Aitasin üht hääl tuttaval mazda kuut veic sättida kiirkorras,et saaks ü.v.läbitud, oli tähtis,saaks karbid külge ilma erilise viimistlus tööta.V.poole karbi sees oli ehitus makrot ja muu sodiga kokku 20L.pange jagu kraami,karp ise pm.terves pikkuses läbi ussitanud,kaasa arvatud ka põhja plekk,tüüp kohtadest.
[img]//static2.nagi.ee/i/p/1015/32/25383203a5bc74_t.jpg[/img] 2 päeva kõvat tööd,kahekesi kus 1 valmistas tk.ette ja nii jooksvalt muud tööd,roostest puhastamine,uue kraamiga katmine jne.Kõik uksed sai ka eemaldatud,et oles vähe mugavam igast töid teha.Sai tehtud niikui mainitud suhtkoht aga karbid said kinnitatud ikka niikui eeskirjad ette näevad,nonii enmv.Uuutest tk.palju maha ei lõikunud,tagakaartele ka nats uut plekki ja olemas olevale pahtli kogusele sai ka veidi juurde lisatud.Lõpp tulemus tuli mudugi elu kole,aga see polnudki tähtis.Taga kaaresi oli vahetatud ja tundus olema teenendus töö,kus sise kaar oli korralikult sätitud vana tk.peale.Värvi polnud ja tuli leiutada,kus sai tehtud moos,krundile lisasin musta värvi tooni,nii kui tundus olema,et nonüüd on see õige.Ei tea mis sellest supist aja jooksul saab,kui kokku sai segatud,eineva firma kõvendid ja krunt-värv,kuna aeg tagus takka ja saigi ühe paksu kihi seda uutmoodi tehtud kraami.Eksperimendi mõttes,ei lisanud siseosadele õliollust ja üldse jäid nurgatagused suht lohakad,et vaatab kaua sellisel kujul vast peab,kui ennem mingi muu koht ei koole.
Täitsa äväsitas 2 kõva töö päeva