Just siis, kui autole ilmub päevapealt järsku 2 ostjat, hakkab auto jamama ja nii, et keegi enam aru ei saa mis toimub.
Viga selline: kui auto läheb tööle (vahel hästi, vahel kehvasti, vahel ei lähe üldse), tühikäigul töötab nagu peab ja kõik on OK. Kui gaasipedaaliga sujuvalt mängida saab pöörded lakke, kui gaasipedaali järsemalt vajutada, hakkab mootor puterdama ja tahab välja surra... erinevad mehhaanikud proovinud erinevaid variante ja kõik mõistlikud asjad läbi proovitud.
Kõige targema resultaadi sain lõpuks Viljandis Musta tee alguses oleva sõbraliku mehhaaniku käest - mõõtis ära kütuserõhu. Probe maksimaalne vist oli 2.57bar kütust, järsu gaasipedaali vajutusega aga tuli 3bar ja järelikult uputas üle ja hakkas puterdama. Noh, tore... täna sain siis kütuserõhuregulaatori ära vahetatud - tüdruksõber juba sõitis autoga mulle lõuna ajal tööjuurde rõõmsalt ja heade uudistega et auto korras. Istusin rooli, vajutasin gaasi... ütlesin, et ei ole ju korras Tegelikult hetk tagasi alles oli - auto vist ei salli enam mind, et ma teda maha müüa tahan.
Enivei, suht f*cked up seis on - eile auto töötas ideaalselt, üks potensiaalne ostja tegi proovisõidu ka ära ja kõik oli laitmatult korras. Peale proovisõidu tegemist läks ostja mõttepausi tegema ja einestama, sama tegin mina 30min pärast ja lõunalt tagasi ma enam enda autoga sõita ei saanudki. F*ck f*ck f*ck. Tänaseks on alles jäänud ÜKS kindel tahtja... aga viga endiselt likvideerimata. Kui tõenäoline on, et teine kütuserõhuregulaator taas otsad andis - vist mitte väga?
Lambda välistati 100%
Proovitud on küünalde vahetust, bensiinirõhuregulaatori vahetust (mis andis ~10min korralikku sõitu!!!), siis on mingisugune klapp sisselaskekollektori küljes, mis võeti lihtsalt lahti... vedrud ja asjad seal sees nagu toimisid ja pandi kokku tagasi (hehe). Pumba kontrolli ei oska/tea teha - benarõhk ju teisalt on nagu olemas... Küünalde otsas on säde ilus... kõik kaitsmed on korras... bensiin tuleb 2.5bar-3bar nagu näha...
Oskab keegi nõu anda?