Siduri pedaal jääb põhja

Siduri pedaal jääb põhja

PostitusPostitas Fanatt » 05 Aug 2008, 19:11

Auto mazda 929 aastast 1985 2.0 pritsu 88 kw vist. Siuke jama et vahepeal( näiteks kui kauem siduri pedaali all hoiad ) jääb siduri pedaal põhja, kas on läbi näiteks see hydrauliline tõukur?? vedelk on normis ja kõik timmmis... ja kui jääb põhja siis tõmban jalaga ylesse ja pumpan natuke, sis hakkab tööle.?
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Anonymous » 06 Aug 2008, 07:45

Viitab siduri töösilindris oleva kolvi manseti veale ehk siis vajab vahetamist aga kahjuks ei oska öelda kas see asjandus ka avatav on et seda mansetti vahetada :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas Fanatt » 06 Aug 2008, 11:12

Jah see kogu kupatus pudeneb laiali kui kyljest ära võtta :D aga läbi on sis see kummimansett seal kolvi kyljes? kas seda on veel kuskilt saada või peab mingi komplekti jälle ostma. Pärast lihtsalt tavotti täis lyya ??
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas undu » 06 Aug 2008, 12:37

Olen kogenud sellist asja, et manseti vahetusest üksi ka vähe. Kui vedelik õigel ajal vahetamata on jäetud, siis võib sisse imbunud vesi ka silindriseina kahjustanud juba olla ja silindri läbimõõt seega suurem. Piilu sisse - kas on ilus läikiv v matt, hullemal juhul päris rebane. Kui nii, siis otsi kogu kupatus uus/tihedm.
see, kes palju räägib ei pruugi alati palju öelda
undu
 
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Jaan 2007, 16:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 06 Aug 2008, 18:45

-Fanatt- kirjutas:...tavotti täis lyya ??

Pane see tavott parem ühtlase kihina istumise alla :evil:
Kui parandada, siis ikka korda tegemise eesmärgiga.
Silindri läbimõõt peaks olema sarnane ka 626 peasilindril. kui kinnitused ja toruots sobitatavad, võid ka tutika poest hankida, on kindel, et on korda tehtud. Kas eraldi tihendi saad kuskilt, küsitav.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 07 Aug 2008, 16:43

See tavoti teema oli lihtsalt teadmatusest... ja plaan oligi korda teha, mitte sõimata saada.
Aga äkki lihtsam on terve kupatus vana mazda pealt maha kruttida ja uus vedelik panna, vanal mazdal töötas ilusti(doonor naq mul).
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Aug 2008, 17:36

Kui sul on töökorras agregaat olemas, siis kasuta seda.
Sõimamiseks ma vast oma ütlemist ei peaks, aga head ma piduri/siduri süsteemi tavotitamisest küll ei arva.
Igal juhul jõudu tööle ja eks üritame nõuga aidata võimaluse piires.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 07 Aug 2008, 18:04

Noh teeme nii ja kui korda saan sis annan teada võib-olla tegib veel sellega probleeme :D
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 08 Aug 2008, 16:40

See ka nyyd enam-vähem töökorras.... silindrist tuli vett ja igast jama välja, see sai ymber vahetatud, aga ikka pole nii kuidas peax olema, suht tuim on ja võiks lahutama hakata juba ylevalt, mitte poole pealt.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Siim » 08 Aug 2008, 19:53

mul oli mingi 2 kuud tagasi täpselt sama jama,taketist sai 200-. eegu eest uue peasilindri.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Aug 2008, 20:22

_siim_ kirjutas:mul oli mingi 2 kuud tagasi täpselt sama jama,taketist sai 200-. eegu eest uue peasilindri.

929-le? :shock:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 08 Aug 2008, 21:07

Mis ta maksma võib minna kui osta uus silinder, kolb ja mansett. Kui yldse saab neid kuskilt.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Aug 2008, 22:24

Balti varuosad: Mazda 929 HC 2.0FE siduri peasilinder- 305 MPS14 15.87mm 721.19+km
mazda 929 HB siduri peasilindri rem kompl. 302-7552 15.87mm 46.61+km
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Siim » 09 Aug 2008, 05:20

kulibin kirjutas:
_siim_ kirjutas:mul oli mingi 2 kuud tagasi täpselt sama jama,taketist sai 200-. eegu eest uue peasilindri.

929-le? :shock:



ei 626 aga sümtomid olid täpselt samad,vahet pole süsteem ikka sama
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Fanatt » 09 Aug 2008, 22:16

kulibin äkki saad selle lehekylje lingi vms anda, kui sealt saab tellida.
ette tänades...
ja ma mõtlesin et äkki võib läbi olla ka see "teine pool" see kapoti alune osa noh see kus see kopsik on ja... paremini ei oska seletada :D ehk on arusaadav mida ma mõtlen.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Aug 2008, 22:47

-Fanatt- kirjutas:kulibin äkki saad selle lehekylje lingi vms anda, kui sealt saab tellida.
ette tänades...
ja ma mõtlesin et äkki võib läbi olla ka see "teine pool" see kapoti alune osa noh see kus see kopsik on ja... paremini ei oska seletada :D ehk on arusaadav mida ma mõtlen.

Firma nime andsin, linki pole, on vaid CD pealt kopitud programm, mida saan kasutada. Vajalikud andmed(detaili kood) on olemas. Võta ühendust ja telli.
See kopsik- kas anum, kuhu pisurivedelikku lisatakse? See ongi peasilinder, millest eelnevas pistutuses vestsin.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 10 Aug 2008, 09:57

Heh ma jändasin koguaeg selle "tõukuriga" mis on seal ploki/käima kyljes :D ah ega see ka paha ei teinud. Aga tellimisega ma veel ootan, sest palgapäev on kohe tulekul.
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas Fanatt » 10 Aug 2008, 21:32

Kuule aga kust sinna ligi pääseb? neid polte,millega see peasilinder kinni on saab keerata armatuuri poolt... kas ma pean sellepärast armatuuri välja "lõhkuma" ?? :shock: või saab kuskilt mujalt ligi?
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Aug 2008, 22:04

Pole HB kupeed lammutanud, jään vastuse võlgu.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 22 Nov 2008, 22:14

nii nüüd on jälle probleem sellega, ostsin sis uued mansetid mõlemale: töö- ja peasilindrile, aga nyyd ei saa seda systeemi korralikult tööle... õhk ilusti väljas jne.
kas on sis nii oluline see et kuidas need kolvid paiknevad?
äkki keegi oskab öelda kuis ma ta korralikult tööle saaksin, mingi nipi yle oleksin kyll väga tänulik
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Nov 2008, 23:09

Kokkupanemine käib lahtivõtmisele vastupidises järjekorras. Kui miskit sassi ajasid, siis katseeksituslikul meetodil ehk saad hakkama. Väheusutav, et siin keski on HB-d lammutanud, seega konsultatsioon suht kasin.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 23 Nov 2008, 00:18

ei noh, kõik on õieti kokku pandud, aga ei saa toimima seda... töösilinder liigub ainult 1-2 cm, sellesti ei piisa ju...
ja kui sidurit "pumpad" sis pritsib peasilindri potsikus vedelikku ylesse :roll: ma ei usu et ta nii peaks tegema
Systeem on ise väga lihtne, eelmine kord(esimese 929-ga) jamasin ka sellega pool päeva :oops: ja sis hakkas ka kuidagi lampi tööle.

Paiknemise all mõtlesin seda et kui peasilindri kolb on sees siis töösilindri oma peab väljas olema? teoreetiliselt peaks ju nii olema, aga ei saa paika seda :roll:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Nov 2008, 05:21

Sul on õhk süsteemis, eeldan, et peasilindris.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Fanatt » 23 Nov 2008, 16:01

Sain tööle lõpuks :) kakkusin siis peasilindri laiali ja avastasin et sealt oli puudu yks kummi tihend, mis läheb enne kolvi sisse.
Nyyd timmis ja saab lõppuks talvemõnusi nautida 8)

Tänud sis abi eest :wink:
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse
Kasutaja avatar
Fanatt
 
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Nov 2007, 13:47
Asukoht: Pärnu Mk,


Mine 929/Xedos-9

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist