cabernet1 kirjutas:Olen eelkõnelejaga täiesti nõus. Toon siinkohal ka näite. Erinevates paikades kasutatakse märgistusele lisaks üle tee jooksvaid valgeid ribasid (näiteks Tartusse sisse sõites) mis annavad märku ka vibratsiooniga, et on aeg 90 pealt saada kiirus 50 alla.
Minu väike pukats hüppab ja põrutab nende peal nagu kits, kes tagajalgu üles viskab, kuigi minu auto ei ole juba tehniliselt kiireks sõiduks sobilik.
Samas need masinad, mille suur mootor ja mürasummutus (passatid, audid, bemarid, mesad, maasturid ning avensised... jne) ning mis minust maanteel nagu s*ttuvast küülikust mööda vuhisevad, ei tee sellist märgistust märkamagi, sest vedrustus neelab selle koos auto pikkusega olematuks.
Seega oleks õigem, kui erinevad karistused oleks kas kooskõlas reaalse sissetulekuga või nagu arestimajas on - 18 000 trahviraha võib hetkel istuda ära 30 päevaga. Paremini aitaks aga 30 päeva ühiskondlikult kasulikku tööd - näiteks tänavate pühkimist ilusas oraanzis kombekas, millel seljal kiri "Arestimaja"
Rixx kirjutas:Jah just nendest ma rääkisingi. Ma tean neid jooni küll - ka Tallinna ringteel on need enne Jälgimäe ristmikku ja Viimsis Rohuneeme teel on enne ülekäiguradasid neid palju kohe
Eeskirjades nendest eraldi midagi kirjas ei ole - seega tuleb neid käsitleda kui ühekordseid pidevaid jooni, mille ületamine ei ole lubatud. Või ma eksin...
Architect kirjutas:ohjah, miks seda veel vaja on? ://
Teedel võiks siis olla ühtlaselt lubatud 110 km/h...
Architect kirjutas:Rixx kirjutas:Jah just nendest ma rääkisingi. Ma tean neid jooni küll - ka Tallinna ringteel on need enne Jälgimäe ristmikku ja Viimsis Rohuneeme teel on enne ülekäiguradasid neid palju kohe
Eeskirjades nendest eraldi midagi kirjas ei ole - seega tuleb neid käsitleda kui ühekordseid pidevaid jooni, mille ületamine ei ole lubatud. Või ma eksin...
Ühekordne pidev joon on ka teepeenra poolne joon (täpne nimi läks meelest ), mida tohib ületada.
PIDEVAKS JOONEKS, mida ei tohi ületada loetakse tee telgjoont. Need jooned, mis on tõmmatud vibratsiooni tekitamiseks või tähelepanu äratamiseks ei ole päris need.
Samamoodi ei tohiks siis ületada ka maha joonistatud kiiruspiiranguid vms.
Ehk siis üle-Eestiliselt kehtestatud norm, mis arvestab nii juhi reageerimisajaga kui ka 50 km tunnikiiruse pealt OHUTUKS peatumiseks vajaliku maa läbimiseks kuluva ajaga.Evert kirjutas:Ei, said valesti aru. Mitte Tallinna foore ei pea Haljala omaga sünkroniseerima vaid nii Tlnas kui Haljalas peaks foori roheline vilkuma ühepalju kordi ja kollane peaks põlema ühepalju sekundeid jne.
jesusquintana kirjutas:Pange tähele varsti tuleb uus seadus, see kes on aasta jooksul vältinud trahvisaamist saab juba trahvivältimise eest ka trahvi.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist