8. leht 35-st

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Veebr 2016, 11:52
Postitas tomkulibin
Nende lisavidinate lisamise asemal võiks välja mõelda sisemise ja välimise pleki kindlama/jäigema ühenduse, mis välistaks nende pindade omavahelisest nihelemisest ja sinna sattunud saasta koostoimel korrosioonikaitse hävitamisest. Pealegi need vidinad lisatakse sinna peale kere värvimist, mis omakorda võib tekitada roostekaitsekihi purunemist.
Kui ülemine pind on võimatu tihedaks teha, siis peaks olema piisav võimalus alt väljumiseks sel ollusel + piisav tuulutus ja võimalus lihtmenetluse korras lisada korrosioonikaitse vahendit.
Omal ajal kui soomemaad nõukogude inimesed tühjendasid kasutatud autudest, oli näha väljamaalt toodud autudel mittevalmistaja tehase poolt paigaldatud tüübleid/korke. Need olid sealstet spetsialistide poolt uuristatud avade korgid. Avad ise olid tekitatud ilma polstreid eemaldamata kaitsekihi sisestamiseks roosteriski altidesse piirkondadesse. Ja kestsid need nn export autude kered paremini. Kui neid korke aegajalt oleks ka peale siiapoole merd transportimist kasutatud sihipäraselt, kestaksid need kered veelgi paremini. Paljud meist uue liikuri soetamisel esimeste töödena lisakaitsekihti autule paigaldab? :roll: Aga peale 2-3 aastat uuesti üle käib?
Paraku on omad puudused valmistajal(kas on ikka puudused, või seondub see ökonoomikaga) ja ega need reaalsed kasutustingimused vist ei lange kokku valmistaja arusaamadega :roll:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Veebr 2016, 13:27
Postitas Mel
Mel kirjutas:miks selline peab seal peal olema.
Pilt


Silikooniga oleks ka niikui veits koonerdatud,oleks alumine äär ka olnud kaetud,koos nurgaga,siis ehk ei oleks veel rooste niiväga välja paistnud. :) Jh need augud jne.niikui mainisid,see kõik tehtud hea eesmärgi nimel,mida eriti ei kasutata.Põhi rõhk kui selline pannakse ikka,müra summutus ja madaldusele,et oleks ikka väljanägemine. Huvitav,et sport autodel kasutatakse suures osas kere välis paneeli mat.plastikut,miks kogu autotööstus ei võiks nii toimida.Mul Pontiac Trans millel kogu kere välis paneelid plastikust,mahtuniv.Tagakaared,need võiks ikka plekist jääda,muidu saaks töö otsa.Küllap plekist on lihtsam ja kiirem,stantsiga plärts välmis,serva valts vist käib niiet,seda ei saa mingiks ajakuluks nimetada.
https://youtu.be/r9byGJtbCws

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2016, 22:02
Postitas Marth
Kas sul sellest masinast veel põnevaid pilte tuleb?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2016, 22:30
Postitas Mel
Maitea,käidi näitamas,enmv.kõik stange nurgad ja uste ala servad,kergelt rooste algetega.Noonii see peale hakkab,varsti rohkem,siis juba augud jne.Ütleks korralik kodanik,tahab sellega veel sõita ja ikka pidurdada seda roosteussi,enmv.alg staadjumis.Värviga ehk saab veidi koonerdada,aga lakkima peab küll vist külg korraga.Vbl.saaks ka kui nii ukse liistuni,vms.aga tiibadega ei saa teisiti.K.karbid tuleks ka muidugi haljaks lasta ja k.kaitse ja muu kraamiga üle kihutada,siis õli ja peaks ehk kestma,vbl.veel 10 aastat :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 26 Veebr 2016, 22:52
Postitas Mel
Pilt
Tekitasin ühe uue vidina,omale abimehe,sellega saan 2 plekki omavahel kokku pressida,keevituseks.Pm.see lihtsalt ristküliku kujuline raam,mis ühest otsast jäik ja teisest lahtine reguleeritav,niiet saaks lükata ukse peale.2 vastakuti polti mille vahele pressin plekid kinni,et need keevitusega kinni punktida.Ei pea enam kasutama mingit heeblit,kangi neid ei saanud eriti usaldada,väga raske nii õiget jõudu kasutada,st,et üle ei pressiks.Selle oles pidanud tegema ammuilma
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 09 Mär 2016, 20:21
Postitas Mel
Väga imelik mu arust,küljekarpide sisse lastakse tehasepoolt makro sarnast ollust ja see omakorda siis nö.kahe pleki tk.vahel,et ikka oleks võimalikult umbne.Samas on ka tehtud suured augu,avaused mille kaudu tõenäoliselt tuleks tuhistada korrosiooni kaitse vaha,mis mitte kuidagi ei saa sellest makrost mööda.Selle kohapealt lihtsalt peab läbi ussitama...aga vbl.see ongi sihke strateegia :shock:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Mär 2016, 00:26
Postitas Mel
https://youtu.be/CLaBFkeHG0A
Mis krdi pull see veel :shock:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Mär 2016, 08:02
Postitas tomkulibin
Sul oeks sellist asja vaja, aga nagu turvavärav. Sõidad "ilusalongi" sisse läbi ellise aparaadi, värv selga ja välja...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Mär 2016, 10:06
Postitas R-go
Mel kirjutas:https://youtu.be/CLaBFkeHG0A
Mis krdi pull see veel :shock:

Vot, kui ma seda vigurit nägin siis mõtlesin kohe, et sul võiks see olla.
Ega omalegi paha ei teeks - kevadel laseks kõik roostealged sellega üle ja värske värv peale :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Mär 2016, 16:35
Postitas Mel
Jh turva várava idea pole paha aint kuda see klaasile ja plastikule mõjub.Sain tolle transporteri valma küll on ikka kehva see valge toon :problem: Taga ukse lingi kaepideme juurest sain vârvi natuke ka valguma làks várskele pinnale nata palju korraga :D
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 18 Apr 2016, 19:51
Postitas Mel
Pilt
Siia sobivad ikka aint mazdad :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 19 Apr 2016, 20:11
Postitas Mel
Pilt
Mazda nagu mazda ikka
Pilt
MX 3
Pilt
Ülevärvitud sprei Montana,vbl.mingilmääral meenutab Raptorit
Pilt
Niikui ikka,tuleb augud lõigata 2 x suuremaks ja siis pole muud kui traageldama.K.karbid tulevad oma väänatud,õnneks välja nägemine ei ole prioriteet nr.1 ,tähtis,et saaks tugev põhi :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 19 Apr 2016, 21:52
Postitas kanemgi
Ma ehmatasin algul ära, et sul mašal põhi nii hapu äkki :D aga siis lugesin, et MX3st käib jutt :D

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Apr 2016, 20:08
Postitas Mel
Ära jama :wtf:
Pilt
Siin tuli auke veel juurde
Pilt
Midagi siin nüüd niikui oleks,aga noh eks see sitast saia tegemine.Augu sisse lõikumisega panin vähe mööda,läks liig suureks,ei arvestanud olemas olevate pleki tükkidega.Muidu vbl.oleks saand ehk ühe tükiga selle augu täita,aga pole ullu,nii saabki ehk vähe tahedam.Samas ega sirget plekki nende originaal valtsidega,suht kehva kokku viia.Vähe häirib hull rooste,kus palju plekke üksteise peale laotud,tehases ja sealt tulebki saada tugevaks,tõstekoht niikui kiuste.Ei taha väga palju eest lõikuda,et omale ruumi teha.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Apr 2016, 20:20
Postitas kanemgi
Ei saa nüüd aru mis koht see täpsemalt on esimesel pildil :D Mingi arvamus on aga loogiliselt mõeldes, ei 0ole see võimalik :D
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=24566063&size=

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Apr 2016, 20:28
Postitas Mel
kanemgi kirjutas:aga loogiliselt mõeldes, ei 0ole see võimalik :D


OK.Selgitan,et p.poole kõrvalistuja jalgealune põrand,kus tulemüür keerab üles nö.Aga nüüd ütle mis ei 0ole võimalik,loogiliselt? :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Apr 2016, 20:31
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:
kanemgi kirjutas:aga loogiliselt mõeldes, ei 0ole see võimalik :D


OK.Selgitan,et p.poole kõrvalistuja jalgealune põrand,kus tulemüür keerab üles nö.Aga nüüd ütle mis ei 0ole võimalik,loogiliselt? :)

Bensupaak oleks pakkunud :D Loll on loll olla :lol:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Apr 2016, 22:27
Postitas tomkulibin
Nagu tavaliselt, serva alla piilumata täitsa kompu. Tõstmisel tõstuki käpad vajuvad pea akendeni sisse...
Oli aegu tagasi juhus, kus kah korraliku olemisega liikuri ratta vahetamise kõigus tungraud tuppa tuli ja seda tugevdusribist tõstes. Pärast taheti mind süüdi kah veel mõista...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 22 Apr 2016, 21:31
Postitas Mel
Mul tuleb selliseid asju ette,kus peab ka prusse kasutama,et saaks massinad maast lahti,nagiseb ja krigiseb,justkui tunne,et nüüd-nüüd vajub tagaots küljest.Ja eks see miksu ka enmv sinna tüüris,kui oleks tõstnud nendest ette nähtud kohtadest,mida enam ei eksisteerinud. :)
Kunagi sattusin kogemata ühe omasugusega kokku,kes samamoodi oma urus tegusi korda saatis.Tal oli just mingi MB põhja keevitus pooleli ja niikui mind märkas, kohe peitis oma tehtud keevituse töö,selletarbeks oli seal vist kohe spetsiomm mingi kalts käepärast.Ei hakanud ma pärima,et mis ta siis nii peidab,asi nüüd.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Apr 2016, 10:43
Postitas tomkulibin
Äkki peaks miski võimsama magneti hankima ja selliseid liikureid katusest tõstma hakkama :silent:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 24 Apr 2016, 08:59
Postitas ValdurKivirand
Mel kirjutas: Pilt

Sedakohta on tore teha. :thumbup:
3 kihti eripaksusega plekki.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 25 Apr 2016, 21:33
Postitas Mel
Pilt
Vahepeal olid külma ja lume pühad,ei saand nena välja pista :shock:
Pilt
Tegelt ju mõnda kohta võiks teha luugi
Pilt
Nüüd sai seal põhja all vahetatud plekki,pikki hoob tuli eest võtta.Keevitus kone vähe jukerdab,mitte ei taha teha ilusat punkti :cry:
Pilt
Eks ta nii kujunema hakkab :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 27 Apr 2016, 21:52
Postitas Mel
Pilt
Sedapsi
Pilt
Üritasin alles jätta niipalju kui kannatas
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 28 Apr 2016, 19:55
Postitas Mel
ValdurKivirand kirjutas:Sedakohta on tore teha. :thumbup:
3 kihti eripaksusega plekki.


Ei ma nii ulluks pidanud minema,kui sa tegid,need kihid olid veel säilinud,aint selline kolmnurkne põhja osa tuli uuendada.Eks nende kihtide vahel muidugi ulganisti roostet,aga see jääb sinna,vbl.kui saan väheke õliollust,ehk natuke siis pidurdab :)
Pilt
Lahendasin selliselt,must mis must,eks omanik saab ise selle tõmmata üle montanaga.Tuli vähe kiir varjant,kivikaitse,krunt ja värv kõik ühe teipimisega,muidu ikka tõstan kivikaitse servast vähe kõrgemale ja muidugi serva lihv.Siis ei jää näha mingit üleminekut,aga siin ikka konkreetne rant olemas.See rohkem visuaalne viga kui selline,lõpp kiirust ei mõjuta.Teisepoolega peab siis olema ette vaatlik,et torusi kuskilt läbi ei katkka.Ja torusi ei julge eriti puutuda,need võivad lihtsalt pudeneda kildudeks. :D
Tundub,et karpi ehk ei pea terves pikkuses uuendama,aga see on momendil lihtsalt tunne.Vahest on ikka naljakas vaadata,kui tõste kohtade asemel,haigutab lihtsalt suur auk.Coupe kered on ses mõttes head tugevad,neid saaks ka tõsta katuse servast...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 07 Mai 2016, 18:58
Postitas Mel
Mul nüüd juhtus 1 kehva õnnetus,nutikas kukkus taskust tiiki,sai teise küll enmv.kohe kätte,aku tagant ja nii ta nüüd seisab.Nokk kinni saba lahti,kisuks vbl.isegi lahti,aga nägemine pole enam eriti kiita :twisted:
Muidu teisepoolega enmv.sama teema ikka, k.karp terves pikkuses laiupidi poolikult uus ja ülejäänud kohad pm.sama kui p.pool.Mõtsin,et teen valmis ja siis laen siia pildi seerja mis telus ootel,aga nüüd puuks :)