ole kõvasti. :D
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas HaHoHe » 20 Dets 2009, 22:17

Ma jah selle "madaldusega" ei rahuldu - kui on kallim siis on, aga panen ikka õiged asjad :D
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas lines » 20 Dets 2009, 22:50

Eelmisel lehel pilt valuvelgedest. Mis velg ja mis hinnaklassi jääb? Lihtsalt sobivad nii hästi, et peaks kevadeks ka endale sellised muretsema. Loobusin 16 tollistest unistamisest kuna ei soovi et ratas hakkaks kergelt koopasse käima. Ja väga madalaid rehve ka Eesti teedele ei soovi. Seega kevadeks plaan muretseda kenad 15 tollised.


Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HaHoHe » 20 Dets 2009, 23:34

http://www.autoladu.ee/veljed/475

Sealtsamast ostsin ka.

Sama koht pakub ka natuke üle 400.- tk neid luugi amorte, hetkel kiired ajad ja pole aega tegeleda, aga eks jaanuari alguses tuleb kätte võtta koos muu hädapärasega.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas HaHoHe » 18 Jaan 2010, 20:25

Sai siis täna tagaluugi amordid ära vahetatud ja ka taga pidurikettad - olid miskitmoodi kõveraks saanud. Taha uued klotsid siis ka ja ongi jälle kõik ilus.
Autol oli nüüd ka omanikuvahetus - andsin masina õele kasutada. Minu nimel on ikka, aga ise vuran nüüd Volvoga ringi, kuna mitmekuused sobiva facelift M6 otsingud lõppesid tulemuseta ja rohkem ei olnud mahti otsida. Aga jah, eks ma annan masina käekäigust siin veel ikka teada, kuna mina hooldan teda ikka veel edasi, et auto ilusti korras oleks.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas Mario » 18 Jaan 2010, 22:41

pole üldse kole auto. Käsi südamele, et üks parimat hoolitsust saav auto!
Kui müügile üldse kunagi mõtled, siis uuel omanikul saab küll lihtne olema. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas lines » 18 Jaan 2010, 22:45

Autot osta ei taha aga võin veljed küll omastada :wave:
Plaan suveks midagi sarnast alla leida, loodan et Hr Masu teeb veel allahindlusi.

Edu

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas HaHoHe » 18 Jaan 2010, 23:13

Autot müüa ei kavatsegi :D See vähene, mis ta mulle sisse tooks, on natuke liiga vähe, et ära tasuks. Las on, küll kunagi võtan uunikumina arvele, tundub et ta teenib veel kaua ja hästi :thumbup:
Velgi ka hetkeseisuga plaanis ära müüa ei ole.

Kui rahakott lubab, teen talle suvel natuke keretöid ka (paar roostetäppi, aga ei midagi suurt) ja siis võib tõesti rahul olla, et masin on heas korras.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas Mario » 13 Mär 2010, 15:34

näe, lubasin oma võla tasuda - olgugi, et õe käes..
eelmise aasta aprillis tehtud pildid, kuhu oli ka Lines vägagi oodatud.. :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
***
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6045
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas HaHoHe » 14 Sept 2011, 21:16

Auto vajas veidi iluravi ja eemaldatud said järgmised probleemid:

Pilt
Järgnev viga tekkis, kuna porilapats oli nurgast lahti tulnud ja laperdas värvi maha.
Pilt
Pilt
Pilt

Läbisõit hetkel 235000 ja teenib ausalt edasi.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas edvin0212 » 14 Sept 2011, 21:24

Näita pilte ka tulemusest.´;)
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas HaHoHe » 14 Sept 2011, 23:49

Töö sai tehtud http://www.kaikarauto.eu/
Piltidega läheb aega, kuna auto õe käes ja vurab ringi erinevates kohtades.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas Haljazme » 19 Sept 2011, 13:45

Portos tegi ka mu massinale uued tiivaääred, a juba õrnad pruunid laigud tagasi.
Kas sellel autol külgpatju pole, et said selle venelaste juraka otse istmejuhtme külge pista ?
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas HaHoHe » 05 Okt 2011, 18:52

Ma ei usu et need külgmised turvapadjad kuidagi asja mõjutavad, sest veateade oli ikkagi selle kõrvalistuja anduri kohta.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas HaHoHe » 03 Apr 2015, 12:07

Kuna autol täitus nüüdseks minu käes 10 aastat, siis mõtlesin ka siin teemas korra midagi kirjutada.

Odomeetri näit praeguseks 266 000, seega läbisõit ilmselt ca 350 000. Põhiline mure on muidugi rooste, aga olen nüüdseks loobunud seda autot enam putitamast - kui enam sõita ei kõlba, läheb ära romulasse. Niigi hästi vastu pidanud. Läbivat roostet on uste alumises servas ning pagassis paremal servas, kus on süvis tööriistade jaoks, seal on ca 15 ruutmeetri suurune ala, kus on täiesti auk sees. Koopaääred muidugi ka hakkavad uuesti pruunistuma, kuid esialgu on silmale veel suht ilus vaadata.
Eelmisel aastal sai uus bensupaak pandud, sest vana oli läbi roostetanud ja tilkus vaikselt läbi.
Konditsioneeri torud ka uuesti läbi ussitanud ja neid ei ole remontima hakanud.
Eelmisel aastal ostsin ette ühe uue udutule, sest vanal olid kruvid nii roostetanud, et ei olnud enam võimalik pirnigi vahetada, kõik murdus sisse ära.
Ka tahaks õlirõngad vahetust, kuid kuna selle remondi kulu on sama mis auto väärtus, siis mõttekam on õli peale valada. Ja tegelikult muid muresid väga ei olegi, 3 aastat tagasi said veel rihmad ja rullikud ka vahetatud ning ka muid hooldusi on auto ikka saanud (pidurid jne). Sõita on endiselt hea ning sisu on päris ilus ja puhas. Päris paljusid asju pole siiani vahetama pidanudki - näiteks ka sidur on originaal.

Viimased aastad oli auto õe käes, aga kuna ta enam NII vana autoga sõita ei taha, siis tuli tagasi minu hoovile. Eks aeg-ajalt kasutan, kuni veel kestab. Igatahes päris vastupidav ja minu jaoks kuidagi hea ja mugav auto. Vaatasin isegi, et mobile.de's on hetkel müüa täpselt samasugune, mille reaalne läbisõit on 105 000 ning läigib nagu prillikivi, ka kapoti all ja salongis on kõik nagu uus. Kui odavamalt saaks, siis täitsa mõtleks ostmisele, kuid 2500 + muud kulud on veidi palju. Kui samas korras Capella saadaval oleks, siis võib-olla ehk ostaks ka, sest mulle üldiselt selle auto välimus, praktilisus ja töökindlus väga meeldivad. Eks 10 aastaga jõuab isegi sellise autoga juba kokku ka kasvada :lol:
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW, 2.0 85KW, 1998 HaHoHe

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Apr 2015, 13:12

HaHoHe kirjutas:...Läbivat roostet on uste alumises servas ning pagassis paremal servas, kus on süvis tööriistade jaoks, seal on ca 15 ruutmeetri suurune ala, kus on täiesti auk sees...
:crazy:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron