Võib lukku panna

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Moss » 20 Apr 2009, 15:53

Auto muidu ise veereb ja vähemasti lahutatud siduriga ei krõbise. Ise kahtlustan, et peaülekanne ja vahekast terved. Nüüd, kui uut kasti ei leia, jääb vaid üle vana osandada ning loota et võllid ja hammasrattad kasvõi osaliselt kattuvad FWD osadega.

EDIT: Varuosa kataloog oleks suureks abiks.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Sven » 21 Apr 2009, 08:15

mul olemas kogu 4x4 kasti kataloog paberil olemas, kui soovi siis võin koopia teha.
Sven
 


PostitusPostitas TarmoV » 21 Apr 2009, 19:11

Sven kirjutas:mul olemas kogu 4x4 kasti kataloog paberil olemas, kui soovi siis võin koopia teha.


Oleks väga tänulik kui saaks selle koopia , kunagi eesti jälle jõuan siis kisuks kasti laiali ja vaataks mis katki on .
Kas keegi ültse teab palju see k-kast jõudu kannatab nii umbes-täpselt :P paar kurja plaani on mõttes .

Täna jõutsid ka kaua ootatud vedrud Pilt

ja istmed 8)
Pilt
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

PostitusPostitas Speedest86 » 21 Apr 2009, 19:16

mis istmetega tegu on, ja hind kui saladus pole ?
For those 9 seconds or less...I'm free...
Kasutaja avatar
Speedest86
 
Postitusi: 156
Liitunud: 30 Nov 2008, 13:26
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas TarmoV » 21 Apr 2009, 19:29

Speedest86 kirjutas:mis istmetega tegu on, ja hind kui saladus pole ?


Aga palun http://osanetti.fi/product_info.php?cPa ... cts_id=938
Mina sain viimase paari puna-musta värvides järgmine partii maksab juba rohkem :)
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

PostitusPostitas Moss » 22 Apr 2009, 01:49

TarmoV kirjutas: Kas keegi ültse teab palju see k-kast jõudu kannatab nii umbes-täpselt :P paar kurja plaani on mõttes .


Tundub, et see number on väiksem kui 85kW :lol:
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas TarmoV » 22 Apr 2009, 15:02

Moss kirjutas:
TarmoV kirjutas: Kas keegi ültse teab palju see k-kast jõudu kannatab nii umbes-täpselt :P paar kurja plaani on mõttes .


Tundub, et see number on väiksem kui 85kW :lol:


:lol: Jah vist küll loodame , et seekord polnud õli viga sest õli ju polnud :lol:
Aga mis valesti see uuesti pane vaim valmis ma varsti tulen külla :twisted:
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

PostitusPostitas Moss » 23 Apr 2009, 23:39

Vaim tuleb välja kutsuda, küll ta siis peale tuleb :lol:
Polegi varem käimakotti remontinud, tahaks proovida küll. Tean et võib paras keberniit olla.

Sven, kuidas me kasti paberitest koopia kätte saaks? Homme, s.o. reedel võiks juba olla isegi :roll:
Mitu õlut maksab?
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Sven » 24 Apr 2009, 07:24

No otsin üles ja teen koopiad kodus ära, helista et kas jõudsin teha või jääb asi laupäeva peale :wink:
Sven
 


PostitusPostitas Sven » 24 Apr 2009, 07:41

Teen hetkel koopiaid, seega Moss DB-HP on üleandmise koht :wink:

Boonusena kaasa samasugune detailne leht tagumise diffri, tagumiste veovõllide ja esimeste veovõllide kohta 8)
Sven
 


PostitusPostitas Moss » 02 Mai 2009, 11:40

Üldiselt võib öelda, et seekord vedas. Mazda sõidab jälle. Mutter (27-030) oli lahti tulnud/olnud ja koonusrulllaager (27-210) oli lõdva ning hambumine läks nii viltu, et hakkas raksuma.
Juba esimene kord kui sõitsin, kuulsin kohe et kuskil mingi laagrike undab aga mõtlesin et see üks tagumistest rattalaagritest on.
Pilt
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Moss » 02 Mai 2009, 23:54

Sven kirjutas:See paistab olevat skkem mida minul just polnud :oops:


Paraku ta vist nõnda seekord oli jah aga ei ole hullu :roll:
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas TarmoV » 04 Mai 2009, 14:50

jehuu täna sai auto ÜV :D tüüp virises , et esi rehvid puhta siledad kehitasin õlgu ja ütlesin et neid ikka läheb :roll:
nüüd saab siis lõpuks sisu ja mootoriga mängima hakata :P
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

PostitusPostitas Moss » 08 Juun 2009, 01:19

Düüd, kus on videod? :lol:
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

PostitusPostitas TarmoV » 10 Juun 2009, 18:38

Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas Moss » 31 Jaan 2010, 21:06

Ma mõtlesin, et viskaks natuke värsket peale siia. Mingihetk suvelõpus/sügisel polnud mul millegagi sõita ja kasutasin Mazdat (aitäh omanikule veelkord :wave: ) aga juhtus sihuke asi, et vahekast andis jälle otsad. Seal sees mõned laagrid kulusid nii läbi, et hammasrattad ei ulatanud enam hambuma vist :oops: Vähemasti sedasi tundub. Siis jäi Mazda mu garaazi mõneks ajaks ootele kuid eile oli Tarmo ka siinkandis ja võtsime kahekesi pillil mootori koos kastimajandusega maha. Paar pilti ka siiajuurde:

Pilt

Pilt

Millalgi plaan kast tööjuurde venitada ja osandada et teada saada, mis täpsemalt juhtus. On lootust, et pääseb laagrite vahetusega. Enne ei saa aga seda teha, kui garaazi võtmed tagasi saan - unustasin need kutile autosse ja ta tõmbas täna Soome ära :mrgreen: Õnneks üks tüüp töötab laevapeal, saab vist paari päeva jooksul kätte need.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas TarmoV » 01 Veebr 2010, 00:29

:clap: Tänks Villu , et pilte panid ja see krt-ima kast tuleb kuidagi kestma saada kasvõi üheks hoo-ajaks :lol:
626 GD 2,2l 4WD FULL TIME
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas TarmoV » 02 Veebr 2010, 23:49

Sven kirjutas:No siis kast molekulideks ning tugevdama hakata :thumbup:


Tead sa mõnda mõistlikku nippi , siis jaga ka meiega :roll:
626 GD 2,2l 4WD FULL TIME
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas Sven » 03 Veebr 2010, 00:02

Peab uurima, ei mäleta täpselt aga on ka eestis tegelane kes valmistab tugevdatud kasti sisusid. Laagrid ja poldid peab omal käel otsima vast, ehk peab uurima konkreetse detaili tugevust originaal jupi puhul ja leida selle asemele tugevam. Kasti sisu valmistaja peaks ehk ka Mossile teada nimi olema.
Sven
 


Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas Moss » 05 Veebr 2010, 00:00

Peab nentima, et ega ei tea küll (isiklikult) ühtegi. Eestis küll saab käimakotte teha kuid see töö maksab ilmselt [venekeeles] kui palju.
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas IvarR » 07 Veebr 2010, 12:36

Moss kirjutas:Peab nentima, et ega ei tea küll (isiklikult) ühtegi. Eestis küll saab käimakotte teha kuid see töö maksab ilmselt [venekeeles] kui palju.

3700eeku oli ühe 300kw 4wd pulsari kasti tegemine.
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas TarmoV » 07 Veebr 2010, 21:21

IvarR kirjutas:
Moss kirjutas:Peab nentima, et ega ei tea küll (isiklikult) ühtegi. Eestis küll saab käimakotte teha kuid see töö maksab ilmselt [venekeeles] kui palju.

3700eeku oli ühe 300kw 4wd pulsari kasti tegemine.


Ja kes sellega tegeleb või äkki saaks uurida palju mazda kkast ja vahekast maksma läheb oleks tänulik .
626 GD 2,2l 4WD FULL TIME
Kasutaja avatar
TarmoV
 
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Mär 2009, 16:16
Asukoht: helsinki - saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas Moss » 08 Veebr 2010, 23:22

IvarR kirjutas:
Moss kirjutas:Peab nentima, et ega ei tea küll (isiklikult) ühtegi. Eestis küll saab käimakotte teha kuid see töö maksab ilmselt [venekeeles] kui palju.

3700eeku oli ühe 300kw 4wd pulsari kasti tegemine.


Paluks natuke täpsustust mida selle raha eest saab, muidu tekivadki igasugused linnalegendid kuidas pooltasuta saab käimakoti mis kannatab nii et uhhuhhuuu... Ilmselgelt on Pulsaril väga hea kast juba tehasest, või pole nii?
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas Moss » 08 Veebr 2010, 23:51

Muuhulgas sai täna õhtul kast ka lahti harutatud. Hargnes üsna ladusalt.

Siin oli koht, kus ma soovisin et varbad sõrmedega sama osavalt liiguksid :lol: sest kõik see kama tuli korraga välja tõsta:
Pilt

Siin on tükike planetaarülekandest ja (vist?) Visco lukust:
Pilt

Ja veel korra. Pange tähele raisa suurust! Ning seda huvitavat lülitusmuhvi tema küljes. See on veel mingi veider voodoo, mis vajab lähemat uurimist.
Pilt

Käiguosa oli mulle juba natuke tuttavam vaatepilt, need on reeglina kõigil üsna sarnase põhimõtte ja ehitusega. Pildilt puudub mingi 5. vms käigu hammakad, mis olid eraldi kambris.
Pilt

Järgmisel pildil on näha siis tagajärg ja aimu saab ka põhjustest, kes oskab võllil olevat sisemist laagrivõru uurida. Suur pilt

Eks nüüd arutame Tarmoga asjad läbi, kaalume variante ja siis näis mis saab.

Cheers
Kasutaja avatar
Moss
 
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Mär 2007, 21:50
Asukoht: Saue

Re: Mazda 626 2.2i GLX 4x4 Hatchback 91a. - TarmoV

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Veebr 2010, 06:52

Teo sisemise tugilaagri väsimine on olnud põhjuseks, tagajärjeks sul vaja tigu, taldrik ja laager/laagrid puksiga. Ilmselt mõistlik simmerite komplekt hankida. Samas vaata, kas puru pole veel kuskil haiget teinud.
PS koostamisel on teo laagrite vahel olev puks iga kord uus panna, tead seda?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist