Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Hanno » 26 Sept 2008, 13:03

Pisut veel ajalugu:

Pilt

Pilt

Pilt
Hanno
 
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2008, 13:42

PostitusPostitas vvs » 26 Sept 2008, 14:11

Lõpptulemus on kena küll aga tekkis küsimus...

Kas makroflex ilmastikuga mängima ei hakka?

Otsese päikese käes tohletab see ju müstilise kiirusega...
Kui ta aga värvi all on, kas sellised protsessid jäävad ära või aasta pärast saab renoveerima hakata :roll:

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Evert » 26 Sept 2008, 16:17

Ega sa ometi arva, et makrofleks pahteldati siledaks ja tõmmati värv peale? :lol: :lol:
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas vvs » 26 Sept 2008, 17:03

Evert kirjutas:Ega sa ometi arva, et makrofleks pahteldati siledaks ja tõmmati värv peale? :lol: :lol:

Pildi järgi ma küll pakuksin sellist varianti :)

Kui seal on muid lahendusi kasutatud (a`la mõni spets vaht, millest saab kujusid voolida/klaasriie+vaik), siis rohkem küsimusi vast pole :P
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas choise » 26 Sept 2008, 17:06

vvs kirjutas:
Evert kirjutas:Ega sa ometi arva, et makrofleks pahteldati siledaks ja tõmmati värv peale? :lol: :lol:

Pildi järgi ma küll pakuksin sellist varianti :)

Kui seal on muid lahendusi kasutatud (a`la mõni spets vaht, millest saab kujusid voolida/klaasriie+vaik), siis rohkem küsimusi vast pole :P

Asi on makroflexist suht kaugel ja ma arvan et ma ei pea hakkama siin lahti seletama kuidas see tehtud on!Ja kuna tean et sa Portose juures neid autosid nii pinxalt jälgimas käid siis kas sa ei leia et oled ennast pisut lollix teinud selle asjaga!
choise
 


PostitusPostitas vvs » 26 Sept 2008, 17:28

choise kirjutas:Asi on makroflexist suht kaugel ja ma arvan et ma ei pea hakkama siin lahti seletama kuidas see tehtud on!Ja kuna tean et sa Portose juures neid autosid nii pinxalt jälgimas käid siis kas sa ei leia et oled ennast pisut lollix teinud selle asjaga!

Mis sul hakkas :roll:
Kui asi on makroflexist kaugel, siis sa ei peagi siin seletama hakkama...tahtsin veits lähemalt seda teemat uurida :P

Ja sellessuhtes on sul küll õigus, et iga päev ma külastan Portost ja vaatan tema masinapargi üle...selle MX-6 lahendused jäid millegipärast vahele...ilmselt ma pean ennast siis ravima hakkama :mrgreen:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas kennu » 26 Sept 2008, 21:08

jah :D valge viru abiks :)
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Re: Mazda MX6, 1993, 2,5l V6, must. Hanno

PostitusPostitas Siim » 31 Mai 2010, 20:27

Mis veljega on tegemist?
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda MX6, 1993, 2,5l V6, must. Hanno

PostitusPostitas ErlendAnderson » 01 Juun 2010, 16:02

Ei ole midagi halba öelda! Väga viis. Mulle meeldib selle auto välimus ja see, kuidas sa seda muutnud oled.

Palju nullist sajani on?
MAZDA = Most Always Zipping Dangerously Along
Mazda 323f
Kasutaja avatar
ErlendAnderson
 
Postitusi: 65
Liitunud: 13 Nov 2009, 20:17
Asukoht: Elva

1998 Mazda 323F

Re: Mazda MX6, 1993, 2,5l V6, must. Hanno

PostitusPostitas Mel » 02 Juun 2010, 00:18

Niiviisi vaadates ei oskagi kohe öelda kumb vingem,mõlemad väga viis,must toon mõjub süngemalt ja velg annab kõvaste plusse juurde
Pilt

kennu näeb pimedas paremini teed :angel:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3580
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda MX6, 1993, 2,5l V6, must. Hanno

PostitusPostitas leviathan » 02 Juun 2010, 01:04

Mel206 kirjutas:Niiviisi vaadates ei oskagi kohe öelda kumb vingem,mõlemad väga viis,must toon mõjub süngemalt ja velg annab kõvaste plusse juurde

must on wannabe maserati , sinine ikka päris mazda
no offence
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda MX6, 1993, 2,5l V6, must. Hanno

PostitusPostitas Jaan » 02 Juun 2010, 10:25

stanged petavad ikka ära küll (väga inglismaine looking). Sinist vaadates on näha, et mx6, musta vaja veidi rohkem vaadata.

Huvitav, kui mustal tagumised külgaknad kaarjateks teha, siis ei tunneks äragi (äkki keegi teeb mõne VT) :roll:
Viimati muutis Jaan, 03 Juun 2010, 09:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Jaan
 
Postitusi: 17
Liitunud: 29 Sept 2009, 10:09
Asukoht: Tallinn

2004 Mazda 6

Re: Mazda MX6, 1993, 2,5l V6, must. Hanno

PostitusPostitas MaSu » 02 Juun 2010, 17:50

leviathan kirjutas:
Mel206 kirjutas:Niiviisi vaadates ei oskagi kohe öelda kumb vingem,mõlemad väga viis,must toon mõjub süngemalt ja velg annab kõvaste plusse juurde

must on wannabe maserati , sinine ikka päris mazda
no offence


9/10 mulle igasugused "tuunimised" ei istu aga see on päris hea ja ei karju näkku :thumbup:


ps! pigem on tegemist aston martini kui maserati ninaga :shh:
Kasutaja avatar
MaSu
 
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Juul 2009, 19:31
Asukoht: Tallinn

2005 Mazda 3 GT Aero

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas hardstyler » 03 Juun 2010, 14:52

Mulle see küll ühtegi astonit ega maseratit ei meenuta. Natuke teistmoodi MX-6 lihtsalt.
Cabernet siin mainis naisi ennist. Iga naine on siiski erinev ju, juba tehasest. :) MX-6ed tulid tehasest kõik täpselt ühesugused. Kui tahad natuke erineda, peabki asja käsile võtma ja asja oma maitse tarvis sättima.. Mulle meeldib lõpptulemus väga. :thumbup:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas kennu » 03 Juun 2010, 15:49

see must ppidevalt uueneb kah. sisu juba 2 korda muutunud ja väga süngeks.
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas Evert » 09 Juun 2010, 09:57

Tohoh, kas sel on automaatselt kokku voltivad peeglid ka?
http://www.autoleht.ee/galerii?id=691
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas kennu » 09 Juun 2010, 11:19

need on jah tal automaatselt käivad.
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas Evert » 10 Juun 2010, 08:27

Isetehtud või JDM'id?

Naljakas, et omanik muidu foorumis üsna passiivne, aga teema ise elab oma elu ja muudkui kasvab :D
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas kennu » 10 Juun 2010, 10:48

hästi ei mäleta, aga olid originaalpeeglid kokkuklapitavad kuskilt ebayst leitud vms. Koos soojendusega klaasid. juhtmete ja releedega mässas choise.
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas Evert » 10 Juun 2010, 15:57

JDM'mid siis.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas leviathan » 10 Juun 2010, 23:38

see kokkuklappivad peeglid on hea lisa küll (talvel ei tuiska peeglid täis ja parklas kah ei jookse mõni tüüp pahupidi neid), omalgi GY-le sai külge poogitud (käivad veel pealekauba puldist kinnipannes kokku :) )
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re:

PostitusPostitas informer » 11 Juun 2010, 00:26

Hanno kirjutas:Pisut veel ajalugu:

Pilt


Praegune Astoni look ka kena aga... no vaata seda pilti, super noh :thumbup: Ma oleks nii jätnud 8)
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas aviar » 11 Juun 2010, 22:48

No kui natuke pingutada, siis kerge sarnasuse Aston Martin DB9-ga võib leida :

Pilt


Kena lahendus :thumbup:
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas Siim » 12 Juun 2010, 01:13

selle pildi järgi oleks ma nurgad ovaalsemaks teinud.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: Mazda MX-6 2.5 v6 93a. - Hanno

PostitusPostitas Hanno » 20 Juul 2010, 15:11

Tervist kõigile.

Olen tõesti üpris passiivne olnud ja seda ka enamjaolt ühel üpris kurval põhjusel. Elan endiselt Belgias, masin on olnud viimased 1,5a Eestis ning mul on sisuliselt puudunud võimalus seda sealt ära tuua, sest masin oli sõidukõlbmatu ja lahti lammutatud Choise'i garaazhis. Nimelt oli mul kavas tuua Jaapanist KLZE mootor ja installeerida see Eestis, kuid Choise (Henry S., choisegarage) suutis mu ära veenda selle mõttetuses ning pakkus välja lahenduse, et teeb ise mootori kapremondi. Telefoni teel aga selgus pidevalt hirmsaid teateid, kuidas kõik on masinas ja mootoris läbi, väntvõll vajab vahetust, mootorit vaja välja tõsta, vedrustuses on kõik läbi ja vaja uusi juppe jne.

Ok, võtsime siis selle suurprojekti ette ning eeldasin, et seda kõike tehakse nagu lubatud, selleks vastavas garaazis, mis puudutab mootori kap. remonti., mitte isiku isiklikus kodugaraažis.

Masin pidi valmis olema juba eelmise aasta jõuludeks, kuid miskipärast oli alati tegijal sada põhjust, miks mootorit ei saanud kokku panna jne. Küll oli vaja oma enda autot tuunida, siis nimetati põhjuseks töötuks jäämine, vabandusi oli alati kuhjaga. Kõigi mootori varuosade ja tööde eest sai kenasti makstud agajuba eelmise aasta kevadel.

Asi muutus tsirkuseks kui juba neljandat korda Eestis käies vaadati mulle süütute silmadega otsa kui jälle nägin kokku panemata masinat ja tegemata töid. Maikuus jõudis Henry siis lõpuks niikaugele, et saadi mootor "käima", kuid ainukeseks veaks oli tühikäigul välja suremine. Juulis sai masin ka suure vaevaga siiski Mazda näitusele viidud, mille järgselt lendasin taaskord tagasi Belgiasse, kuigi oli plaan masinaga tagasi sõita, sest endiselt ei olnud sellega võimalik mingit reisi ette võtta. Masin jäi Eestisse parklasse, sest peale sellist kogemust oli senisest saagast ning sos-seppadest küll. Olleks ise endisel Belgias, tellisin Tallinnas masina viimise veel nahatööde lõpulemiimiseks, kuid tee peal suri masin lõplikult välja ning veeti treileriga ühte remonditöökotta, kus lasin kõik senised tööd üle kontrollida.

Sealt sain aga "meeldiva" uudise, et mootoriga pole selgelt midagi tehtud - väntvõll, kolvid, kolvirõngad, klapisääretihendid - kõik on kenasti sama vanad kui nad olid ka 1,5a tagasi. Ehk siis tuli välja tõsiasi, et pisut mootorikaanele sprayd lastes ja kolvirõngaste vahetusega terve suur ettevõtmine oli piirdunudki. Lisaks tulid välja ka kõik muud "tööd", milleks varuosi ja raha Choise oli sisse nõudnud, lootes, et Belgiast Eestisse naasmisena ei ole mul aega neid üle kontrollida, sõidan kiirkorras tagasi ja "äriprojekt" osutub üliedukaks. Ma parem ei hakka neid summasid siin välja tooma, mida nimetet ärimees kõrvale pani ning panen selle endale kirja kui "õppetunni".

Pika vassimise (väidetavalt keegi, kes tema garaažis seda tööd tegi, olevat koos väntvõlli ja hüdrotõukuritege tõenäoliselt minema jooksnud) peale tunnistati ka lõpuks telefonis ja ka kirjalikult üles, et "vahetamata jäid mõned osad...." ning pakkus välja varastatud summadele tagasimakse graafiku maksimaalselt 1500kr kuus, sest rohkem ei võimalda kahjuks pere sissetulek.

Ma pikalt siin tervet saagat kirjeldama ei hakka, kuid on tõesti kurb, et Eestis on endiselt taolisi tegelasi, kes oma tuttavate tagant varastavad ning on raha nimel tegema täiesti müstilisi ja mõistetamatuid tegusid. Aga lets look at the brigth side: ega ma ausalt öeldes siin autost puudust ei tunnegi, ratas on palju tervislikum sõiduvahend töö käimiseks :)
Hanno
 
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2008, 13:42

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist