Mazda MX-3 2,5V6 _siim_

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas ZoommooZ » 26 Sept 2008, 23:13

_siim_ kirjutas:vot ei ütle :P


Nonii ,siis ei ütle mina kah millega ma tulen :wink: (renooo masteeriga)
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 681
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

PostitusPostitas Siim » 05 Okt 2008, 00:11

parim veerendmiil 16,883 132,44km/h
60 jalga 2,48 (slikiga saaks kuskil 1,5-1,7 peale,ma põletasin algul ikka korralikult,et liikuma saada)

krt ma oleks sellest autost ikka rohkem oodanud,muidu tundub suht kiire ju :D

aga jah,paak sai tallinnas kurguni täis,tagavararatas jne kola oli ka kõik peal.kui need elimineerida ja ette slikid,siis pole 15 eriti ulme

pull oli see,et kui asjale pihta sain,sõitsin koguaeg 128,x km/h
õhufiltri ja kopsiku viskasin poole päeva pealt minema,koguaeg 132,22-44
kahju et tuld eest kätte ei saanud,mx-il ei käi see nii lihtsalt,siis oleks ehk 140 ära venitanud ja 15,9 :D

2,4 uuele A6-ele tegin vähemalt pähe :Dja ühele rullile ka
firebird(5,7 ehk) võitis 0,35 sekiga (oleks ainult tule kätte saanud :) :D
audi A4 1,8 turbo edestas mind 0,6 sekiga vist
2,8 mersu mingi mitte väga vana sõitis ka vahepeal 17 xxx aja,krt aga minu vastu sõitis ikka 15,9 :)

lahe oli see,et hetkel jaguvad käigud jumala täpselt,paar meetrit pärast finisi lööb kolmandaga piirajasse,proovisin ka 500rpm varem käigud vahetada vahepeal ja neljandaga lõpetada,aga siis kadus pool sekki.

13 sõitu ja kaks võitu :D

noh aga eks ta vana auto ja parasjagu hõre kah,

soovitage mõnda vana ja tagaveolist aga kerget mazdat,mida muidugi eestist saada on,mootor polegi vist nii oluline :D
ma tean muidu,et 5k eesti raha eest saaks sellele ka 125kw ja tublisti väänet,aga seda autot ma ei taha küll ehitama hakata.
ma olen üritustel ainult ühte mx5-te näinud,ainuke mazda ???
Viimati muutis Siim, 05 Okt 2008, 01:37, muudetud 1 kord kokku.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 05 Okt 2008, 01:29

The V6 MX-3 had a top speed of approximately 210 km/h (130 mph). The MX-3 GS could accelerate from 0-60 mph (97 km/h) in 8.5 seconds, and could travel a quarter mile in 16.6 seconds

tehaseandmed saab siis suht kergelt üle sõita :D parim reaktsioon oli 0,135 sec selle arvelt saab juba suht tehasenumbritesse,kui rehvide arvelt veel 1 sec napsata oleks päris hea :P
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Mario » 05 Okt 2008, 03:46

rx7 ja mx5, muud taskukohasemat ei liigu hetkel..magusama pala napsas IvarR endale :lol:
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Siim » 06 Okt 2008, 12:25

Pilt

selle võitsin ära :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 19 Okt 2008, 19:54

kuna nöökiv tühikäik ja foori taga nn tuuritamine :D ajas närvi,kiskusin tühikäigumootori maha ja täiesti jubinateks,natsa oli vaja puurida ning möllata,aga käib küll lahti,ühesõnaga nüüd ilusti ca 560rpm ja jõnksutamine kadus ka hoobilt ära :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas IvarR » 19 Okt 2008, 21:27

_siim_ kirjutas:kuna nöökiv tühikäik ja foori taga nn tuuritamine :D ajas närvi,kiskusin tühikäigumootori maha ja täiesti jubinateks,natsa oli vaja puurida ning möllata,aga käib küll lahti,ühesõnaga nüüd ilusti ca 560rpm ja jõnksutamine kadus ka hoobilt ära :)

560rpm juures õlil survet ikka jätkub??
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Siim » 20 Okt 2008, 00:23

580 andis autodata normaalseks,midagi sinnakanti on ka
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Evert » 20 Okt 2008, 08:49

Soh? 2,5'l on norm tühikäik kõigi manualide järgi küll 750rpm +/-50.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Siim » 20 Okt 2008, 09:43

srry,my bad :) 670+-30 rpm,peab natuke juurde keerama.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 06 Nov 2008, 19:57

niiiii vahva,mootor andis saba...!=/#)=="/&=)#/%¤/""*ÄÕÜ"#=/")(%"/!!!
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Anonymous » 06 Nov 2008, 20:06

_siim_ kirjutas:niiiii vahva,mootor andis saba...!=/#)=="/&=)#/%¤/""*ÄÕÜ"#=/")(%"/!!!



Need on need 560rpm :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Siim » 06 Nov 2008, 21:07

kahjuks mitte :D

auguga kolb on mootoris...

ega siis midagi,lihtsalt kauaoodatud mootorivahetus jõudis varem kätte :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 07 Nov 2008, 10:30

päris haige :D hommikul oli vaja auto teise kohta parkida hoovis,ja penskarid kutsusid päästeameti :D
2 autot kihutasid kohale minu autot kustutama :D:D:D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas ZoommooZ » 07 Nov 2008, 21:47

Mutid maksid valeväljakutse kinni või said kohe väravavahelt veejoa peale? :lol: :lol: :lol:
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 681
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

PostitusPostitas Siim » 07 Nov 2008, 22:12

ei ma piilusin aknast siis juba :D

homme lõunast saan uue mootori,õhtuks olen ratastel jälle ja kiirem kui kunagi varem :twisted:


Edit:katki pole siiski kolb,mis oleks vabalthingaval suht absurd :)

katki on hoopis esimene plokikaan või tihend,vedelikud puhtad ja korras,aga suitseb kui segane.nii et mahakandmisele.

võibolla tahab keegi selle küljest mingeid varuosasi?
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Architect » 08 Nov 2008, 22:01

Kui see saladus ei ole, siis kust selliseid mx 3 jalamatte saab? :lol:
HKS, Greddy, Aisin, Apexi, Autogauge, Taket, Japanparts, Interparts, Top Secret, GMB, BDS, Sun, Antera, MOMO, Mobil, Addinol - Aitäh!
Kasutaja avatar
Architect
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08 Nov 2008, 20:01
Asukoht: Troonil.

PostitusPostitas Siim » 09 Nov 2008, 01:35

kahjuks me ei tea,need olid sees,võibolla e-bayst

aga jah,V 12 4300 cc :D :D :D

juhe oli korra koos ja sai nõu küsitud inimeselt,kellel ei ole varsti enam ainuke ainulaadne mx-3 eestis :D


Pilt

kahjuks täna veel sõitma ei saanud,sai mootori alles kella 4 ajal kätte...
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Architect » 09 Nov 2008, 10:04

OT: Kui sa juba oma mootoriga tegeled ja lammutad, siis kas mx-3 1,8 V6 on ainult kaks plokikaane tihendid või on tal mingi vahekaas ka?
HKS, Greddy, Aisin, Apexi, Autogauge, Taket, Japanparts, Interparts, Top Secret, GMB, BDS, Sun, Antera, MOMO, Mobil, Addinol - Aitäh!
Kasutaja avatar
Architect
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08 Nov 2008, 20:01
Asukoht: Troonil.

PostitusPostitas janis1985 » 09 Nov 2008, 18:13

Sorry OT....Ega ma ei lootnudki seda et ma ainukese 2.5V6 mx3 sõitma jään, see oli ainult aja küsimus:)
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

PostitusPostitas Siim » 10 Nov 2008, 10:08

auto sõidab :D
öösel kell 4 lõpetasin,praegu tahaks koju magama mitte tööl passida...

hetkel sain liikuma jah,tuleb üle vaadata veel vaakumi osa,klapid sisselaskes töötavad valet pidi,ja elektrijuhtmestik tuleb ka kõik üle teha,kuna sädemeprobleemiga maadeldes lammutasin enamus kimpusi laiali,oleks võinud kohe jagaja ära vahetada :D

Aga esmamuljed on väga head,öösel tundsin sellega esimest korda,et pidurid võiks paremad olla,muidugi eks siinkohal tuleb ka rehvivalik mängu

Kerge hooratas on ka päris pull lahendus :D
käib väga kergelt pöördesse ja maha tulevad ka pöörded praktiliselt kohe

käigukasti jätsin K8 oma ,see on väga hea close ratio,lõppkiirus kuskile 190-210 piirimaile,aga rohkem polegi vaja.

lukus differ oleks väga kasulik ette,kuna öösel tartu maanteel testides tahtis vägisi metsa tirida,vihma muidugi sadas ka,ja vahepeal hakkas kiirendades mingi 100 pealt ratas ringi käima,siis tegi küll suure jõnksu :D

ei supper ;)

vaatan,õhtul lisan natsa pildimaterjali ka
Viimati muutis Siim, 10 Nov 2008, 13:33, muudetud 2 korda kokku.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 10 Nov 2008, 11:59

Architect kirjutas:OT: Kui sa juba oma mootoriga tegeled ja lammutad, siis kas mx-3 1,8 V6 on ainult kaks plokikaane tihendid või on tal mingi vahekaas ka?


ma ei saa aru mida sa täpselt küsid,aga on nagu igal teisel mootoril

loeme siis ülevalt alla:

klapikambrikaas
plokikaas
plokk
karter
karteripõhi
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Nov 2008, 13:22

Ilmselt on kodanik huvitatud kahe kaane vahel olevast ruumist, et mis seal on.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Architect » 10 Nov 2008, 15:22

Õnnitlen edusammude puhul!

Vahekaane all mõtlesin, et kas mx-3 el on ka olemas nagu zillil, aga ise avastasin, et ei ole vist ikka :D
HKS, Greddy, Aisin, Apexi, Autogauge, Taket, Japanparts, Interparts, Top Secret, GMB, BDS, Sun, Antera, MOMO, Mobil, Addinol - Aitäh!
Kasutaja avatar
Architect
 
Postitusi: 187
Liitunud: 08 Nov 2008, 20:01
Asukoht: Troonil.

PostitusPostitas janis1985 » 10 Nov 2008, 18:41

õnnitlen...oled ka nüüd siinmail ühe ainulaadse mx3 omanik....!

Mis siis viga oli, et sädet ja kütet polnud.Jagaja läbi või..?
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist