5. leht 35-st

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 18 Juun 2015, 02:12
Postitas Mel
Pilt
Eks fööniga tuleb ajada sulama ja siis kaltsu vms.maha kraapida,suurem paksem ollus ikka ennem mingi pleki tk.või kaabitsaga.Ja natukse peab ikka vinguma ka,tegelt on narr teha seda peale liivapritsimist :shifty:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Juun 2015, 08:06
Postitas Mel
Pilt
See amattzoon osutunud parajaks pähkliks,vbl..
Pilt
Ennem seda keevitatud peris isuga
Pilt
Põhja jm.sellisega pole muret,seal suurt vahet pole
Pilt
Nüüd veel väike tõrge tekkinud,kuna x tk.mida ma tegelt ei tohtinud külge keevitada...unustasin,või võiks ka öelda,et sain valesti aru,see pm.üxsama.Vaja keevitusest lahti lõikuda ja taastada uue vääriliseks,vähe keeruliseks teeb asjaolu,kuna sai punktitud läbi aukude.Tuli välja huvitav asjaolu,et see tk.siis liimitakse,peale värvi tööd külge,selline uus tehnoloogia. :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 03 Juul 2015, 09:04
Postitas Mel
Viimasel ajal aint punased ja väga punased :)
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 16 Juul 2015, 11:51
Postitas Mel
Venkud toodavad igast huvitavat,liitrine purk ka veel :clap:
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 16 Juul 2015, 14:06
Postitas tomkulibin
Seda päga küll klaaspudelis müütati juba siis kui me veel noored ja ilusad olime :wave:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 16 Juul 2015, 21:57
Postitas kipu33
Need kaks kuped näevad kõrvuti ägedad välja :D
Kuigi üks ikka eriline maastur :P

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Juul 2015, 22:10
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:Seda päga küll klaaspudelis müütati juba siis kui me veel noored ja ilusad olime :wave:


Klaas pudelites vist aga see mudu hea hinnaga terve liiter :D

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 24 Juul 2015, 18:44
Postitas Mel
Omma küla mehe oopel tuli aidata jälle rajale,see tola otsustas teha metsavahel paar kiiremat ja siis otse võssa.Kannatada sai pm.kogu v.külg,e.tiiva ja e.ukse vahetasin,ülejäänud muljumised jms.tuli välja kangutada :)
Pilt
Nii pildilt vaadatuna,tagaukse ala osa,sai veidi vähe lakki,aga läigib küll teine.Vbl.nii väga hull polegi mastaapselt,kuigi lakk oleks pidanud väheke vedelam olema.300 ml.sai võetud paksu värvi,oleks võind olla ehk 400 ml.tundub kudagi kahtlane mõnest üksikust kohast.Suht äge värv iseenesest,esimest kihti peale lastes,kohe täitsa sinine,lilla iga järgmise kihiga tõmbab aina rohelisemaks. :)
Pilt
See õnnestus vähe etemini, sai parajalt
Pilt
Väheke tuleb lasta kuivada ja siis saab siseosa üle tuhistada pigiollusega.Eelnevalt muidugi vaja ka välispind korralikult kinni katta.
Pilt
Nüüd tuleb panna tööle turbo ja lõpetada ära amatsoon,siis mõned 323 f uksed ja midagi veel,siis saab ehk väheke hinge tõmmata ehitada...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Juul 2015, 16:14
Postitas Mel
Pilt
See tegelt väga tobe,et veel minu käes,kuda nii sai see minna aru maisaa.Teind olen teda reaalselt vbl.sada 40 -50 tundi :) tolle vahendaja asemel,oleks ma ise selle ammu mujale tassinud,küllap on siin mingi konks.Kas vahendaja tahab omma tasku ajada mingi osa rahasummast,või ei tahtnud selle kosuga keegi tegelda.Ahh olgu kuda on,seda teada nvn.kunagi ei saa,mul tähtis,et saaks ta nüüd kudagiviisi tehtud raha kätte ja kaelast ä.Küllap selle vastuvõtmine oli lihtsalt suur viga,ikka mazdadega peaks tegelema vahest sekka mõni teistsegune väiksem töö :mrgreen:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Juul 2015, 17:38
Postitas tomkulibin
Aga väljanägemine on hea :thumbup:
Mul on veel arenguruumi...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 01 Aug 2015, 10:20
Postitas Mel
Momendil sai amatsoon grillivahele pistetud proov 1,kinnitus peaks olema ikke stange aukudest,siis saaks teha terve ringi,ümber oma telje.Samas ka oli seda vaja,kuna sain etemini nüüd tugevdada stange kinnitusi,osad tuli tekitada uueks.Ja sai ka näha,kuda see kosu grilli omaks võtab,tsentri leidmine suhtkoht selline teema.Kui grill olemas,siis tuleks seda kasutada ikka sihtotstarbeliselt,mudu pole tast suurt abi.Keskel olev ühendus tala jääb väga segama alaservadele ligi pääsemist.Kui üldse kaotaks selle kesk tala ja sätiks vbl.hoopis neid 2 tk.teineteise serva,et siis vajadusel saaks ühepoole eemaldada,jääks nö.töötsooni põranda osa vabaks.Suuremalt osalt ise olen arvama hakanud,et see grill väga keevitustöödeks ei sobigi,nohjah suhteline põhiosad kerel tuleks ikka enne selle vahele toppimist tugevaks keevitada,mudu võib juhtuda,et kere keerab töökäigus propellerisse.Eks tuleb kasutada igast tugevdus diagonaale jne.selline mõttetult väga vajalik lisatöö.Kruntiseks on grill muidugi perfekto ja poleks paha ka muid op.põhja mastiks ja miksmitte isegi värvida.Tõenäoliselt kui kuplaga sinnamaale jõuab kunagi,siis sellega nii teengi.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Aug 2015, 14:14
Postitas Mel
Pilt
Seesamune ikka veel mu käes,ajasin teise metsa varju peitu,silme alt :shh: ja tööraha saamata :thumbup:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Aug 2015, 17:27
Postitas tomkulibin
oksjonile!

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 14 Aug 2015, 23:07
Postitas Mel
Pilt
Lõputa algus,epokas :)
Pilt
Panin natukse ka värvi igaksjuhuks
Pilt
Pigi ollus

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 14 Aug 2015, 23:55
Postitas tomkulibin
Kas hakkab lõpp liginema sel liikuril sinu kätes?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Aug 2015, 10:39
Postitas Mel
Voton,esistange kinnitus mutter vaja veel keresse keevitada,naljakas,et mõned sihksed pisiasjad jäävad vahest tegemata.Ons see viitsimisest vms.Sillad pean veel alla sättima,veel nõuti,et iluliistud paneks külge,esiosa ja porilapakad,aint mul pole õrna aimugi kuhu need peaks käima.Stanged need käivad kokku mitmest eraldi tk,kroomitud,läigivad silmipimestavalt.Värvimisse minevale kerele suht mõttetu toppida külge selliseid vidinaid,mis nvn.küljest katkutakse.Vot mis sai lõpuks algselt kokku lepitud jutust,et aint kere keevitus tööd,ei muud.Sildade ja kone jne.eemaldamine ei pidanud ka kuuluma minu tööde hulka.See amatsoon käis liivapritsis niiet,oli pm.komplektne,sellist asja ei olegi niiväga kuulnud,näinud... salong vist oli eemaldatud ja esiosa plastikust det.voton tase omaette.
Laenasin ühe pildi,kus käib ikka tõsine taastamine,ma pääsesin sellega võrreldes ikka suht kergelt :)
http://i1358.photobucket.com/albums/q77 ... vn.jpg?914

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Aug 2015, 08:41
Postitas Mel
Amatsoonil nüüd sillad all ja rattad küljes lükkasin eest,et saaks hakata garaget putitama. Vaja teha poole osale uus katus-lagi kõrgemaks,et saaks tõstukile uue koha.Ja lõpuks võiks ka vbl.vundamenti soojustada niipalju kui seda on siin seal. :) Tegelt tegemist ja uuendamist oleks oioi kui palju,kui aint oleks aega ja x korralik abimees kuluks ä,aga seda pole võtta kuskilt.Alustasin selle lae tõstmise ette valmistamisega juba eelmine a,aga jäi mingil põhjusel pooleli,õnneks oli pehme talv ja ahjud jõudsid ikka kuudi üles kütta.Ei enam saa sellega venitada,peab saama tehtud,ükskõik mis valemiga.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Aug 2015, 20:02
Postitas Marth
Mazda vähemalt hoolitseb ,et sul tööpuudust ei tekiks. Oli kuulda ,et Volkswageni omanikud olid Skoda tehasel ka tsinkimise ära keelanud. Saab näha ,kas see tõsi või kuulujutt.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 24 Aug 2015, 22:55
Postitas Mel
Noojh,see tsingi kiht teiste igasuguste kraamide all,ega neid kihte tegelt polegi rohkem kui,tsink,krunt,täiteaine,värv,lakk. :)
Oleks kellegil ehk pakkuda,trapets profiliga katuse plekki,u.täpselt vaja nii-50 ruutu,soovitavalt tumedapoolset.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 25 Aug 2015, 10:30
Postitas tomkulibin
See trapets on kah erimõõtu. On sul miskid eelistused profili ja värvi suhtes, või kõlbab ka ainult tsingitud?
On miskid pikkuse eelistused kah?
http://www.olly.ee/est/tooted/trapetsprofiil-op20k/

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 25 Aug 2015, 16:07
Postitas Mel
Pm.sobiks mulle ka tk.kuldnebörsis pakkumine 1.8-2.5 m.pikad,aga küljeluu ei ole sellega nõus.Kuna kuudi siferplaat muutub peris kap. :)
Pilt
Ütlemenii,et keskosa,mis jääb sisemiste akende vahele peaks kerkima kuni korstnani,et sinna tekiks siis midagi kantoora taolist ja mõlemaltpoolt lame katused,pleki kattega.Mul ei ole vist suurt vahet,on see T 20 vm.Tagaosale olen laotanud nii rannila profiili,kui trapetsit arvatavasti ongi see T20 ja seal suht olematu kalle.
Pilt
Kogu see sõrestik tuleb eemaldada ja tekitada katuslagi,uksekõrgust pole veel suutnud valmis mõelda.Arvan,et 2.8 m.piisaks,siis saab ka peris suuri kaubikuid teenendada :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 26 Aug 2015, 21:38
Postitas Marth
Kaubikute kereremondile on turgu kõvasti ,nii,et igati õige investeering.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 26 Aug 2015, 22:45
Postitas Mel
See mõte ammu olnd,aga seda teoks teha,pole niisama,ega tegelt väga hullu ka pole.Täna sai 12.5x15 tala üles aetud,omma küljeluuga.Ukse ava teen ülestõstetava nö.luugi,ikka veel peris täpselt ei tea,aga vist üle 3 m tuleb kõrgust uksel.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Aug 2015, 18:29
Postitas Mel
Ukse ava kõrguseks jäi 3005 mm. :clap: ikkagi üle kolme

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Aug 2015, 09:16
Postitas tomkulibin
Nüüd ei pea sinagi kummardama sisenedes :wave: