Mazda MX-3 2,5V6 _siim_

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Nov 2008, 16:15

Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas janis1985 » 16 Nov 2008, 18:10

Kuulutuse viimane pilt on küll natuke ülepakutud......sul ei ole ju kl-ze kapoti all:)

Kust sa tead et sul 130kw on,oled dynos käind või?
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

PostitusPostitas Siim » 16 Nov 2008, 18:31

:D aga seda tead ainult sina ja veel mõni üksik :D

polnud kapotialusest pilti,panin lihtsalt ühe esimese illustreeriva mis leidsin :P

dünos pole käinud,aga andsid hea idee
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas janis1985 » 16 Nov 2008, 20:43

puht sportlikust huvist võiksid minna dyno pinki,saaks teada palju powerit on masinal :twisted:
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

PostitusPostitas Siim » 17 Nov 2008, 22:25

täna panin talverehvid lõpuks alla,lubavad siin igast jama taevast alla.
sain ka teada miks minu auto niiii hullult jäik oli,all olid mingid eriti hüpersuper head rehvid,küljed olid nii tugevad,et tüha rehvi peale oma raskusega vajutades ei mõiganud see midagi.

niken raptor vist valmistaja.nüüd on talvekaga suht hea sõita,ei peksa enam jalaga selga :D

aint jama see :? talvekad 185/65/15 auto välimus läks niiii rõvedaks :?

tasuta sain muidu poleks nii väikseid alla toppinudki :)

pidamisest ei ole enam mõtet rääkidagi,sest see puudub...ja rehve ei taha ka kohe ära kulutada. 2x205 head rehvi on veel varuks kui peaks päris talv tulema:P
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas commer » 17 Nov 2008, 23:04

123kw on xedos 9-lt pärit moto, 626-l on 121kw, kust need lisa kw-d tulevad?
Kasutaja avatar
commer
 
Postitusi: 370
Liitunud: 25 Apr 2006, 00:32
Asukoht: Tõrvandi - Tartu

1997 Mazda 626

PostitusPostitas Veltz » 17 Nov 2008, 23:09

commer kirjutas:123kw on xedos 9-lt pärit moto, 626-l on 121kw, kust need lisa kw-d tulevad?
sama küsimus endalgi õhus :roll: mitte paha pärast aga lihtsalt huvi on suur :wink:
Mazdaga üli rahul :)
Kasutaja avatar
Veltz
 
Postitusi: 462
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:26
Asukoht: türi tel:56487039

1996 Mazda 626

PostitusPostitas Siim » 17 Nov 2008, 23:22

ma ei tea,ausalt :D tegelikult see on lampi pandud,kui peakski selle nalja ära tegema et käin dünos ära,siis saab täpsemalt öelda

väikse ääremärkusena võin küll mainida,et kasutan natuke teisi väljalaske kollesi suht vabat väljalaset ja suuremat bensiinirõhku(vahel) kuna muidu läheb kulu liiga haigeks :P
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas janis1985 » 18 Nov 2008, 18:37

kas sul küttesurve suurendamine jõudu ka juurde annab,või ainult suitseva summuti ja suure küttekulu :)
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

PostitusPostitas Siim » 18 Nov 2008, 21:40

kusjuures tunduvalt annab,muidugi kütuse arvelt :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas IvarR » 18 Nov 2008, 23:58

_siim_ kirjutas:kusjuures tunduvalt annab,muidugi kütuse arvelt :)

Ma julgen selles rämedalt kahelda.
Lihtsalt kütuserõhuga mängimine ei anna sulle midagi juurde.
Aju tõmbab oma osa kohe tagasi hetkega

Minul oli rõhu tõstmine vajalik sel juhul kui sõitsin rada ja pidevalt 9000pöörde kandis kuna 8000pöörde juures jäi 215ccm väheseks ning 0.5bariga sai segu paika kuid alla 7800pöörde tõmbas paari kiirendusega juba pihustite aega väiksemaks aju.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Siim » 19 Nov 2008, 00:42

mille järgi see aju peaks aru saama,et rõhk tõstetud?ega see mingi selgeltnägija pole.
võibolla tõesti loll küsimus aga mina pole sealt küll kuskilt ühtegi rõhuandurit leidnud.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Nov 2008, 08:25

Lambda jälgib jääkhapnikuväljalaskes ja kui seda seal liiga vähe, pöördub aju oma sissekirjutatud mapi poole ja teeb korrektuuri pihusti lahtioleku ajas. Surve jääb kõrgemaks(suur kogus kütust, pihustus aeg lühemaks- kütuse kogus piiratud) :D
Ka jahutuse temp anduri petmine ei päästa eriti, kuna see korrigeerib alumistel pööretel, ülemistel pööretel ei arvestata külma/mittetöösooja mootoriga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Siim » 19 Nov 2008, 10:35

Vaidlen ka vastu kuna olen endas väga kindel

lambda töötab ainult closed loopis,
külma mootoriga ja üle 15-20% throttle
pole enam lambdast mitte mingit tolku :)
long term adjustment ei tundu nendel ajudel eriti toimivat,või polegi

vana mootoriga metanooliga katsetades sai kõige paremini aru sellest,maanteel ca 10 sek ühtlast sõitu,siis sekkus aju ja hakkas segu kruttima ning auto hakkas paukuma,segu oli juba niigi lahja siis ei jäänud enam üldse midgi järgi :D
korra rohkem gaasi ja sõitis jälle 10 sek normaalselt.

temp andurit nendel mootoritel lollitada pole mõtetki,kuna vanal motol oli külmas resiimis piiraja 5500rpm peal

nii et lõppkokkuvõteks ei keera see aju mitte midagi seal enne,kui sõidad ühtlaselt ja rahulikult.
ja ka sellele on rohtu,ajusse minevale lambda signaalile pidev 0,85v peale ning ca 30% rohkem kütust on juba sellega garanteeritud
Viimati muutis Siim, 19 Nov 2008, 10:57, muudetud 1 kord kokku.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas IvarR » 19 Nov 2008, 10:53

_siim_ kirjutas:Vaidlen ka vastu kuna olen endas väga kindel

lambda töötab ainult closed loopis,
külma mootoriga ja üle 15-20% throttle
pole enam lambdast mitte mingit tolku :)
long term adjustment ei tundu nendel ajudel eriti toimivat,või polegi

vana mootoriga metanooliga katsetades sai kõige paremini aru sellest,maanteel ca 10 sek ühtlast sõitu,siis sekkus aju ja hakkas segu kruttima ning auto hakkas paukuma,segu oli juba niigi lahja siis ei jäänud enam üldse midgi järgi :D
korra rohkem gaasi ja sõitis jälle 10 sek normaalselt.

temp andurit nendel mootoritel lollitada pole mõtetki,kuna vanal motol oli külmas resiimis piiraja 5500rpm peal

nii et lõppkokkuvõteks ei keera see aju mitte midagi seal enne,kui sõidad ühtlaselt ja rahulikult.


Loe natukene rohkem KL mootorite elu ja ECU-de kohta.
Vanadel mootoritel Bp B6 jne millel kasutati klappõhulugejat nendel jah toimis mootorijuhtimine nii nagu sa just kirjeldasid. Kuid mitte enam hõõgniidiga õhulugejatega mazda mootoritel nagu FS KL jne.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Siim » 19 Nov 2008, 11:05

IvarR kirjutas:Loe natukene rohkem KL mootorite elu ja ECU-de kohta.
Vanadel mootoritel Bp B6 jne millel kasutati klappõhulugejat nendel jah toimis mootorijuhtimine nii nagu sa just kirjeldasid. Kuid mitte enam hõõgniidiga õhulugejatega mazda mootoritel nagu FS KL jne.

IvarR


kuskohas see hõõgniit seal veel on,täiest tavaline reostaat ja vedru!!!

A vane, or paddle, projects into the engine’s intake air stream on a spring-loaded arm. The vane moves in proportion to the airflow, and a voltage is generated in proportion to the distance the vane moves. The vane measures air volume, not mass, however by measuring the air temperature and pressure to determine air density, a true mass airflow calculation can be achieved

Pilt
Pilt


:twisted: :twisted:
Viimati muutis Siim, 20 Nov 2008, 01:53, muudetud 1 kord kokku.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas IvarR » 19 Nov 2008, 13:33

Ok siis tõesti.
Mulle jäänud kuskilt silma et oli hõõgniidiga asi lahendatud. Võibolla siis JDM mootoril.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Siim » 19 Nov 2008, 14:22

klze ka samasuguse lugejaga,
keerutasin seda jullat näpu vahel,ja minuarust see küll oma voolavusega eriti ei hiilga,aga ju siis insenerid teavad paremini :)
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Nov 2008, 18:26

Hõõgniit on vaid FE3N mootoril.
Sorry, kui mööda panin. mul tedmised piirduvad F2 ja FE3N mootoritega, miski kokkupuude ka F2T ga.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Siim » 20 Nov 2008, 00:28

homme jälle vaakumi kallale,ei ole see asi mul ikka õige,minul on nr 2 lahti tühikäigul
Pilt
Viimati muutis Siim, 29 Nov 2008, 00:27, muudetud 4 korda kokku.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 20 Nov 2008, 01:21

_siim_ kirjutas:üks küsimus tekkis ka,1,8 sal polnud jahutusvedeliku täitmisava kõrval ühtegi andurit,ivo probel ka mitte,aga sellel mootoril mis ma peale panin on,ja mul pole sinna ühtegi pistikut panna...
ei tea mis kasu sellest üldse on,kas äkki 626 el annab sealt tempi kellale signaali?


leidsin ka vastuse oma küsimusele

The ECTF (engine coolant temperature - fan) sensor is used by the PCM in 1993 models to determine when it is necessary to turn on the radiator cooling fans. In 1994, the ECT (see code 9) was used to make the same determination, saving the expense of one sensor and its wiring.

sellepärast mu vendid hakkavadki nii vara tööle.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas janis1985 » 20 Nov 2008, 19:13

kui sul tühikäigul VRIS 2 lahti on, siis äkki selle solenoid klapp laseb läbi.Samuti vaata ilusti kõik voolikud üle,ega midagi valesti pole ühendanud :)
Kasutaja avatar
janis1985
 
Postitusi: 108
Liitunud: 19 Mai 2008, 20:07
Asukoht: võru

PostitusPostitas Siim » 20 Nov 2008, 22:54

pistikud tuli ainult ringi vahetada :D
see oli väike asi,nüüd tekkis juba suurem probleem,nimelt rahulikult gaasi andes sõidu ajal,just madalal pöördel hakkab hullumoodi paukuma ja puterdama.

on 2 võimalust miuarust,kas tps või õhulugeja,homme jälle tester kätte ning kapotialla,võibolla saab ka aega arvuti järgi visata.
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Siim » 27 Nov 2008, 00:28

jälle kiire aeg seljataga,auto sain enamvähem jooksma ilusti,vahetasin ära TPS-i paukumine ja puterdamine kadus peaaegu ära,siis vahetasin ära küünlajuhtmed--asi paranes veelgi,nii siis varjestasin ära jagaja ning tps-i signaalijuhtmed,need jooksevad liiga lähedalt küünlajuhtmetele minuarust.
ja muidugi kõige lõpuks,selle peale oleks pidanud varem tulema,ma kasutan ju sellele mootorile valesi küünlaid,lehtkaliiber kätte ning sädemevahe 0,5mm peale.
Igatahes õhtu otsa oli ringi sõitmist,ning ei olnud enam ühtegi vahelejättu vms.
lähiajal peaks strobo saama,siis saan veel süüte ka õigeks ja tps tahab kah veel peenhäälestus saada,aga ei midagi hullu.
bensukulu on ka normaalseks muutunud,enne oli ca 25/100 :shock:

Nüüd oleks kuskilt vaja sinist juhtmerüüd sebida,aga ei kujuta ette kus sellist asja leida võiks,on vaja päris mitmes mõõdus,tahan kogu juhtmestiku üle käia.
Sinised vaakumvoolikud tuleb ka külge aretada.

:P muudkui sinine ja sinine :D
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas ZoommooZ » 27 Nov 2008, 01:47

Sinised mõtted tulevad tavaliselt sinisel esmaspäeval :) .Mis päeval sul see mõte tekkis? :wink:
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 681
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist