sama küsimus endalgi õhus mitte paha pärast aga lihtsalt huvi on suurcommer kirjutas:123kw on xedos 9-lt pärit moto, 626-l on 121kw, kust need lisa kw-d tulevad?
_siim_ kirjutas:kusjuures tunduvalt annab,muidugi kütuse arvelt
_siim_ kirjutas:Vaidlen ka vastu kuna olen endas väga kindel
lambda töötab ainult closed loopis,
külma mootoriga ja üle 15-20% throttle
pole enam lambdast mitte mingit tolku
long term adjustment ei tundu nendel ajudel eriti toimivat,või polegi
vana mootoriga metanooliga katsetades sai kõige paremini aru sellest,maanteel ca 10 sek ühtlast sõitu,siis sekkus aju ja hakkas segu kruttima ning auto hakkas paukuma,segu oli juba niigi lahja siis ei jäänud enam üldse midgi järgi
korra rohkem gaasi ja sõitis jälle 10 sek normaalselt.
temp andurit nendel mootoritel lollitada pole mõtetki,kuna vanal motol oli külmas resiimis piiraja 5500rpm peal
nii et lõppkokkuvõteks ei keera see aju mitte midagi seal enne,kui sõidad ühtlaselt ja rahulikult.
IvarR kirjutas:Loe natukene rohkem KL mootorite elu ja ECU-de kohta.
Vanadel mootoritel Bp B6 jne millel kasutati klappõhulugejat nendel jah toimis mootorijuhtimine nii nagu sa just kirjeldasid. Kuid mitte enam hõõgniidiga õhulugejatega mazda mootoritel nagu FS KL jne.
IvarR
_siim_ kirjutas:üks küsimus tekkis ka,1,8 sal polnud jahutusvedeliku täitmisava kõrval ühtegi andurit,ivo probel ka mitte,aga sellel mootoril mis ma peale panin on,ja mul pole sinna ühtegi pistikut panna...
ei tea mis kasu sellest üldse on,kas äkki 626 el annab sealt tempi kellale signaali?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist