mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas brnn » 29 Aug 2005, 18:18

oskab keegi öeld et kas sellist asja kuidagi saab tava difrist teha näiteks mingite koduste vahenditega ja kui ei saa siis näiteks kust sellist difrit saada ja palju see maksta võiks?
brnn
 


PostitusPostitas 323IFF » 30 Aug 2005, 11:20

TAGAVEOLISTEL masadel nagu E2000,E2200,B2000,B2500,B2600 on
selline LIMITID SLIP DIFER.olemas tahtsin oma 929-le panna aga pole veel aega sellega tegeleda,.Kas see esiveolistele on reaalne seda kahjuks ei tea ESMA-s on juba üle 6-e aasta viis uhiuut laos aga hinda ei tea.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas brnn » 31 Aug 2005, 19:07

tundub et rohkem mulle nagu ei tulegi sel sel teemal vastuseid kahju, iseenesest pole ju LSD nagu halb asi talvel ja üleüldse libedga on ju asja eesmärk teelpüsivust paranda, loomulikult ka paigaltvõttu paremaks teha kel aega ja viitsimist võiks kah asja uurida, sama katsun ka ise teha :lol:
brnn
 


PostitusPostitas IvarR » 31 Aug 2005, 20:33

brnn kirjutas:tundub et rohkem mulle nagu ei tulegi sel sel teemal vastuseid kahju, iseenesest pole ju LSD nagu halb asi talvel ja üleüldse libedga on ju asja eesmärk teelpüsivust paranda, loomulikult ka paigaltvõttu paremaks teha kel aega ja viitsimist võiks kah asja uurida, sama katsun ka ise teha :lol:

Räägitakse et lätlased teevad suvalisele esiveolisele LSD
Ei oska kvaliteedi koha pealt öelda. Homme kui meeles on siis uurin mis se maksta võis :)
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Rain » 31 Aug 2005, 20:42

Kuulnud isegi et lätlased teevad. Hinnaks olevat 500 Euri. Kestab ja töötab vist küll, kuna mõnel rahvaralluril on need all.

Üldiselt aga on LSD-d kallid. Quaife, mida nimetatakse üheks parimaks, maksab minu mazdale näiteks 1200 USD.
IvarR kirjutas:Räägitakse et lätlased teevad suvalisele esiveolisele LSD
Ei oska kvaliteedi koha pealt öelda. Homme kui meeles on siis uurin mis se maksta võis :)
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas IvarR » 31 Aug 2005, 22:57

Rain kirjutas:Kuulnud isegi et lätlased teevad. Hinnaks olevat 500 Euri. Kestab ja töötab vist küll, kuna mõnel rahvaralluril on need all.

Üldiselt aga on LSD-d kallid. Quaife, mida nimetatakse üheks parimaks, maksab minu mazdale näiteks 1200 USD.
IvarR kirjutas:Räägitakse et lätlased teevad suvalisele esiveolisele LSD
Ei oska kvaliteedi koha pealt öelda. Homme kui meeles on siis uurin mis se maksta võis :)

Olen ise kuulnud 1500 krooni suurusest hinnast.
Vähemalt golfile oli se selline kunagi.
Samas kes neid kuulujutte usub :)
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 01 Sept 2005, 09:19

kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis olen kuulnud, et sama kere ja mootoriga võrridel, nagu mul (BG Hatchback siis), osadel juba originaalist LSD all... :roll: et kas see ka tõele vastab :?: 323IFF, kui Mazda viktoriini võitja suvepäevadel, peaks kindlasti vastust teadma :lol: :lol:
Aga omaarust kuskilt väljamaafoorumist lugesin midagi sellist. Kui see peaks tõele vastama, kas siis äkki on võimalik neid kuskilt ka saada?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 01 Sept 2005, 12:01

Selline inff viitab vist mingile japsi versioonile, sealsel turul liigub igasuguseid imevigureid :shock: Aga parema vastuse annab vast 323IFF :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 01 Sept 2005, 12:51

Allilm kirjutas:kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis olen kuulnud, et sama kere ja mootoriga võrridel, nagu mul (BG Hatchback siis), osadel juba originaalist LSD all... :roll: et kas see ka tõele vastab :?: 323IFF, kui Mazda viktoriini võitja suvepäevadel, peaks kindlasti vastust teadma :lol: :lol:
Aga omaarust kuskilt väljamaafoorumist lugesin midagi sellist. Kui see peaks tõele vastama, kas siis äkki on võimalik neid kuskilt ka saada?

Hm no ei tea mul mx3-l näiteks et isegi on LSD :)
Ja olen sama juttu ka BG-de kohta kuulnud.
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

LSD olemasolu?

PostitusPostitas 323IFF » 01 Sept 2005, 13:57

Juba üle paarikümne aasta lihtne kontrollida!
AUTO tõstukil.vabakäigul vedaval sillal ühepoole ratast keerutades vastaspool kas seisab või pöörleb vastupidiselt,lsd puhul keerleb samapidi.
(masa tagaveolise puhul.ka paar jänkit sedasi teada saimegi)
esiveolisel ei ole mul õnnetunud kohata,aga eks neid kindlasti ole.Ühelt endiselt maz esinduse töötajalt(japsis ja austraalias käinult,sest tal
oli ja on päris palju tehase infi ning orig.varuosa info) ei saanud ma maz
FWD diffri LSD kohta jaatavat vastust ühesilla veoliste kohta.TA lubas
veel uurida..
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas TarmoT » 13 Sept 2011, 23:23

Tere

Upitan selle vana teema uuesti üles, sest omal on mure selle Limited Slip Differiga.

Mazda E2200 buss, diisel, vl 1987.
Tavaline differ sai asendatud kasutatud LS Difriga, pärast seda on sõidetud nii 70 tuhat.

Probleem: mõnikord käitub, nagu tavaline differ, üks ratas on paigal, ja teine käib ringi.

Kui mõlemad rattad maast lahti tõsta ja ühte keerata, siis käib teine samas suunas (nii, nagu ette nähtud). Et peaks nagu korras olema

Kui rattad on ühekaupa maast üles tõstetud ja vaba käik on sees, siis on vasakpoolse ratta keeramiseks vaja tunduvalt suuremat jõudu, kui parempoolsema ratta keeramisel.

Kui lahti võtta, siis mida annaks teha?
Kas mõnel teise tagaveolise Mazda LS Differ sobib?
Mazda E2200 D, 1987
Mazdaga Aafrikas ja Lõuna-Ameerikas - http://tarmotamming.blogspot.com
Kasutaja avatar
TarmoT
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Juul 2009, 23:55
Asukoht: Tallinn / Keila Tel: 372 59937904

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Sept 2011, 07:52

See LSD on kui mitmekettaline märgsidur seal difri sateliidikarbis. Ajapikku ikka kuluvad need kettad, seda enam, et pole inimestel erilist kommet tagasilla õli regulaarsel vahetamisel. pealegi said ju kasutatud difri, kas ka kontrollisid tema olekut, enne alla panemist?
Oletan, et selle difri nn sidurikettaid on ehk saadaval, aga vast esinduse kaudu, ehk maksab mitu raha.
Teistel mudelitel, milledel ongi olnud kasutuses LSD, on esimene problem mõõtudes, mis ilmselt ei sobi asenduseks sulle. Võidetavalt on ka busside/kastikate sillad läbi aastate muutunud :thumbdown:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas jallx » 14 Sept 2011, 14:28

Tere

Arvan,et paanikaks pole põhjust.Meile (Tartu mazda keskusesse)tahtis kunagi üks uue B2500 tagasi tuua.Kuna kah kohapeal vastu äärekivi proovides käis ringi üks ratas.
Sai siis koos maaletoojatega uuritud,Selgus,et nii peabki olema.Lsd(vähemalt mazda tehaseomal) töötab siis,kui teine ratas vähekenegi liigub.Sai koos kliendiga proovitud,ja nii oligi...

terv.Jallo
jallx
 
Postitusi: 45
Liitunud: 31 Mai 2008, 11:23
Asukoht: Tartu

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas Siim » 14 Sept 2011, 18:44

Kettad on kulunud diffris.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas TarmoT » 14 Sept 2011, 19:04

Tänan kõiki, kes aitasid kaasa mõelda.

Differ on saadud Keila Pakiautost pidi olema töökorras ning on paigaldatud nende poolt, esimesed kolmkümmend tuhat polnud probleeme.
Spets õli on vahetatud 35 tuh järelt.

Kas peaks sagedamini vahetama?

Kas ma saan õieti aru, et kui difris olevad kulunud kettad ära vahetada, siis saaks asi töökorda?
Mazda E2200 D, 1987
Mazdaga Aafrikas ja Lõuna-Ameerikas - http://tarmotamming.blogspot.com
Kasutaja avatar
TarmoT
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Juul 2009, 23:55
Asukoht: Tallinn / Keila Tel: 372 59937904

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Sept 2011, 19:14

TarmoT kirjutas:Differ on saadud Keila Pakiautost pidi olema töökorras
Kas ma saan õieti aru, et kui difris olevad kulunud kettad ära vahetada, siis saaks asi töökorda?
Töökorras tähendab, et hetkel toimib :)
Oled ketaste suhtes õieti aru saanud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: mazda reduktor(piiratud libisemisega differ)

PostitusPostitas Siim » 14 Sept 2011, 19:41

Jah kasutatud asja ostmisel on see risk et võib olla kulunud juba ja lsd difrile mingit garantiid anda ka ei julgeks,kuna ei tea kunagi kui suure rehviga keegi seda mülkasse vägistama läheb.

Ketaste vahetus või lisamine aitab ja jäigem lsd kulub ka vähem kuid talvel pole nii hea sõita kui avatud difriga,maanteed ja tänavat ma muidugi mõtlesin :D kinnijäämise mõttes on asendamatu.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron