Mazda 6 diisel - tühikõigud lainetavad ja mootor sureb välja

Mazda 6 diisel - tühikõigud lainetavad ja mootor sureb välja

PostitusPostitas algaja » 21 Apr 2009, 20:57

Probleem selline, et 2.0 diisel mootoriga Mazda 6 tühikäigu pöörded lainetavad ja lõpuks sureb välja. Eile kontrollisime paagis olevat kütusefiltrit ja nagu hakkas paremuse poole minema, kuid täna masin enam ei käivitunud :cry: Äkki keegi oskab öelda või soovitada, mida veel peaks kontrollima. Filtrid on kontrollitud. Kas tõesti on tegu kütusepumbaga või hoopis pihustites. HELP!!
algaja
 
Postitusi: 7
Liitunud: 21 Apr 2009, 20:42
Asukoht: IDA VIRU

PostitusPostitas Nuclear M.A.N » 24 Apr 2009, 17:30

Enda benakal juhtus sama asi kui genekas saba andis...
Kasutaja avatar
Nuclear M.A.N
 
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Okt 2007, 21:50
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mario » 24 Apr 2009, 18:33

pump on üks variant. Kindlasti lase üle vaadata kütusefilter, ehk liigselt kondenseerunud vett täis.. 626 puhul asub see filter kapoti all ja saab ise tühjendada.. :P Mazda6 ei tea...

lisaks, millal üli vahetasid ja klappe lasid reguleerida? M6 diisel nõuab iga 3 õlivahetus ka klappide reguleerimist, kui seda ei tee, lõpeb halvasti...

Pihustid ni iväga pirtsakad ei ole, Mazda diislid söövad peaaegu kõike, mis siinmaal liigub.

Väike soovitus - sul peaks paak olema 64L eks? Pane iga paagitäie kohta umbes 100ml kahetaktilise õli, see hoiab pumpa kulumast, kui sellega asi lõpeb, siis tea, et pump on minekul, aga see kütuse sisse õli panemine on hea asi küll ;) pump kestab veelgi.

muideks seda võivad teha ka bensuka omanikud, aga siis õli panna paagitäie kohta vähem.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas leviathan » 24 Apr 2009, 22:52

mario - äkki tuled eelmisest sajandist tänapäeva. mazda 6-l on commonrail süsteem e sarnaselt bensumootoriga autol. see kahetaktililise õli jutt käis vanemate diislite kohta kus pump jagab kütust. tänapäeval peab pump vaid piisava surve ülesse lööma ja el.pihustid teevad ülejäänud töö ära
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

PostitusPostitas Mario » 24 Apr 2009, 23:12

selge.. aga see ikkagi ei välista, et filter on vett täis või on pihustid pekkis.
samuti on mazda6 turbo varieeruva geomeetriaga, ehk on turbo minekul.. :?
samas on suht palju ikka kurdetud pihustite üle, et need ei pidavat eriti meie kütust kannatama..
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Coupe84 » 27 Apr 2009, 14:17

mul oli sama probleem bensiinimootoriga 626l. lahenes siis kui vigane genekas ja aku vahetatud
Coupe84
 
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Apr 2009, 17:31
Asukoht: ida-virumaa

PostitusPostitas Brunn » 26 Juul 2009, 13:07

noh said teada mis probleem oli we?
Brunn
 
Postitusi: 20
Liitunud: 03 Sept 2006, 17:58

PostitusPostitas tann » 29 Juul 2009, 18:49

ise küsisin ta käest sama,aga ju vist sai teda,kuna ei vastanud.Isegi oleks osanud äkki öelda milles asi.
tann
 
Postitusi: 13
Liitunud: 04 Jaan 2009, 20:02

PostitusPostitas jamaicanman » 30 Aug 2009, 11:29

Tere ameti õed ja vennad.

Sain just nädal tagasi sellisest murest lahti. Tegemis siis kõrgsurvepumba
surve regulaator (klapiga) selle vidina kulumisega. Sain siis selle murega abi Tallinnas Jassi Autotoas, härra nimega Jüri ja tema kompanioonid tegid imet. Lugu läks maksma 4000.- ning number on siis 56669523 Jüri

Olen neilt abi saanud juba mitmel korral nii et ei ole pidanud pettuma.

Päikest
jamaicanman
 
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Aug 2009, 11:16

PostitusPostitas tann » 31 Aug 2009, 20:10

jeh tüüpviga neil.Endal sama mure oli u.aasta tagasi ja see vidin maksis 3000 eeku.
tann
 
Postitusi: 13
Liitunud: 04 Jaan 2009, 20:02

PostitusPostitas jamaicanman » 06 Sept 2009, 00:59

4000.- oli koos tööga
jamaicanman
 
Postitusi: 6
Liitunud: 30 Aug 2009, 11:16

PostitusPostitas vibex » 31 Okt 2009, 00:03

aga on see võimalik et ilmade jahenedes läks asi hullemaks? et siis kütus hangunud või keeras külmumine klapi veel hullemaks?
Respect is everything...
vibex
 
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Jaan 2009, 14:53

PostitusPostitas vibex » 02 Nov 2009, 16:49

Mul on hetkel sama probleem. Auto jäigi tartusse, küsisin siis järele asjatundja käest ja soovitati ikkagi enne teha diagnostika ja mitte pimesi osta see kõrgsurve pumba klapp kohe ära. Seega oleks vaja nõu kus võiks olla asjalik koht tartus kus teha see diagnost ja samas võimalus selle veaga tegeleda. Mazda esindused kukuvad kohe välja sest nendega ma enam tegemist ei tee. Tallinnasse on ka raske hakata vedama seda kolakat.
Respect is everything...
vibex
 
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Jaan 2009, 14:53

PostitusPostitas tann » 02 Nov 2009, 20:13

kohe sulle üks soovitus.Diagnostiga ära jamama hakka,mina käisin 3 diagnosti läbi,aga abi ei saanud-lihtsalt ei näita mingisugust viga,nii et mõtetu raharaiskamine.läksin minagi riskipeale lõpuks välja ja asi oligi klapis.diagnosti alla panin lõpuks pool vidina raha magama ja tolku ei midagi.Jah ja see et külmaga asi hullem on tõsi,sama oli ka mul.100% ma sulle öelda ei julge ,et klapp,aga 99% küll.
tann
 
Postitusi: 13
Liitunud: 04 Jaan 2009, 20:02

PostitusPostitas Tihver » 08 Nov 2009, 20:12

Natuke OT, aga seda teema lugedes tekib tõsine hirm, et diisel Mazda 6 ei tasu osta???

Just tekkis plaan 2,3GT kõrvale diisel ka osta, aga nüüd nagu hirm, et see mootor veel õnnetum kui 2,3 bensukas. Korralik diisel (volkswagen näiteks) kestab ikka ilma remondita julgelt 300 000km ja seda 30 000km hooldusvälbaga. Või on siin teemas tegu üksikute õnnetute juhustega?
Tihver
 
Postitusi: 49
Liitunud: 08 Jaan 2009, 21:55

2002 Mazda 6 GT

PostitusPostitas vibex » 08 Nov 2009, 20:19

julgelt 300000km?
need volksud pole ka teab mis imemasinad. Mina ei kurda mootori töökindluse üle küll eriti midagi, peale nüüd selle väikse vea. Vedasingi masina jassi autotoa juurde ära, homme läheb uurimiseks.
Respect is everything...
vibex
 
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Jaan 2009, 14:53

PostitusPostitas veekaheksa » 09 Nov 2009, 01:41

IMO on ikka Mazda tükkmaad töökindlam kui VW. Ma just ei julgeks VW poole ses suhtes vaadata.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

PostitusPostitas Mario » 09 Nov 2009, 11:46

VW hullemat polegi.
Kui sõidab, siis sõidab, kui vajab tähelepanu,siis ikka korraliku summa eest.
VW TD on üks kapriissemaid ja kallimaid mootoreid üldse.

Naaber ostis 2007.a diisel-golfi, enne garantii lõppu jõudis mootor kokku joosta, kuna ühel hooldusel hoiti kokku.
OStis siis 2001.a Passati, 1.9TD, samuti lõdvikute probleem ja turbo lendas. Nüüd lisaks veel erinevad veermikuprobleemid ja pihustid tuksis. Auto sõitnud vaid 199 000km. Pole mina veel muretud VW diislit näinud.. ilmselt vist Golf 2 TD on kõige pommikindlam. :D
***

Mazda diisel on küll kütuse suhtes kohati kapriisne, kuid käib hästi. vanema 6 diisliga olen isegi sõitnud ja ei ütle küll et 88kW kuidagigi lahjaks jääks.. mis siis veel 100kW rääkida. igal autol omad mured, jaapanlastel tundub neid siiski vähem olema, kui euroopa autodel.
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas tann » 09 Nov 2009, 21:27

vw ja mazda diislid on nagu öö ja päev.Nii palju kui ma neid käppinud olen ei taha mina küll endale vw diislit,aga kui härradel on raha palju üle miks mitte vw.
tann
 
Postitusi: 13
Liitunud: 04 Jaan 2009, 20:02

PostitusPostitas Tihver » 09 Nov 2009, 23:13

Mina olen oma 1.9TDI 85kW Sharaniga sõitnud 240 000km ja sellega aja jooksul on ainuke mootoriga seotud probleem olnud vigane õhukulu lugeja, mis maksis 1000kr. Hooldusvälp on 30 000km, endal kõige pikem hoolduseta aeg olnud 43 000km, lihtsalt ei olnud aega autot hooldusesse viia. Käima läheb iga ilmaga, kütusekulu võiks muidugi alati väiksem olla ja 10 000km kohta läheb umbes liiter õli. Õnneks oskab VW õli küsida õigel ajal, mitte siis kui juba mootor kotts on.

Kuna aga Sharan on juba vana ja läbisõit suur, siis tekkis mõte osta universaal 6 diisel. Peres juba üks Mazda 6 on ja sõita on Mazdaga tõesti hea, lihtsalt hirmutav on lugeda mitmeid erinevaid teemasid diisli probleemidest. Või oleks parem valik üldse 108kW bensukas?
Tihver
 
Postitusi: 49
Liitunud: 08 Jaan 2009, 21:55

2002 Mazda 6 GT

PostitusPostitas Cor » 29 Nov 2009, 20:56

4000. klapi eest maksta on päris hea hind, sest klapp ise maksab 3000 ja vahetus võtab aega maksimum 40 minutit. Kas Jassi Autotoas on tunni töö hind 1000EEKi
Cor
 


PostitusPostitas Cor » 29 Nov 2009, 21:39

Sama probleem oli mazda6 diisel 2003a. Tühikäigul suri päevas 5-7 korda välja. Esindus tegi diagnostika ja öeldi, et pumbas kaob rõhk ära ja pump tuleb remonti viia või välja vahetada (maksab esinduses 35000).

Karlas soovitati vea otsimist alustada pihutistest. Tehti pihustite kontroll(maksis 4000) ja öeldi, et üks pihusti on veidi läbi ja on soovitav välja vahetada ning kehvad on ka teised pihustid ja vahetage kõik välja.. Karla pakkus soodsat hinda 6500EEk pihusti. Ei vahetanud, vaid pöördusin Mazda abisse.

Uurisin Mazda abist ja öeldi jah mootori välja suremine on pihustite viga ja soovitame välja vahetada kolmanda pihusti. Lasin kolmanda pihusti väljavahetada kasutatud pihusti vastu (töö + pihusti maksis 3500)

Samas ostsin tagavaraks 3 kontrollitud ja kasutatud pihustit (2000 eeki tükk), sest soovitati kõik väljavahetada.

Mazda abi väitis, et selle auto pump on lollikindel ja kui probleem ei lahene, siis tulge ja vahetame ka neljanda pihusti.

Probleem ei lahenenud. Hakkasin internetist abi otsima ja tänu mazda foorumile leidsin ja kuulsin kõrgsurve pumba surve klapist.

Läksin esindusse ja tahtsin osta surve klappi ja esindus seda ei leidnud, naad näitasid pumba joonist ja ütlesid, et sellisel auto pole ühtegi klappi.

Rääkisin auto remontiast sõbraga sellest klapist ja läbi tutvuste õnnestus see ühe diisli spetsjalisti juures ära vahetada. jupp maksis 3000 EEki ja poole tunniga oli auto korras.

Kogu vea uurimine tänu rumalale: esindusele, mazda abile jt. auto remontiatele läks maksma 16000 EEKi Kui oleks käitunud kõikide "tarkade" mehaanikute soovituse järgi: pumba vahetus (35000), pihustite vahetus (30000) Kokku oleks läinud 75000 remondile ja auto oleks ikka tühikäigul välja surnud. Kõrgsurvepumba surveklapp asub pumba kõrval , mitte pumba sees. Sellepärast ei suutnud esindus seda üles leida ja kahjuks poleks ka pumba vahetus aidanud.

Pärast kuulsin, et ka Karla Auto on neid klappe välja vahetanud, lihtaslt sellel päeval kui mina seal käisin oli leti taga üks kõige juhmim müügimees, kes sellise vea peale ei tulnud.
Samuti on kõik pihustid tegelikult korras ja töötavad hästi ning väljavahetust ei vaja.
Cor
 


PostitusPostitas stsvetaj » 05 Dets 2009, 00:22

Tere,

mul juhtus alles sama jama autoga, et suri välja mingi 20x korda kui jõudsin tööle. Uurisin netist ja foorumist, otsustasin helistada jassi autosse. Ütlen ausalt väga jubedad ja ülbed vennad. Hinnaks ütlesid 3500 koos diagnostikaga, kuid ei tea kas oli ikka selles jama, kuna tundusid hästi salakavalad, äkki krutisid mingid kruvid ja juhtmeid ja asi korras. Ühesõnaga mina isiklikult ei soovita neid tüüp võibolla teevad tööd hästi, aga teenindus on jube, õudne. Ei anna mazda abiga võrrelda, kus inimesed soovitavad ja nõustavad sind.

parimat,
stsvetaj
 
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Juun 2009, 14:47

Re: Mazda 6 diisel - tühikõigud lainetavad ja mootor sureb v

PostitusPostitas reipa » 15 Nov 2010, 01:37

Tere.
Tekkisid kah autol samad sümtomid,suri tühikäigul välja ja külmaga läks asi hullemaks.Lasin natuke kõrgetel põõretel mootoril töötada ja asi toimis mõni päev jälle normaalselt . Aga asi hakkas korduma ja lambist ristmikutel sureb auto välja.
Sai mindud teenindusse ja õeldi,et esimesel pihustil ülevool. Sai siis pihusti vahetatud aga asi ei muutunud.
Leidsin siis siit foorumist selle teema ja lasin vahetada klapi,peale seda töötas hästi umbes üks päev ja siis sama jama tagasi.
Teeb ikka vihaseks küll. Pesitsen saarel ja siin ei osata mitte midagi peale hakata. Peab vist kuidagi mandrile kodistama.
Äkki keegi targem oskab nõu anda......
Tänud
reipa
 
Postitusi: 11
Liitunud: 26 Veebr 2008, 17:45

Re: Mazda 6 diisel - tühikõigud lainetavad ja mootor sureb v

PostitusPostitas reipa » 25 Nov 2010, 13:26

reipa kirjutas:Tere.
Tekkisid kah autol samad sümtomid,suri tühikäigul välja ja külmaga läks asi hullemaks.Lasin natuke kõrgetel põõretel mootoril töötada ja asi toimis mõni päev jälle normaalselt . Aga asi hakkas korduma ja lambist ristmikutel sureb auto välja.
Sai mindud teenindusse ja õeldi,et esimesel pihustil ülevool. Sai siis pihusti vahetatud aga asi ei muutunud.
Leidsin siis siit foorumist selle teema ja lasin vahetada klapi,peale seda töötas hästi umbes üks päev ja siis sama jama tagasi.
Teeb ikka vihaseks küll. Pesitsen saarel ja siin ei osata mitte midagi peale hakata. Peab vist kuidagi mandrile kodistama.
Äkki keegi targem oskab nõu anda......
Tänud


Kas asi võib olla äkki selles,et panin kasutatud klapi ja see ka vigane. Peaks äkki uue panema
reipa
 
Postitusi: 11
Liitunud: 26 Veebr 2008, 17:45

Järgmine

Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline