Mazda 626 GTi coupe 2.0 103kW 88a. - risto002

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GTi coupe 2.0 103kW 88a. - risto002

PostitusPostitas risto002 » 21 Jaan 2009, 21:41

masin siis Mazda 626 kupee 1988.a välja laskega
edasi veab teda 2,0 103kw mootor mille külge on ühendatud manuaal kast
masin sai siis ostetud 2007.a hinnaga 2000kr (mootori rikkega)
projekti autoks kus värske automehaanikuna kätt harjutada

Sai siis auto enda töö jurde veetud ja plokikaas maha võetud
mootoris oli 4 väljalaske klappi põlend ja 4 ja 2 silindris puudus põhimõtteliselt täielikult surve.
Sai siis autole taketist uued jupid tellitud (4 klappi uus termostaat,SLja VL kolektori tihend ,plokikaane tihend,õlifilter,õli sain töö juurest
kambrikaane tihend,nukka simmerid,kapisääre tihendid,keneka ja roolivõimu rihm).
Plokikaanel sai pesad üle lõigata,klapid sooveldatud,ploki kaanel nukaliin korda tehtud kuna ploki kaas oli väga kõver ja
VL nukkvõll poos kinni ennast see maksis tutvusekaudu 300kr.
plokikaas üle lihvitud maha võeti 0,4mm,et kaane töö pinda sirgeks saada
ning kõik lõpuks kokku lapatud.Auto töötas nagu uus masin väga vaikselt ja ühtlaselt

mõni pilt kah siis masinast
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis risto002, 22 Jaan 2009, 20:01, muudetud 3 korda kokku.
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas risto002 » 21 Jaan 2009, 21:57

sai siis mõned varu osad ostetud kasutajalt ( krla )
varu osadeks siis autole teine kapot,p-esitiib,esivõre,esiradika.

Välja on ka veel vahetatud parem esimene suuna tuli mis pildil on tuhmunud see nüüd siis asendatud korralikuga
välja sai ka vahetatud õhu lugeja kuna main ei läinud edasi ja pöördes enam see sai ostetud järve auto lammutusest 500kr
ostetuud ka uued valuveljed R15 järve auto lammutusest 2000kr

välja on veel vahetatud süüteküünlad ja juhtmed,kütusefilter,õhufilter
taga amordid ja vedrud

ostetud kubi foorumi kaudu taha uused pidurikettad ja klotsid (kuid on veel vahetamata pean uued rattalaagrid ka ostma)
ning tagaluuk.

autol on peal kesk lukk ja ukselukud eemaldatud ning pimedaks tehtud ainukeasi mida võtmega avada saab on tagaluuk auto ka immo peal
plaanid on auto suhtes suured aga ei hakka neid siin avaldama eks näis mis tulevik toob
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas nirgi » 22 Jaan 2009, 01:18

edukaid kilomeetreid siis, hoia masin ikka sirge :)
Kasutaja avatar
nirgi
 
Postitusi: 307
Liitunud: 17 Juun 2008, 19:22
Asukoht: Rakvere

1997 Volkswagen Passat

PostitusPostitas risto002 » 22 Jaan 2009, 20:00

nirgi kirjutas:edukaid kilomeetreid siis, hoia masin ikka sirge :)

Küll hoian ma masinaga saand peale mootori remonti mõnikümend kilomeetrit aind sõita saand.
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas Kondimootor » 22 Jaan 2009, 23:51

Kui mõned iluvead välja jätta, siis näeb tõesti välja nagu unistus (muidugi minu unistus :D ) !!!
Kondimootor
 


PostitusPostitas rvs » 23 Jaan 2009, 11:34

Täitsa kobe pill sul jah :P
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas risto002 » 25 Jaan 2009, 18:40

Kondimootor kirjutas:Kui mõned iluvead välja jätta, siis näeb tõesti välja nagu unistus (muidugi minu unistus :D ) !!!

iluvead likvideeritakse varsti (1,5kuupärast ootab keretööde järjekorras)
kere tööde hinaks ennustatti 13k selle eest läheb terve auto üle värvimise
üritan ennem kere töödese saatmist mõned pildid kah teha
(befor and after)
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas Kondimootor » 25 Jaan 2009, 23:43

Mis värvi teha lased?
Kondimootor
 


PostitusPostitas risto002 » 31 Jaan 2009, 23:32

Arvan ,et jätan samaks nagu on mulle se värv meeldib ja seda tooni
kupee mazdasi pole eriti palju. Peaks silma torkama küll kui mööda sõidan.
Aga miski pole veel kindel kuni pole veel värvi ost.
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas risto002 » 09 Aug 2009, 10:42

Sai siis selised veljed auto alla ostetud aind rehvid on veel puudu
kui kellegil on 205/50R15 rehve pakkuda siis andke aga teada (bs: korralike rehve heaoleks kui oleks vee sontega)
Pilt

muidu veel plaan auto 4cm madalamaks lasta originaalist
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas ment110 » 09 Aug 2009, 18:08

Väga kena auto...Põnevaid kilomeetreid!!!
Kasutaja avatar
ment110
 
Postitusi: 19
Liitunud: 24 Juul 2008, 21:12
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas rvs » 09 Aug 2009, 22:52

Miks 50 prfiiliga rehvi otsid? Mul oli 50'se profiiliga rehv ja küllalt ebamugav oli :lol:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas risto002 » 10 Aug 2009, 19:26

rvs kirjutas:Miks 50 prfiiliga rehvi otsid? Mul oli 50'se profiiliga rehv ja küllalt ebamugav oli :lol:

kas hakkas liialt põrutama.
Tahaks et auto kurvides ei vajuks rehvidest nii palju läbi aga ei pea olema tingimatta 50 võib ka 55 :oops:
(kuna eesti teed auklikud ja ikkakist meeldib sujuvsõit mitte aukude lugemine)
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas rvs » 10 Aug 2009, 19:47

Põrutas päris korralikult ja koobas oli jube tühi :oops:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas risto002 » 11 Aug 2009, 18:35

rvs kirjutas:Põrutas päris korralikult ja koobas oli jube tühi :oops:
kui auto madalamaks lasen ei ole nii hull ja kui on siis tuleb suuremad veljed lihtsalt osta.
Täna sai veljed auto peale loobitud lähevad homme tööjurde pessu
Pilt
eks teen siis mõne pildi kah kui puhaste ja läikivatena tagasitulevad
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas msnuser » 11 Aug 2009, 19:39

jõudu auto leiutamisel
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 391
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

PostitusPostitas risto002 » 11 Aug 2009, 22:36

küsimus siis GD kupeede kohta kui lärmakad naad mürapoolest on ja kust müra kostub ustest taga koobastest eest mootoriruumist
plaan ennem mussi sisse panekut heliisolatsiooni täiustada

sai muidugi ära ostetud ka võimendi enda alpine SPS-69C3 ovaalide jaoks
Suurus: 6x9"
Silk Soft-dome Tweeter
Sisendvõimsus(RMS/MAX): 50W / 250W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 30-30kHZ
Tundlikus: 92dB
Paigaldussügavus: 76,4 mm

vimendi on voodoo PX1504

Daten:
4 x 375Watt Maximal/4 x 150 Watt Sinus
brückbar auf 2 x 750Watt
regelbare Low/Highpassweiche (40 - 250Hz)REAR/FRONT
Low und High Level Input
Verpolungsschutz
Temperatur und Überlast -Sicherung
10 - 50000Hz bei +-1dB
Ratio: >85dB
2Ohm stabil
Maße: W x H x L 250 x 53 x 380 mm
Pilt

Pilt

Pilt

loodan et võimendi võimsus ei ole (over kill)
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas maxzu » 12 Aug 2009, 08:38

risto002 kirjutas:küsimus siis GD kupeede kohta kui lärmakad naad mürapoolest on ja kust müra kostub ustest taga koobastest eest mootoriruumist

plaan ennem mussi sisse panekut heliisolatsiooni täiustada.

minul oli see ikka päris lärmakas seest

just lõppetasin selle tegevuse. esialgu põrand koopad ja sai ka pagassi pandud aga tulemus on märgatav.
aga ca 30kg ka raskem
Kasutaja avatar
maxzu
 
Postitusi: 191
Liitunud: 30 Mär 2005, 18:20
Asukoht: metsik lääs

PostitusPostitas IvarR » 12 Aug 2009, 13:41

sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas risto002 » 12 Aug 2009, 18:39

IvarR kirjutas:sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

selleta lollile lahti mis see tähendab


igatahes vejed näevad nüüd sellised välja
Pilt

Pilt
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas IvarR » 12 Aug 2009, 21:34

risto002 kirjutas:
IvarR kirjutas:sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

selleta lollile lahti mis see tähendab


See tähendab et sinu kirjutatud andmed olid valed. Minu antud andmed on reaalsed võimsused mida on võimalik ka saavutada. Tegelikult on isegi väiksemad kuna minu antud võimsus on enamvähem 100% kasuteguri järgi arvutatud.
Vihje et alati ei tasu tootja andmeid uskuda.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas risto002 » 12 Aug 2009, 23:11

IvarR kirjutas:
risto002 kirjutas:
IvarR kirjutas:sa võimendi maksimum võimsus voolutarbe järgi võttes:
4x 60 W @ 4 oomi.
4x 90 W @ 2 oomi.
2x 180 W @ 4 oomi.

selleta lollile lahti mis see tähendab


See tähendab et sinu kirjutatud andmed olid valed. Minu antud andmed on reaalsed võimsused mida on võimalik ka saavutada. Tegelikult on isegi väiksemad kuna minu antud võimsus on enamvähem 100% kasuteguri järgi arvutatud.
Vihje et alati ei tasu tootja andmeid uskuda.

IvarR

aga mille järgi sinu andmed tulenevad kas need ei tulene mingitest tootja andmetest või on järgi katsetatud kuidagi ??.
Tahaks lihtsalt asjas natuke selgust saada kuna sinu antud andmed kõlavad kuidagi uskumatult vähe.
Saaks aru kui suudaks pool lubatust tootagi aga se on mingi 4,1 korda vähem
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas Kaarel » 13 Aug 2009, 12:47

võimsust arvestatakse eri määraja järgi.
IvarR-i antud võimsus on rms-i järgi,sul võimendi peal on mingi ummamuudu heli võimsuse näitajad või suisa lampi numbrid...
tavaliseslt saab igasugu ulmenumbrite puhul tegelikkusest aimu kaitsmete tugevuse järgi,sul pildil 2x 30a kaitsmed ja see läheb jah sinna ivari antud numbrite juurde
Kasutaja avatar
Kaarel
 
Postitusi: 191
Liitunud: 01 Apr 2008, 12:36
Asukoht: tallinn

1990 Mazda 323F

PostitusPostitas Wiki » 13 Aug 2009, 15:48

Need suured numbrid on enamasti P.M.P.O watid
P.M.P.O jagad 8 saad RMS watid.
P.M.P.O watte on kergem müüa (numbrid on suuremad , lähevad paremini kaubaks).
Wiki
 
Postitusi: 19
Liitunud: 03 Nov 2008, 00:14
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas rvs » 13 Aug 2009, 17:06

Pealegi on see võimendi suuruselt suhteliselt väike. Mul sõbral oli rms vattides 1500 ja see oli kordades suurem :wink:
Kasutaja avatar
rvs
 
Postitusi: 896
Liitunud: 03 Nov 2006, 13:09
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron