edasi veab teda 2,0 103kw mootor mille külge on ühendatud manuaal kast
masin sai siis ostetud 2007.a hinnaga 2000kr (mootori rikkega)
projekti autoks kus värske automehaanikuna kätt harjutada
Sai siis auto enda töö jurde veetud ja plokikaas maha võetud
mootoris oli 4 väljalaske klappi põlend ja 4 ja 2 silindris puudus põhimõtteliselt täielikult surve.
Sai siis autole taketist uued jupid tellitud (4 klappi uus termostaat,SLja VL kolektori tihend ,plokikaane tihend,õlifilter,õli sain töö juurest
kambrikaane tihend,nukka simmerid,kapisääre tihendid,keneka ja roolivõimu rihm).
Plokikaanel sai pesad üle lõigata,klapid sooveldatud,ploki kaanel nukaliin korda tehtud kuna ploki kaas oli väga kõver ja
VL nukkvõll poos kinni ennast see maksis tutvusekaudu 300kr.
plokikaas üle lihvitud maha võeti 0,4mm,et kaane töö pinda sirgeks saada
ning kõik lõpuks kokku lapatud.Auto töötas nagu uus masin väga vaikselt ja ühtlaselt
mõni pilt kah siis masinast