Mazda MX-3 v6 96a. - Maarekk - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda MX-3 v6 96a. - Maarekk - müüdud

PostitusPostitas Maarekk » 17 Mär 2009, 13:50

Tervist Mazdaklubi! 8)

Ei teagi kuskohast alustada, aga sai endale siis paar nädalat tagasi muretsetud Mazda ning seda siis MX-3 näol. Autol lisadest on 2 turvapatja, konditsioneer ja el. aknad, luuki kahjuks pole. Mootor tal siis 1,8 liitrine 24 klapiline V6. Tegemist siis minu neljanda autoga viimase 7 kuu jooksul. Kui sain 18, 2008 aasta veebruaris, siis alguses kulgesin vanemate autodega, aga augustikuus muretsesin endale GOLF IIIe (97a.), millel jäi mootorist ja mugavusest veidi puudu, kuid oli küllaltki hea auto. Järgmisena ostsin BMW 325TD (95a.), mis oli üpris mugav ja väga ökonoomne, aga teatud põhjustel vahetasin selle Chrysler Sebring Kupee (95a.) vastu, millel oli küll mõnusaid lisasid ja värki, kuid automaatkast tüütas mind kiirelt ära. Seega sai sirvitud Auto24ja ja lõpuks leidsin ühe huvitava masina Mazda MX-3e, mis autoweek andmetel on üpris kerge ja sellise mootoriga päris hea jõudlusega. Proovisõidul hämmastas mind kiirendus, kuid see pole mõne jaoks arvatavasti midagi, vaid umbes 8,5 seki ning seda siis raamatu järgi, mis minul võtab kindlasti rohkem aega :roll:. Algul arvasin ka, et auto on minu jaoks väike, kuna olen 192 cm pikk, kuid juhiistmel või kõrvalistmel ruumi on, aga minu taha istuma eriti hästi ei mahuta. :roll:

Autol hetkel olen vahetanud ära piduriketaste ja klotside ringi, õli koos filtriga, õhufiltrit lähen täna otsima ning rihma peaks kah lähiajal vahetada laskma igaksjuhuks.

Autol olemas ka sportsummuti, mis teeb päris mõnusat häält ning ka jäik vedrustus, kuid ilma madalduseta. Ise tahaks autot veidike madalamaks teha ning 16" velgi muretseda (midagi musta ja hõbedase/kroomiga). Lihtsalt et asi veidi silmapaistvam oleks :wink: . Kindlasti vajaks kaasaaitamist audio kohapealt, praegused kõlarid paistavad originaalid olema ning Clarion CD - makk on juba eelmisest aastakümnest. Samas tahaks värvida pidurisadulad kollaseks :P, aga võibolla see liiga inetu? :lol:

Vigadest tooks välja selle, et käigud lähevad vahetevahel liiga raskesti sisse, aga ehk vajab lihtsalt puhastust ja uut õli. Kui auto on päev või kaks seisnud vajab pikemat käivitust, et küünlad vajavad vist vahetust või aku, või pean mõlemad ära vahetama. Iluvigasid on eesmisel stangelisal, mis on mõnest kohast mõranenud, kuid selle likvideerin soojemate ilmade saabumisel. :P

aga OK rohkem pilte ja vähem juttu :twisted: Praegu siis sellised halvakvaliteediga mobiiliga tehtud pildid, varsti kui aega leian teen paremad fotokaga.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kõike paremat Mazda omanikele ja küllap üritustel kohtume :wink:
Viimati muutis Maarekk, 06 Aug 2009, 17:27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

Re: Mazda MX-3 V6 96a. - Maarekk

PostitusPostitas cabernet1 » 17 Mär 2009, 14:51

Njaa... masin on kena.
2-ukseline ei olegi tegelt ette nähtud liiga palju rahva jaoks - jätaksid põhja meie teedele, seega 2 inimest autosse on piisav :wink:
Kiirendus numbrites ei ole jah teab mis röögatus, kuid madal istekoht ja jaapanlase teravus teevad masinast kindlasti nauditava sportauto.
Olulisem ongi teravus ja kurvide läbimise täpsus, kui sirgel selgroo vigastamine :D

Käigukasti kohta on "otsing" abiks, seal palju juttu, kuidas ja mis tahab puhastamist, et käigud lülituksid. Mingi liigendi värk... teadjad oskavad täpsustada :lol:

Aku, küünlad ja küünlajuhtmed vaheta ära, siis ei tohiks käivitumisega probleeme olla. Ja ega siis muud, kui muretuid kilomeetreid....
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Maarekk » 17 Mär 2009, 17:12

suur tänu :wink:, mõtlesin veel lisada et maanteel võtab suhteliselt vähe kütet ~7l/100km (praegu bensu hinnad madalal kah), aga linnas siiski veidike palju võrreldes varasemate autodega. Ning tahtsin küsida kah, et Tartus mis kauplusest võib leida kõige rohkem tooteid Mazdadele? Oleks vaja õhulõdvikut vms mis viib filtrisse, äkki kellegil on olemas?
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas ZoommooZ » 17 Mär 2009, 17:28

Oo täitsa kompu ju.
Ilus puhas ja paistab ilma roostetuuninguta.
Tere tulemast igatahes.Hoia sirgena.
Ergo - 56362926
Kasutaja avatar
ZoommooZ
 
Postitusi: 681
Liitunud: 17 Dets 2007, 23:16
Asukoht: Tallinn,Laitse,Püssi,Lüganuse,Aa

PostitusPostitas Maarekk » 17 Mär 2009, 17:47

roostet leidub veidike juhipoolse ukse karbi juures, aga kui ilmad normaalsemaks lähevad siis tahaks selle ära teha. 2007 aastal toodud Saksamaalt, sellepärast eriti roostet pole.. (ma loodan et veel ei tule kah :? ) aga tänud :wink:
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas cabernet1 » 17 Mär 2009, 18:00

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewforum.php?f=12

Siit leiad igaseid firmasid, kes pisut soodsamalt pakuvad nänni.
Vajadusel saab klubikaarti kah kasutada ja veel odavamalt asju soetada :P
Samas kõige lihtsam . tee vajalikust vidinast pilt, lisa mõõdud ja teema varuosade alla. Ehk näkkab :D Samamoodi kammi varuosade teemat, äkki keegi müüb juba...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Maarekk » 17 Mär 2009, 18:33

ok, võtan nõu kuulda :wink:
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas tanelr » 18 Mär 2009, 14:15

tagatuled võiksid ka kenamate vastu vahetada
Kasutaja avatar
tanelr
 
Postitusi: 95
Liitunud: 16 Dets 2008, 10:48
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323F

PostitusPostitas sleepydog » 18 Mär 2009, 14:47

mulle on alati mx3 meeldinud ... hoia seda ilusa ja sirgena :wink: ja edukaid ja muretuid kilomeetreid :)
56 847 050 aitan võimalusel alati ;)
sleepydog
 
Postitusi: 160
Liitunud: 21 Mai 2008, 20:28
Asukoht: Saare mk Kaarma v Laheküla k

PostitusPostitas Maarekk » 18 Mär 2009, 16:33

aitäh :wink: Tegin üleeilsest kuni tänaseni väikese eksperimendi, kütus oli juba nii otsakorral kui võimalik, panin siis sisse täpselt 10 liitrit ja vaatasin palju sõita saab ning täna jõudis seier samasse kohta tagasi, kus ta oli olnud paar päeva tagasi ning läbinud olin 87 km, seega arvestasin et umbes 11,5l/100km võtab minu MX3 linnas. :lol: (Sõitsin nii ökolt, kui oskan 8) )

Endale ka alguses need tagatuled samuti ei meeldinud, aga nüüd on näevad nagu paremini välja, st. minu arust hõbedasele autole isegi sobivad..

Aga küsimus suuremale ringile, et milles viga võib olla, kui näiteks tühikäigul tuuri kõrgemale lasta ja uuesti lahti, siis pöörded langevad 1000ni ning alles paari sekundi pärast sinna allapoole normaalsele pööretesagedusele, et miks vahepeal see stoppamine sisse tuleb - peaks ju kohe langema normaalsele? Ja jutt käib soojast mootorist.. (loodan, et liiga segaselt ei seletanud) Ise mõtlesin, et äkki õhulugeja või siis lambda andur? Ning otseselt see ei sega sõitmist vms. aga lihtsalt ei tundu asi õige mulle :roll: tänud ette
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas spaidermän » 18 Mär 2009, 16:52

Maarekk kirjutas:Aga küsimus suuremale ringile, et milles viga võib olla, kui näiteks tühikäigul tuuri kõrgemale lasta ja uuesti lahti, siis pöörded langevad 1000ni ning alles paari sekundi pärast sinna allapoole normaalsele pööretesagedusele, et miks vahepeal see stoppamine sisse tuleb - peaks ju kohe langema normaalsele? Ja jutt käib soojast mootorist.. (loodan, et liiga segaselt ei seletanud) Ise mõtlesin, et äkki õhulugeja või siis lambda andur? Ning otseselt see ei sega sõitmist vms. aga lihtsalt ei tundu asi õige mulle :roll: tänud ette


Mul sama värk kahe liitrisega ... muidu pööre kõrge mingi 1050 umbes, vahepeal hoiab pidevalt 1200 siis teinekord jälle hoiab 700-800 ... müstika
spaidermän
 
Postitusi: 58
Liitunud: 05 Dets 2008, 11:03
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas Mario » 18 Mär 2009, 17:06

miski andur, mis reguleeribtühikäigu tööd, hakkab saba andma ...tasuks üles otsida tühikäigumootor ja selle sinu üle vaadata, et kas solenoidid liiguvad vabalt või mitte.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Mär 2009, 18:46

Maarekk kirjutas:Aga küsimus suuremale ringile, et milles viga võib olla, kui näiteks tühikäigul tuuri kõrgemale lasta ja uuesti lahti, siis pöörded langevad 1000ni ning alles paari sekundi pärast sinna allapoole normaalsele pööretesagedusele, et miks vahepeal see stoppamine sisse tuleb - peaks ju kohe langema normaalsele?


Vaidlen kahele eelnevale vastusele vastu.
Ajusse on sisse kirjutatud, et kui pöörded lastakse tühikäigule, siis peabki hoidma mõnda aega veidi kõrgemal ja siis alles laseb norm tühikäigu pööretele. See osaliselt tingitud temperatuuride stabiliseerimisega ja ka segu ühtlustumisega põlemiskambris.Kui mootor lasta tööle nn seif mõudis, siis seda efekti pole, aga samas ei tunneta ta enam ära võimalikke koormusi ja võib hoopis madalale lasta pöörded.
Lähemalt kunagi uurisin GD kerel FE3 mootori aju tööd, tollel oli see viivitus kohati kuni 120 sek.
Kui mootor on juba saavutanud need stabiliseeritud tempid ja segud, siis hoiab/püüab hoida õigeid pöördeid. Kui siis vajutad siduri pädali alla, siis toimub ka koheselt mõningane pöörete tõstmine- Tühikäigu lahja segu pole piisav liikumise alustamiseks- rikastatakse segu.
Seal ajus on veel nii mõndagi huvitavat sisse kirjutatud, mis võib tunduda veidrusena või lausa miski teh. rikkena.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Maarekk » 18 Mär 2009, 19:18

nii, et põhimõtteliselt peaks asi normaalne olema jah ? :P nädalavahetusel saan vist tuttava juures diagnostis käia, siis peaks teada saama, kui miskit valesti on :roll: aga suured tänud vastajatele :wink:
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Maarekk » 12 Apr 2009, 14:30

Diagnost vigasid pöörete kohta ei näitanud. Varsti nüüd peab ülevaatusele minema, siis saab teada, kas miskit veel valesti. Sai ostetud ka stangeparanduskomplekt, eks näis kas saan esilisaga hakkama:P Samuti ostsin ette ja taha Pioneer ovaalkõlarid, mis teevad päris normaalset häält, võimu peaks otsima samuti neile. Nüüd viimasel ajal hommikul, kui mootor täiesti külm ja ~ 15 tundi seisnud, siis üpriski valjult klõbiseb - hüdrotõukurid? :? Õli tase on max, aga juba tumedamat pruunikamat värvi, et lähiajal see koos filtriga vahetusse siis.. :roll:

Sai kaameraga paar asisemat pilti tehtud, kahjuks polnud õiget objektiivi kaasas vaid.. :x

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Samuti, kas keegi teab kus Tartus MX-3 rihma on võimalik vahetada (ei vaja veel vahetust, kuid igaksjuhuks uurin ette ära) ? Ning kus ja kas üldse Tartus on varuosade kauplust (nagu näiteks automaailm vms.) kust oleks võimalik osta väiksemaid jubinaid - filtrid, klotsid jne.? Või aitab vaid portaali ladu24.ee kaudu tellimine..


Ilusat kevadet,
Marek.
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas kentaur » 13 Apr 2009, 00:26

Maarekk kirjutas:Ning kus ja kas üldse Tartus on varuosade kauplust (nagu näiteks automaailm vms.) kust oleks võimalik osta väiksemaid jubinaid - filtrid, klotsid jne.?
http://www.taket.ee
Tartu, Tähe 127A
Tähe ärikvartal, Cargobusi kõrval
Viimati muutis kentaur, 03 Mai 2009, 11:16, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas Maarekk » 30 Apr 2009, 14:16

sai siis vahetatud küünlad ja uus ülevaatus tehtud, käsipiduritross olevat natuke veninud vms (nõrgavõitu, kuigi klotsid alla poole aasta tagasi vahetatud). Muretsesin pagassi ka pisikese bassielemendi, nüüd veidike parem muusikat kuulata endal. Vahepeal tekkis juba müügiidee :? , et midagi suuremat ja ehk mugavamat soetada, aga mõtlesin ikkagi ümber hetkel. Samas kas keegi ehk oskab öelda, kuskohast seda õhuvõtutoru vms. osta saaks, praegu on teibitud (pildil näha üleval) - ja mis selle inglisekeelne nimetus olla võiks, miski air intake hose vms?, et siis võimalik võibolla tellida kusagilt mujalt..
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Speedest86 » 30 Apr 2009, 15:24

välimuselt on sarnasus olemas nissan 100sx-ga, paksu rahakotti :D
For those 9 seconds or less...I'm free...
Kasutaja avatar
Speedest86
 
Postitusi: 156
Liitunud: 30 Nov 2008, 13:26
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas vvs » 30 Apr 2009, 17:02

Kena pill 8)

Numbrialused on küll kurjast kuid muidu ei ole viga :)

Sul on ilmselt odavam sinna üks CAI muretseda ja asi lahendatud!
Originaal maksab ~2000.- aga veits moditud asi ~1500.- :!:

Üks korralik nv ja asi korras...edu :wink:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 30 Apr 2009, 21:11

kentaur kirjutas:
Maarekk kirjutas:Ning kus ja kas üldse Tartus on varuosade kauplust (nagu näiteks automaailm vms.) kust oleks võimalik osta väiksemaid jubinaid - filtrid, klotsid jne.?
http://www.taket.ee
Tartu, Tähe 127A
Aadrla ärikvartal, Cargobusi kõrval

On olemas ka Japanparts Kreutžwaldi tänaval..

Samas meie foorumis on kasutaja Marti, kes seda ladu24 asja veab. Kirjutage talle, teeb vb parema pakkumise kui ükskõik kes. Mina vähemalt olen rahul ja paar minu tuttavat ka. :)

Marek, kas sa olid täna lõuna paiku Kabinas ka? Seal ihaste taga karjääri ääres. Ma käisin seal oma autot korra tuulutamas, ja üle kraavi nägin eemal üht hõbedast MX3.. :D
aga noh, tagatulesid ei näinud.

Ilus auto, pole veel linnas silma jääänud. ;)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Maarekk » 01 Mai 2009, 14:14

hmm.. sul on BMW 5s sedaan? Buumer paistis sealt eemalt küll :roll:
mõtlesin, et kes veel peale enda, autoga loodusesse tuulutuma küll viitsib minna :D aga kunagi ehk trehvab ligemalt kah :wink: Linnas liigun nädala sees tavaliselt, aga nädalavahetuseti ja suvel enamasti paiknen Kurepalus (Roiu ligidal).

Täna sai suvilas käidud ja uued (kasutatud siiski) suvekad alla lükatud (Pirelli P3000) ning autot pestud.. jälle :lol:, olen väike autopesu fanatt, puhas auto = ilus auto :P Samuti vahetasin ka õhufiltri ära, millega oli omamoodi naljakas seik - läksin siis Taket autosse ja andsin registripassi ning toodi siis õhufilter - maksis 80 krooni(mõtlesin, et päääris odav võrreldes ladu24.ee hinnaga) jõudsin juba koju ära sõita ning hakkasin filtrit vahetama ja oh imet, ei sobi :D, läksin tagasi siis ja palusin õiget filtrit ning kuramus, õige oli 100 krooni kallim :lol:, esimene filter oli mõeldud vist 323le.

Tahaks uurida kusagilt, palju konditsioneeri külmainega täitmine maksta võib - ehk on keegi kursis? Tähe tänaval vist pidavat mingi koht olema, kus sellega tegeletakse, järgmine nädal hüppan läbi sealt. Suvel siis vahest lahedam liigelda, kui väljas palav.


Kuuma päikest :twisted:
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas jann » 01 Mai 2009, 15:43

Maarekk kirjutas:Tahaks uurida kusagilt, palju konditsioneeri külmainega täitmine maksta võib - ehk on keegi kursis? Tähe tänaval vist pidavat mingi koht olema, kus sellega tegeletakse, järgmine nädal hüppan läbi sealt. Suvel siis vahest lahedam liigelda, kui väljas palav


Tallinnas oli mul mingi 700-800 koos kontrolli ja täitmisega.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Maarekk » 01 Mai 2009, 17:42

sai ka paar uut klõpsu tehtud Mazdast.. :P

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Parimat,
Marek.
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Maarekk » 12 Mai 2009, 10:19

Kuna tagumised istmed olid väga räpased ja imelike plekkidega kaetud millegipärast :x (juba algusest peale), siis sai ette võetud nende puhastamine.

Enne

Pilt

Pärast

Pilt

nüüd ehk vähe viisakam välimus.

Üleeile sai sõidetud ka üks pikem ots autoga ~500km ning jõudsin järeldusele, et mulle on siiski tähtis ka vaikus autos, kuna välismüra ning muu selline häirib tõsiselt, seega võtan ette pigimatitamise ja vilditamise. Põhieesmärk oleks uksed pigimatiga ära teha, ning ehk ka istmete alt ning koopad jne. katta. Arvestasin, et kaalu tuleb juurde ~20-30 kilo ehk? või rohkem? Kuna ise ei kaalu ka just 100 kilo ning alati täis paagiga ei sõida, siis ei tohiks see paarkümmend kilo eriti suurt kahju teha.

Kuid tekkis küsimus, et ustesse pigimatti pannes, kas ustehinged peavad sellele vastu või uksed võivad ära vajuda?
Kasutaja avatar
Maarekk
 
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Veebr 2009, 19:09
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 12 Mai 2009, 11:32

Jep, olin jah mina tookord oma Viiesega. Ma käin seal tihti.. järgmine kord lehvitan :D
Nüüd liiklen aind Mazdas jälle.. :P

Kupeede tüüpviga olevat jah, et lisaraskusega hakkavad vajuma. Oleneb, palju sa muidugi seda sinna sisse paned. MX6 uksed peavad päris hästi vastu.

Tartus tegeleb sellega Kylmaservis.
Valge Hiace buss sõidab ka mööda linna. ;) Telefoninumber on kahjuks kadunud, aga vb kodulehelt leiad. Eelmisel suvel küsis näiteks audi 100 süsteemi kontrolli ja täitmise eest 450.-
Tüüp ise elab kusagil Vana-Ihastes. Vene mees. ;)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist