mazda mx6

mazda mx6

PostitusPostitas Anonymous » 14 Okt 2005, 07:18

selline küsimus: kas antud margile sobivad mazda 626 amordid?
aastaks on 93,mootor 2.5

mis võib viga olla kui antud masinaga kiirendades tekib mingi hetk kus mootori täiesti kinni poob,see juhtub korraks ja edasi siis saab edasi veel täiega kiiirendada.see juhtub olenemata käigust.

veel üks küsimus.mis auguvahe mx6-l on?
Viimati muutis Anonymous, 14 Okt 2005, 07:38, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Okt 2005, 07:27

Käigukasti vea välistaks, asi ikke motos :roll:Vöimalik et pump ei anna mingil hetkel piisavalt ette :? Seal juba elektroonikat nönna palju, et asi vöib ka möne anduri mittekorralikus töötamises olla :(
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Okt 2005, 07:41

seda pumpa v filtrit pakuti mulle ka.
aga ma mõtlesin et siis oleks loogiline et see juhtub teatud pööretel,kust edasiminek lakkab.sel aga ojuhtub see korraks ja siis tõusevad pöörded veel palju
Anonymous
 


Re: mazda mx6

PostitusPostitas Reix » 14 Okt 2005, 09:11

ants12 kirjutas:selline küsimus: kas antud margile sobivad mazda 626 amordid?
aastaks on 93,mootor 2.5

mis võib viga olla kui antud masinaga kiirendades tekib mingi hetk kus mootori täiesti kinni poob,see juhtub korraks ja edasi siis saab edasi veel täiega kiiirendada.see juhtub olenemata käigust.

veel üks küsimus.mis auguvahe mx6-l on?


Kõigepealt ot: et paar rida allpool sama pealkirjaga teema: "mx6", oleksid vabalt võinud oma mure sinna postitada.
Kas see "auk" kiirenduses on äkki pööretel ca. 4200?

Auguvahe 5*114,3

626 amordid minuteada sobivad
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Anonymous » 14 Okt 2005, 09:15

võis küll olla et midagi sellises pööretevahemikus
hetkeks on hing kinni ja siis kiirendab edasi,võib tahhoka täita lõppu ajada kui tahtmist on.
Anonymous
 


PostitusPostitas Reix » 14 Okt 2005, 09:24

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=508

tee VRIS klapiga ülal lingis kirjeldatud katse
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Evert » 14 Okt 2005, 09:37

Amordid sobivad, velje näitajad on 5x114.3, ET 42, keskauk 67 mm.
Mootoriprobleemiga oskaks ehk kentaur kõige paremini aidata.

Mina soovitaks esiteks mootori veakoodid välja võtta. Selleks on vaja kirjaklambrit ja takistiga valgusdioodi, analoogtester sobib ka.
Esiteks leia kapoti alt kaitsmekarbi ja poritiiva vahelt väike karbike kirjaga "diagnosis box" vms. Ava kaas, selle alumiselt poolelt leiad diagnostikapistiku "legendi". Leia TEN ja GND ning ühenda need kirjaklambriga. Siis ühenda oma led'i või testeri "+" terminal B+ klemmiga ja "-" terminal FEN klemmiga. Keera süüde sisse, aga ära mootorit käivita.
LED peaks hakkama vilkuma või testri osuti võnkuma. Koodid on tähistatud 1 või 2-kohaliste numbritena. Pikem põlemine/võnge tähendab kümneseid, lühem üheseid. Järgnevas näites on vilkumised tähistatud _'ga ja pausid -'ga. Niisiis, ütleme, et 1 lambda anduritest on "katki" ja auto näitab koodi 24. See näeb välja siis nii: __-__-_-_-_-_ .
Kui veakoode on rohkem kui 1, siis näidatakse neid numbri suuruse järjestuses ja korratakse seni kui süüde välja keeratakse. Koodide vahel on pikem paus.
Sama jutt inglise keeles ja koodide seletused on siin ja siin

Edit: krt, peaks kiiremini trükkima hakkama :o
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 14 Okt 2005, 19:09

Kas sedasi on vöimalik ka FE3N aju kontrollida :shock:
Sorry et teemast välla lähen aga GD kupee tegelikult ju kah juba MX-6 :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 14 Okt 2005, 21:20

Põhimõtteliselt küll. Kapoti all on juhipoolse lanseka peal 1 üksik ühendamata roheline pistik, mille tuleb maandada, et diagostikarezhiimi minna. Aga kuna "check engine" tuli on ainult USA mudelitel, aga FE3N'i müüdi igal pool mujal kui USAs, siis keegi ei tea kuhu see LED ühendada või mida koodid tähendavad.
Uurida muidugi võid www.mx6.com ja www.mazda626.net lehtedelt, seal leiduvad mõned euro ja austraalia hard core mazdahoolikud, kes selle praeguseks äkki välja uurinud on.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 02 Nov 2005, 23:06

veel üks küsimus
milles asi võib olla kui tagurpidikäigu sisse panekul(käik läheb nagu ilusti sisse)ja siis siduri lahti laskmisel hetkeks liigub auto siis aga viskab käigu raginaga välja,kusjuures käigukang on ikka nagu tagurpidikäigu asendis
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 04 Nov 2005, 20:39

viimasel vastust ei tulnud aga tekkis uus küsimus,leidsin es istmesse mineva juhtmekimbu,samas kui otsest lülitit estmesoenduse jaoks ei leidnud,mis pistik see on?äkki keegi teab aidata.
Anonymous
 


PostitusPostitas Evert » 04 Nov 2005, 23:17

1. Äkki kulunud käiguhoovastiku puksid (e. arvad, et käik läheb sisse, aga tegelt ei lähe)? Kas käega kangi pinges hoides hüppab käik ikka välja? Kas tagurpidikäiku lülitades liigub kang sama pikalt kui muude käikudega?

2. Kui ma õigesti mäletan, siis istme küljes olevast pistikust lähevad juhtmed edasi turvavöö lukustisse. Misjaoks, ei tea.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas kentaur » 05 Nov 2005, 02:10

2. Kui ma õigesti mäletan, siis istme küljes olevast pistikust lähevad juhtmed edasi turvavöö lukustisse. Misjaoks, ei tea.


See peaks olema laengu baasil turvavöö eelpinguti enne kui sa rooli otsa lendad :)
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas Anonymous » 05 Nov 2005, 09:00

1. Äkki kulunud käiguhoovastiku puksid (e. arvad, et käik läheb sisse, aga tegelt ei lähe)? Kas käega kangi pinges hoides hüppab käik ikka välja? Kas tagurpidikäiku lülitades liigub kang sama pikalt kui muude käikudega?

hoides viskab ka jah välja
tunde järgi liigub jah samapalju kui teised käigud
vast täna jõuan kanali peale ajada
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 05 Nov 2005, 09:36

Pahad kogemused,kui käiku välja viskab .Viga võib kastis olla s.t.hambad kastil selle käigu pealt kulunud.Päästab kulunud hammastataste vahetus või kasti vahetus.Kui oled tegija, otsi katkine kast ja lappa ümber.Tavaliselt on tagurpidi käigu hammasrattad mahakantavatel kastidel veel elusad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Evert » 07 Nov 2005, 14:17

kentaur kirjutas:
2. Kui ma õigesti mäletan, siis istme küljes olevast pistikust lähevad juhtmed edasi turvavöö lukustisse. Misjaoks, ei tea.


See peaks olema laengu baasil turvavöö eelpinguti enne kui sa rooli otsa lendad :)


Ma ei tea küll täpselt kuidas eelpinguti toimib, aga loetud artikleid meenutades arvan, et see pauk käib rihmarulli juures piilari sees? Äkki on siis tolle luku sees mingi andur ve?

Käigukastil tundub tõesti olevat sisemine viga niiet edaspidi olen mina selle koha pealt kuss.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Anonymous » 07 Nov 2005, 20:45

proovisin kanalis ka ka käiku jõuga sees hoida,kasu ei midagi
ausalt öelda mõte kastimahavõtmisest pole küll mulle meeltmööda
seal pole ruumi ju
nõuanded teemal kust kasti saada oleks võimalik norm raha eest on igati teretulnud
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 07 Nov 2005, 21:32

Kas siis kasti vahetus või lappad kasti ümber. Mul ära anda 2.0 katkine kast.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 07 Nov 2005, 22:17

tänan pakkumast,aga kas mul on teha midagi 2.0 kasti sisuga?
ega 2.5 mootorile ei lähe 2.0 v6 mootori käigukast?
Anonymous
 


PostitusPostitas kentaur » 08 Nov 2005, 01:05

ants12 kirjutas:tänan pakkumast,aga kas mul on teha midagi 2.0 kasti sisuga?
ega 2.5 mootorile ei lähe 2.0 v6 mootori käigukast?

Otsi Ford Escorti 97+ aasta kasti ja lao sisu ümber.

www.probetalk.com kui tahad rohkem lugeda

Evert kirjutas: Äkki on siis tolle luku sees mingi andur ve?

Täitsa võimalik, igatahes pole ta soojendus.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Nov 2005, 08:18

Võmalik(?), et kastid on samad,aga siduri koda on erinev. Äkki keegi foorumist teab täpsemalt?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas 323IFF » 08 Nov 2005, 12:22

lisa pistikuid( vabasid) on japsidel tõesti palju.Istmesooj.juhtmesarjad on paljudel juba peal ja mx-del ninge ge-del pahatihti ka el.istme pistik seal istme all lipendamas.On ka olnud elektriliselt regullleeritavate amortide juhtmesarju...
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas Anonymous » 18 Nov 2005, 19:27

hakkasin käigukasti maha kakkuma.selle käigus tekkis küsimus,kas pean terve kasti maha võtma et kasti sisule juurde pääseda?,käib kast ju pooleks...
oskab keegi nõu anda?
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 18 Nov 2005, 19:37

Kasti poolitamise poldid on siduri kojas. Tea,kas günekoloogki suudaks neile ligi pääseda ilma kasti maha võtmata. Need polid, mida väljapoolt näed on otsakaane poldid.Seal on tgurpidi käik javiies käik.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 18 Nov 2005, 22:54

aga tagurpidi käigu juurde ongi mul vaja pääseda
saan ma seal midagi teha kui kast maas pole?
Anonymous
 


Järgmine

Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist