26. leht 35-st

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 14 Sept 2021, 10:35
Postitas Mel
Ikka made in japan 1996a. :thumbup: ja teinepool hullemas olukorras ja keerulisem teostada.Sidusin talaga valmis tehtud tk.külge keevitusega kinni,et kere pooleks ei väänduks,no tglt poolduda ei tohiks enam,kuna on uued kkarbid küljes. :D

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 14 Sept 2021, 17:17
Postitas Mel
Tglt pole tal häda,natsa ehmusin ise ära,olin unustanud,et p.poole oli see kosu paugu saanud,sellest ka p.pool uks veidi raskemini liigub.
Pilt
See siin juhipoolne,ehk vasak.Küllapvist sisekaare välimine plekk tuleks tervenisti välja vahetada.Maru kahju,et neid ei tehta kohe komplektina koos välimise osaga
Pilt
Altpoolt servad umbselt täis traageldatud,viimasel ajal Brunox rooste muundurit kasutanud,ons heahalb üle tuleb see võõbata igatahes,eks ss aeg näita.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Sept 2021, 10:07
Postitas Mel
Arumaisaa kuda sellisel vanal pannil igast servad veel nii viisakad on :think:
Pilt

Lowrider 300 kg pleki mat.tagavaraks,saab vbl mõned aastad läbi :clap:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 18 Sept 2021, 12:39
Postitas tomkulibin
Maakoht, rasked koormad- ehk peaks vingemate vedrude peale panustama :think:
Miskil ajal tehti kuidagi teisiti, või olid paremad materjalid kasutusel, et rooste pole liiga teinud.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 19 Sept 2021, 10:39
Postitas Mel
Eeh see rohkem paratamatus,lihtsalt pidi tegutsema,natsa naljakas nende pleki jäätmetega,kui kõrval täis konteiner ja sealt võtta ei ole lubatud ja tuleb osta ikka õige raha eest , :thumbup: 70 kopkat kg.Samas eks mõnevõrra soodsam ikka kui poest valmis tahvel soetada.
https://www.metall24.ee/tooted/leht-k-v ... lehtmetall

Äkki on plastikust :? kui sport autod

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Sept 2021, 10:10
Postitas tomkulibin
Eeldan, et universaalil vähe vingemad vedrud, kui sedaanil. Peaks ka teh.passi kandevõime numbrina kajastuma. Ilmselt aeg on oma töö teinud. Ehk aitaks kummipuks, mis vedru keerdude vahele sätitakse vähe kompenseerida vedru väsimust :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Sept 2021, 16:13
Postitas Mel
See tajoota on tglt üsna kõvat vatti saanud,12a.jooksul vedanud edasitagasi ots nii umb.300km. ja koormaks selle ajaga enmv.sinna 100 tonni kanti kardulaid.Vahest oli ka zubrioonok käru järgi,sellest olidki tagatiivad kortsus või meenutasid rohkem kardula põldu.Mul selline koledus ei sobinud,tagaluuk tuleks kaa vbl.mingiaeg veel teha viisakamaks ja esi luuk,ss oleks enmv ring peal.Ja saaks hakata nägema,millal rooste tk.ära küljest hakkab sööma :roll: Ja kui sellele 300kg.raskusele veel lisada enda ja donna kaal kokku,vaatet pea pool tonni seda oli ka muidugi teepeal tunda,et see 54 kw väga ei tahtnud hoogu üles võtta.Sõida kui vanasti veoautoga,kus pidi pikkade käikudega venima ennem kui sai 70 sisse

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 24 Nov 2021, 08:52
Postitas Mel
Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Nov 2021, 03:06
Postitas Mel
Kas siin julgeb keegi avaldada arvamust,sellisest kvaliteedist kui seda on? See mudugi veel poolik produkt,sise kaare välimine serva äär,mille külge kinnitub väline tiiva plekk :shifty:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Nov 2021, 08:14
Postitas tomkulibin
Kui pole vastavat pleki venitamise, koolutamise tööriista, ega siis muudmoodi vist saagi kumerat plekki tekitada. Isegi sarnaselt teinud, kestab seni, kuni roostetõrje töötab.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 30 Nov 2021, 10:29
Postitas Mel
Kui omal mazdat keevitasin,ss kaotasin ära selle äravolditud serva,kus väline ja sisemine omavahel kokku liimitud,punktitud.Sellest pea 15 a.möödas ja on veel ühes tükkis.Volksvaagen kasutab ka enmv sarnast meetodit,aga ikka niikaua ei kesta,nomuidugimõista tuleb ikka selle ajasees natsa ikka kõpitseda õlitada jne.ka.Eks see seestpoolt moosimine ja väljast vastavalt vajadusele,siiasinna pintsliga tupusutamine,väga muud lahendust vist polegi.
Kas sa ka tead,kuda ss õige lähenemine oleks,teed küll korralikult valtside vahelt läbi,mässad ndl.aega.Kuskilt servast ei saa ikka nii korralikult kaitset,poeb niiskus vahele hakkab elutegevus,seestpoole ei õlita. :idea:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 03 Dets 2021, 10:51
Postitas psyaddict
Mel kirjutas:Pilt


mis tal häda? jumala kena ju

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 17 Dets 2021, 18:33
Postitas Mel
psyaddict kirjutas:
mis tal häda? jumala kena ju


Pole häda,see lääb peitu nvn :?

Pilt

:shock:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 20 Dets 2021, 01:51
Postitas Mel
Pilt

Tglt täiesti plaani väline töö :think: nhjh nüüd vbl päästetud jälle mõneks ajaks mul siin kohalik vend

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Dets 2021, 08:04
Postitas tomkulibin
Jälle nagu uus :thumbup:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Dets 2021, 20:53
Postitas Mel
Veel mitte siin tegemist omajagu,siseosade moosimine ja põhja alla mastiikat kata ja mata :wtf: Ss vaja veel kokku ka laduda kui pooled jupid kadunud ja nvn jääb polte muttreid alati üle :D

Pilt

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 21 Dets 2021, 23:48
Postitas tomkulibin
Mel kirjutas: nvn jääb polte muttreid alati üle :D

Sul peaks aastatega korralik kollektsioon kogunenud olema :wave:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 24 Dets 2021, 00:54
Postitas Mel
Nuujh eks neid ole,kõik kohad mingit träni täis,vanasti sai isegi kummi korke kogutud,tehase kvaliteediga igaljuhul etemad kui järelturg,mingi plasti ja krtteab mis segu.Ehh see muidugi rohkem naljaga pooleks öeldud,et asju jääb üle vbl.mõni poldike muttrike.Migiosa tulevad üldse uued,need mõned mis poolduvad töö käigus.Nüüd hea võimalus saab kasutada tõmbe muttreid,pole vaja enam keevitusega jännata,kui vaja keresse muttreid sättida. Rohkem tahaks sellest kogunenud autode kollektsioonist lahti saada,poolikud tööd jm.Selles suunas mõtlesin,et see nissan oli täitsa plaani väline projekt,plaan oli tegeleda platsi puhastusega.

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 02 Jaan 2022, 11:36
Postitas Mel
Head uut ja uut aastat :think:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2022, 01:54
Postitas Mel
Pilt

:?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2022, 07:51
Postitas tomkulibin
On seal ikka mille külge ehitama hakata või ehitad uue kere?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2022, 11:34
Postitas Mel
Nosee vasak tõste koht ja tglt tagaots ka,need ragisesid ja kohe paendusid läbi kui üritasin tõsta.Enne rookisin kere võimalikult palju kergemaks,eemadades igast luugid mööbel jm.Õnneks nii koledaid kohti rohkem nii ei tundu olema,nhjh töö puudust siin pole,lisaks veel üleni võõpa... :wtf: Esi otsa lansekad tugevdus ribid vajavad kohendamist uusi tk ja tagasilla tala,kütte anuma ka eemaldasin vbl.esisillast tuleks ka mõni det.eemaldada.Krt rällamine on ikka hull töö,koledaste väsitab nii üles pidi,käed väsivad ja see meeletu rooste tolm,nhjh misteha kui ei oska targemate asjadega raha teenida.
Saab ss juba 1x ka omma mersedese liikuma :!:

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2022, 18:47
Postitas eksole
Aga mis siis saama hakkab, kui selline paberist masin kellegiga teel kokku juhtub saama?

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2022, 22:32
Postitas Mel
eksole kirjutas:Aga mis siis saama hakkab, kui selline paberist masin kellegiga teel kokku juhtub saama?


Küllap see hea ääre küsimus,pole küll väga jälginud avariide statistikat,tundub lihtsalt,et rohkem avariisse satuvad ikka uuemat sorti tegelased.Aga huvitav oleks see tõesti,selline rooste kärakas...tõenäoliselt väga kortsu ei läheks,pigem lendab tükkideks.Ja ega see hullult läbi keevitatud varjant keret väga tugevamaks ka tee,vbl.jh need kohad mis tehtud jne.aga ülejäänud osa.Et ss niikui pool autot on nii üli jäik ja ülejäänu krtteab mis juhtuda võib,ma oma südame valuks seda küll võtta ei tahaks. :roll:
https://youtu.be/R7dG9UlzeFM

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2022, 17:31
Postitas eksole
Mel kirjutas:
eksole kirjutas:Aga mis siis saama hakkab, kui selline paberist masin kellegiga teel kokku juhtub saama?


Küllap see hea ääre küsimus,pole küll väga jälginud avariide statistikat,tundub lihtsalt,et rohkem avariisse satuvad ikka uuemat sorti tegelased.Aga huvitav oleks see tõesti,selline rooste kärakas...tõenäoliselt väga kortsu ei läheks,pigem lendab tükkideks.Ja ega see hullult läbi keevitatud varjant keret väga tugevamaks ka tee,vbl.jh need kohad mis tehtud jne.aga ülejäänud osa.Et ss niikui pool autot on nii üli jäik ja ülejäänu krtteab mis juhtuda võib,ma oma südame valuks seda küll võtta ei tahaks. :roll:
https://youtu.be/R7dG9UlzeFM

Mnjah ... väga suurt midagi alles ei jää, kui 120 mph betoonseina lajatada. See rohkem nagu romulas autode kokkupressimine kuubikuks.