Jutt käib ju aint esitiivast,ülejäänud tundub olema korras !!!
Kle rääägi mulle ka hindadest,ma ei ole nendega eriti kursis,näit:mul see suur projekt Amazon tuleb kokku maksma vbl.2.5 tuh. € .Välja vahetan pm.pool kerest,see muidugi rohkem näitlik.Kunde poolt on suurem osa kereplekke,ise lisasin sinna juurde ukse alaosa,koos tiiva kaartega.Vbl.seda võiks ka nim.mingilmääral kere taastamis töödeks,kuna suht paljaks see kooritud,osaliselt liiva pritsitud ja grilli vahel jne.ü.s.tööd seal niiet tapab
Olen vahetanud k.karpe 300-500€ 2 tk .Kui seda tahaks korralikult teostada,tuleb eemaldada e.stange,et saada kätte e.tiivad,logardid,siis korralik survepesu,siis tuleb esiosast veel nähtavale ühtkomateist.Uksed ka tegelt segavad,just läbilõikamise osas,tegelt jäävad need ette ka värvimis töödele,ei pääse niiväga heasti ligi.K.karbi siseosa tuleks katta külmtsingi kihiga,enne külge käristamist.Salongist tuleks ka eemaldada e.istmed,et pääseda ligi põhja matile,kuna selle välis serv tuleks üles saada,seal all juhtmed,vbl.mingid poroloonid ja muidugi ohtraht roostet.Ja ta ise muidugi põleb üsna heasti.Tavaliselt mille külge k.karp tuleks keevitada,see puudub ja tuleb omal tekitada,sinna juurde loomulikult tekitada tõstmis kohad.2mm.plekist on üsna mõistlik neid leijutada,siis pääseb veidi lihtsamalt,ei ole tarvis neid pleki tk.sinna üksteise otsa virutad,et saavutada vajalik tugevus.Ega see tegevus niiväga nokunäitus polegi,loomulikult saab ka lihtsama vaevaga,saab kasutada igast peegeldeid jne.siis hoida ka hinge kinni,et mingi säde kuhugi polstri vahele ei satu,et see koos autu ja garaaziga maha põleks.Neid igast tööde op.kõiki siin üles tähendad,tuleks ikka iiglama pikk nim.kiri...