Mazda 626 2.5 v6 120kW 97a. - taurtz - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas rnz » 29 Sept 2009, 14:07

väga viis!
nuriseda saaks ainult liiga väikeste ja kitsaste rataste üle :twisted:
Vara üles, hilja voodi-nõnda Mazda majja toodi.
Kasutaja avatar
rnz
 
Postitusi: 46
Liitunud: 18 Mär 2007, 21:58
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas taurtz » 29 Sept 2009, 17:27

rnz kirjutas:väga viis!
nuriseda saaks ainult liiga väikeste ja kitsaste rataste üle :twisted:

Suured tänud! Luban, et kevadeks on all 17" ja vähe laiemad 8)
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas Tauts » 29 Sept 2009, 18:11

Kõlar teeb korralikku häält oma olemuse kohta , hea valik , endalgi sama autos. 8)

Tauts
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

PostitusPostitas taurtz » 29 Sept 2009, 21:27

Tauts kirjutas:Kõlar teeb korralikku häält oma olemuse kohta , hea valik , endalgi sama autos. 8)

Tauts
Mis võimendit kasutad? Ja millises kastis ta pesitseb? ehk mõni pilt...mai tea kas teha elemendile uus inventeriga kast, või panna vanasse kinnisesse kasti...
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas taurtz » 03 Okt 2009, 02:22

Auto sai täna uue õli ja filtri, uus supakas sai paika pandud ning xenon tuled said ette 6000 kelvinit siis...

Pilt
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Okt 2009, 08:26

Lähtudes pildist, tundub, et kuidagi väha alla on tuled keeratud. Kuni 30km/h sellest piisaks ehk, aga maanteel 90km/h ei saa sellise seadistudega mitte kohe hakkama.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas taurtz » 04 Okt 2009, 17:05

tomkulibin kirjutas:Lähtudes pildist, tundub, et kuidagi väha alla on tuled keeratud. Kuni 30km/h sellest piisaks ehk, aga maanteel 90km/h ei saa sellise seadistudega mitte kohe hakkama.
Jah, avastasin, et see tulede regulaator oli lõppu keeratud, keerasin selle nulli ja tuled kerkisid kohe...
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas taurtz » 04 Okt 2009, 17:05

Väike fotosesioon oli, viskan siia mõned pildid, aga panen alla lingi kus kõiki pilte näeb.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

http://fotoalbum.ee/photos/taurtz/sets/865123
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas Tauts » 04 Okt 2009, 21:24

Mitu w võim on ? ja kas teeb korralikku häält võimu järgi ?
:roll:
Tauts.
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

PostitusPostitas taurtz » 05 Okt 2009, 00:04

Tauts kirjutas:Mitu w võim on ? ja kas teeb korralikku häält võimu järgi ?
:roll:
Tauts.
Võim 400w, RMS,i tuleb siis 200w umbes. Aga selles vana supaka väikeses kinnises kastis teeb suhteliselt head häält, kuigi tahaks teha kkagi korraliku inventeriga kasti. Vähe õhema aga laiema kasti, mis mahuks siis äärest ääreni nende vedru püstakute vahele.
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas Tauts » 05 Okt 2009, 00:45

Mõte hea , vaatasingi et kuidagi väikene see sul ja auguga kindlasti parem hääl.
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

PostitusPostitas IvarR » 05 Okt 2009, 09:26

Tauts kirjutas:Mõte hea , vaatasingi et kuidagi väikene see sul ja auguga kindlasti parem hääl.


Pigem oleneb asi elemendist et kas "auguga" on parem hääl või mitte.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Tauts » 05 Okt 2009, 16:42

IvarR kirjutas:
Tauts kirjutas:Mõte hea , vaatasingi et kuidagi väikene see sul ja auguga kindlasti parem hääl.


Pigem oleneb asi elemendist et kas "auguga" on parem hääl või mitte.

IvarR


Ma rohkem pidasingi seda elementi silmas :)

Tauts
Kasutaja avatar
Tauts
 
Postitusi: 24
Liitunud: 18 Sept 2009, 22:28
Asukoht: Pärnumaa

1991 Mazda 323

PostitusPostitas taurtz » 08 Okt 2009, 16:53

Täna hommikul tööle minnes ajas puhuri lüliti hinge täis, kuna aken oli udune ja see kuradi lüliti ei suvatsenud jälle töödata! Peale tööd tõmbasin armatuuri laiali ja sain selle lüliti ploki kätte, see astme lüliti oli seest väga pasane ja kontaktid olid ka suht põlenud. Nüüd pean mazdaklubist uue lüliti sebima senikaua pean ilma puhuritta hakkama saama. Aga pole hullu niikuinii ta rohkem streikis kui töötas.
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas Mario » 08 Okt 2009, 20:21

kas 1, 2, 3 aste siis üldse ei toimi jah?
siis on sul ilmselt vigane see jubin, mis asub kõrvalistuja jalgade kohal vent.torustikus. See on siis niiöelda see relee, kui pekki läheb, töötab vaid viimane aste.
Pilt
Pilt
see siis nüüd küll GFi oma, kuid GE oma ei pidanud erinema. :)
Mina sain endale avariilise auto küljest, uue hinda ma lihtsalt ei taha teada. :D
Tundub, et sul sama tee käia, kui esimesed kolm ei toimeta. Ilmselt ikka miski kontakt seal plokis maha põlenud või miski kondekas saba andnud...
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas taurtz » 08 Okt 2009, 20:30

esimene teine ja kolmas ei tööta jah, ainult viimane töötab. Aga sellega just see värk kah, et kui vajutan 1,2,3 astme peal a/c nuppu sis hakkab tööle, aga neljanda peal hakkab puhur puhuma kuid a/c nuppu vajutades ta tööle ei hakka ehk tuli ei hakka põlema.
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas GEDOHC » 09 Okt 2009, 11:10

kuidas selle elemendi sealt kätte saab..minu autol sama jama,aga ei tööta vaid 2 aste.Kas kui kindalaegas käes siis juurdepääs lihtne
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas taurtz » 09 Okt 2009, 11:17

GEDOHC kirjutas:kuidas selle elemendi sealt kätte saab..minu autol sama jama,aga ei tööta vaid 2 aste.Kas kui kindalaegas käes siis juurdepääs lihtne
Täna lammutasin siis, kõigepealt võtad ära kindalaeka ja selle plastiku mis on seal kinda laeka all siis saab juba kätte, see asu soendusmootori taga täpselt, kahe kruviga kinni. Valge nelja juhtmeline pistik läheb taha.
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas .kj » 09 Okt 2009, 21:12

Selle masinaga on ikka nalja saanud 8)
Loodame, et saad selle puhuri korda siis, käib tõesti pinda juba
.kj
 
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Okt 2009, 17:39
Asukoht: Harjumaa/Läänemaa

PostitusPostitas taurtz » 10 Okt 2009, 10:42

Nii reostaat olemas GF oma läks külge, ja lüliti puhastasin ära. Seega hetkel kõik toimib. Mazdaklubilased kellelt küsisin ja kes pakkusid kahjuks ei ole siis hetkel enam vaja. Ärge pikka viha pidage. 8)
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas taurtz » 15 Okt 2009, 12:58

Nii asi siis seal maal, et rahakott tühi kuid kõik vajalik olemas. Uued õõtsad mõlemad koos pukside/sharniiridega(nii tuli mõistlikum), Rooliotsad välimised ning üks siemine, 4x kondid ja tagumised piduriklotsid(talv pole kaugel). Nv,l läheb siis tööks ja mingi aeg üritan sillastendis kah ära käia kui osad vahetatud.
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas taurtz » 01 Nov 2009, 04:11

Kui kellelgi huvi siis 45k eest saad endale, või paku vahetust :)
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

PostitusPostitas taurtz » 02 Nov 2009, 19:47

Auto vahetas omanikku! :)
Kasutaja avatar
taurtz
 
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Mär 2009, 00:21
Asukoht: Läänemaa, Lihula

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron