Jõuetu Kesklukk

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Jõuetu Kesklukk

PostitusPostitas Marko232 » 30 Dets 2008, 08:54

Ei paista mu jamadel lõppu :/


Alguses töötas puldiga kõik ilusti ,avas kõik uksed. Siis enam ei jõudnud ühe tagumise ukse nuppu üles tõmmata. Seejärel ei tulnud enam ükski uks , jõudis ainult poole peale tirida nupud ja nüüd enam ei liigu absoluutselt. Mida siinkohal oskate pakkuda ?

Öeldi ,et võiks proovida mootorit määrida.Kui jah ,siis kas keskluku mootor asub juhi ukses ? Millega määrida ?
Mazda 626 , 1989 , 2.0 , 66 kw
Marko232
 
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2008, 13:04
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Dets 2008, 09:32

Vaata teh passist järgi. mis aastal autu valmistatud on ja püüa selgusele jõuda, kui pikk peaks olema auto normaalne eluiga.
Inimelu pikkus on vähe pikem, kui autul, aga paraleeliks - vanainimestel kah neid hädasid üksjagu.
Inimesed käivad arstil oma olukorda parandama, autod - hoolduses remondis.
Hoolimata ka parimast hooldusest, kuluvad ajapikku kõik auto osad.
nüüd küsimus sulle: missugune oli sinupoolne auto ettevalmistus talveks? Millal viimati tehti sinu autole täishooldus?
Keskluku mootorid on (tehase poolt) kõigis ustes, peale juhi ukse. Sinna lisatakse signa paigaldamisel mootor.
Nii lukustuse hoovastik, kui ka mootorid ja lukud ise tahavad hooldamist. Uue auto olekut ei saa saavutada, enne, kui oled kgu süsteemi uue vastu vahetanud, aga paremaks ehk ikka saad teha korraliku hooldamisega. Vana kalgistunud ja tolmust läbiimbunud määre tuleks eemaldada ja asendada uuega. Sellega saavutad kergema liikuvuse kõikide osade vahel ja arvan, et sellega peaksid oma sellest murest mõneks ajaks lahti saama.
Määrdeid, mida tehases kasutati algsel koostamisel, ilmselt ei leia müügivõrgust. Asendusaineid ikka leiab. Mugavaimad in muidugi aerosool pakendis, aga vanale määrdele uue määrde kihi lisamine pole olukorra lahendus, paremal juhul natukeseks ajaks edasi lükkamine.
Mina olen heaks pidanud teflonmääret, mis ei pruugi parim olla, aga seni tulemusega rahul.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Kaarel » 30 Dets 2008, 10:02

kui KÕIK lukud teevad seda pulli korraga siis arvaks pigem et keskluku juhtrelee kontakte pole enam.
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas Marko232 » 04 Jaan 2009, 10:42

tomkulibin kirjutas:Vaata ....


Eks ta ole vana auto jah.Minul ettevalmistus talveks puudus ja viimane hooldus oli tal üle 10 aasta tagasi ,kuna täpselt niikaua on ta garaazis seisnud. Palju umbes selline hooldus võiks maksma minna ka(keskluku määrimist/korda tegemist pean silmas ) ?

Kaarel kirjutas:kui KÕIK lukud teevad seda pulli korraga siis arvaks pigem et keskluku juhtrelee kontakte pole enam.


Mingi kontakt tal on ,sest klõpsu on kuulda ,et nupud üritavad nagu liikuda ,kuid ei toimu midagi.


EI hakka uut teemat tegema ja küsin siit kohe ,et kuidas saaks autost niiskuse välja ? Hommikuti on aknad päris korralikult seestpoolt jääs.
Proovisin kasutada ka neid niiskusekotte ,kuid ei aita.
Mazda 626 , 1989 , 2.0 , 66 kw
Marko232
 
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2008, 13:04
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Jaan 2009, 10:45

Sul ikka palju seda niiskust seal autos. Ega ennem ei saagi lahti, kui oled niiskuse välja saanud, ehk sooja ventilatsiooniga garaazi, aknad lahti ja kütta ja ventileerida.
Viimati muutis tomkulibin, 04 Jaan 2009, 11:58, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas pokenaut » 04 Jaan 2009, 11:45

Mina ajasin niiskust välja suhteliselt niiskes garaazis(temp 4-5c) puhuriga. Puhur oli ööotsa sees ja hommikuks oli väga mõnusalt soe ja kuiv auto. Kõik aknad lasin paar cm alla poole, et puhurit vahepeal välja ei lülitaks.

Terv,
Pokenaut

EDIT: Ma pole kunagi selle peale tulnud, et kasutada siseringlust(kui just mingit halba lõhna salongi ei tule).
Viimati muutis pokenaut, 04 Jaan 2009, 13:07, muudetud 1 kord kokku.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Jaan 2009, 12:13

Sõidu ajal kasuta vaid õuest võetavat õhku, temp ja vent olgu max. asendis.
Sõidu ajal veidi pilukil olevad tagumised aknad(3-5mm) on aina kasuks, kui ka tagaklaasi soenduse sisse lülitad on ka hea.
Samas oleks hea, kui võtad ventilaatorist tuleva toru soenduse jaoturi küljest ära ja sooja radiaatori pealt tolmuimejaga sinna kogunenud prahi ja tolmu ära imed.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline