Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga
Postitatud: 20 Veebr 2016, 11:52
Nende lisavidinate lisamise asemal võiks välja mõelda sisemise ja välimise pleki kindlama/jäigema ühenduse, mis välistaks nende pindade omavahelisest nihelemisest ja sinna sattunud saasta koostoimel korrosioonikaitse hävitamisest. Pealegi need vidinad lisatakse sinna peale kere värvimist, mis omakorda võib tekitada roostekaitsekihi purunemist.
Kui ülemine pind on võimatu tihedaks teha, siis peaks olema piisav võimalus alt väljumiseks sel ollusel + piisav tuulutus ja võimalus lihtmenetluse korras lisada korrosioonikaitse vahendit.
Omal ajal kui soomemaad nõukogude inimesed tühjendasid kasutatud autudest, oli näha väljamaalt toodud autudel mittevalmistaja tehase poolt paigaldatud tüübleid/korke. Need olid sealstet spetsialistide poolt uuristatud avade korgid. Avad ise olid tekitatud ilma polstreid eemaldamata kaitsekihi sisestamiseks roosteriski altidesse piirkondadesse. Ja kestsid need nn export autude kered paremini. Kui neid korke aegajalt oleks ka peale siiapoole merd transportimist kasutatud sihipäraselt, kestaksid need kered veelgi paremini. Paljud meist uue liikuri soetamisel esimeste töödena lisakaitsekihti autule paigaldab? Aga peale 2-3 aastat uuesti üle käib?
Paraku on omad puudused valmistajal(kas on ikka puudused, või seondub see ökonoomikaga) ja ega need reaalsed kasutustingimused vist ei lange kokku valmistaja arusaamadega
Kui ülemine pind on võimatu tihedaks teha, siis peaks olema piisav võimalus alt väljumiseks sel ollusel + piisav tuulutus ja võimalus lihtmenetluse korras lisada korrosioonikaitse vahendit.
Omal ajal kui soomemaad nõukogude inimesed tühjendasid kasutatud autudest, oli näha väljamaalt toodud autudel mittevalmistaja tehase poolt paigaldatud tüübleid/korke. Need olid sealstet spetsialistide poolt uuristatud avade korgid. Avad ise olid tekitatud ilma polstreid eemaldamata kaitsekihi sisestamiseks roosteriski altidesse piirkondadesse. Ja kestsid need nn export autude kered paremini. Kui neid korke aegajalt oleks ka peale siiapoole merd transportimist kasutatud sihipäraselt, kestaksid need kered veelgi paremini. Paljud meist uue liikuri soetamisel esimeste töödena lisakaitsekihti autule paigaldab? Aga peale 2-3 aastat uuesti üle käib?
Paraku on omad puudused valmistajal(kas on ikka puudused, või seondub see ökonoomikaga) ja ega need reaalsed kasutustingimused vist ei lange kokku valmistaja arusaamadega