K: Mazda 323F 1991-1994 nõrgad kohad?

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

K: Mazda 323F 1991-1994 nõrgad kohad?

PostitusPostitas UPS » 29 Nov 2008, 16:46

Tere,

Loodan, et teema on õiges kohas, kui ei siis palun paigutada korrektselt . Uurisin alafoorumeid ka, aga sarnast küsimust silma kuskil ei jäänud.
Ühesõnaga, pikemas perspektiivis oleks teist autot vaja millega aeg ajalt peaks liikuma ka n.ö. teine pool :) . Kaalusin variante, vaatasin ringi- ega selles hinnavahemikus autode puhul pole kaabuga midagi vehkida. See klapptuledega 323 näeb suht hea veel praegugi välja. Samas võib vist öelda, et need klapptuled on ka nuhtlus kaelas nii vanal autol? Samuti nii palju kui teemasid olen lugenud siin, siis ajastule kohaselt kipub ka selle jaapanlase kere roostetama. Mootorid ja tehnika üldse vist suht töökindel? Millele veel oskate tähelepanu juhtida? Roolilatt? Kuidas veermik kestab jne. Kuidas el. süsteem ennast üleval peab?
Tänaks juba ette ära :D
UPS
 


PostitusPostitas Mario » 29 Nov 2008, 16:57

Ütleme nii, et nii nagu autosid, nii palju on ka kvaliteeti.. Ja tegelikult on see 1989.94.a mudel :)

Ise omasin 91.a varianti, mis oli saksast tookord toodud ja eestis ka sõitnud. auto oli tõesti heas korras. üks roostemull püsis sama koha peal pea kaks aastat ja läbi end ei närinud.
Klapptuledega on nii ja naa. Suure külmaga kipub jääma kinni küll, seega talvel soovitan tuled lahti jätta, üldiselt võib laagrimäärdega liigendid üle käia ja on muretu ;) ;)
oleneb, mis mootoriga masinat vaatad, kõik variandid on head. 1.8 GT on muidugi eriti vinge, selline pisike rakett.

Mida tähele panna ostmisel - vaata kindlasti põhja alla ja eriti karpe. Kui on kõvad, on kere hea. Koopaääred ei ole eriti raske teema, kuid kui need on korras ja ilma läbiva roosteta on tõenäosus ilusale autole.
Kulutusi väga ei nõua, kui on korralikult hooldatud. Masin peab paremini vastu, kui ükskõik milline sakslane ja lisaks on suht ronimisaltis, isegi selle paksu lumetormi sees ei jäänud kordagi kinni sellega.
Juhitavus hea, mootor on sitke, ökonoomne.
Kui leiad korraliku isendi, siis osta ära. :)
Raipega maadled samapalju, kui õkskõik millise muu masinaga.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas UPS » 29 Nov 2008, 17:13

Aa, okey- ma polnud jah kuigi kindel kas aastad õigesti panin.
Tuledega seoses on muidugi hea, kui selline variant on, et saab nad üles jätta. Ma mõtlesin et nii kui ära kustutad, ronivad ise peitu. Aga tõstemehhanism (el. mootor ilmselt), kuidas need on? Ja kui otsad annab, kas on väga defka kaup? Tänavapildis olen vahel täheldanud, et mõnel on üks silm kinni. Mõned on üldse kavalad ja panevad lisatuled ette. Või on see seotud asjaoluga, et tuled näitavad kehvalt :roll:
Mootoritest eelistaks vast ikka ülemise otsa padasid. Kui ostuks läheb siis üritaks ikka võimalikult kobeda välja vaadata, aga nu sinna on veel aega. See rohkem nii pinna sondeerimine praegu :)
Aga äkki on veel mingeid nüansse millele tähelepanu juhida?
UPS
 


PostitusPostitas Mario » 29 Nov 2008, 17:39

Noh, ostmisel kontroll on sama nagu teistelgi, et kas loksusid on, kas miskit on ära kukkumas :D või muu selline, et kas pidurdades vibab või väriseb sõites.. jne jne..

Klapptuledel on jah mootor siduriga. need kellel on sidurid läbi või mingi elektrikamm, siis võibki olla, et üks tuli avaneb ainult. see oli omal ajal ka vanade preludede viga, et üks tõuseb, teine mitte, sis kui käega suruda, siis tuli jällegi teine lahti, et noh selline tsirkuse mäng :D

ei tegelt on tegu suht kindla süsteemiga ja on olemas ka variant manuaalseks näppimiseks, et kui mootor läbi saab manuaalselt teda avada.
Tihti kiputakse lisatulede jaoks voolu võtma just originaalist, siis võib juhtuda, et miski elektrikamm tekkinud...
ja lisa päevatuled on tegelt hea mõte, see säästab natukenegi tulemootoreid. :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas stupe » 29 Nov 2008, 19:26

Klapptuledega pole minul veel kordagi probleeme olnud, ja tuled näitavad normaalselt kui on õigesti reguleeritud. Ütleme, et praeguste hindade juures on normaalne masin iga senti väärt. Ega nad lagunema ei kipu väga. Ja kui lagunebki siis varuosad on suht odavad.
Miinustest veel suur salongimüra ja võrdlemisi madal isteasend.
Rooste nagunii igal autol siinses kliimas probleemiks.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas UPS » 29 Nov 2008, 20:13

Kusjuures kõrge sisemüra kohta lugesin ka kuskilt teemast juba :D Aga no ca 20-25k auto ka ju ainult...., ma ei hakanud seda siia üldse kirjutamagi. Eks pärast ostu tuleb nagunii sisu ja põrandamatt välja rookida, uurida mis elu põhi elab, pärast pigimattidega üle käia ja kokku tagasi. Aga praegu pole autotki veel üldse, nii et tuleviku fanataasiad rohkem hetkel.
Madal istumisasend isegi ei häiriks, praeguses kupees istun ka sisuliselt põrandal kuna 186cm kasvu ei jäta muud valikut. Muidu oleks pea laes :D .
UPS
 


PostitusPostitas Mario » 29 Nov 2008, 20:18

novot.. siis bmw lükka kuuri alla ja vutavuta "konna" ostma :P
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas UPS » 29 Nov 2008, 20:28

Eks selleks teist autot ju põmst vaja ongi, et bemm kuuri alla lükata :) . Ja kaasal on kah tarvis millegagi kätt harjutada. Selleks sobib kah väike auto paremini, muidu ostaks vist üldse mingi universaali, aga seda peetakse ju suureks. Mõnes mõttes õige ka...
UPS
 


PostitusPostitas IvarR » 22 Juun 2009, 21:59

Mario kirjutas:Aga otsi korralik isend igal juhul, kere on tehtav ikka, kuid tehnika võiks korras olla. :)


Mina olen ausaltöeldes vastupidi alati asju vadanud. Kui kere on korras siis tehnika on alati korda tehtav.
Korraliku kvaliteediga keretööd keskmiselt 20K kanti olnud tavaliselt.
20K eest saab nii mitu uut mootorit, sidurit, käigukasti jnejnejne

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Sven » 23 Juun 2009, 09:32

Otsi korraliku kerega masinat millel klapid korralikult töötavad. Rooste kohalt sõltub kõik omanikust, nagu ka tehnika puhul. Kui hooldada viitsid siis kestab pikalt. Varuosad on pisut kallimad kui Ford/Opel aga kestavad kauem ja vahetusele läheb vähem aega kui Audil. Üldiselt oleme naise sama tehnika ja veermiku detaile kasutava 3 uksega isendiga paugutanud juba pea aasta ja veermikus pole veel midagi vahetanud, kuigi autol on spetsiaalselt ringrajaks mõeldud vedrustus mis annab auto vetruma ainult rehvidest enamvähem. Samas kasutatud mootorid, käigukastid maksavad naeruväärselt vähe ning kui leiad kasvõi 1.6 8V mootoriga korraliku kere ning soovid ikkagist 1.8 GT varjanti siis mootori/käigukasti vahetus on naeruväärselt lihtne ning kasti/mootori hind ei vääri kah mainimist.

Omal on 92a. isend mis eestis olnud juba aastast 97 ning kõik mis vead on lükkan sujuvalt oma laiskuse kraesse. Samas viimased ajad olen hoolitsust edasi lükanud kuna nagunii ootab ees ümberehitus.

Seega kuim ei leia korralikku kere koos korras tehnikaga, siis võta vähemalt korralik kere ning klubi kaardiga on Aabe Varuosades meile hinnad ka kuni 25% odavamad, mitte et need seal niisamagi kallid oleks.
Sven
 


PostitusPostitas Mario » 23 Juun 2009, 10:50

IvarR kirjutas:
Mario kirjutas:Aga otsi korralik isend igal juhul, kere on tehtav ikka, kuid tehnika võiks korras olla. :)


Mina olen ausaltöeldes vastupidi alati asju vadanud. Kui kere on korras siis tehnika on alati korda tehtav.
Korraliku kvaliteediga keretööd keskmiselt 20K kanti olnud tavaliselt.
20K eest saab nii mitu uut mootorit, sidurit, käigukasti jnejnejne

IvarR

oleneb kuidas kellelegi... peaaegu kõikide markide puhul kehtib see, et kuigi välimus on ilus, siis tehnika laguneb sajaga.. kogemusi küllaga, et väljast ilus, aga kohe tuleb mootorisse 30k sisse panna.. ja ka tuttav ütles, et valis küll kõige ilusama ja pealtnäha kõige korralikuma, kuid selgus, et paar tuhat km ja sillad läbi. kokku 48k raha. niiet mina jään oma tehnika juurde.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline