10. leht 35-st

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 16 Mär 2017, 22:30
Postitas Mel
Pilt
V.poolega oli veic rohkem pusimist
Pilt
vbl.võiks ka öelda,et veel vähe aega ja oleks põhjas augud sees,ehk lükkab seda aega väheke edasi
Pilt
Juhi ukse ala serv ja ka nurk said nii pealiskaudselt väheke uut kraami,siin pool sai isegi väheke keevitatud,
Pilt
Nüüd veel siseosade õlitus jäänd.Aga no see ikkagi selline poolik töö,tegemist tahaks saada ikka rohkem

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Mär 2017, 18:49
Postitas Mel
Ehk peaks ka mainima,et k.karbi vahetus 250€ tk.Det.olid kunde poolt,koos 200 ml.värv ja lakk.See x pääses veel suhtkoht lihtsalt,ei pidanud salongist eemaldama,ei istmeid ega põranda polstrit.Niikui tavaliselt,kui karbi servi pole enam olemas,mille külge uut tk.paigata.Selles osas on see kuus üks imelik frukt,et skeletiosa neil kudagi niikui peab vastu,võrreldes välise poolega.See mudugi niijanaa,olene 1000 pisiasjast.
Lisasin kivikaitse,krundi,põhja mastiika,veidi pahtlit ja kereõõnsuste vaha-õli.Avastasin ka,et valdur oli mulle kinkinud õlitus püstoli,mille pikendus voolik ka tegelt ei mahtunud kahe karbi prao vahele.Aga sain seda kasutada ilma pikenduseta ja noo 6 at.see peksab ikka igasse prakku õli ollust.Ilma selle tegevuseta on see töö vääga mõttetu,keevitus põletab siseosad ja sealt jääb siis pm.haljas plekk.Ustega tegelesin,niikui kauba peale,ikka vähe etem kui roostesed servad,nurgad.Mõniaega :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Mär 2017, 19:43
Postitas tomkulibin
:thumbup:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 05 Mai 2017, 18:03
Postitas Mel
Igatahes punane mazda coupe kiigub grilli vahel,täna tõstan esimese otsa kinnituse veic ringi,näis mis juhtuma hakkab :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 05 Mai 2017, 23:10
Postitas psyaddict
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... 427&size=l
see näeb välja nagu minu gw põhja alt :D

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 08 Mai 2017, 21:35
Postitas Mel
Pilt
Algul sai sätitud grillivahele nii,see mul eriti ei meeldinud
Pilt
Tuleb seda kasutada ikka sihtotstarbeliselt
Pilt
Kui nüüd teise coupega võrrelda,siis ehk tundun siiski olema vähe etem.Amordi püstakutel vist ikka aint pindmine rooste,vähemalt pääseb selles osas veidi kergemini,kuigi töömahtu onniieton :)
Pilt
Sellised kohad on peris kehvad,ligi ei saa mudu kui lõigu suured tk.eest ja tõenäoliselt muudan ka kere kuju,siitsealt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 09 Mai 2017, 07:09
Postitas tomkulibin
Paljas kere, grillis, oleks veel ka liivapritsis käinu, oleks ideaalne. Ehk ikka peaksid miski pritsi orgunnima :roll:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 09 Mai 2017, 17:14
Postitas Mel
Noo muidu jh nii oleks norm pm sellised tööd nii tehakse arenenud maailmas. Tead ega väga ei himustagi saab veoka tehtud siis vean need pritsiale :) Ei raatsi oma kompressorit tappa. Aretasin grilli külge kaldenurga fikseerimis sektori kus nüüd tuli äge sõnastus. Selle tegin autu veljest kuhu kihutasin palju auke et saaks hea. Tegelt selle oles pidand kohe tegema koos grilliga ei tulnud too x hea mõtet et millest jne. Niikui ikka et x päev lihtsalt komistad ja voilaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 11 Mai 2017, 19:44
Postitas Mel
Pilt
Vot sihke see sektor sai,täiesti um.puurisin ja natukse läkski mitte päris niikui oles taht
Pilt
Tuleb terve põhi saada selliseks,enmv.ma juba kujutan ette,kuda see välja nägema hakkab

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 11 Mai 2017, 20:42
Postitas kulles
Sa oled keskmisest segasem vend ikka :shock:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 12 Mai 2017, 09:56
Postitas psyaddict
kulles kirjutas:Sa oled keskmisest segasem vend ikka :shock:


:lol: küll on hea kui keskmisest segasemaid tüüpe ka on :D

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Mai 2017, 15:49
Postitas Mel
psyaddict kirjutas:
kulles kirjutas:Sa oled keskmisest segasem vend ikka :shock:


:lol: küll on hea kui keskmisest segasemaid tüüpe ka on :D

Nii haigeid on tegelt peris mitu :eh:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Mai 2017, 19:51
Postitas Mel
Pilt
Sai jälle vahele võetud kiire töö
Pilt
mis tegelikult niiväga väike niikui polegi,kui sellised tk.lihtsalt kukuvad küljest ja näha on,mis materjale on kasutatud,et auke kinni mätsida.
Pilt
Ega tegelt ei olegi väga aru saanud,miks selline imelik auguga pleki tk.on sinna etteotsa põhja alla tekitatud.Justkui jääbki tunne,et see tehtudki selle mõttega,et uss seal saaks paremini pesa tegema hakata.
Pilt
Selliseks ei oleks pidanud see töö kujunema,lihtsalt rooste eemaldus ja rooste tõrje kui selline.Nüüd salongist põranda matt üles katkutud koos istmetega,et need ei süttiks.
Pilt
No tegelik sekkumise vajadus oli,et kuna autu on saanud just omale uued k.karbid,aga põhja all on sihke olu x.Ja auto tagaotsa tõsta pole võimalik tungiga,eesotsas on veel säilinud tõste tugevdused.See siin pm.sama niikui see teine massu,õudukas
Pilt
Üli kehva varjant,ega tegelt väga polegi sellise tööga kokku puutunud,kus peab nüüd peale karpide vahetust veel põhja osa ja servadega tegelema.Mazda 6 2004 a.ja karbid seest täiesti õlivabad ja ongi parem keevitada :thumbup:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Mai 2017, 21:39
Postitas tomkulibin
Väliselt polegi midagi väga hullu, põhja alla veidi makrofleksi, teipi ja pigi otsa... garantii kuniks hoovist lännu :silent:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 18 Mai 2017, 09:41
Postitas Mel
Ei ma makro püssi kätte võta. Targem lihtsalt ametist loobuda ja minna ehitama :D Egajh seal põhja all pole mitte lõbus jube rooste tolm ja peab silmi kõrvu nina jne kaitsma et nendest ilma ei jääks. :idea: Hakkan vist vananema ja väsima ruttu

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 24 Mai 2017, 23:47
Postitas Mel
Mõniaeg on eemal oldud,mitte planeeritud tervise hädad
Pilt
Ja mudugi hakkas õuel muru lihtsalt vohama,mille tõrjeks ei olnud valmis,et suvi tuli liiga äkki,vana usakale pole tk väga võtta,keevitasin terad vähe üle-pikemaks
Pilt
üks vääga imelik koht
Pilt
Enmv. v.poole ühel pool,tagaotsas vaja veel väeheke nikerdada,silla tala kinnituse ümbrus,kuhu kudagi ligi ei pääse.Silla tala tuleks eemaldada,kogu kupatusega,aga seda ei tee...

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 26 Mai 2017, 23:16
Postitas Mel
Pilt
P.poole esi otsa põranda tugevdus tala,kui nii võiks öelda,sõel mis sõel.K.karbid on vahetatud nii geniaalselt,et pole esi tiiba liigutatud,esi otsad tavaliselt on ikka mädad esitiiva alumise kinnituse juurest
Pilt
Ja selle nn.tala alt tuli nähtavale auklik põrand
Pilt
See mis jääb kere sisse peitu,saab tsingi kihi reeglina
Pilt
Siin pool sai jäetud väike osa originaali alles.Tagaotsaga oli ka omajagu pusimist,millest pilte ei taibanud teha.Tuleb kogu see parandus töö veel katta paksu pigi kihiga.
Pilt
Tagaotsas tuli veel natukse juurde
Pilt
Nüüd liguneb ja õliollust nõrgub
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 06 Juun 2017, 14:02
Postitas Mel
Ei nüüd enam võta kedagi vahele kuigi õuele on mõned tekkind aga see enam ei sega lõpetamatta tööde tegemist :)

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 06 Juun 2017, 14:41
Postitas kulles
Hea teada. Raiskab raha mujale.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 06 Juun 2017, 23:59
Postitas Mel
Coupe immutasin rooste muunduriga ja jätsin õue,õhuniiskus pidi mõjuma positiivselt,vähemalt nii väidetakse

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 15 Juun 2017, 23:38
Postitas Mel
Pilt
Nii vaadates tundub see pilt olevat omalegi mitte midagi ütlev,kuigi ikka mainin.Et see kere kudagi heasti nii kui säilinud,suurem osa taga otsa tõstekohast alles ja ma ka siis üritan säilitada niipalju kui võimalik,et mitte teha omale suurt lisatööd.
Pilt
Küljekarbi sees olev kere tugevdus vertikaalne plekk,on orig.punktitud välimise karbiga kokku.Teen nii,et liidan selle oopis kere alumise randi külge,ei tohiks sellega kere oma jäikust kaotada,küll vähe segane jutt...ja sellest lähtuvalt oleks ehk suurem lootus saada kereõõnsus vaha igale poole kuhu tegelt väga ligi ei pääse ja ei näe
Pilt
Tänu ksf 624AUH peaks nüüd tööd vähe huvitavamaks minema,NOVA SS-18 loob uued võimalused,mida kõike on võimalik plekist välja väänata,pigistada. :thumbup:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Juun 2017, 09:24
Postitas tomkulibin
Selle NOVA ss18-le vaja nüüd jalg kah külge pookida, see jätaks mõlemad käed vabaks. Muidugi pole välistatud jalaga juhtimise asemel kasutada mõnda pneumosilindrit, see teeks tegemise veelgi lihtsamaks. Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 18 Juun 2017, 15:08
Postitas Mel
Nuujh teanüüd küll esialgu saab ka selle nikerdisega hakkama ma pole teab mis restauraator vaja ka vahest värvi püss kätte võtta :) igap ju plekki ei vääna. Mul ruumiga ka suht kitsas praegast saab kasutada kruustangi külges ja tegelt oles samasugust üht veel tarvis siis ei oles vaja pakke vahetada

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Juun 2017, 22:17
Postitas Mel
Pilt

Töökäigus tuli see ava lõigata veel suuremaks,et pääseda ligi igast pleki tükkidele,mis üksteise peale laotud ja rooste nende vahel.Kasutasin 1.2 mm plekki,et mitte jälle virutada plekke üksteise peale,muidugi mingil määral sellest ei pääse.Eemaldasin ka selle kumera osa,kus 3 auku,saab ta siis pärast sinna tagasi suristada.
Kere nüüd ka pm puhas aint esi klaas veel ja selle eemaldamisega ei kiirusta ehk aitab karkassi koos hoida. Külje ja taga akna katsin kinni

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 22 Juun 2017, 09:36
Postitas tomkulibin
Mina tekitasin sisemistele plekkidele ka avaused, mis kohakuti välimise/salongipoolse plekiga. siis saab parema tuulutuse ja ka õliga uputamiseks enam võimalusi :wave: