Mazda 5-ga probleem.

PostitusPostitas Lammas » 12 Nov 2008, 15:22

oli täitsa sama probleem, pika jamamise peale ja peale mitut silda stendi sai asi korda vähemalt tänaseks. Öeldi ka et hea oleks kui iga 5000km tagant kontrollida sildu ja kummid ümber tõsta. Midagi rääkisid ka et jah see on mingi probleem küll nendel 5-l aga põhimõtteliselt ega nad suurt aru ei saanud mis valesti oli.
Lammas
 


PostitusPostitas Siim » 12 Nov 2008, 15:38

Vale kokkujooks muud midagi

Kes vähegi sillastendi käsitleda oskab,peaks sellest probleemist jagu saama
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas veekaheksa » 02 Dets 2008, 21:50

See on huvitav jama. Talvekad kusjuures ei kulu niimoodi. Seal on selle Dunlop 2050 rehviga mingi anomaalia. Rehvi ehituslik eripära või midagi.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

PostitusPostitas 323IFF » 03 Dets 2008, 16:40

minu "sõbrannal" 17" velgede 16000KM ja söödud, 15" ratastega juba 20000km kõik ok
tundub et tuleks tagaislla ristvarras teha reguleeritavaks nagu GD-l
(maza 626 88-92)
Keegi äkki prooviks
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas veekaheksa » 03 Dets 2008, 18:11

Kusjuures see tundub just 17 velgedega olema. Talvekas, mis 16' peal on, ei kulu niimoodi. Pakun, et just see 17' rehv on sellise jäiga külgseinaga, mis ei oskagi muudmoodi kuluda. Reinforced on see Dunlop 2050 niikuinii(tugevdatud), mis asjale kaasa aitab. Vast mõni vedelama külgseinaga mugavusele orienteeritud rehv ei hakka niimoodi kuluma 17' peal. Proovinud ei ole veel, aga järgmine rehvikomplekt tuleb teistsugune sinna igaks juhuks.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Dets 2008, 19:28

323IFF kirjutas:... tundub et tuleks tagaislla ristvarras teha reguleeritavaks nagu GD-l
(maza 626 88-92)
Keegi äkki prooviks

Pilt
Detailid:
28473 -PLATE,CAM-SUB FRAME
ja
28664 -BOLT,ADJUST
Peaksid võimaldama kalde reguleerimist.
Kokkujooksu reguleerimise võimalust nagu ei leidnud. 282A0 -ARM,UPPER-REAR ja 28500 -LINK,LATERAL ei näi reguleeritavad olema.
Ehk probleem selles, et suuremal/laiemal rehvil/rattal on suurem veeretakistus, kogu känd väändub puksidel taha poole ja seega tekkib lahkujooks, ehk seesmise serva kulumine.
Ehk et kui 28500 -LINK,LATERAL oleks muudetava pikkusega, saaks probleemist lahti. Või siis silla kummipuksid asendada millegi jäigema materjaliga.
"323IFF" pakutud variant oli siis 626GD tagasilla detail
Pilt
28600 -LINK,LATERAL ümber teha(sobivasse pikkusesse ajamine) sobivaks antud mudelile.
Aga kas siis peab ka arvestama, et rehvimõõdu muutmisel ka kohe sillastendi ja ümber reguleerima?
Probleemiks tekkib veel ka seadistamine- kust saada vajalikud kokkujooksu andmed?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine Premacy/MPV/5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron