karteris väike pragu

karteris väike pragu

PostitusPostitas Anonymous » 17 Sept 2005, 16:18

Juhtus siis selline äpardus, et peale kihutamist killustiku teel hakkas alt karterist õli tilkuma. Pragu on suht väike, tilgub ööpäevas võib-olla kuskil mõnikümmend g õli.

On kellegil soovitusi, kuidas oleks kõige lihtsam seda remontida ?

Mazda 626 88 2.2
Anonymous
 


PostitusPostitas ragz » 17 Sept 2005, 16:26

keevitada või kui täitsa mäda on siis pole midagi teha kui ära vahetada. peale kruusa peal kimamist kui ta katki läks siis ilmselt ta on piisavalt mäda... mazda ja fiat pidid enamjaolt ainukesed autod olema millel karterid ära mädanevad :) mul just fiat sai uue karteri tänu roosteussile...
ragz
 


PostitusPostitas Anonymous » 17 Sept 2005, 18:56

Keevitamine läheks vist üpris kalliks, peaks keevitaja leidma ning siis karteri alt ära võtma ja siis tuleks ka juba õli uus panna. Kas mingit möksi ei kannataks siis panna. Võiks kasvõi katsetada millegagi. Tsilikooniga või paneks teipi. Äkki jääb pidama :lol: Või äkki tasuks proovida tsementi ?
Anonymous
 


PostitusPostitas ints 626 » 17 Sept 2005, 20:23

:D :D Tsement on kindlalt parim lahendus.Pakuna aga sellist varjanti:tükk tugevamat plekki 4 polti ja õlikindlat kummi puurid augud ja keerad selle pleki koos kummiga augu ette.Võiks olla häda lahendus iseaasi kus kohas mõra on.Arvan et lihtsam lammarist muretseda.MInu teda müüakse auto poodides ka stop leak õli lisandeid.
ints 626
 


PostitusPostitas choise » 17 Sept 2005, 21:27

esitex kui sa räägid sellest 2,0doch mootorist siis keevitamisest ei saa siin juttu olla kuna alumiiniumist karter! Ja mis puurimise puhul puuripurust saab?
kõige lihtsam olex sul ta korralikult ää tinutada kuna lammaris maxab selle karter ikka omajagu!
choise
 


PostitusPostitas Anonymous » 17 Sept 2005, 22:05

2.2 on, pole doch

Aga mul tuleb meelde, et mul panti mingisugust möksi kunagi summuti aukude peale. Selline pasta, mis hiljem kivistus. Aga ei mäleta kahjuks mis asi see oli. Äkki saaks seda panna kui keegi teab millest jutt ?
Anonymous
 


PostitusPostitas veveix » 18 Sept 2005, 01:59

kui pisike pragu on... ja plekk veel tugev siis võib ju ära keevitada seal nagu midagi keerulist ei ole....
Kasutaja avatar
veveix
 
Postitusi: 157
Liitunud: 06 Juun 2005, 17:48
Asukoht: järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas ints 626 » 18 Sept 2005, 12:47

Aukude puurimine eeldab muidugi karteri põhja äravõtmist.Alumiiniumi annab ka ju keevitada aga tinutamine äkki aitab.
ints 626
 


PostitusPostitas Anonymous » 19 Sept 2005, 09:04

ma arvan, et enne kui pornot tegema hakkad, uuri palju need maksavad lammaris või kuskil... ja äkki kellelgi siit foorumistki on pakkuda.
Anonymous
 


PostitusPostitas Neko » 22 Sept 2005, 09:42

Saab keevitada ,joota (kehvem variant) ja polüuretaan pastaga liimida.
Esimesed nõuavad karteri maha võtmist ,see viimane pole kuigi kindel.
Remondin Mazdasid Tartus.509 7478.
Neko
 
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Apr 2005, 22:08

PostitusPostitas 323IFF » 22 Sept 2005, 15:46

KÜLL keerutatakse tühise asja üle.Jääb mulje et see teema peaks üle kandma naljade lehele... kui korralikult korda teha ei taha,siis laske õli välja ja polegi enam midagi tilkuda....

AGA oskaja kevitaja (kui seal on enam metalli) keevitab ka küljes selle ära.Nagu ma siin aru saan on see pragu "VÄGA PÕHJALIKULT" üle vaadatud.
Ega interneti teel kulusid remondi,proovige enne nende suurust hinnata.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Neko » 23 Sept 2005, 09:36

Kas oled alumiiniumit keevitanud? Siis peaksid teadma ,et õlisena see hästi ei õnnestu ,jääb poorne ja õli tuleb ikkagi läbi. Selliseid tükke on isegi puhastatuna küllaltki raske keevitada.
Remondin Mazdasid Tartus.509 7478.
Neko
 
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Apr 2005, 22:08

PostitusPostitas aibast » 23 Sept 2005, 10:47

lase asjal õli välja ja kisu see alt ära. Egas muidu sa normaalselt korda seda ei sa. Ja kui arvad, et aeg kah õli vahetada tee kah seda. Egas see nii kalliks kah ei lähe. Parem kui liikuda mingi ehkupeale parandatud asjaga mis iga kell võib laiali lennata. Või soovid teha seda et "õlis probleemi ei ole, õli lihtsalt enam pole" sõitu.
aibast
 


PostitusPostitas Anonymous » 23 Sept 2005, 19:11

Äratus :idea: 2.2 motol ple aumiinium vann, vaid plekist :twisted:
Anonymous
 



Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist