Väike Müü kirjutas:IvarR: kolle viib Outlaw klassi, ka meie klubist on samal põhjusel Civic'ud Outlaw klassis
Sven: "9.2 vedrude tüüp ja tegevuspõhimõte peavad säilima, kuid võib paigaldada jäigemaid vedrusid ja amorte" klass ei muutu juhul kui sa vedrustuse tüüpi ei ole muutnud (keerdvedrude vahetus lehtvedrude vastu või vastupidi )
Meie kalender on paika pandu juba ammusest ajast, mitu kuud enne kui SR oma kalendri avalikustas . Aga pole hullu, päevad ju ei kattu
IvarR kirjutas:Hm coilid annavad ju sitaks suurema eelise rajal kui koonusfilter või torukolle
Ning coilidega ei lähe outlaw klassi nagu ma aru saan?
IvarR
Väike Müü kirjutas:...Kui on kollektor muudetud siis muudab klassi.
redeagle kirjutas:Nagu ma sealt reeglistiku teemast lugesin siis: "Torukolle viib jah automaatselt kõrgemasse võistlusklassi." ehk kui mul on A-klassi võimsusega auto siis torukolle viib mind b-klassi ?
Kustuti kinnituse kohta ka küsimus, et kas siis peab olema tulekindlate vitstega kinnitatud või lihtsalt raamiga kinnitatud salongi?
tomkulibin kirjutas:Nagu ma arutelust aru saan, siis tehasest paigaldatud torukollektor ei muuda klassi kuluvust?
TarmoV kirjutas:muidugi jama selle tulekustutiga soomes seda ju ÜV-l ei nõuta juu siis peab eestist sebima
redeagle kirjutas: egas see kollektor nüüd mingit ulmet ei tee ja igati aus oleks lihtsalt kõrgem klass aga no kui reeglid sellised siis pole midagi teha.
redeagle kirjutas:Selge siis mul jääb sõitmata, kui ainult kollektor viib outlaw klassi siis see on IMO bs
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline