Ford Probe 2.0 85kW 95a. - frequencer

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Ford Probe 2.0 85kW 95a. - frequencer

PostitusPostitas frequencer » 17 Juun 2010, 15:46

Just siis, kui autole ilmub päevapealt järsku 2 ostjat, hakkab auto jamama ja nii, et keegi enam aru ei saa mis toimub.
Viga selline: kui auto läheb tööle (vahel hästi, vahel kehvasti, vahel ei lähe üldse), tühikäigul töötab nagu peab ja kõik on OK. Kui gaasipedaaliga sujuvalt mängida saab pöörded lakke, kui gaasipedaali järsemalt vajutada, hakkab mootor puterdama ja tahab välja surra... erinevad mehhaanikud proovinud erinevaid variante ja kõik mõistlikud asjad läbi proovitud.
Kõige targema resultaadi sain lõpuks Viljandis Musta tee alguses oleva sõbraliku mehhaaniku käest - mõõtis ära kütuserõhu. Probe maksimaalne vist oli 2.57bar kütust, järsu gaasipedaali vajutusega aga tuli 3bar ja järelikult uputas üle ja hakkas puterdama. Noh, tore... täna sain siis kütuserõhuregulaatori ära vahetatud - tüdruksõber juba sõitis autoga mulle lõuna ajal tööjuurde rõõmsalt ja heade uudistega et auto korras. Istusin rooli, vajutasin gaasi... ütlesin, et ei ole ju korras :thumbdown: Tegelikult hetk tagasi alles oli - auto vist ei salli enam mind, et ma teda maha müüa tahan.

Enivei, suht f*cked up seis on - eile auto töötas ideaalselt, üks potensiaalne ostja tegi proovisõidu ka ära ja kõik oli laitmatult korras. Peale proovisõidu tegemist läks ostja mõttepausi tegema ja einestama, sama tegin mina 30min pärast ja lõunalt tagasi ma enam enda autoga sõita ei saanudki. F*ck f*ck f*ck. Tänaseks on alles jäänud ÜKS kindel tahtja... aga viga endiselt likvideerimata. Kui tõenäoline on, et teine kütuserõhuregulaator taas otsad andis - vist mitte väga?

Lambda välistati 100%
Proovitud on küünalde vahetust, bensiinirõhuregulaatori vahetust (mis andis ~10min korralikku sõitu!!!), siis on mingisugune klapp sisselaskekollektori küljes, mis võeti lihtsalt lahti... vedrud ja asjad seal sees nagu toimisid ja pandi kokku tagasi (hehe). Pumba kontrolli ei oska/tea teha - benarõhk ju teisalt on nagu olemas... Küünalde otsas on säde ilus... kõik kaitsmed on korras... bensiin tuleb 2.5bar-3bar nagu näha...

Oskab keegi nõu anda?

:crazy:
Kasutaja avatar
frequencer
 
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:46
Asukoht: Viljandi

Re: Ford Probe 2.0 85kW 95a. - frequencer

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Juun 2010, 17:51

Probe maksimaalne vist oli 2.57bar kütust, järsu gaasipedaali vajutusega aga tuli 3bar ja järelikult uputas üle
Pensu rõhu regulaator juhindub sisselaske kollektoris olevast hõrendusest. Kui gaasi annad, siis hõrendus väheneb ja surve kütuse magistraalis peabki tõusma.
Ei tea kuis sul see mõõtmine toimus, aga parimad tulemused saad reaalselt teel sõites, mitte kohapeal koormuseta kontrollides.
Iseenesest hulkuv viga viitab elektrilisele veale. ka halb kontakt mõnes pistikus/massis või seda põhjustada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe 2.0 85kW 95a. - frequencer

PostitusPostitas Kert » 18 Juun 2010, 00:04

õhulugeja ning jagaja .mitte mõlemad koos,vaid pakutud kui võimalike põhjustena
Kert
 
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Juun 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn,Muuga

Re: Ford Probe 2.0 85kW 95a. - frequencer

PostitusPostitas frequencer » 18 Juun 2010, 08:34

Kert kirjutas:õhulugeja ning jagaja .mitte mõlemad koos,vaid pakutud kui võimalike põhjustena


Teist õhulugejat proovitud, ei olnud tulemusi. Jagaja on ilus.
Täna läheb töökotta, vaadatakse stroboga üle süüde ja sõidu ajal manomeetriga kütuserõhk. Võibolla saab juhtmed ka külge panna, aga kahtlustatakse, et see ei ütle OBD1-ga toitesüsteemi puhul essugi.
Kasutaja avatar
frequencer
 
Postitusi: 13
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:46
Asukoht: Viljandi

Re: Ford Probe 2.0 85kW 95a. - frequencer

PostitusPostitas Evert » 18 Juun 2010, 15:17

Kui mehaanik oskab ainult OBD-II aparaadi ekraanilt veakoode veerida ning neid raamatust lapata, siis vb. talle ei ütle jah.

Mine vaata www.probetalk.com'i. Sealt peaks ikka abi saama, isegi R4 OBD-I veakoodid leidma.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist