Xedos 6 mootorid ja aastaarv

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Xedos 6 mootorid ja aastaarv

PostitusPostitas Margusat » 30 Mär 2009, 16:33

Tekkis mõte osta endale Mazda Xedos 6. Olen uurinud nende masinate hindasid nii, Eestis kui ka välismaal. Peamiselt siis Leedus.

1. Kui suur vahe on 1.6 ja 2.0 mootoril (küttekulu, paranduskulud, vastupidavud, tüüpvead jne). Millist teie soovitaksite?
2. Kui suur vahe on 90-ndate alguse masinaga või 90-ndate lõpus oleva masinaga, st. kas on mingisuguseid erinevusi nende aastaarvude juures toodetud masinatel?

Kõigile teadjameestele ja asjalikele vastajatele tänud ette :)
Margusat
 
Postitusi: 36
Liitunud: 24 Mär 2009, 04:09

Re: Xedos 6 mootorid ja aastaarv

PostitusPostitas cabernet1 » 30 Mär 2009, 17:08

Osta jah mazda Leedust... :D
Saad Belgias mahakantud ja Leedu garaazhides põlve otsas üles klopsitud vraki, millel läbisõiduks 250 000 km kirja keritud, samas pooled jupid mõne LADA pealt asemele pandud ja osad elutähtsad kinnitused toruteibi ja super ataciga on asendatud...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Margusat » 30 Mär 2009, 17:10

Leeduga on mul eraldi diil, aga see ei ole üldse küsimus, kas keegi oskab vastata esimeses postituses küsitud küsimustele? :)
Margusat
 
Postitusi: 36
Liitunud: 24 Mär 2009, 04:09

PostitusPostitas cabernet1 » 30 Mär 2009, 17:33

Küttekulu võib erineda ca 1,5 l /100 km kohta linnas 1,6-se kasuks, kuid 2,0 on antud... eem... suhtkoht luksusauto jaoks siiski mõistlikum minu arust.

Tüüpvigadest suurim - varuosi ple s*ttagi saada. Esindusest või ei saa sealtki ja maksad nii, et inised :D
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Mario » 30 Mär 2009, 17:36

Xedos 6 on tegelt nunnu auto. Sõiduomadused on head.
1.6 on ainult natuke lahja, kui kavatsed ka rahvast vedada. Kiirenduspilli ära oota. Kuid suht öko pill on küll nt üksi või kahekesi kulgemiseks.
2.0 on V6 ja keskmine kulu on umbkaudu 8.5L, ehk siis peaaegu sama, mis 2.5V6 mootoriga Xedos 9 :D

Kui leiad korraliku isendi, siis on väga hästi ;) Leedust võib tihti saada 2in1 või lausa 3in1 autosid :D
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas diidzhei » 30 Mär 2009, 18:19

Mul endal on 1.6 moto. Heaks rahulikuks kulgemiseks piisab täiesti, madalamate käikudega kannatab natuke sportlikumat sõidustiili ka harrastada. Kuid v6'ga ei tasu võrreldagi jõudluse poolepealt.

Plussiks on kindlasti tunduvalt madalamad ülalpidamis ja remondikulud.
Näit:
1.6 Hammasrihm 350.-
Hammasrihma juhtrull 264.-
Hammasrihma pingutusrull 256.-
2.0 v6 Hammasrihm Kuni mudeli aastani 04/1998 350.-, edasi 1191.-
Hammasrihma juhtrull 2x557.-
Hammasrihma pingutusrull 798.-

hinnad kindlasti varieeruvad erinevates poodides.
1.6 mootorile sobivad ka 323f 1.8 mootori hammasrihm+rullikud+veepump. nende hinnad veelgi odavamad.

Endal olen vahetanud küünlajuhtmed ja klapikambrikaane tihendi, muid probleeme pole olnud.
V6'e puhul pidavat kah klapikambrikaane tihendid ja küünlajuhtmed nõrk koht olema.
Vastupidavus peaks mõlemil hea olema.

Veermiku poolepealt peaksid 1.6 ja 2.0 kattuma.
Paljud veermiku detailid sobivad 626'e omad.
Keredetailidega on asi vägagi nutune, esindusest hirmkallis ja romulates liigub vähe. Mujalt b varuosa ei leia.

Kui nüüd ise peaksin hakkama uuesti xedost ostma vaataksin kindlasti v6 poole :)
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas Margusat » 01 Apr 2009, 12:55

Suured tänud diidzhei väga põhjaliku vastuse eest :)

Ma usun, et minu valik langeb 1.6 mootori kasuks. Hing küll ihkab võimsamat V6 mootorit, aga küttekulu ning eelkõige paranduskulud satuvad määravaks. Diidzhei näidete põhjal võin eeldada et 2.0 mootori hooldamine võib keskmiselt kolm korda kallim tulla ja seda olen kuulnud ka mujalt.

Väike motivatsiooni pildike :D. Tekkis küsimus, et kas see velg on siin 17 või 18 tolline?
Pilt
Margusat
 
Postitusi: 36
Liitunud: 24 Mär 2009, 04:09

PostitusPostitas Meelis1986 » 01 Apr 2009, 12:57

R18 või isegi R19 :roll:
Kasutaja avatar
Meelis1986
 
Postitusi: 701
Liitunud: 06 Jaan 2008, 14:47

PostitusPostitas IvarR » 01 Apr 2009, 16:00

Meelis1986 kirjutas:R18 või isegi R19 :roll:

Kindlasti 18"
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas layri » 01 Apr 2009, 16:01

Mina arvan, et arvestama peaksid ka sellega, et mõnede detailide leidmine kasutatud varuosadena võib kohati ostutuda väga keeruliseks. Näiteks esitulede leidmine..

Muidugi, kui masin pakub ikka tõsiselt huvi jne.
Aga kui oleks võimalik eelistada mõnda muud Mazda mudelit, näiteks GF kerega 626-te. Siis ma ei tea.. (see mu enda arvamus)

Kuluosad on nagu Mazda juppide hinnad ikka, ainult avariid ei tasu tegema hakata..esiosaga vähemalt mitte. :D
Kasutaja avatar
layri
 
Postitusi: 212
Liitunud: 20 Nov 2005, 17:14
Asukoht: Jõgeva<>Tartu 55587156 või 5524370

PostitusPostitas Margusat » 02 Apr 2009, 17:23

Minus valitseb suuremat sorti dilemma. Ilmselgelt on 1.6 mootori ülalpidamine kordades odavam, aga jällegi 2.0 mootori jõudlus kutsub seda ostma.

Hetke turuseisu vaadates pakuti mulle ühte Xedos 6-e 2.0 mootoriga. Puitimitatsioon, nahksisustus - kõik see kutsub ostma. Teisalt vaadates pildi pealt selle auto esiotsa, tundub et on olnud avariiline. Omanik räägib veel, et on hiljuti vahetanud hammasrihma koos rullidega (skf), veepumba, roolivõimu rihma, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaane, bensiinifiltri, mootori õli (Mobil1 5w50) ja esiklaasi.
Eks seda peab muidugi koha peal vaatama ja kui juba suurem huvi, siis lasen kindlasti eelülevaatuse teha.

Aga mis te arvate, kas see võib viidata, et auto on olnud esiotsa avariiga ja selle tõttu võib tulla igasuguseid ettearvamatuid kulutusi?
Margusat
 
Postitusi: 36
Liitunud: 24 Mär 2009, 04:09

PostitusPostitas cabernet1 » 02 Apr 2009, 17:27

Kõik on võimalik. Tegelt seda peaks saama kindlustusest uurida, kas antud masin on kõksutand või mitte.
Ühest küljest võib olla tegu esiotsa laksuga, mis tehti korda.
Teisest küljest võib olla tegu laksuga, mis tehti kõlblikuks kuid mitte täielikult korda ja seepärast müüaksegi ning võib väga kalliks minna.
Kolmandast küljest aga võib olla auto väga hea peremehega tegu, kes oma sõiduki eest on väga hoolitsenud, kuid nüüd mingil põhjusel peab müüma.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Margusat » 02 Apr 2009, 17:37

vabandust, aadress jäi lisamata kuulutusest :oops: :) http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Margusat
 
Postitusi: 36
Liitunud: 24 Mär 2009, 04:09

PostitusPostitas diidzhei » 02 Apr 2009, 18:24

Pead kohapeal kindlasti korralikult üle vaatama, ka kapoti alt, et kõik värvid kokku sobiks ja seda kas näiteks ülemise tala poldid on lahti käinud, jne.
ja kuskil katsu vaadata kas tuled on ikka parempoolse liiklusega teedele mõeldud(kalded), inglise tulesid lihtsam hankida, kui avarii olnud.
Rihmavahetuse ja asjade kohta võiks arved ka olemas olla.
Muidu tundub päris sile pill olevat :)
Eks sa vaata kuidas rahakott lubab(ka tulevikus).
Siis ka muidugi lihtsam, kui pole probleemi endal näiteks hammasrihm ära vahetada.

Edu otsustamisel ja ostul. Usun et sa ei kahetse Xedose ostu :)
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos

PostitusPostitas cabernet1 » 03 Apr 2009, 11:58

Mina soovitan, et võta mõni klubiline, kellel on xedos või (sry, kui nüüd inimese pahaseks ajan :D ) siis klubiline TOMKLUBIN kaasa, et saada autost piisavalt asjalik ülevaade. Eriti kui oma teadmised pisut liiga väikesed...
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Apr 2009, 17:36

Xsedos mulle suht võõras loomake, enamus teadmisi foorumist saadud ja katalooge uurides. Nõrkadest kohtadest ja tüüpvigagest saab pigem foorumit sirvides targemaks.
Pakuks pigem mõne sarnase isendi omanikuga läbirääkimisi pidada. Ilmselt parima ülevaate annab kaasfoorumlane "323IFF", kes tegev mazdaabis.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8371
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas cabernet1 » 03 Apr 2009, 18:02

Vähemasti juhatas minu väljahõige abivajaja õigetele jälgedele :D

Wuuhuuu.... go caber... go caber.... go caber... wohooo... :mrgreen:
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1249
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas Margusat » 17 Apr 2009, 16:26

Oskab keegi öelda Xedoe 6-e automaat käigukasti puhul küttekulu? mootoriks 2.0

Rihmade- ning õlivahetuse hind tuleks ka kasuks :)
Margusat
 
Postitusi: 36
Liitunud: 24 Mär 2009, 04:09

PostitusPostitas diidzhei » 17 Apr 2009, 17:56

ladu24.ee

Sealt peaksid leidma õlifiltri, rihma jne. hinnad ;)
diidzhei
 
Postitusi: 605
Liitunud: 30 Jaan 2007, 15:16
Asukoht: Järvamaa

1995 Mazda Xedos


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist