Mazda 626 GF 2.0 DOHC 85kW 97a. - Elroy

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GF 2.0 DOHC 85kW 97a. - Elroy

PostitusPostitas Elroy » 25 Okt 2008, 13:38

Mõtlesin ka siis enda Mazda siia väljanäitusele panna, kuna ise siin foorumis juba mõnda aega ringi piilunud. Auto on siis Saksast toodud ja mina olen selle esimene omanik Eestis, alates 2008 aprillist. Üldiselt oli vaja teist autot ja nii ma tema ostsingi.

turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, signalisatsioon, immobilisaator, lisapidurituli
mugavusvarustus
konditsioneer, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, toonitud klaasid
sisustus
veluurpolster, tagaistme seljatugi allaklapitav, reguleeritav roolisammas, käetugi ees, käetugi taga (laekaga), jalamatid (tekstiilist)
audio, video, kommunikatsioon
Sony stereo (CD)
rehvid ja veljed
suverehvid, valuveljed (205/45 R17)
tuled
udutuled (esimesed, tagumised), tulede korrektor
muu varustus
välistemperatuuri näidik

Välimuse pool on tal minu meelest niigi hea, lasin ainult tagumised klaasid ära toonida ja kiskusin "Mazda 626" kirja tagant maha, seda abs-i kleepsu ka enam pole.

Suvised pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Peale ostu ja arvele võtmist läksin ülevaatust tegema. Kõik muu oli korras, peale heitgaaside taseme, mis kõikusid, vahepeal olid normis, siis jälle liiga kõrged. Viisin siis auto diagnostikasse, esimeses kohas ei osatud midagi öelda, miks see nii on, aga teises kohas selgus peale põhjalikku uurimist, et ERG klapp ei tööta korralikult. Peale selle puhastamist, olid gaasid normis ja pääsesin ülevaatuselt ilusasti läbi. Küll aga diagnostik ütles, et tänu põlenud õlile see klapp umbes oligi.

Ainsaks tõsiseks probleemiks on olnud see mootori suitsemine hommikuti ja loodetavasti saab sellega lähipäevil ühelepoole. Olen temaga aprillist oktoobrini 10 000 km läbinud ja selle aja jooksul 4L õli peale valanud. Klapisääretihendite vahetusest polnud kasu nagu siin foorumis nii mõnigi seda ennustas.

Praegusest olukorrast siis paar pilti:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Elroy, 06 Veebr 2009, 15:45, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas nirgi » 25 Okt 2008, 14:05

ega midagi jõudu ja edu....... ja tere tulemast klubisse :D
Kasutaja avatar
nirgi
 
Postitusi: 307
Liitunud: 17 Juun 2008, 19:22
Asukoht: Rakvere

1997 Volkswagen Passat

PostitusPostitas jann » 25 Okt 2008, 15:33

Järjekordne GF, tere tulemast! Viimasel ajal on neid kohe eriti palju siia tulema hakanud :P Pildilt vaadatuna see velg ei tundu küll 17" olema...sinna vist sobiks isegi kõrgem rehv või hakkab see juba koopasse käima? Hoia siis sama ilusana teda ja anna teada kuidas mootori remont läks! Muide paar küsimust ka, kus seda teed või kes teeb? Mismoodi Mazda ja 626 kirjad taha kinnitatud olid?
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 25 Okt 2008, 16:40

GFil peaksid olema kõik liimitud... seega, otsast kinni ja ... :D

elroy, su autot nägin siin suvepoole paar korda seal õlletehase kandis ja jakobi mäel.. elad kuskil sealkandis?

ilus auto oli tookord.. maruhästi istub tee peal, ja jann, ega sinna ei panekski enamat.. tundub selline piiri peal.. :)

edu.ee
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Elroy » 25 Okt 2008, 18:37

jann kirjutas:Järjekordne GF, tere tulemast! Viimasel ajal on neid kohe eriti palju siia tulema hakanud :P Pildilt vaadatuna see velg ei tundu küll 17" olema...sinna vist sobiks isegi kõrgem rehv või hakkab see juba koopasse käima? Hoia siis sama ilusana teda ja anna teada kuidas mootori remont läks! Muide paar küsimust ka, kus seda teed või kes teeb? Mismoodi Mazda ja 626 kirjad taha kinnitatud olid?



Tere, tere :)

velg koopasse küll ei käi ja suurema ega väiksema profiiliga rehvi ei hakka panema ka ja selle kõrguse rehviga näitab spidomeeter samuti õigesti, kusjuures saksa passis oli isegi sissekanne nende velgede kohta, et need olid paigaldatud 2002 aastal, kui ma ei eksi, pole seda dokumenti praegu käepärast.

Mootoriremondi tulemustest annan kindlasti teada ja seda tehakse Paidelähedal, kui huvi on, siis PS abiks.

Kirjadega oli selline lugu, et sinna oli pandud üldse vist vanema 626 oma, ei olnud eraldi "Mazda" ja "626" vaid oli ühes tükis ja hoopis pagasniku küljes all vasakul pool :? . Igatahes imelik, võibolla on auto kunagi taha kõksu saanud. Aga liimitud oli jah.



GFil peaksid olema kõik liimitud... seega, otsast kinni ja ... Very Happy

elroy, su autot nägin siin suvepoole paar korda seal õlletehase kandis ja jakobi mäel.. elad kuskil sealkandis?

ilus auto oli tookord.. maruhästi istub tee peal, ja jann, ega sinna ei panekski enamat.. tundub selline piiri peal.. Smile

edu.ee


Suvel veel elasin tähtveres, ma olen sinu autot ikka ka mõned korrad Tartuvahel näinud.

Teel istub hästi jah, aga rehvimüra ka suurem kui peaks ja ennem pole nii madala rehviga sõitnud, seega tuleb konarlikul teel end tagasi hoida
:P
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas pokenaut » 25 Okt 2008, 22:54

Tervist

Aegajalt Paideski liikumas nähtud(või siis on kaksik) ja viimane kord viskasin käppa kah. Aga auto on kena ja mulle meeldib.


Jõudu
Pokenaut
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas undu » 27 Okt 2008, 11:18

jann kirjutas:Järjekordne GF, tere tulemast! Viimasel ajal on neid kohe eriti palju siia tulema hakanud :P Pildilt vaadatuna see velg ei tundu küll 17" olema...sinna vist sobiks isegi kõrgem rehv või hakkab see juba koopasse käima? Hoia siis sama ilusana teda ja anna teada kuidas mootori remont läks! Muide paar küsimust ka, kus seda teed või kes teeb? Mismoodi Mazda ja 626 kirjad taha kinnitatud olid?

205/50 17 olen ise püüdnud GF alla panna - ette mahub kenasti, aga tagant käis vastu vedrutaldrikut, sõita ei saanudki. Ja 205/55 16, mis tabeli järgi on suhteliselt sama läbimõõt, käis tagant ebameeldivalt palju koopasse (mu autol olid muidugi nagu selgus ka tagavedrud surnud)

Aga 17 veljega näeb auto ikka väga kuri välja. Ilus.
see, kes palju räägib ei pruugi alati palju öelda
undu
 
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Jaan 2007, 16:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HaHoHe » 27 Okt 2008, 21:33

undu kirjutas:205/55 16, mis tabeli järgi on suhteliselt sama läbimõõt, käis tagant ebameeldivalt palju koopasse (mu autol olid muidugi nagu selgus ka tagavedrud surnud)


Sama siin, et 205/55 16" käis koopasse. Ja kuna mul GW ja tihti ikka asju täis, siis polnud mõtet alla jätta. Peab ikka 15" leppima.
Kasutaja avatar
HaHoHe
 
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mär 2007, 10:53
Asukoht: Harjumaa

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 27 Okt 2008, 22:59

minul on automaatreguleeringuga tagaamordid ja kannatasid ka 17", aga siiski, liiga valus on mööda kruusa sõita :(
seega 15" for me :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas informer » 28 Okt 2008, 10:46

Mario kirjutas:minul on automaatreguleeringuga tagaamordid ja kannatasid ka 17", aga siiski, liiga valus on mööda kruusa sõita :(
seega 15" for me :)


Automaatreguleeringuga ? wtf ? nivooamordid Mazdal v ?
Endaomal on 16" 205/50 ja koormaga käib ikka aeg-ajalt koopasse. 17" näeb küll kena selle masina alla välja ja üllatavalt palju ruumi paistab veel koobastes, justkui oleks tõstetud vmt 8)
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Mario » 28 Okt 2008, 19:02

jap, nivooamordid on vaid GW teema, sedaanile ega luukpärale ei pandud. minu masinal on täispakett, aind et konditsioneeri asemel on katuseluuk ja puudu on kompu ning V6 mootor. :)
V6 pakuti skandinaaviasse ja GB, AUS ning JAP ... aga see selleks :D

elroy, millal sind jälle liiklemas näeb, ning kus kandis nüüd asu tartus?:)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Elroy » 03 Nov 2008, 18:38

Teen siia hoolduse ja remondi nimekirja. Ostes oli siis ees 151 000 km, noh nagu ikka kõigil saksast toodud 10 aastavanustel masinatel :)

läbisõit 151 000km (aprill)
küünlad 4x
küünlajuhtmed
mootori õli ja filter
käigukasti õlivahetus
esimesed pidurikettad ja esimesed klotsid
parempoolne pooltelje tolmukate

läbisõit 158 000km (september)
mootoririhm, rullik, pinguti
klapisääretihendid
klapikambrikaane tihend
generaatori ja konditsioneeri rihmad

läbisõit 160 000km (oktoober)
kolvirõngaste vahetus
saalede vahetus
väntvõlli otsatihendid
klappide soveldamine
plokikaane tihend.
siduri survelaager
mootori õli ja filter
käigukastiõli
jahutusvedelik

november
tagumised piduriklotsid ja pidurikettad
salongifilter
Viimati muutis Elroy, 19 Nov 2008, 19:43, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 03 Nov 2008, 18:44

aprillist oktoobrini 9000km :shock:
minul täitub see umbes pooleteise kuuga :lol:

see 151 000 on väga kahtlane.. ma usun, et vast 100k on maha võetud.. sest mul on eestist pärit auto, millel nüüd eelmine nv täitus 200 000 ja sellisena jätsin praegu seisma :D

iludus :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Elroy » 03 Nov 2008, 18:50

Mario
PostitusPostitatud: 28.10.2008, 18:02 Teema:

...elroy, millal sind jälle liiklemas näeb, ning kus kandis nüüd asu tartus?Smile


asun Annelinnakandis ja liikusin sellega juba eelmisel nädalal ringi, täpsemalt kolmapäevast.


Muljed mootoriremondist on siiamaani head, mootor enam ei suitse ja esimese 400 km jooksul pole õlikulu samuti märganud. Tundub, et mootor on erksam, kuid ma pole veel eriti üle 2500 pöörde vajutanud ka ja vähemalt esimese 1000km jooksul üritan rahulikult kulgeda.

Tehtud sai siis nüüd (160 000) km:
kolvirõngaste vahetus
saalede vahetus
väntvõlli otsatihendid
klappide soveldamine
plokikaane tihend.

Lisaks veel sai vahetatud siduri survelaager, mootori- ja käigukastiõli ning jahutusvedelik.

Enne remonti läksid esimene ja teine käik raskemalt sisse, nüüd aga palju kergemini, võibolla siis survelaagri vahetus mõjus.

Samuti sai alla pandud 15" plekkvelg koos naastrehvidega.

aprillist oktoobrini 9000km Shocked
minul täitub see umbes pooleteise kuuga Laughing

see 151 000 on väga kahtlane.. ma usun, et vast 100k on maha võetud.. sest mul on eestist pärit auto, millel nüüd eelmine nv täitus 200 000 ja sellisena jätsin praegu seisma Very Happy

iludus Smile


mul need läbisõdud jah suhteliselt väikesed, kui see auto 97-ndast aastast saadik minu kasutuses oleks olnud, siis vast oleks see 151 k reaalne isegi :D

aga igatahes palju mõnusam on nüüd korras autoga sõita 8)
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas lines » 03 Nov 2008, 23:28

Tore kui mootor korras. Minu ex 626/ge-l hakkas meeletult õli võtma ja suitsema kui oli 290 000 km sõitnud (ls õige, auto Eestist pärit). Seega eeldan et sinu auto umbes samapalju ehk sõitnud. Niipalju kui mina kuulnud ja lugenud siis rõngad ongi nende mootorite nõrk koht ja umbes 300... km on piir. Aga samas kõik oleneb ka hooldusest ja kui sõidetakse ühe õliga 20 000 km siis võib vabalt see mootorile "karuteene" teha :cry:

Peale mootori remonti kulus sissesõiduks u 5000.- ja siis kadus õlikulu ja ka suits täielikult. :D


Edu ja hoia meid asjadega kursis

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Elroy » 14 Nov 2008, 00:57

kuna selgus, et üks tagumine pidur ei tööta, siis võtsin selle lahti ja nägin, et tolmukate oli katki ja sealt siis sodi sisse pääsenud ja kolb seetõttu kinni jäänud, ostsin sadula remondikomplekti ja vahetasin katte ja puhastasin sadula ka ära, kuna mul oli juba varem tagumised kettad ja klotsid ostetud, siis läksid need ka vahetusse. Pidurid töötavad ilusasti nüüd, aga küsiks kas käsipidurit saab ainult salongist reguleerida või kuskilt veel?

peale selle vahetasin täna ka salongifiltri ära, aga oh ebaõnne peale seda läksid õhu suunamise nupul asendid paigast ära, ei teagi, mis ma seal paigast ära ajasin :? ja kuidas need õigeks tagasi saan. Iseenesest kõik töötab, aga lihtsalt on edasi nihkunud valele kohale.

edit: tegelikult oli ainult nupp paigast ära ja see oli vaja enda õigesse asendisse lihtsalt tagasi ragistada
Viimati muutis Elroy, 19 Nov 2008, 19:44, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas Siim » 14 Nov 2008, 01:08

ge-l on taga suporti küljes väike polt,mille all on peidus kruvi,millest saab regullida väikse kuuskant võtmega,ehk on sellel samamoodi?
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas Elroy » 19 Nov 2008, 20:31

panen talvisest konditsioonist ka ühe pildi, sai valged külgmised suunatuled ka peale topitud täna
Pilt
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas Azprey » 19 Nov 2008, 20:57

Väga ilus liikur. Velg sobib alla nagu maasikas tordi peale. Mulle meeldib :!:

Hoian sirgena.

Kristjan 8)
mazda-hoolik...:P autovärv on PUNANE :D
Kasutaja avatar
Azprey
 
Postitusi: 297
Liitunud: 20 Nov 2007, 17:11
Asukoht: Järvamaa

1994 Mazda 323F

PostitusPostitas Elroy » 06 Jaan 2009, 21:09

Ei suutnud ikka sirgeks jätta autot, läks eile jää peal näpuvahelt ära ja õnnetuseks jäi mingi puupost ette ja stange sai oma osa :?
Telefoniga tegin pilti ka
Pilt

Otsisin küll, aga kõiki tükke ikka üles ei leidnud, pime oli ka, vähemalt udutuli jäi terveks, kuigi ta lendas ka küljest ära, see hall plastikraam ümber udutule läks samuti katki. Igatahes nüüd on udutule augu asemel veel suurem auk ja pikk pragu on ka ees :(
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 06 Jaan 2009, 21:16

Elroy kirjutas:Ei suutnud ikka sirgeks jätta autot, läks eile jää peal näpuvahelt ära ja õnnetuseks jäi mingi puupost ette ja stange sai oma osa :?


Kahju kuulda, aga hea et niigi läks. Inimesed terved ja autolgi õnneks vist ainult esistange vahetus.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 06 Jaan 2009, 21:38

kui sa tartus liikled, siis huvi pärast käi ära Puiestee tänaval ühes poes. Asub kaitseväe komissariaadist vasakul. Poe nimi on A.veskimetsa. Kohe kui mäest üles sõidad, vasakut kätt otsa peal. Minule tellisid GE esistange küll soodsamalt, kui keegi teine.. Võid huvipärast küsida, palju GFi stanks maksab. Sest igalt poolt ma olen leidnud vaid kõige odavama 2500 (lammar) ja nagunii värvitöö läheb otsa :?

see udutuli ongi nutune. See rant sealt ümbert kaob ka ilma avariita. B-varuosana DEPO tuli oli miski 400 kanti. :)
Plaanin ka mõlemad uued osta.

Edu sulle :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas ZoommooZ » 06 Jaan 2009, 21:48

Suvine velg sobib väga hästi. edu tegemistes.
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 681
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

PostitusPostitas Elroy » 06 Jaan 2009, 21:54

jah auto24-jas maksab tutikas stange mingi 3700, aga leidsin ka ühe kuulutuse, kus pakutakse 800-ga, kahju et pilti stangest pole
http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=191065

Käisin täna ka seal uurimas http://www.stangeremont.pri.ee/index.html ja lubati, et lapivad ja värvivad praeguse stange ära. On kellelgi siit foorumist, selle asutusega kogemusi, olen mõnes teises foorumis küll kiidusõnu nende meeste kohta kuulnud. Või tasuks pigem korralik stange osta, kui seda lappima hakata?


jann kirjutas:
Kahju kuulda, aga hea et niigi läks. Inimesed terved ja autolgi õnneks vist ainult esistange vahetus.


jah, ega tegelikult ju väike asi, ega see matski suur polnud, lihtsalt kohe tükid taga, kõik muud kohad jäid autol terveks


Mario kirjutas:kui sa tartus liikled, siis huvi pärast käi ära Puiestee tänaval ühes poes. Asub kaitseväe komissariaadist vasakul. Poe nimi on A.veskimetsa. Kohe kui mäest üles sõidad, vasakut kätt otsa peal. Minule tellisid GE esistange küll soodsamalt, kui keegi teine.. Võid huvipärast küsida, palju GFi stanks maksab. Sest igalt poolt ma olen leidnud vaid kõige odavama 2500 (lammar) ja nagunii värvitöö läheb otsa :?

see udutuli ongi nutune. See rant sealt ümbert kaob ka ilma avariita. B-varuosana DEPO tuli oli miski 400 kanti. :)
Plaanin ka mõlemad uued osta.

Edu sulle :)


Edu on ikka vaja, aga aitäh info eest, huvitav kas seda ranti ka eraldi tellida saab


ZoommooZ kirjutas:Suvine velg sobib väga hästi. edu tegemistes.


Aitäh :)
Kasutaja avatar
Elroy
 
Postitusi: 48
Liitunud: 21 Mai 2008, 13:42
Asukoht: Estland

1997 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 06 Jaan 2009, 22:09

neid iluliiste peaks samuti saama eraldi :)
Hinda ei oska ainult kahjuks öelda :)

Samas keegi ei garanteeri, et sa ka selle 800.- eest raibet ei saa.. :(
tundub sellise välimusega, et vb on nina ka pihta saanud, siis ainult föönist enam ei piisa :(

Samas neid tükke, nii palju kui sul neid on.. Võta tinutuskolb ja osta poest ülipeent traatvõrku.. Selline tuuningvõrgulaadne asi :D aga hästi peen... ja selle abil sulatad tükid kokku ja puudu oleva lihtsalt voolid klaasriidest. Lihvid, pahteldad, lihvid.. Ehitad natuke ümber ka ja.. :P
Ok, see oli ainult uitmõte :D

Kui sa sellisena ringi ka liikled, siis ma tunnen sind lihtsasti ära :D
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6043
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron