See teema kuidagi soiku jäänd,katsun siis parandada,koos autuga
Algselt oli plaan ise väänata k.karbid,aga otsustasime,et võiks proovida GD sedani omadest.Osutus see natukse keeruliseks,algul mõtlesin ja kaalusin,et kustkohast peaks hakkama hakkima.Ja niima valesti lõikusingi,et siis jätta see nurk terveks,esiosa kuni pea ukseni jätsin,aga siis ristipidi alla ja tahaotsa välja lõikusin niiet,oleks tulnud see nurga osa pahtliga õigeks ajada,mis mulle mitte ei meeldinud.Seega saigi see tk.tagasi keevitatud ja siis uuesti lõigatud,niikui algselt oli plaanitud.See muidugi suht segane jutt,hea kui isegi aru saan.6cm. tk.sai ka vahelt välja
Aga nüid visioon olemas,nii ta reaalselt jääma peaks,ütlen ausalt,et seal tekkis ka topelt plekke ja kasutasin serva taastamiseks 25x25 mm vinkel rauda,terves pikkuses.Mille külge siis omakorda tulevad tõstmis tugevdus plekid ja üs.kogu kompott.Ja õige karbi kuju saavutas nii,et ajutiselt sai ülemine serv kinti punktitud,päris kõvasti veel alaserva ülespidid väänatud ja küll ta tuleb.
Nüid juhi jalge alusega vsjoo,kestab teist 20a.
Tükk pusimist selle tagaotsa uuendamisega,veel vaja tekitada poolraamile mingi jupp vahele,see tuleb mitmest tükist tekitada.Ja sai ka kaotatud igast topelt plekid,mille vahel elusorgan tahab pesitseda.Põhja alune kui selline on ikka vääga kole,nüid vasakpool hakkab vähe parem olema.
P.torude tagaotsad kus keerab paagi kõrvalt üles silla kohale,need enmv.igast paindekohast otsas omadega.Tõenäoliselt mingiaeg,kui oleks tulnd vähe kõvemini pidurdada,oleks kuskilt järgi and.
Vaatet päev otsa pusimist,tugevdus plekk,peaaegu terves pikkuses
Peaaegu valmis see pool,tegelt tobe sihke aretamine,viidab aega ja kas saabki asja