Mazda esitleb - Mazda CX-7

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

Mazda esitleb - Mazda CX-7

PostitusPostitas jann » 13 Veebr 2009, 00:52

Mazda esitleb homme Kanadas Torontos avataval rahvusvahelisel autonäitusel uuenenud crossoverit CX-7.

Muudatused on seotud valdavalt kujustuse, mootorivaliku ja kere jäikusega, kuid täiustatud on ka müraisolatsiooni, kirjutab Autonet.ee.
Mazda pressiteate kohaselt disainiti uus CX-7 uute Mazda3 ja MX-5 stiilis, kus esistange keskel asub suur õhuvõtuava ning külgedel veel täiendavad avad. Ka tagumine põrkeraud sai uue kuju.

Auto salongis võetakse aga kasutusele uued, veelgi kvaliteetsemad viimistlusmaterjalid, armatuurlaua keskele disainiti uued ventilatsiooniavad ning kaks infotablood. Lisaks on uute Mazdade ostjail võimalus kasutada Bluetoothi ning mitmeid uusi lahendusi. Autole paigaldatakse ka nn surnud tsoone jälgivad andurid, mis hoiatavad juhti manöövrite eest, kus teine auto juba ees asub.

Mootorivalikusse lisandub uus, 161-hobujõuline vabalt hingav 2,5-liitrise töömahuga reasneljane, mis hakkab tööle koos viiekäigulise automaatkastiga. Selle mootoriga masin jääb vähemalt USAs edaspidi siiski ainult esiveoliseks.

Uue Mazda müüki ilmumise tähtaega ja hindu pole veel avalikustatud.

Link ja pildid: http://www.tarbija24.ee/?id=81644
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas kd » 13 Veebr 2009, 09:29

Mootorivalikusse lisandub uus, 161-hobujõuline vabalt hingav 2,5-liitrise töömahuga reasneljane, mis hakkab tööle koos viiekäigulise automaatkastiga. Selle mootoriga masin jääb vähemalt USAs edaspidi siiski ainult esiveoliseks.


Ilmselt saab siis ka uus Mazda 6 millalgi endale Sport versioonile automaatkasti. Hetkel natsa imelik kooslus 2.5 ja ainult manuaal. Samas ei suuda millegipärast siiani Mazda tehas viia kokku diislit ja automaatkasti.
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

PostitusPostitas ets » 13 Veebr 2009, 10:44

Ilmselt saab siis ka uus Mazda 6 millalgi endale Sport versioonile automaatkasti. Hetkel natsa imelik kooslus 2.5 ja ainult manuaal. Samas ei suuda millegipärast siiani Mazda tehas viia kokku diislit ja automaatkasti.[/quote]
see häirib mindgi et miks japsid ei te diisleid automaat kastiga pean silmas sõiduautosid
Kasutaja avatar
ets
 
Postitusi: 252
Liitunud: 07 Jaan 2006, 22:26
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

PostitusPostitas Margo » 13 Veebr 2009, 12:35

ets kirjutas:see häirib mindgi et miks japsid ei te diisleid automaat kastiga pean silmas sõiduautosid

Toyota.
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas ets » 13 Veebr 2009, 12:52

Margo kirjutas:
ets kirjutas:see häirib mindgi et miks japsid ei te diisleid automaat kastiga pean silmas sõiduautosid

Toyota.

jah nüüd siis lõpuks!
Kasutaja avatar
ets
 
Postitusi: 252
Liitunud: 07 Jaan 2006, 22:26
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

PostitusPostitas Meelis1986 » 13 Veebr 2009, 15:53

Subaru ka ju ;)
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2009, 18:02

ja lisame nissani ka siia :D
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas ets » 15 Veebr 2009, 21:54

Mario kirjutas:ja lisame nissani ka siia :D

sorri kui solvan kedagi aga see datsun(nissan)on küll uks japside häbiplekk
Kasutaja avatar
ets
 
Postitusi: 252
Liitunud: 07 Jaan 2006, 22:26
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

PostitusPostitas informer » 27 Veebr 2009, 18:10

Ninal pole vigagi, kartsin, et tuleb samasugune ... nagu uus 3 ... :roll:
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas stupe » 27 Veebr 2009, 18:47

Minu meelest pole selle esimesel otsal kunagi viga olnud. Tagumine ots on minumeelest kole ja seda ei muudetud ka kahjuks. Salong oli enne kena ja nüüd kah kena. Ainult need keskmised õhuavad tekitavad fordi lõhna natuke. Ma ei tea miks.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Siim » 27 Veebr 2009, 18:53

ehk keevitavad manuaalile normaasema siduri ka külge....
Est/Fin/Lt/Swe :)
Kasutaja avatar
Siim
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 29 Nov 2007, 16:12
Asukoht: Juuru/Välismaa

PostitusPostitas informer » 23 Mär 2009, 17:01

http://www.autonet.ee/uudised/mazda/cx-9-40962.html

Njah, CX-9 on suudetud "popi" irvega ära rikkuda.
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 337
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Muri » 23 Mär 2009, 18:33

informer kirjutas:Njah, CX-9 on suudetud "popi" irvega ära rikkuda.

Pilt

Pilt

:lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kd » 23 Mär 2009, 20:41

on jah pikne mac queeni moodi :lol:
kd
 
Postitusi: 134
Liitunud: 09 Juul 2008, 16:21

Re: Mazda esitleb - Mazda CX-7

PostitusPostitas Muri » 29 Dets 2009, 15:53

Pilt

sellistena võiks tehasest välja sõita :clap:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda esitleb - Mazda CX-7

PostitusPostitas jann » 29 Dets 2009, 22:54

Muri kirjutas:sellistena võiks tehasest välja sõita :clap:


Eriti talvel :D Selle esistangel peaksid küll ka kusagil külgedel lume väljutusavad olemas olema :D
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

Re: Mazda esitleb - Mazda CX-7

PostitusPostitas Muri » 27 Jaan 2010, 16:53

Mazda CX-7 FL on kohal

Pilt

Foto: Inchcape2007. aastal esitletud sportlik Mazda linnamaastur paistis silma oma kujundusega, mis sarnanes sportauto omaga. Võttes seda aluseks, kavandati ka uus täiustatud Facelift CX-7. Sportliku ilme ja kogenud iseloomu täiustamiseks võeti kasutusele uus, dünaamilisem esiosa, parem kvaliteet ja luksuslikum varustus.

Säilitades oma sportliku iseloomu on uuel mudelil parandatud sõidumugavust ja stabiilsust ning ühendatud see oluliselt vaiksema ning luksuslikuma salongiga. Uus Facelift CX-7 on lisaks ka säästlik – kasutusele on võetud uus ning keskkonnasõbralik diiselmootor, mis pakub suurt võimsust ja pöördemomenti, madalat kütusekulu ning täidab kõik Euro V nõuded. Facelift CX-7 välimuses on mitmeid uuendusi, mis muudavad ta veelgi atraktiivsemaks - näiteks uus Mazda perekonna tunnusjoontega dünaamiline nägu, premium klassi välisdetailid ja kõrgem kvaliteet. Lisaks kõigele sellele on uuendatud ka vedrustuse seadistust, mis parandab sõiduomadusi.

Välisdisain – nüüd veelgi dünaamilisem
Uuendatud CX-7 on sama sportliku välimusega nagu tema eelkäijagi - äärmiselt kaldu olev A-piilar, mille kaldenurk on kogunisti 66°, tõusev küljejoon, katusespoiler, võimsad rattakoopad (inspireeritud Mazda sportkupeest RX-8) koos väga suurte velgedega. Uus viie nurgaga iluvõre on toodud madalamale ning see tundub suurem. Ühtlasi mõjub ta agressiivsemalt ning kajastab endas uut Mazdade generatsiooni, mida esmakordselt tutvustati uue Mazda3'ga. Luksuslikkuse lisamiseks on iluvõre ääristatud kroomitud liistuga. Kasutusele on võetud ka uued udutuled. Nad on paigutatud palju vertikaalsematesse pesadesse ning ülemine välimine nurk sulandub ilusasti kokku poritiiva joonega.

Uued visuaalsed täiustused jätkuvad ka Facelift CX-7 külgedel ja tagaosas. Kroomitud liistud leiab nüüd nii külgmiste uste alaosast kui ka ümber küljeakende, tagant leiate veel suure Mazda logo ning saadaval on ka uus ja suurem tagaspoiler. Uued 18- ja 19-tollised valuveljed muudavad välimuse täiuslikuks.

Pilt

Salongi disain – parandatud kvaliteedi tunnetus
Foto: InchcapeMaasturi ruumikus ja praktilisus koos ergonoomilise armatuurlauaga, sportlikus ja kõrgetasemeline viimistlus: need olid eelmise CX-7 tunnusjooned. Uuendatud mudelis on kõik see, pluss rida uuendusi, mis on mõeldud parandamaks interjööri kvaliteeti ja välimust. Uued istmekatted, armatuurlaua materjali tekstuur ja ümarad servad, annavad pindadele kõrgema kvaliteedi tunde ning aitavad neid ka kergemini puhtana hoida. Samuti leiab sõidukist uue disainiga rooli, millel asub nüüd rohkem juhtnuppe. Näidikute paneel on saanud uued numbrid ja valged osutid, mis tekitavad kolmemõõtmelise efekti ning on varustatud sinise rõngasvalgustusega.

Üle kogu armatuurlaua ulatuv rant kerkib keskosas ülesse, et teha ruumi uuele multifunktsionaalsele ekraanile (MID). Uuendatud on ka audiopaneeli välimust, mida ääristavad nüüd klavermustad või metalse viimistlusega liistud.

Rafineeritud sõiduelamus
Facelift'i uuenduste hulka kuuluvad täiustatud sõidumugavus, vaiksem salong, suurem kasutajasõbralikkus ja pikk standard- ja lisavarustuse nimekiri, mis on kõik loodud tekitama erakordset sõiduelamust.

Mazda CX-7 oli üks oma klassi kõrgetasemelisemaid sõidukeid ning seda aspekti on ka jälgitud Facelift'i puhul. Kere jäikus on tõusnud tervelt 5%, mis parandab sõidumugavust ja vähendab maantee müra. Mootori valikusse kuulub nüüd uue põlvkonna 2,2-liitrine turbo diisel, mis on üks kõige vaiksem ja loodussõbralikum keskklassi kuuluvate linnamaasturite seas. Kapoti ja mootoriruumi müra isolatsiooni matte on täiustatud, et tõhusamalt summutada kõrgsageduslikku müra. Uued isolaatorid on paigaldatud ka amordipüstakutele ja rattakoobastesse. A-piilarites kasutatakse uut uretaanvahtu ning esmakordselt on kasutusel paksemad müraisolatsiooni- ning põrandamatid.

Lisaks on tuulemüra väiksem kui kunagi varem ja seda tänu uutele A-piilari liistudele, mille kujundamisega nägid NVH (müra, vibratsioon, kalkus) insenerid palju vaeva.


Pilt

Uus ning pikk luksusliku varustuse nimekiri
Foto: InchcapeFacelift CX-7'l on ulatuslik standardvarustus: AM/FM-raadio ja MP3/CD mängija, ühe nupuvajutuse automaatikaga esi-ja tagaaknad, puldiga kesklukustus ja püsikiirusehoidja.

Sõltuvalt varustusastmest on veel saadaval: uus nahksisu, Bose premium helisüsteem koos Centerpoint surround-heli ja üheksa kõlariga, tuledeautomaatikaga Xenon laternad, vihmasensor ning Mazda võtmevaba uste avamise ja käivitussüsteem.

Uus Faceliftile lisatud varustus ei jäta midagi kujutlusvõimele. Isegi ohutuks tagurdamiseks ning parkimiseks on sõiduk varustatud tahavaatekaameraga. Täiesti uut TFT värviekraaniga navigatsioonisüsteemi saab nüüd juhtida roolilt. Hästi jälgitav süsteem salvestab kogu oma info SD (Secure Digital) mälukaardile.

MZR-CD 2.2 - uus võimas turbo diisel eurooplastele
Elav MZR-CD 2,2-liitrine ühisanum turbo diisel saavutab 3500 pöörde juures 127 kW/173 hj ja 2000 pöördel tohutud 400 Nm väändemomenti. Mootor viib uuendatud CX-7 nullist 100km/h'ni kõigest 11,3 sekundiga ning võimaldab tippkiiruseks 200 km/h. Hiljuti välja töötatud muutuva geomeetriaga turbo ülelaadija koos erilise vahejahutiga võimaldab Facelift CX-7 kiiret ning võimast mootori reageeringut nii madalatel pööretel kui 1600 pööret minutis.

Facelift CX-7 MZR-CD 2,2-liitrise turbodiiselmootori keskmine kütusekulu on vaid 7,5 liitrit 100 km kohta. MZR-CD 2,2-liitrine turbo diisel vastab Euro V heitgaasi standarditele ning sisaldab kõige uuemat Mazda heitgaaside töötlemise tehnoloogiat. Äsja väljatöötatud diislikütuse tahkete osakeste filter (DPF) on valmistatud keraamilisest materjalist ning on suure termilise vastupidavusega. Peale heitgaaside puhastamist osakestest, läbivad nad uudse Mazda SCR-katalüsaatori, mis oluliselt vähendab NOx gaaside hulka.

MZR 2,3 DISI Turbo – suurepärase sooritusvõimega bensiinimootor
Facelift CX-7 bensiini versioon pärib oma tunnustatud MZR 2,3-liitrise DISI Turbo mootori eelkäijalt. Selle otsesissepritse tehnoloogial on mitmeid eeliseid sisselasketorustikuga bensiinimootorite ees. Tänu bensiini pihustamisest otse põlemiskambrisse tekkivast jahutavast mõjust sai mootori pöördemomenti umbes 10 protsenti kõrgemale tõsta, 3000 pöördele. Uuendatud CX-7 tarbeks täiustati DISI bensiinimootorit veelgi. Selle kolbidel on nüüd taldriku kujuline süvend, mis parandab õhu ja kütuse segu ja tagab parema gaaside põletamise mootori soojendamise ajal. Kütust ei pihustata nüüd üksnes mitte sisselasketakti ajal, vaid ka survetakti ajal, et segu oleks rikkam ning suureneks põlemise stabiilsus. MZR 2,3-liitrine DISI Turbo saavutab 5000 pöördel 191 kW/260 hj ja kõrgeim pöördemomenti 380 Nm saabub juba madalal 3000. pöördel. Mootor reageerib kiiresti pedaali liikumisele ning kiirendab Facelift CX-7 0-100 km/h'ni kõigest 8,2 sekundiga. Sõiduki tippkiiruseks on 211 km/h. Mõlemad mootorid on varustatud kuuekäiguliste manuaalkäigukastidega.

Täiustatud stabiilsuse ja sõidumugavus
Esimese CX-7 kere oli tänu kõrge jäikuse ja kerguse kombinatsioonile oma ajast ees. Uus CX-7 on saanud endale sama kere kuid sedagi on täiustatud. Saavutatud 5%'line jäikuse kasv suurendab sõiduki stabiilsust ja aitab vähendada maantee müra ja vibratsiooni salongis. Uued amortisaatorid suurendavad sõidumugavust veelgi.

Pilt

Foto: InchcapeFacelift Mazda CX-7 sõiduautolik MacPherson tüüpi esi- ning multilink tagavedrustus pärinevad eelmiselt mudelilt. Neid on täiustatud saavutamaks veelgi lineaarsemat juhitavust ja sportlikumat tunnetust. Uued amortisaatorid tagavad sujuvama toimimise ning parandavad stabiilsust ja sõidumugavust.

Kui eelkäijal aitas roolisüsteemi jaoks hüdroenergiat toota suure võimsusega DISI bensiinimootor, siis uus diisel kasutab elektro-hüdraulilist roolivõimendit, mis aitab säästa kütust ning tagab hea roolitunnetuse.

Uued aktiivturvalisuse lisad
Facelift CX-7 pärib oma ohutusevarustuse loetelu ühelt segmendi kõige turvalisemalt sõidukilt, mis on saanud kõigist linnamaasturitest kõrgeima hinnangu USA Riiklikult Maanteeohutusametilt (NHTSA) aastal 2007. Värskendatud mudelile on lisatud veel mitu uut aktiivohutusseadet, mis lisavad meelerahu veelgi.

Uute aktiivohutuse funktsioonide hulka kuuluvad näiteks tahavaatekaamera, mis kasutab MID ekraani, et aidata juhil tagurdada ja parkida, rehvirõhu jälgimise süsteem ja ohutulede automaatika (ESS), mis automaatselt vilgutab suunatulesid kui juht järsult pidurdab.
Standardvarustusse kuuluvad veel DSC koos TCS, ABS, EBD, hädapidurdusabiga (EBA) ja tuledeautomaatika koos vihmasensoriga.

Uus SCR-süsteem vähendab olulisel määral NOx heitgaase
Facelift CX-7 MZR-CD 2,2 turbo diiselmootor on esimene keskklassi linnamaastur ja ühtlasi ka esimene Mazda, mis on varustatud SCR-katalüsaatoriga. Kasutades loomulikku keemilist reaktsiooni muudetakse mürgised NOx heitgaasid kahjutuks lämmastikuks ja hapnikuks. Selle tarbeks kasutatakse AdBlue vedelikku, mis on paigutatud 15,5-liitrisesse spetsiaalsesse mahutisse pagasiruumi all. Mahutil on eriline temperatuuri taluv isolatsiooni ja tugev ümbris maksimaalse turvalisuse tagamiseks. SCR süsteem annustab umbes 5 bar'ilise survega väikestes kogustes AdBlue vedelikku väljalaske gaasidesse hetkel kui nad väljuvad DPF filtrist. Samuti pritsitakse AdBlue vedelikku otse spetsiaalsele pinnale, kus see hästi seguneb heitgaasidega. Väljalaskesüsteemi kuumuse ja vee mõjul laguneb karbamiid ammoniaagiks ja süsinikdioksiidiks. Kütuse põlemisest tulenev lämmastikoksiid lagundatakse tekkinud ammoniaagi poolt hapniku juures olekul ning reaktsiooni tulemusena eraldub keskkonda lämmastik ja vesi. AdBlue varu jätkub tavalistes sõidutingimustes üle 20 000 km läbimiseks ning täidetakse uuesti iga korralise hoolduse käigus.

Facelift CX-7 hinnad algavad 2.2TD 4Wd Elegance 6MT 5 ust alates 457 299.-

Auto24 Uudised
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn


Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron