2. leht 35-st

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 18 Dets 2014, 11:22
Postitas Marth
Paagi leke võib vabalt olla seal liitekoha juures. See on üks magus koht. Mõtle veel ikka enne läbi ,kui lähed keevitama sellist autot. Ma ei julgeks terve paagi juurest ka keevitada. :roll: See auto ikka ei vääriks enam üles ehitamist. Liiga kaugele asi lastud. Kas omanik on heauskne ostja või pikaaaegne omanik? Edu igatahes- uskumatult suure südamega mees oled.

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 18 Dets 2014, 17:15
Postitas Mel
Marth kirjutas:Mõtle veel ikka enne läbi ,kui lähed keevitama sellist autot. :roll: See auto ikka ei vääriks enam üles ehitamist.omanik on heauskne ostja


Mis siin ikka mõelda,tegelt ikka tuleks,see sul kõik õige jutt.Küllap ta vist see heauskne ostja kasutaja raidop2 naise autu :wtf:
Pilt
Siin on nüüd näha see makrofleksiga täidetud karp terves ulatuses,kuhu maani on see pask jõudnud.Krt selle mehe kätte saaks küll väänaks teist,suht sitt oli seda sealt kätte saada.Sättisin ka paagi ümber ühe vana kampsuni,mille muidugi veega läbi immutasin
Pilt
Uste olu x muutus ikkagi selliseks,kuigi oli jutt,et ma neid ei puutu.Kuid arvestades igast pisi asju,siis tean kogemuste põhjal,et nvn.oleks pärast hakatud kisa tõstma,et miks nii ja mitte naa jne. :o
Pilt
Ja siin otse loomulikult oli kasutatud ka makrofleksi,seda jäi sinna sisse veel omajagu,lisaks penopalt paistis sealt ja vbl.on seal miskit veel. :mrgreen:
Pilt
Arvan,et suurema osa sain ehk eemaldatud
Pilt
Pidi ikka mingiosa nurgast eemaldama,ei oska mina niiväga tk.peale panna,aga peab ütlema,et vahest ikka õnnestub,enamasti kui siis aint kuskil põhja all.
Pilt
Sisemise osa sudisin ka veic paremaks,e nüüd ei kuku niipea küljest
Pilt
Vahest saab ka EnglishW kasutada,sellega hea paindeid anda
Pilt
Fiiber pahtlit saab natuke rohkem usaldada,kui softi,vähemalt esimese vihmaga ei löö roostet läbi.Ta ei ima niiskust ka sisse,niikui soft seda teeb,justkui käsn,samas on muidugi kehvem,raskem töödelda.
:!:

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 18 Dets 2014, 21:00
Postitas Marth
Kui nüüd uksed peale värvimist seest grafiitmäärdega üle mökerdada ,siis võiks mõnda aega pidada küll . Kivikaitse ka paned ?

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 19 Dets 2014, 11:06
Postitas Mel
See tuleks üleni õli ssisse kasta siis ehk kestab. V.poole põhjaga enmv sama olukord kui p.poolega.Vbl.isegi veits kehvem,kuna seal igast torud veel segamas.See kord jääb ilma k.kaitseta.

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 21 Dets 2014, 13:51
Postitas Mel
Pilt
N.päev 18.12 oli esimene tähtaeg,see möödus,aga oleks siiski soovind saada valmis reedeks.Ei seegi õnnestunud,töö käigus ikka juhtub vahest ootamatusi ja see X juhtus nii,et põhja taastamis käigus,sai p.torud ja ka 1 kütte toru relakaga pihta.Ma neid autusi teinud sadu ja selline apsakas oli nüüd küll saatanast.Seda enam,et selle paagi ja muu jama kui palju,see justkui kohe tellitud.
Pilt
See pool kujunes selliseks,suuri pindasi saab nii peale keevitades kõminat vähemaks vbl. :think:
Pilt
Paagi ümbrus kui selline,oli ikka paras hullumeelsus,aegaajalt ikka tekkis otsaette külm higi poiss,et kas nüüd???
Pilt
Nüüd mõlemad pooled enmv.üht nägu
Pilt
Proognoosi järgi arvasin valmis saama,umb.3 aega öösi,aga see rsk kandus hommikusse.Garagest pääsesin põhku alles 06.30 Väss murrab kõik kohad kanged justkui marss prasoki oleks läbinud :) Tublist laupäevakust sai sujuvalt pühapäevak

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 21 Dets 2014, 15:30
Postitas Marth
50% põhjast asendatud? Mega suur töö ikka tehtud. Omanik võiks tegelikult järgmisena lasta piduritorustiku välja vahetada. See peaks ju Mazdal ka terasest olema ning arvestades auto üldist kere seisukorda võib eeldada,et piduritorudel nagunii kusagil juba ohtlikult õhukesed kohad sees.

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitatud: 21 Dets 2014, 16:10
Postitas Mel
Marth kirjutas:50% põhjast asendatud? Mega suur töö ikka tehtud. Omanik võiks tegelikult järgmisena lasta piduritorustiku välja vahetada. See peaks ju Mazdal ka terasest .


Vbl.jh see 50% enmv.nii on,aga üle jäänud?See mu arust väga poolik töö,nii ei oleks,ega pidand üldse tegema. :? Pm.enmv.selliste töödega,keevitatakse ikka nö.pideva õmblusena,punkt punkti haaval ja lõpuks ongi kõik augud ja praod täidetud.Siin peaks ju tagakaared vahetama,nii siseosa kui välis osa,t.silla tala tuleks eemaldada,uus paak,tegemist siin veel küll ja küll.Uued uksed,esitiivad kobrutavad jne.Mina paneks selle risu kiiremas korras müüki ja et läheks võimalikult kaugele,Ukrainasse :) Seal paras teha tast raketi täpsus laskmist.
Pilt
Nii peaks toimima,siin saab anda mingi garantii,et kestab,see eeldab muidugi ka teatud määral õiget suhtumist ja pidamist oma kallikesse. :shifty:
Pilt
Tean,et see tegelt suuremalt osalt on tühi ja igav jutt.Vähemalt nüüd lõpuks saan asuda oma MB kallale.Naljakas,et olen suurelt osalt olnud mõtetega,just selle projekti küljes kinni.Raami pikendama ei hakka ja maha käivat platet ei tule,proovin ta teha vähemalt kallutavaks.Siis see vintsiga tõstmis mehhaanika.Raami ei julge eriti nuga sisse lüüa.Ei oma litsentsi ja nvn.see riskiga värk.Samas jääb muidugi kripeldama,ikkagi see maha käiv roll`n`go ,krt see oleks vast olnud.Aga jh doonor ikka natukse lahja selleks

Re: Lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 22 Dets 2014, 14:15
Postitas Marth
Edu ja jõudu sulle! Rõõm näha ,et on ikka põhimõtetega inimesi veel kereremondi valdkonnas. Tee siis Mersu selline ,et pakibusse ka vedada saab. Sellles sektoris liigub raha ja keretöid jagub ka piisavalt. Rahulikke jõulupühi!

Re: Lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 22 Dets 2014, 19:02
Postitas tomkulibin
Teema on vahepeal pealkirja muutnud :roll:
Seni oli see vaid Melli tegemiste teema, nüüd valgub laiali(tegijate suhtes)?

Re: Lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Dets 2014, 00:33
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:
nüüd valgub laiali(tegijate suhtes)?




Marth Tänud Ojaa seda valdkonda tean heasti,mis paki busse puudutab,palju on olnud pakkumisi,kuid garage 2.2 m kõrge ja olen pidand enamuse ei ütlema.Aga mõtted mõlguvad ja oli juba plaan see suvi,tõsta garage lagi,aga plaanist kaugemale ei jõudnud.Ehk õnnestun nüüd j.a.Siis vaja veel tõstuk tuua etepoole ja vist tekitan ka tahapoole uue v.kapi.Mis jääks olemas oleva ruumiga risti,siis saan ära kasutada olemas olevad seinad osaliselt.Pääseks e vähe lihtsamalt,manööverdamise suhtes küll vähe kitsas,peab hakkama saama.Mõte siis selles,et siis ei pea kosusi üle õue kappi ajama.Kõikse lihtsam oleks kui tekitaks nö.otsa,aga kõrgepinge liin ja naabri maa hakkab pm.garage seina tagant. Ei olegi veel suutnud ukse kõrgust välja mõelda,kas 2.6 m.või kohe 3 m.ära,et pärast ei hakkaks kahetsema.Laijuse poolest üle tõstuki laijuse minna nvn.ei saa,see jääks siis nii 2.65-7 m.Aga see MB jääb ikka pakikate jaoks väikseks,see rohkem ikka s.autude tarvis.Küll need pakia.saavad ise tuldud. :)
Täna suur päev.sai see 626 pealinna ära viidud,piduritega nüüd peab veel eraldi tegelema.Ei tahtnud mu käes 2 õhutus nipplit avaneda,väga roostesed,ühe tegelt suutsin ka pooleks keerata.Väga koera ilm,lume sodi oli metsa teepääl,niiet väiksel hondal oli kohe raskusi,teel püsimisega. :shock:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Dets 2014, 04:25
Postitas kipu33
krt hea lugeda su teemat. Ja eriti meeldib su pühendumine asjasse. Aga tõesti kui inimesel huvi pole kas on mõtet nii palju vaeva näha :S
Aga need su ümberehitamise plaanid garages. Kui vaja ma arvan et ma võin appi tulla :) Tundub et sul oleks seda vaja :)
Parimat :)

Re: Lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Dets 2014, 13:40
Postitas Marth
tomkulibin kirjutas:Teema on vahepeal pealkirja muutnud :roll:
Seni oli see vaid Melli tegemiste teema, nüüd valgub laiali(tegijate suhtes)?

Sorry ,mõtlesin lihtsalt ,et kui keegi Mel-i tegemistele vastukaja annab ja temaga vestlust arendab ,siis pole see paha?

Re: Lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Dets 2014, 14:07
Postitas Mel
Marth kirjutas:Sorry ,mõtlesin lihtsalt ,et kui keegi Mel-i tegemistele vastukaja annab ja temaga vestlust arendab ,siis pole see paha?


Just seda olen koguseaeg soovinud,küll siis eelmises teemas,aga ei võtnud see vedu.Mu arust oleks jumala äge kui keegi sõna võtaks,ütleks mis tema arvab jne.Ei oota kiituseid,muidugi kui on mille eest,siis pole paha. :?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Dets 2014, 14:49
Postitas Mel
kipu33 kirjutas: Tundub et sul oleks seda vaja :)
Parimat :)



Kõik abi on Teretulnud,olengi oma urka enmv.teinud nii suht mitte millestki,prügimäelt korjatud kraamist.Ostetud pm naelad,kruvid,tsement mida niiväga kuskil ei vedele.Eks mul ka juba mõnega räägitud,et nii talgude korras,söögid joogid jms.juurde kuuluv,kõige tähtsam muidugi hea tuju ja koostöö.Kui sai garaget vähe suurendatud,esimene x oli ka abiks IvarR.Kasutajast Kolmik oli väga palju abi,tänu talle sain suurema osa valgustusest ja muid vidinaid.Ja Tomkulibin väärib muidugi :arrow:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 23 Dets 2014, 21:56
Postitas lines
Mel, kui poleks sinu elus autosid, roostet (õudne asi) siis oleks sa ehk hoopis torumees, elektrik, põllumees.... Sinu elu on seotud autodega ja see tuleb sul hästi välja. Edu

Lines

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 29 Dets 2014, 11:38
Postitas Mel
lines kirjutas: roostet (õudne asi) elu on seotud autodega Edu

Lines


Tundub jh,nende otsa ma kunagi kärbun :shifty: Nüüd vähe oma MB ametis,arvatavasti kasutan mat.siis autu enda tugevdus raamiks tuleks e 60x80 nelikant toru 3 mm seinapaksusega.Mille ühendan poltidega ja kasti raami asemele,mis momendil 120 mm karp,plekist väänatud,tuleks siis nii 75x50 mm vinkel,sellest tuleb siis plate nö.põhja raam.Peaks jääma tugevust maa ja ilma,eks tahaotsa mingi ingemoodi kaadervärk ja saab ka eest otsas tekitada mingid kõrvad,fikseerimise tarvis.Olemas oleva kasti-platel lõikan vahelt 20 cm välja,tuleb kabiiniga enmv.ühe laijune,sellega ehk saavutan natukse jäikust ja kaob ka mingiosa kaalust vähemaks suhteliselt.Praegast tundub olema see 2050 mm laijune plate niikole vedel,iseenesest mõõt kui selline,vist enmv.neil nii ongi,aga küll kõlbab ka 1850 mm. :wtf:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Dets 2014, 11:47
Postitas Mel
Selliseks ma ta kunagi tegin
http://www.upload.ee/image/4018729/Picture_002.jpg
Aga ei see mulle enam ei sobi,liiati kallis tuleks,seda enam,et põhiosa raamist on olemas.Vaja teda aint veits kohendada,aga on millest ja mille külge saab hakata aretama.
Pilt
Tahtsin ka neid jõhkraid vedrulehti sealt eemaldada,aga kammitsa poldid rsk hakkavad vastu.Võiks need ka muidugi välja vahetada,siis oleks lihtne,ketas sisse ja poodi uute järgi.Proovin esialgu,äkki piisab ka sellest kui lõikan otsast jupi maha,et see tagumine kiige hakkaks ehk tööle nii,kui ette nähtud.
Pilt
See mu arust ikka vääga haige :) Jääb muidugi häirima see kooslus,kuna 1 leht on teistest pea poole võrra paksem,kuda ta hakkab koostööd teistega tegema.Eks see annab siis tunda,iga aeg neid mul võimalik vahetada,nii uute vastu,kui ka vanadest midagi kompunnida.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Dets 2014, 02:29
Postitas ValdurKivirand
Tee oma tõld valmis, esimene käru ootab vedamist meistri juurde. :wave:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 31 Dets 2014, 09:12
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas:...kuda ta hakkab koostööd teistega tegema..

1.Lehtede sirgeks vajumisel ei tohi see paks leht vastu pealehe silma ulatada, ehk peaks veidi lühemaks lõikuma, et "silmani" ei ulatuks täiskoormusel.
2.Pane pealehe ja lisalehe otste vahele jupike konveieri rihma, hoiab kriuksumised ja kulutamise ära.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 05 Jaan 2015, 20:10
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:1.Lehtede sirgeks vajumisel ei tohi see paks leht vastu pealehe silma ulatada, ehk peaks veidi lühemaks lõikuma, et "silmani" ei ulatuks täiskoormusel.


Pilt
Eks paistab kuda ja mis seal nüüd toimuma hakkab,see lisatud vedruleht kole palju teistest paksem.
Pilt
Garage liialt kitsas,ei saa niiväga eemalt küljelt pilti teha,aga see vast polegi tähtis.Praegust lihtsalt taliga üles vinnatud,et enmv.mingi nurk kätte saada.Et kuda siis päris elus toimima hakkab ka.
Pilt
Tõstuk mul teise mehe eest,vahetan olemas olevad karptalad,vinklite vastu välja.Teen ka kasti-plate vist 20 cm.jagu kitsamaks,praegust laijuseks 205 cm.Vast keskelt lõikan tk.välja,siis ei pea küljel olevale tsingile viga tegema.
Pilt
See tõstmis mõte kui selline,seisab selles,et siis ma pääsen sellest tagaotsas pikalt üle olevast sabast,kaldteest. :shock:Ja ei taha ka olemas olevat kasti lõhkuda,et jääks ikka sirge tasapind,olemas olevale 3.75 m. lisan niiet,saaks kokku 4.2 m.Tagaotsa tekib nii umb.0.9 m.pikkune jupp,mille külge tulevad tagatuled,nr.ja konks.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2015, 00:10
Postitas Mel
Pilt
Sihksele rooli võimu pumbale tuleb tekitada kronstein,millega kinnitub mootori plokikülge.Ja muidugi peab saama ka sellest rihma pingutada.Õnneks ka olemas ploki külges 2 tikkpolti ja on ka keermestatud 2 auku.See vist tähendab,et siiski on seal kunagi midagi olnud,või on siis nö.valmidus. :wtf:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2015, 09:03
Postitas tomkulibin
Ega sul erilisi variante pole, pead ise kraka sinna leiutama.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 08 Jaan 2015, 17:13
Postitas Mel
Vbl.laseb suure kiire mööda ehk ikka joppab saada kuskilt selle kraka. Nvn.on seda pusimist plate ja muuga omajagu. Õnneks garage 2 kohaline tuleb mul ka teistega tegelda sama aegselt saab ta siis valmis millal saab :D. Natukse ikka tahaks saada maha käivat platet ja seda ei saa nii tormakalt teha. Igast rullid ja muud vidinad jne
https://www.youtube.com/watch?v=_3TPNXrj6W4

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2015, 00:47
Postitas Mel

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2015, 01:05
Postitas tomkulibin
24. sekund :!: :thumbdown: