kummist seibid vedrude vahele?

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

kummist seibid vedrude vahele?

PostitusPostitas Matuest » 15 Veebr 2009, 16:39

tere. küsimus selles et auto tagaots on nagu vajunud.

st tagumised rattad on rohkem koopas kui esimesed(sellest ka järeldasin)

kuulsin et pannakse seibe vahele et tõsta või midagi sellist

kuskohast neid saab.

kärukonksu pole
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

Re: kummist seibid vedrude vahele?

PostitusPostitas hardstyler » 15 Veebr 2009, 16:52

Matuest kirjutas:tere. küsimus selles et auto tagaots on nagu vajunud.

st tagumised rattad on rohkem koopas kui esimesed(sellest ka järeldasin)

kuulsin et pannakse seibe vahele et tõsta või midagi sellist

kuskohast neid saab.

kärukonksu pole


Vedruvahetus uute vastu aitaks :wink:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

tere

PostitusPostitas Matuest » 15 Veebr 2009, 16:55

tean isegi

mis vedrud maksavad.

ja ega proovimine ka halba tee

mõte just selles,et kast mdf plaadist 20mm paksusest kahe infinity kappa 120.se jaoks hakkab kaaluma ca 40-50 kilo+kõlarid ;:D seega u 55 kilo kanti :d
El-Magnifico
Kasutaja avatar
Matuest
 
Postitusi: 294
Liitunud: 11 Apr 2008, 15:08
Asukoht: Põltsamaa

1995 Mazda 626

PostitusPostitas undu » 15 Veebr 2009, 20:56

Kui auto saab veel pagassi lisaraskust juurde, siis oleks soovitav isegi mitte lihtsalt uued vedrud panna, aga tugevdatud vedrud panna.
Ise just suvel sai MAzdaABIs alla pandud kangemad vedrud (olid kusjuures mingi madaldussarja vedrud - kasutatud ja 600.- paar) ja auto taguots kerkis ca 3 cm + enam igal võimlausel enal põhja ka ei löönud.

Olen kunagi muidu selliseid kummist vedru seibe näinud müügil BILTEMA kataloogis.
see, kes palju räägib ei pruugi alati palju öelda
undu
 
Postitusi: 200
Liitunud: 04 Jaan 2007, 16:50
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Veebr 2009, 23:36

Need vahetükid on pigem vedru ühe keeru ellimineerimiseks, ehk vedru jäigemaks tegemiseks, mitte tõstmiseks. Tõstmiseks peaksid vedru ja tema tugitaldriku vahele miskit toppima, aga need vahele panemise kummid, selleks ei sobi.
Kunagi nooruses sai ladale sellised topitud tõstmise eesmärgil. Mõne aja pärast olid oma algsest kohast nihkunud, vedru jäi serviti oma pesasse ja peagi oli vedru katki.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas viper85 » 16 Veebr 2009, 08:39

Kõige parem tulemus on ikka uued vedrud, mille hinnad muidugi 425 ja 675 tükk. Panin oma GD ka uued 600kr tükk ja hiljem kannatas isegi kokku 8 inimest sõita. Vähe kasutatud sobib ka, kui leiad sellised.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline